Online
Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Varbūt kāds var piedāvāt tādu ventilatoru no e34 kondiškas bez bazara nopirktu | Offline | | |
kachigaars | | Kopš: 09. Aug 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Aug 2014, 19:11:23 kachigaars rakstīja:
šispats par e36..
kkaas varetu deret arii no e46?
kautvai taspats kondiņa ventilators?
un par to sensoru?
un kā ar tiem vadiem pareizāk?
nekaa
e46 ventjiku vada DME/DDE, e36 relejs tupa padod shpani
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| man ir šitāda štelle. esmu ļoti apmierināts. mīkstais starts-bremze. neatkarība no auto instalācijas. pašus fanus no ēbreja uzsūtiju universālos.
http://www.flex-a-lite.com/accessories/electric...ture-sensor.html
[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 09 Aug 2014, 20:03:08 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tur tak cena kosmoss tam kontrolierim no ebay
es par 100e tadus varu sataisit cik vien vajag.
un ar to kontrolieri e46 fanu nepalaidis, tik e39 mosh.
jo vienam bija kontrolieris pasha motora, otram ara aluminija kaste.
versija ar kasti ara, var kniebt to rupnicas kontrolieri nost, likt shito un vadit to visu "pa savam"
bet neredzu jeegu no taa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| sataisīt tu vari tikai internātā
savulaik meklēju risinājumu. līdzīgu bloku ir daudz, bet šīs ir ar labākām atsauksmēm. un T. var iestādīt kādu velies, kas nav visiem iespējams. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.
tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes? | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Aug 2014, 20:15:21 VMR rakstīja:
Sorry par oftopiku, bet bērnam arī brūnas zandalītes?
man ari vasaras apavi ir bruuni, bet lietoju tos bez sierinjiem un laikam par zandalem tos isti saukt nevar
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
09 Aug 2014, 20:11:43 Driver rakstīja:
pierunaji, pec pdf manualja spriezot, toch nav pilniga kaka, bet tas izpildijums man gan nepatik.
par to naudu vareja but biki korektaks.
tie speka vadi tur izskatas pat cietie, ne mikstie ielikti un viss tik uz presejamajiem sudiem komutejas by default
vadi mīkstie. protams klāt liktie spiežamie savienojumi izmesti. visi savienojumi lodēti. | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c
[ Šo ziņu laboja kaadzis, 09 Aug 2014, 20:53:32 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c
kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski
es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.
visadi citadi
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| ja draudzējas ar elektroniku, tad kāpēc nē. es no elektronikas ne bumu bum, nekad nebija interese. kā arī rūpnieciski ražota ierīce būs bik uzticamāka. | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
09 Aug 2014, 20:57:38 Driver rakstīja:
09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c
kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski
es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.
visadi citadi
tā jau būs viņu problēma reālas izmaksas vadībai bija zem 10eiro un puss diena izkodināt platīti salikt visu kopā.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12301
Braucu ar:
| labi būtu drošības pēc vēl kādu "avārijas slēdzi" iemontēt- ja kkas nosvilst, lai ir rezerves ķēde, kas, piemēram, pie 105 grādiem ventilatoru uz pilnu klapi palaiž...
šrotvāgenam pārkaršana pofig- lielākoties tikai tosolu izpūš, bet BMW ar jūtīgajām galvām gan var sanākt šaize... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12301
Braucu ar:
| vēl jautājums- kāpēc tās termomuftes jums tik ļoti nepatīk, ka jāpārtaisa uz elektrisko? | Offline | | |
|
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Termomuftas nahrenizēšana dod klāt ~1zs. Priekš saguruša m50 tas ir daudz | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12301
Braucu ar:
| nē, nu dzirdēts jau par "mūždien pārkarstošajiem" bumeriem, kuriem kapeikpisēji mēģina tās muftes nobloķēt, lai ventilators visu laiku uz pilnu klapi griežas utt...
bet ja saliek visu normālas kvalitātes- nafik tad kko pārtaisīt? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
|
09 Aug 2014, 21:05:11 kaadzis rakstīja:
09 Aug 2014, 20:57:38 Driver rakstīja:
09 Aug 2014, 20:52:18 kaadzis rakstīja:
es taisīju mazliet gudrāk, ja tā drīkst teikt. noņēmu termomuftu ar visu ventilatoru nost un uzliku elektrisko, vadību uztaisīju ar elementāru impulsu ģeneratoru (multivibratoru) un pretestības vietā (kas maina tā saucamo dutty ciklu)iemontēju termorezistoru (tādu mazu kā diodīte),kuru ieliku radiatoram tieši pa vidu (tik maziņš ka var iebāzt radiatorā to nesabojājot. tālāk shēmā ievietoju vēl vienu reostatu, ar kuru var pieregulēt "temperatūru). darbības princips- palielinoties temperatūrai, samazinās pretestība termorezistorā -palielinās dutty cycle, ventilators sāk grizties ātrāk. visa uzparikte ieslēdzas tiklīdz tiek piedarbināta mašīna. visa vadība ir sērkociņkastītes lielumā, kas piestiprināta blakus ventilātoram, lai dzesējas.
plusi:
ventilātora ātrums tiek regulēts no radiātora siltuma
nav pēkšņa ventilātora ieslēgšanās uz pilnu klapi.
braucot pa ceļu radiators ir vēss, vai tuvu tam, tādēļ ventilators praktiski negriežas-netērē elektrību, jaudu.
Reāli arī mocot, nekad vairāk par 95 grādiem neesmu dabūjis. visu laiku turās robežās 85-90c
kaa tu doma, cik daudzi neskaitot mani, saprata ko esi izveidojis un ne tikai apmeram teoretiski, bet lidz visam niansem ari speja vizualizet, kaa tas izskatas praktiski
es termistoru butu licis pie galvas, ne radiatora, bet katrs jau var darit pa savam.
visadi citadi
tā jau būs viņu problēma reālas izmaksas vadībai bija zem 10eiro un puss diena izkodināt platīti salikt visu kopā.
Pat es totāls stulbenis elektro jautājumos gandrīz visu sapratu, elementāra shēma. Tās termomuftas mēdz noklāties, un arī tas viņu darbības princips tups kā ķieģelis, man elektriskais variants ar termodatčiku patīk labāk. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| tieši tāpēc viņas ari liek, ka mufta ir tupa kā ķieģelis, bet līdz ar to ir mega uzticama. tās kuras noklājas, vnk noķīlē, un dzesē vienmēr. kamēr elektrosistēmai ir simts un viens iespējams defekts, pie kura ir iespējami dzinēja bojājumi, to pārkarsējot | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|