Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 525i 24V E34 jaudas palielināšana

AutorsZiņojums
rapido
18. Apr 2007, 14:42 #21

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


2007-04-18 14:24, Bodzin rakstīja:
riepās sporta gaisu obligāti iepūt!

un ar muti noteikti jāpūš!
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 14:52 #22

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Bodzins možet var iepūst, atlīdzība garantēta !
Offline
martinsz
18. Apr 2007, 14:58 #23

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


2007-04-18 14:20, Taspac rakstīja:

2007-04-18 14:14, Bimmer rakstīja:
Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.

Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus.


Ir ir tev taisnība, man tā bunža tāda svaiga un nenopista(labi koptu grūti atrast), būtu stiprāks motors nemaz neko vairāk pat nevaidzētu kādu laiciņu, bet tā jau ir, gribēju tik pārliecināties kas ko kā.

Ja jau viss tik labs, tad vienkārši ieliec jaudīgāku motoru

-----------------
...
Offline
miicha
18. Apr 2007, 14:59 #24

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

525 atstaaj ikdienai a Supru briivdienaam!
Kaa tev tas patiik!
Offline
Taspac
18. Apr 2007, 15:06 #25

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


2007-04-18 14:58, martinsz rakstīja:

2007-04-18 14:20, Taspac rakstīja:

2007-04-18 14:14, Bimmer rakstīja:
Taspac, beidz taču māžoties Jau cik gadus te bijušas diskusijas par 318, 520 utt. jaudu palielināšanām. Secinājums kristālskaidrs - to darīt nav vērts! Citi, kas tam nav ticējuši, nonākot kaut kādam drota tūninga procesam līdz vidum, saprot, ka tā visa ir h*iņa un nopērk vnk jaudīgāku auto un miers.

Cita lieta, ja būtu ar M5 par īsu un meklētu kaut kādus kitus.


Ir ir tev taisnība, man tā bunža tāda svaiga un nenopista(labi koptu grūti atrast), būtu stiprāks motors nemaz neko vairāk pat nevaidzētu kādu laiciņu, bet tā jau ir, gribēju tik pārliecināties kas ko kā.

Ja jau viss tik labs, tad vienkārši ieliec jaudīgāku motoru



Neņirgājies


Vecs auto jau vien ir, tik pārkrāsots !
Offline
martinsz
18. Apr 2007, 15:25 #26

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Es nemaz neņirgājos

-----------------
...
Offline
noris
02. May 2007, 14:55 #27

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

Man stāv tāds motors 2,5 24 v, arī gribēju paaugstināt jaudu, bet nevaru atrast detaļas un izdomāju ka šo motoru nav jēgas uzlabot.

Ir pieejams 2,8 litru 12 vārstu motors ar visu zirnekli, esot no ///M, e34, tas tā varētu būt? Un vai ir jēga tādu likt manējā vietā? [ This message was edited by: noris on 2007-05-02 14:56 ]
Offline
Cumpars
02. May 2007, 15:01 #28

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555


2007-05-02 14:55, noris rakstīja:

Ir pieejams 2,8 litru 12 vārstu motors ar visu zirnekli, esot no ///M, e34, tas tā varētu būt? Un vai ir jēga tādu likt manējā vietā?



Var redzēt ka orientējies BMW motoros un tad vēl par kaukādu likšanu/maiņu runā...
Offline
noris
02. May 2007, 15:06 #29

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


2007-05-02 15:01, Cumpars rakstīja:

2007-05-02 14:55, noris rakstīja:

Ir pieejams 2,8 litru 12 vārstu motors ar visu zirnekli, esot no ///M, e34, tas tā varētu būt? Un vai ir jēga tādu likt manējā vietā?



Var redzēt ka orientējies BMW motoros un tad vēl par kaukādu likšanu/maiņu runā...



Tāpēc jau arī prasu ka neorientējos, es neprasīju kā nomainīt, es prasīju vai ir vērts?
Offline
charbis
02. May 2007, 15:07 #30

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


2007-04-18 12:11, Bimmer rakstīja:
Pārdod to 525i un nopērc no Vācijas 540i vai M5.

pilniigi piekriitu, mazaak neguleetu nakshu un mazaaks chakars un jauda tev buus.
Offline
noris
02. May 2007, 15:19 #31

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

Es vinkārši arī gribu uzzināt ko var izdarīt tam 2,5 24 v motoram
sorry
Offline
hasans
02. May 2007, 15:22 #32

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Nespidzini to 2,5 motoru, nem ///M5 vai 540, vai ari samierinies ar 2,5 jaudu
Offline
noris
02. May 2007, 15:24 #33

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

jau 12
Offline
Bron
02. May 2007, 15:58 #34

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2007-05-02 14:55, noris rakstīja:
Ir pieejams 2,8 litru 12 vārstu motors ar visu zirnekli, esot no ///M, e34, tas tā varētu būt?


Tas visdriizaak buus M30B28 dzineejs no E28 528i. Prieksh taas bundzhas bija Ok, ljoti izdevusies kombinaacija.

Ja gribaas kapaaties ar implanteeshanu tad ieliec dzineeju no E23 745i (tas iisteniibaa ir 3.5 litru dzineejs ar turbo)
Offline
noris
02. May 2007, 16:26 #35

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

Paldies par atbildi!
Sorry ka bazars ne pa tēmu. Vienkārši gribāju noskaidrot vai plīts motors ir labāks vai sliktāks par to 2,8
Offline
DK
02. May 2007, 17:06 #36

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:

nelasīju no sākuma, jo šāda veida topiki ir vnk bezjēdzīgi... no sērijas kā palielināt jaudu e30 316... ieteikums viens, vnk nopērc jaudīgāku auto un tas arī viss... būs lētāk, ātrāk un efektīvāk...
Offline
denjka
04. Nov 2007, 13:38 #37

Kopš: 30. Aug 2007

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 03, BMW 530 (E60)

Kalenie klapana ili titanovie obojdutsja - okolo 45-55Ls (odin)
Posaditj blok - 70-120Ls (ne u4itivaja rasto4jku vpusknih/vipusknih gnezd)
Novij kollektor - mozno ska4atj shemi v nete - no voobshe novoe izgotavlenie obojdetsja okolo 170-200Ls

V principe v kustarnih uslovijah (minimaljno obstavlennij garaz/serviss - mozno podnjatj ot 75hp.... Predel - turbina + NOS - dumaju okolo 170/230hp......
Po denjgam - ras4itivaj okolo 700-900Ls
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo