Autors | Ziņojums |
NixN | |
Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| a ko brīnīties, arī tādi brīnumi kā e23 V12 tipa pastāv...
----------------- We Are All Made of Stars |
Offline | |
|
thomass | |
Kopš: 04. Dec 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 10049
Braucu ar: A8
|
2007-06-29 03:30, NixN rakstīja:
a ko brīnīties, arī tādi brīnumi kā e23 V12 tipa pastāv...
so kaads sakars ar so ?????
-----------------
|
Offline | |
|
Raicha | |
Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| neticu, ka ar programmeejamo freezi to var izdariit - vinsh, maigi izsakoties, ir sameeraa sarezhgjiitas formas objekts |
Offline | |
|
Raicha | |
Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| lai gan nee, dirshu - tur jau tikai plakne jaapaartaisa |
Offline | |
|
Atiz | |
Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| kursh gan varetu dariit kko tik dbiilu kaa paarfreezeer sitos ciparus
|
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| es vieniigi galiigi nesaprotu, ko tu ar sho topiku centies panaakt. Varbuut kraaninju pastaipiit, vai tev tur motoram kapi un tagad to pat vairs saremonteet nevar? |
Offline | |
|
Atiz | |
Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| tas nav mans bembis, vienkarsi interesee kas tas tads ir..
eu instigater, a ja tu kaut ko nesaproti, tad ej dirst!
|
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| pusdienas paeestas, kaareiz driizumaa buus arii jaaiet
|
Offline | |
|
|
100 | |
Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
2007-06-30 10:57, Instigater rakstīja:
es vieniigi galiigi nesaprotu, ko tu ar sho topiku centies panaakt. Varbuut kraaninju pastaipiit, vai tev tur motoram kapi un tagad to pat vairs saremonteet nevar?
varbuut labak neraksti neko
----------------- 100. |
Offline | |
|
Beamer | |
Kopš: 17. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 789
Braucu ar: B28-5
| taada huinju juus dzenat, kaut vai tur ir 6.0, kaada jeega tur uz blekja suuda ciparus freezeet... |
Offline | |
|
100 | |
Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
2007-06-30 15:31, Beamer rakstīja:
taada huinju juus dzenat, kaut vai tur ir 6.0, kaada jeega tur uz blekja suuda ciparus freezeet...
labi ka tu esi taads gudrs un maki visu pateikt kaa ir
----------------- 100. |
Offline | |
|
sejejs | |
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Eu!!!
Ko cepties par kautkādu uzrakstu,kas tur sēž jau no rūpnīcas?
Neviens neko nav frēzējis un nekādas sieniņas nav palikušas plānākas.
Čeloveks grib zināt vai tāds existē,kas tur iekšā, no kā sastāv un cik zirgi. Kurt tad viņam vēl jautāt, audi...lv, mazda...lv vai burn...lv? Viņš griežas tieši pie latviešu speciālistiem. Moš ir arī topiks kautkādā www.бмвклуб.lv, hujviņzin.
Man arī interesē,kas tas par zvēru un vai var dabūt.
Atiz, kas tur ar viņu ir? Nokauts? Dzīvs, ko grib darīt? |
Offline | |
|
sejejs | |
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Droseles dačiks ir kreisajā pusē no droseles. Tukšgaitas regulētājs arī varētu būt aiz tā dažika bildē paslēpies. Moš kautkāds experimental model ar kautkādām modifikācijām utt, bez troses...
Nu |
Offline | |
|
sejejs | |
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Nu viņš ir savādāk,bet tak ir.
Un godīgi sakot, man vairāk tā bilde velk uz E34 tomēr. Provodkas savienojuma štekeri ir kā E34 un testa štekeris arī tur pat. Tavā pēdējā bildē savādāk,bet moš pa gadiem šiem tur tās lietas mainījās.
P.S. Re ko atradu vienā vācu forumā:
"Das ist mir klar, ich würde im Falle eines Problems mit dem M60B30 diesen komplett gegen den M30B40 ersetzen."
Tipa džeks raksta - ja kādas problēmas viņam būs ar M60E30,tad viņš to nomainīs pret M30B40. |
Offline | |
|
sejejs | |
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Un vislielākais P.S.
Tā motortelpa izskatās drīzāk nepabeigta, nevis tur viss ir situr. Gāzes trse nav venkārši uzlikta,jo droseles kustināšanas kautkāda huiņa tur ir un līdz ar to nav arī redzams tukšgaitas regulators utt. |
Offline | |
|
sejejs | |
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Nu ir viela pārdomām. Nevarēs tagad aizmigt. |
Offline | |
|
|
sejejs | |
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| O, tad jau Tu, nevis nevarēsi, bet nedrīkstēsi aizmigt.
Tu ko tur, nakts operators? |
Offline | |
|
Mberg | |
Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
| Man ar līdz 8.00 darbs.. |
Offline | |
|
sejejs | |
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2007-07-01 01:13, DjMberg rakstīja:
Man ar līdz 8.00 darbs..
Kīlē "kapeiku"? |
Offline | |
|
yur | |
Kopš: 14. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: nervozu neadekvatu auto
|
2007-07-01 00:30, sejejs rakstīja:
Droseles dačiks ir kreisajā pusē no droseles. Tukšgaitas regulētājs arī varētu būt aiz tā dažika bildē paslēpies. Moš kautkāds experimental model ar kautkādām modifikācijām utt, bez troses...
Nu
Sorry tauta.... bet nu Juus gan esat lohi
Shitam nemaz nav nekaadas troses. Drosel vaarstu virina elektromotorits, kas ari atrodaas kreisajaa pusee kolektoram kopa ar potenciometru. Shim ir ASC. Un gazes pedaalis ar elektrisko potenciometru.Taadi jau tika razhoti jau ’86! gadaa
Visdriizaak tas ir 735 parvileets uz 4.0 kadaa tuninga atelje kaukad sen vaacijaa. Taadi bija. |
Offline | |
|