Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Lambda zondes maiņa

AutorsZiņojums
Mikuzz
23. May 2007, 23:39 #21

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41369

Braucu ar: Transporta līdzekli

Principā, visvieglākais, ir aizdzīt uz motora diagnostiku, tur uzreiz pateiks, kas un ko...
Kā pareizi pašam pārbaudīt, neatceros

P.S. Tā, starp citu, neesi no Ropažiem?
Offline
sidzha
24. May 2007, 00:16 #22

Kopš: 23. May 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


2007-05-23 23:39, Mikuzz rakstīja:
Principā, visvieglākais, ir aizdzīt uz motora diagnostiku, tur uzreiz pateiks, kas un ko...
Kā pareizi pašam pārbaudīt, neatceros

P.S. Tā, starp citu, neesi no Ropažiem?

neesmu no ropaziem, bet labi paziistu M.Strazdiņu un Ervīnu Ērgli vinji ir tiirasinju ropaznieki
Offline
Mikuzz
24. May 2007, 00:19 #23

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41369

Braucu ar: Transporta līdzekli


2007-05-24 00:16, sidzha rakstīja:

neesmu no ropaziem, bet labi paziistu M.Strazdiņu un Ervīnu Ērgli vinji ir tiirasinju ropaznieki


Vienkārši "Sīdža" baigi dzirdēts, tieši saistībā ar Ropažniekiem
Offline
defekc
24. May 2007, 00:22 #24

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14462

Braucu ar: BMW

ropazhi
Offline
sidzha
24. May 2007, 00:25 #25

Kopš: 23. May 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

nu ir man taada kljička- Sīdža, bet diezvai ropazos esmu iipashi dzirdeets vai redzeets...esmu tur bijis labi ja 10 reizes
Offline
Mikuzz
24. May 2007, 00:27 #26

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41369

Braucu ar: Transporta līdzekli

Tad es par k-ko citu...
...atgriežamies pie lambda zondēm
Offline
SEMIGALL
24. May 2007, 00:38 #27

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

perc tadu zondi,kadu ir paredzejis razhotajs konkretajam modelim .Tips un specifikacija ir noradita attieciga kataloga
cenu diapazons piemeram e46 apmeram ir 110-140 Ls
Offline
sidzha
24. May 2007, 00:54 #28

Kopš: 23. May 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

ok...izklausaas, ka buus padaargi, bet nu buus vien jaapeerk. paldies
Offline
Mikuzz
24. May 2007, 11:11 #29

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41369

Braucu ar: Transporta līdzekli


2007-05-24 11:05, Kaspich rakstīja:


mulkjiibas

kaa meeriiji signaalu?

universaalaas no ’specializeetajaam’ atskjiras tikai ar konektoru, umnjiki


Signālu mēriju ar specializētu BOSCH diagnostikas iekārtu, kas pat parādīja lambdas sprieguma izmaiņu diagrammu...vai kā viņu tur...



[ This message was edited by: Mikuzz on 2007-05-24 11:12 ]
Offline
JZ
24. May 2007, 11:12 #30

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kapee muljkjiibas? ar analogo testeri var saakuma liimenja diagnostiku uztaisiit, nu, uzliek apmeeram 2000rpm un voltimetram ir jaaraada ~0.9V, jaabuut pulsaacijaam, ideaali jau buutu ar osciili, bet ne jau visiem tas ir pie rokas, un ne visi prot apieties

veel sildiishanu uz iiso paarbauda, ar shito pietiks lai 90% beigtas zondes diagnosticeetu

p.s. runaaju par parastajaam nevis wideband
Offline
JZ
24. May 2007, 11:17 #31

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man liekas ka tu par daudz blato, pilniigas muljkjiibas taas nav toch
Offline
JZ
24. May 2007, 11:21 #32

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

aa, par tiem voltiem sajaucu gan bish, 0.2 esot pie liesa un 0.8 pie bagaatinaata
Offline
JZ
24. May 2007, 11:35 #33

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tu nepateici pilniigi neko kaadeelj es kljuudos savaa tekstaa

un meera zondes voltus vienmeer kad taa ir piesleegta pei ecu, motors karsts, vismaz 3-4min jaapadarbina mashiinu (sildaamaam zondeem laiks ir nedaudz mazaaks, ap minuuti)

un par analogo testeri nepuut piiliites, pilna google ar manuaaljiem kaa izveikt basic testus zondeem tieshi shaadaa veidaa, domaa tu viens taads gudrs un tuukstoshiem citi ir muljkji? un veel reizi saku, tas ir basic tests, peecaak ir jaameera aatrdarbiibu zondei, un to ar testeri neieraudziit, tie reakcijas laiki bija sekundes desmitdaljaas, ja zonde straadaa leenaak, tad jau tika uzskatiita par beigtu

un, protams, zondei kjeras klaat peec tam kad ir paarbaudiitas gaisa nopluudes un aizdedze, tas man likaas pashsaprotami un nav jaapiemin
Offline
Melvins
24. May 2007, 11:52 #34

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

labs (noderīgs!, interesants) topiks
/ieteiktu moderiem lieko spam’u padzēst + atstāt arhīvos/.

man arī šis jautājums interesē - domājams, ka tuvākajā laikā būs jāmaina tā lambda zonde.. .
pazīmes? - reizēm nevienmērīga dzinēja darbība. dzinēja diagnostika neko neuzrāda, bet!... ar piebildi, kad šad/tad TĀ lambda zonde ir atstājusi atmiņā savus gļukus .
parasti!, pie pārbaudēm (diagnostikas) viņa tomēr ir ok. un par cik degvielas patēriņš ir normas robežās, tad jau veselu gadu (3 pārbaudes pa vidu) tiek pieņemts risinājums - atlikt tās nomaiņu.

man speciem jautājums cits! - cik būtiski pie nomaiņas ir izvēlēties Original Bosch izstrādājumu?, vai ne-Brand ražojumu...
???
jautājums patiešām būtisks!
Permalat’s konsultējoties atbildēja 3 kategorijās:
1) Original - ap 140Ls,
2) samērā kvalitatīvs produkts - ap 80-90Ls,
3) esot arī kaut kādi pa 30-40Ls.
/motors - M44, 1997g./
Offline
JZ
24. May 2007, 12:03 #35

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es jau palaboju sevi augstaak par 0.9V

1. taatad es kljuudos pienjeemumaa, ka pievienotai zondei ir jaaraada normaalu veertiibu (pareizam degmaisiijumam) pie 2000rpm? normaala veertiiba ir, cik googlee tagad atradu, ~0.45V

2. es nezinu kaada bija pretestiiba tam analogajam testerim, ko lietoju, melns taads, ar apalju grozaamu regulatoru zem lielas skalas, vareetu arii buut no 70tajiem gadiem

3. to 0.2-0.8 diapazonu piemin praktiski visaas populaaraakajaas lapaas, ja googlee ieraksta oxygen sensor diagnostics, runa tak nav par absoluutaam veertiibaam treknam un liesam, bet par nobiidi no normas, vidus starp 0.2 un 0.8 ir 0.5, kas ir apmeeram normaals signaals pareizam degmaisiijumam


un par diagnostiku, tu tak saakumaa paarbaudi sekojoshaas lietas un tad pienjem kaut kaadu atskaites punktu lai var saakt izdariit secinaajumus, ka ja aizdedzes lenkjis un sveces ir kaartiibaa, nav nopluudes gaisam, motors ir pilniibaa uzsilis, tad degmaisiijumam buutu jaabuut normas robezhaas un tieshi shinii briidii var saakt meeriit zondi un tai, ideaalaa gadiijumaa, buutu jaadod aaraa tos ~0.45V impulsus
Offline
Didzis
24. May 2007, 12:06 #36

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2007-05-24 12:03, JZ rakstīja:
es jau palaboju sevi augstaak par 0.9V

1. taatad es kljuudos pienjeemumaa, ka pievienotai zondei ir jaaraada normaalu veertiibu (pareizam degmaisiijumam) pie 2000rpm? normaala veertiiba ir, cik googlee tagad atradu, ~0.45V

2. es nezinu kaada bija pretestiiba tam analogajam testerim, ko lietoju, melns taads, ar apalju grozaamu regulatoru zem lielas skalas, vareetu arii buut no 70tajiem gadiem

3. to 0.2-0.8 diapazonu piemin praktiski visaas populaaraakajaas lapaas, ja googlee ieraksta oxygen sensor diagnostics, runa tak nav par absoluutaam veertiibaam treknam un liesam, bet par nobiidi no normas, vidus starp 0.2 un 0.8 ir 0.5, kas ir apmeeram normaals signaals pareizam degmaisiijumam


un par diagnostiku, tu tak saakumaa paarbaudi sekojoshaas lietas un tad pienjem kaut kaadu atskaites punktu lai var saakt izdariit secinaajumus, ka ja aizdedzes lenkjis un sveces ir kaartiibaa, nav nopluudes gaisam, motors ir pilniibaa uzsilis, tad degmaisiijumam buutu jaabuut normas robezhaas un tieshi shinii briidii var saakt meeriit zondi un tai, ideaalaa gadiijumaa, buutu jaadod aaraa tos ~0.45V impulsus


?? vaitad runa nebija par lambda zondi?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
JZ
24. May 2007, 12:07 #37

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tas ir joks?
Offline
Didzis
24. May 2007, 12:11 #38

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2007-05-24 12:07, JZ rakstīja:
tas ir joks?

es jau nez, viņu sauc arī par oxygen sensoru?

vis vis, nemaisos karstajā krāniņmērišanas diskusijā

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
JZ
24. May 2007, 12:12 #39

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es nesaku ka tas voltimetrs leekaa starp 0.2 un 0.8 es saku ka pie tikko norautas vakuma trubas nokritiis liidz 0.2V un tad atgrieziisies pie 0.5 un ka, ja iepuutiis eeteri pa to pashu norauto vakuma trubu, tad var uzlekt liidz 0.8 un atkal atgrieziisies pie 0.5 peec briizha

un ka tas, cik strauji zonde reagjee uz abiem situaacijas destabilizaacijas meegjinaajumiem, arii ir taa oxygen sensora(tiem, kas nezin, taa angliski sauc lambda zondi) darbiibas parametrs, kas var noraadiit uz taas ne-normaalu darbiibu
Offline
Didzis
24. May 2007, 12:13 #40

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2007-05-24 12:12, JZ rakstīja:
es nesaku ka tas voltimetrs leekaa starp 0.2 un 0.8 es saku ka pie tikko norautas vakuma trubas nokritiis liidz 0.2V un tad atgrieziisies pie 0.5 un ka, ja iepuutiis eeteri pa to pashu norauto vakuma trubu, tad var uzlekt liidz 0.8 un atkal atgrieziisies pie 0.5 peec briizha

un ka tas, cik strauji zonde reagjee uz abiem situaacijas destabilizaacijas meegjinaajumiem, arii ir taa oxygen sensora(tiem, kas nezin, taa angliski sauc lambda zondi) darbiibas parametrs, kas var noraadiit uz taas ne-normaalu darbiibu


paldies, sapratu

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo