Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0

AutorsZiņojums
Asch
16. Feb 2008, 10:51 #201

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4314

Braucu ar:


2008-02-15 22:12, NixN rakstīja:
Kāds lūdzu nezin teikt cik mūsdienās maksā MIG metināšanas aizsargāze (Argon+CO2)?

MISON kkas bija ze 50 ls pa balonu, lielo, laikam ja nekludos, ieej AGA majas lapa tur jabut, ja ne pazvani
Offline
exciter
16. Feb 2008, 13:28 #202

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3716

Braucu ar:

kur varētu meklēt e34 miglinieka reflektoru(jaunu).permalatā 50Ls ierubīja.gan jau ka ir kaukādi lētie varianti
Offline
Ren
17. Feb 2008, 21:31 #203

Kopš: 12. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: AUDI A5 Coupe, CL500 W215

Kaadam nav kaads kaartas nummurs no CSDD vai bankas saglabaajies?
Vajadzeetu zinaat,to firmu kas tos aparaatus taisa,tur parasti ir virsuu kaukaada web adrese

-----------------
ERJ-SOLUTIONS
Offline
martinssh
17. Feb 2008, 21:38 #204

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


2008-02-17 21:31, Ren rakstīja:
Kaadam nav kaads kaartas nummurs no CSDD vai bankas saglabaajies?
Vajadzeetu zinaat,to firmu kas tos aparaatus taisa,tur parasti ir virsuu kaukaada web adrese





Nu cik ir noveerots aimuguree ir k kaada Q Matic simbolika , moka k kas taads
Offline
kasio
17. Feb 2008, 22:14 #205

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps

Problema sekojosa, drebinas reflektors ieksa lampa un nevareja noregulet augstumu, izjaucu lukturi un ieraudziju ka abi regulacijas plastmasi ir noluzusi. Jautajums vai kads nezin vai var tadus atseviski nopirkt, vai meklet kadu citu lukturi? Lukturi uz E39 pirms feislifta.
Offline
martinssh
17. Feb 2008, 22:22 #206

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


2008-02-17 22:14, kasio rakstīja:
Problema sekojosa, drebinas reflektors ieksa lampa un nevareja noregulet augstumu, izjaucu lukturi un ieraudziju ka abi regulacijas plastmasi ir noluzusi. Jautajums vai kads nezin vai var tadus atseviski nopirkt, vai meklet kadu citu lukturi? Lukturi uz E39 pirms feislifta.







Tie plastamsinii abi naak komplektaa Basee motors 12 ls komplekts
Offline
kasio
17. Feb 2008, 22:24 #207

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps

Ideali, paldies!
Offline
UR
17. Feb 2008, 22:34 #208

Kopš: 01. Feb 2003

Ziņojumi: 1223

Braucu ar:

Kautkur esmu dzirdējis, ka ja noņem eļļas vāciņu, tad motoram vajadzētu pazemināties apgriezieniem? Tā ir vai nē?
528 98.gada tā pamēģināju izdarīt, bet apgriezieni nemainījās. Motors itkā darbojās labi.

P.S. Kur iesakat taisīt diagnostiku pirms pirkšanas?
Offline
martinez
17. Feb 2008, 22:36 #209

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


2008-02-17 22:34, UR rakstīja:
Kautkur esmu dzirdējis, ka ja noņem eļļas vāciņu, tad motoram vajadzētu pazemināties apgriezieniem? Tā ir vai nē?
528 98.gada tā pamēģināju izdarīt, bet apgriezieni nemainījās. Motors itkā darbojās labi.

P.S. Kur iesakat taisīt diagnostiku pirms pirkšanas?

Tā ir
Permalats, EuroStop, hvz kas vēl, citi dīlerservisi
Offline
Ren
17. Feb 2008, 23:33 #210

Kopš: 12. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: AUDI A5 Coupe, CL500 W215


2008-02-17 21:38, martinssh rakstīja:

2008-02-17 21:31, Ren rakstīja:
Kaadam nav kaads kaartas nummurs no CSDD vai bankas saglabaajies?
Vajadzeetu zinaat,to firmu kas tos aparaatus taisa,tur parasti ir virsuu kaukaada web adrese





Nu cik ir noveerots aimuguree ir k kaada Q Matic simbolika , moka k kas taads


Ir iistais!!! paldies!!!

-----------------
ERJ-SOLUTIONS
Offline
kasio
17. Feb 2008, 23:46 #211

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


2008-02-17 22:34, UR rakstīja:
Kautkur esmu dzirdējis, ka ja noņem eļļas vāciņu, tad motoram vajadzētu pazemināties apgriezieniem? Tā ir vai nē?
528 98.gada tā pamēģināju izdarīt, bet apgriezieni nemainījās. Motors itkā darbojās labi.

P.S. Kur iesakat taisīt diagnostiku pirms pirkšanas?
man atkal skaidroja ka E39 tas butu normali, tepat topika parus menesus atpakal.
Offline
yanjux
17. Feb 2008, 23:50 #212

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4875

Braucu ar: mīkstu jumtu


2008-02-17 23:46, kasio rakstīja:

2008-02-17 22:34, UR rakstīja:
Kautkur esmu dzirdējis, ka ja noņem eļļas vāciņu, tad motoram vajadzētu pazemināties apgriezieniem? Tā ir vai nē?
528 98.gada tā pamēģināju izdarīt, bet apgriezieni nemainījās. Motors itkā darbojās labi.

P.S. Kur iesakat taisīt diagnostiku pirms pirkšanas?
man atkal skaidroja ka E39 tas butu normali, tepat topika parus menesus atpakal.


kas tur normāli kas nē?
tā pārbauda kompresiju.
ja tā ir laba, un motors nau galīgi izdilis, tad apgriezieni nenokrītas vispār.
un attiecīgi uz priekšu. ir gadījies sastapt motoru, kas noslāpst pēc vāciņa atskrūvēšanas , tādu labāk nepirkt
Offline
Ekimons
17. Feb 2008, 23:57 #213

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

vakumam jabut.
Offline
TDS_96
17. Feb 2008, 23:58 #214

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


2008-02-17 23:50, yanjux rakstīja:

2008-02-17 23:46, kasio rakstīja:

2008-02-17 22:34, UR rakstīja:
Kautkur esmu dzirdējis, ka ja noņem eļļas vāciņu, tad motoram vajadzētu pazemināties apgriezieniem? Tā ir vai nē?
528 98.gada tā pamēģināju izdarīt, bet apgriezieni nemainījās. Motors itkā darbojās labi.

P.S. Kur iesakat taisīt diagnostiku pirms pirkšanas?
man atkal skaidroja ka E39 tas butu normali, tepat topika parus menesus atpakal.


kas tur normāli kas nē?
tā pārbauda kompresiju.
ja tā ir laba, un motors nau galīgi izdilis, tad apgriezieni nenokrītas vispār.
un attiecīgi uz priekšu. ir gadījies sastapt motoru, kas noslāpst pēc vāciņa atskrūvēšanas , tādu labāk nepirkt
par tādu lietu kā ’’kartera ventilācija’’ esi dzirdējis
Offline
PowerBMW
18. Feb 2008, 00:02 #215

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:



kas tur normāli kas nē?
tā pārbauda kompresiju.
nu dajošš....
Offline
martinez
18. Feb 2008, 00:03 #216

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Tieši nojātākiem motoriem tās izmaiņas ir mazākas, kad attaisa vāciņu. Tb, manam dīzelim vispār nebija izmaiņu, kad attaisīja, un es zināju, cik šim ir kompresija, bet normāliem motoriem visiem jākrītas apgriezieniem, kad attaisa to vāku
Offline
yanjux
18. Feb 2008, 00:06 #217

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4875

Braucu ar: mīkstu jumtu


2008-02-18 00:03, martinez rakstīja:
Tieši nojātākiem motoriem tās izmaiņas ir mazākas, kad attaisa vāciņu. Tb, manam dīzelim vispār nebija izmaiņu, kad attaisīja, un es zināju, cik šim ir kompresija, bet normāliem motoriem visiem jākrītas apgriezieniem, kad attaisa to vāku


ne jau kautkāda krutā tur pārbaude, tas tik tā :d

kā tad tur īsti ir, cik atceros, kādreiz kad man stāstija tad teica ka labs motors ir ja neizmainās. moš jaucu
Offline
Modrs
18. Feb 2008, 00:12 #218

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


2008-02-18 00:06, yanjux rakstīja:

2008-02-18 00:03, martinez rakstīja:
Tieši nojātākiem motoriem tās izmaiņas ir mazākas, kad attaisa vāciņu. Tb, manam dīzelim vispār nebija izmaiņu, kad attaisīja, un es zināju, cik šim ir kompresija, bet normāliem motoriem visiem jākrītas apgriezieniem, kad attaisa to vāku


ne jau kautkāda krutā tur pārbaude, tas tik tā :d

kā tad tur īsti ir, cik atceros, kādreiz kad man stāstija tad teica ka labs motors ir ja neizmainās. moš jaucu



nejau motora stāvoklis nosaka krītas vai nē.
vnk karburatormotoriem un neelektronizētiem dīzeļiem tas ir popig.
Kāpēc jākrītas - motora karteta veltilācija ir pievienota starp gaisa mērītāju un droseļvārstu. paverot eļļas korķi, tev rodas caurvējš - motors iesūc papildus gaisu pa eļļas korķi apejot gaisa mērītāju līdz ar to maisījums ir pa liesu un motoram pazeminās apgriezieni, vai pat noslāpst. Ja ir MAP sensors, tad tur ir pilnīgi popig, jo viņš atrodas ieplūdes kolektorā (vai savienots ar to) un viņš nav iespaidojams ar to gaisa trubas daļu, kur pievienota atgāzu caurule.

a karburatoram vispār popig...
Offline
uvels
18. Feb 2008, 00:14 #219

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

Specuki,kur var izvalcet arkas prieks e30,bikit pa platu diski,vajag izvalcet savadak nav labi!!
Paldies!
Offline
martinez
18. Feb 2008, 00:16 #220

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


2008-02-18 00:06, yanjux rakstīja:
kā tad tur īsti ir, cik atceros, kādreiz kad man stāstija tad teica ka labs motors ir ja neizmainās. moš jaucu

Ir otrādi
Man 2,4 td kompresija 1. podā bija 28, 5. vai 6. tikai 16 Par ko tas liecina?
Korķīti bezmaz vai gaisā šāva, kad skrūvēja nost
Bet esošajam huligānam un citu draugu normālām ejošām mašīnām (BMW) ģībst bezmaz vai nost, kad attaisa to vāciņu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo