Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 323ti E36 nenāk siltums no pečkas

AutorsZiņojums
chuu
08. Feb 2007, 18:41 #21

Kopš: 13. Mar 2003

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: FZ-4404

nelaizh pa lielo apli

[ This message was edited by: chuu on 2007-02-08 18:41 ]
Offline
KM
08. Feb 2007, 18:58 #22

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


2007-02-08 18:41, chuu rakstīja:
nelaizh pa lielo apli



<font size=1>[ This message was edited by: chuu on 2007-02-08 18:41 ]</font>

ka to var parbaudit?
Offline
chuu
08. Feb 2007, 19:07 #23

Kopš: 13. Mar 2003

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: FZ-4404


2007-02-08 18:58, KM rakstīja:

2007-02-08 18:41, chuu rakstīja:
nelaizh pa lielo apli

ka to var parbaudit?

nu domaaju, ka viennoziimiigi termostats, ja jau saki, ka divas trubas aukstas cik man zinaams, tad termostats pie ~ 90C atver valjaa un palaizh pa visaam trubaam uzsilusho tosolu
Offline
Srakans
08. Feb 2007, 19:48 #24

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


2007-02-08 19:07, chuu rakstīja:

2007-02-08 18:58, KM rakstīja:

2007-02-08 18:41, chuu rakstīja:
nelaizh pa lielo apli

ka to var parbaudit?

nu domaaju, ka viennoziimiigi termostats, ja jau saki, ka divas trubas aukstas cik man zinaams, tad termostats pie ~ 90C atver valjaa un palaizh pa visaam trubaam uzsilusho tosolu

Termostats viennozīmīgi tas nav. Uz pečku trubas neiet caur termostatu un vienmēr ir vaļā.
Offline
sejejs
08. Feb 2007, 22:13 #25

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2007-02-08 19:07, chuu rakstīja:
nu domaaju, ka viennoziimiigi termostats, ja jau saki, ka divas trubas aukstas cik man zinaams, tad termostats pie ~ 90C atver valjaa un palaizh pa visaam trubaam uzsilusho tosolu

Garām
Pie 90C atveroties lielajam aplim, motors pirms tam jau būs pārkarsis!
Termostats veras vaļā pakāpensiki un ja motors uzsilst normāli,tad ar termostatu tur nekāda sakara!!!
Ja sūknis būtu beigts, motors karstu.

1.Līmenis (lai gan paveroties tumsā aukstam motoram līmenis OK)
2.Pečka aizdirsusies
3.Klape neveras vaļā mehāniski,bet runā,ka veras
4.Nu VARBŪT gaiss
Offline
Instigater
08. Feb 2007, 22:29 #26

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A E36 ir mehaaniskie vaarsti vai jau ar elektriibu grozaamie?
Offline
bmwaddict
08. Feb 2007, 22:35 #27

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-02-08 22:29, Instigater rakstīja:
A E36 ir mehaaniskie vaarsti vai jau ar elektriibu grozaamie?

par kuriem vaarstiem iet runa ja pechkas gaisa vaarsti tad atkariigs vai ir klimats vai nav.
Offline
mexican
09. Feb 2007, 01:37 #28

Kopš: 06. Jan 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2067

Braucu ar:

KRCH, klima ir nojaajusies (mani, ibiem) un avjag saremonteet. Kam man zavaniit un raudaat uz pleca?

-----------------
Offline
ozo
05. Jan 2008, 12:23 #29

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18896

Braucu ar: Braucu ar

Probleema liidziiga:
Staavot uz vietas, dzineejam darbojoties vienmeeriigi nepuus silto gaisu, puush tikai aukstu.
Tikliidz saak braukt siltais gaiss pamazaam paraadaas, kaa apstaajaas taa atkal tas pats.
Likaas, ka pirms kaada laika viss bija ok
kas par lietu?
Offline
Delerium
05. Jan 2008, 12:24 #30

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8294

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

suuknis? vismaz man vecajam E30 bija
Offline
ozo
05. Jan 2008, 12:28 #31

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18896

Braucu ar: Braucu ar

ja suuknis buutu beigts, tad peec idejas arii motoram vajadzeetu karst. Sodien pieliesu tosolu, tad skatiisos taalaak.
Offline
TDS_96
05. Jan 2008, 12:30 #32

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


2008-01-05 12:24, Delerium rakstīja:
suuknis? vismaz man vecajam E30 bija
+1 ja brīvgaitas apgr. auksts uzgāzē silts tad visdrīzāk sūknim pzdc jo ass griežas bet lāpstiņas stāv uz vietas un nerada cirkulāciju, ja protams viss pārejais ok
[ This message was edited by: TDS_96 on 2008-01-05 12:31 ]
Offline
Aidzhis
05. Jan 2008, 12:34 #33

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34

Tas ir gaiss sistēmā!
Offline
matrixxxx
09. Jan 2009, 09:28 #34

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


09 Jan 2009, 08:37:27 Moo rakstīja:
Maza "problēmiņa" e36 320. Karsa motors, vakar nomainīju sūkni, bija sadalījies reizinātājos, motors vairs nekarst. Ir klimats, tas pūš tikai aukstu - pečka jauna. Domāju, ka termostats ar kirdikt, jo tosols neiet pa lielo loku. Jautājums - vai nomainot termostatu būs ok?

Cirkuleejot tikai pa mazo loku, tosols iet caur salona pechku.
Nez kaa E36, bet kautkaadiem modeljiem bija fiicha, ka pirms motors nau sasniedzis min darba t, tad caur pechku nelaizj tosolu. Varbuut tas vaarsts aiztirsies.

PS., atbilde uz jataajumu: NEE.
Offline
australia
09. Jan 2009, 10:11 #35

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: ratiem

pļac, kas ir ar tām plītīm, ka viņas nesilda? es jau esmu pieradis

nevar būt tā, ka gar galvas blīvi vai kādu citu vietu/plaisu tiek nepārtraukti pavisam nedaudz iepūsts sistēmā gaiss? šajā gadījumā sistēmā visu laiku ir papildus gaiss, kas pats savukārt lēnām atgaisojas radiatorā???
mega teorija
Offline
Archuks
09. Jan 2009, 10:43 #36

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

A man ir tāda huiņa, ka ieslēdzu auto un gadās, ka gandrīz neko nepūš, pēc kādām sliedēm vai bedres sāk strādāt, viss ok kas tas ir
Offline
australia
10. Jan 2009, 09:20 #37

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: ratiem


10 Jan 2009, 08:14:29 Moo rakstīja:
Vakar atkal biki pasipos un rezultātā ir lielais loks un silda auto
p.s. jā nomainīju termostatu

Tad tu gribi teikt, ka ja auto ar klimatu, tad obligāti jāstrādā lielajam lokam, lai pūstu siltu?
siltajam gaisam jau nav nekāda sakara ar lielo loku (termostatu). trubas uz pečku tokš nāk no motorbloka!
Offline
ROLEXX
10. Jan 2009, 09:21 #38

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Saku, ka tas ir termostats - man ir bijuši 2 e36 un abiem ir termostati nobiruši - autiņš nesislst vienmēr šajos gadījumos. Tak viņš nemaksā tik dārgi un pat ja neesi mehāniķis - viņu var elementāri nomainīt 1-2 stundās, atkarībā kāds motors. Ja tik tiešām gribi pārbaudīt veco termostatu, tad izņem viņu un ieliec verdošā ūdenī - viņam vajadzētu atnākt vaļā tai atsperei.
Ja remostats nosprūst, kad ir ciet - tad vienmēr ir tā, ka ir auksts un tem arī panelī rāda mazāk, nekā vajag - uz šosejas vispār hana. Pa bruģi tev bija siltāk, jo mazs ātrums un vējš nedzesēja, tāpēc nedaudz uzsila.
Tikai atceries, kad maini termostatu - tev būs jāizlej viss tosols, pieliesi pilnu līdz augšai, sāksi braukt un pēc kādām 5-10 minūtēm atvērsies lielais loks, tajā saplūdīs tosols, kurš tagad būs par maz un sāks karst motors, apstājies un papildini vēlreiz tosolu, tad atgaiso un visam jābūt čikiniekā - saku no pieredzes - 3 reizes esmu darījis tā

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
image
10. Jan 2009, 09:46 #39

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM

Izjauc auto detalas, man aizm. tiltu vajag D
Offline
australia
10. Jan 2009, 10:06 #40

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: ratiem


10 Jan 2009, 09:40:58 Moo rakstīja:
Bļē es tā nesaku, ka jābūt lielajam lokam, bet, ja izlasīji ko augstāk jau rakstīju, tad vakar nomainot termostatu, atrisinājās visas problēmas.
Īsumā, lai nav jāmeklē:
Problēma - braucot karsa dzinējs un pūta tikai aukstu gaisu.
Izdarīju secinājumus, ka pumpim pizda, jo necirkulēja tosols, par lielu prieku iecajucot tas tiešām bija sadalījies reizinātājos, prieks jo diezgan daudz bija jāskrūvē un tas nebija veltīgi. Saliku, bet atkrita tikai viena problēma vairs nekarsa dzinējs, bet aukstums joprojām un neiet lielais loks, skaidrs arī termostats, tātad atkal viss jājauc ārā vakar nopirku un nomainīju un tagad VISS rukā Tika izdzerti divi 0.7 un viens 0.5 (trijatā) testdraivu veicām pēc otrā 0.7 šodien

ok, ja karsa dzinējs, negāja sūknis, tad loģiski - škidrums necirkulē, pečka pūš aukstu.

nevaru saprast, kapēc nepūta siltu, ja ir beigts tikai termostats. bet tas - jautājums spečukiem. moš tiešām kondišens klausās cik grādu ir radiatoram, un ja tas nav silts, tad kondišens neļauj funkcionēt pat tādai lietai kā siltais gaiss
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo