Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru

AutorsZiņojums
Modrs
08. Jun 2007, 22:11 #21

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Varbūt kāds var piedāvāt tādu ventilatoru no e34 kondiškas bez bazara nopirktu
Offline
kachigaars
09. Aug 2014, 19:11 #22

Kopš: 09. Aug 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk?
Offline
Driver
09. Aug 2014, 19:14 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 19:11:23 kachigaars rakstīja:
šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk?

nekaa
e46 ventjiku vada DME/DDE, e36 relejs tupa padod shpani

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 20:00 #24

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

man ir šitāda štelle. esmu ļoti apmierināts. mīkstais starts-bremze. neatkarība no auto instalācijas. pašus fanus no ēbreja uzsūtiju universālos.

http://www.flex-a-lite.com/accessories/electric...ture-sensor.html



[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 09 Aug 2014, 20:03:08 ]

Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:03 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tur tak cena kosmoss tam kontrolierim no ebay
es par 100e tadus varu sataisit cik vien vajag.

un ar to kontrolieri e46 fanu nepalaidis, tik e39 mosh.

jo vienam bija kontrolieris pasha motora, otram ara aluminija kaste.

versija ar kasti ara, var kniebt to rupnicas kontrolieri nost, likt shito un vadit to visu "pa savam"

bet neredzu jeegu no taa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 20:08 #26

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

sataisīt tu vari tikai internātā
savulaik meklēju risinājumu. līdzīgu bloku ir daudz, bet šīs ir ar labākām atsauksmēm. un T. var iestādīt kādu velies, kas nav visiem iespējams.
Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:11 #27

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.


tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
VMR
09. Aug 2014, 20:15 #28

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes?
Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:21 #29

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 20:15:21 VMR rakstīja:
Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes?

man ari vasaras apavi ir bruuni, bet lietoju tos bez sierinjiem un laikam par zandalem tos isti saukt nevar

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 20:32 #30

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


09 Aug 2014, 20:11:43 Driver rakstīja:
pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.


tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default
vadi mīkstie. protams klāt liktie spiežamie savienojumi izmesti. visi savienojumi lodēti.
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 20:52 #31

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 09 Aug 2014, 20:53:32 ]

Offline
Driver
09. Aug 2014, 20:57 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c



kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski

es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.

visadi citadi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 21:01 #33

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ja draudzējas ar elektroniku, tad kāpēc nē. es no elektronikas ne bumu bum, nekad nebija interese. kā arī rūpnieciski ražota ierīce būs bik uzticamāka.
Offline
kaadzis
09. Aug 2014, 21:05 #34

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


09 Aug 2014, 20:57:38 Driver rakstīja:

09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c



kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski

es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.

visadi citadi

tā jau būs viņu problēma reālas izmaksas vadībai bija zem 10eiro un puss diena izkodināt platīti salikt visu kopā.
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 21:16 #35

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12301

Braucu ar:

labi būtu drošības pēc vēl kādu "avārijas slēdzi" iemontēt- ja kkas nosvilst, lai ir rezerves ķēde, kas, piemēram, pie 105 grādiem ventilatoru uz pilnu klapi palaiž...
šrotvāgenam pārkaršana pofig- lielākoties tikai tosolu izpūš, bet BMW ar jūtīgajām galvām gan var sanākt šaize...
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 21:18 #36

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12301

Braucu ar:

vēl jautājums- kāpēc tās termomuftes jums tik ļoti nepatīk, ka jāpārtaisa uz elektrisko?
Offline
Castor
09. Aug 2014, 21:22 #37

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Termomuftas nahrenizēšana dod klāt ~1zs. Priekš saguruša m50 tas ir daudz
Offline
kexxx
09. Aug 2014, 21:24 #38

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12301

Braucu ar:

nē, nu dzirdēts jau par "mūždien pārkarstošajiem" bumeriem, kuriem kapeikpisēji mēģina tās muftes nobloķēt, lai ventilators visu laiku uz pilnu klapi griežas utt...
bet ja saliek visu normālas kvalitātes- nafik tad kko pārtaisīt?
Offline
Archy96
09. Aug 2014, 21:32 #39

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


09 Aug 2014, 21:05:11 kaadzis rakstīja:

09 Aug 2014, 20:57:38 Driver rakstīja:

09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c



kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski

es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.

visadi citadi

tā jau būs viņu problēma reālas izmaksas vadībai bija zem 10eiro un puss diena izkodināt platīti salikt visu kopā.



Pat es totāls stulbenis elektro jautājumos gandrīz visu sapratu, elementāra shēma. Tās termomuftas mēdz noklāties, un arī tas viņu darbības princips tups kā ķieģelis, man elektriskais variants ar termodatčiku patīk labāk.
Offline
PASSATizhi
09. Aug 2014, 21:36 #40

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tieši tāpēc viņas ari liek, ka mufta ir tupa kā ķieģelis, bet līdz ar to ir mega uzticama. tās kuras noklājas, vnk noķīlē, un dzesē vienmēr. kamēr elektrosistēmai ir simts un viens iespējams defekts, pie kura ir iespējami dzinēja bojājumi, to pārkarsējot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo