Online
Pašreiz BMWPower skatās 30 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 323ti E36 nenāk siltums no pečkas
Autors | Ziņojums |
chuu | | ![](files/avatars/1482_1205357812.jpg) Kopš: 13. Mar 2003
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: FZ-4404
| nelaizh pa lielo apli ![](files/images/smilies/iono.gif)
[ This message was edited by: chuu on 2007-02-08 18:41 ] | Offline | | |
KM | | ![](files/avatars/5341_1520933733.jpg) Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
|
2007-02-08 18:41, chuu rakstīja:
nelaizh pa lielo apli ![](files/images/smilies/iono.gif)
<font size=1>[ This message was edited by: chuu on 2007-02-08 18:41 ]</font>
ka to var parbaudit? | Offline | | |
chuu | | ![](files/avatars/1482_1205357812.jpg) Kopš: 13. Mar 2003
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: FZ-4404
|
2007-02-08 18:58, KM rakstīja:
2007-02-08 18:41, chuu rakstīja:
nelaizh pa lielo apli ![](files/images/smilies/iono.gif)
ka to var parbaudit?
nu domaaju, ka viennoziimiigi termostats, ja jau saki, ka divas trubas aukstas cik man zinaams, tad termostats pie ~ 90C atver valjaa un palaizh pa visaam trubaam uzsilusho tosolu ![](files/images/smilies/icon_smokin.gif) | Offline | | |
Srakans | | ![](files/avatars/4985_1358758988.jpg) Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
2007-02-08 19:07, chuu rakstīja:
2007-02-08 18:58, KM rakstīja:
2007-02-08 18:41, chuu rakstīja:
nelaizh pa lielo apli ![](files/images/smilies/iono.gif)
ka to var parbaudit?
nu domaaju, ka viennoziimiigi termostats, ja jau saki, ka divas trubas aukstas cik man zinaams, tad termostats pie ~ 90C atver valjaa un palaizh pa visaam trubaam uzsilusho tosolu ![](files/images/smilies/icon_smokin.gif)
Termostats viennozīmīgi tas nav. Uz pečku trubas neiet caur termostatu un vienmēr ir vaļā. | Offline | | |
sejejs | | ![](files/avatars/3092_1359487257.jpg) Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2007-02-08 19:07, chuu rakstīja:
nu domaaju, ka viennoziimiigi termostats, ja jau saki, ka divas trubas aukstas cik man zinaams, tad termostats pie ~ 90C atver valjaa un palaizh pa visaam trubaam uzsilusho tosolu ![](files/images/smilies/icon_smokin.gif)
Garām ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pie 90C atveroties lielajam aplim, motors pirms tam jau būs pārkarsis! ![](files/images/smilies/icon16.gif)
Termostats veras vaļā pakāpensiki un ja motors uzsilst normāli,tad ar termostatu tur nekāda sakara!!!
Ja sūknis būtu beigts, motors karstu.
1.Līmenis (lai gan paveroties tumsā aukstam motoram līmenis OK)
2.Pečka aizdirsusies
3.Klape neveras vaļā mehāniski,bet runā,ka veras ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
4.Nu VARBŪT gaiss | Offline | | |
Instigater | | ![](files/avatars/1774_1205304656.gif) Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| A E36 ir mehaaniskie vaarsti vai jau ar elektriibu grozaamie? | Offline | | |
bmwaddict | | ![](files/avatars/908_1602231380.jpg) Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-02-08 22:29, Instigater rakstīja:
A E36 ir mehaaniskie vaarsti vai jau ar elektriibu grozaamie?
par kuriem vaarstiem iet runa ja pechkas gaisa vaarsti tad atkariigs vai ir klimats vai nav.
| Offline | | |
mexican ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2606_1214568279.jpg) Kopš: 06. Jan 2004
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2067
Braucu ar:
| KRCH, klima ir nojaajusies (mani, ibiem) un avjag saremonteet. Kam man zavaniit un raudaat uz pleca?
-----------------
| Offline | | |
|
ozo ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/5336_1214038721.jpg) Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18956
Braucu ar: Braucu ar
| Probleema liidziiga:
Staavot uz vietas, dzineejam darbojoties vienmeeriigi nepuus silto gaisu, puush tikai aukstu.
Tikliidz saak braukt siltais gaiss pamazaam paraadaas, kaa apstaajaas taa atkal tas pats.
Likaas, ka pirms kaada laika viss bija ok ![](files/images/smilies/iono.gif)
kas par lietu? | Offline | | |
Delerium ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/4.gif) | | ![](files/avatars/3034_1695580044.jpg) Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8314
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| suuknis? vismaz man vecajam E30 bija ![](files/images/smilies/icon_smile.gif) | Offline | | |
ozo ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/5336_1214038721.jpg) Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18956
Braucu ar: Braucu ar
| ja suuknis buutu beigts, tad peec idejas arii motoram vajadzeetu karst. Sodien pieliesu tosolu, tad skatiisos taalaak. | Offline | | |
TDS_96 | | ![](files/avatars/9185_1211734654.gif) Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
|
2008-01-05 12:24, Delerium rakstīja:
suuknis? vismaz man vecajam E30 bija ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
+1 ja brīvgaitas apgr. auksts uzgāzē silts tad visdrīzāk sūknim pzdc jo ass griežas bet lāpstiņas stāv uz vietas un nerada cirkulāciju, ja protams viss pārejais ok
[ This message was edited by: TDS_96 on 2008-01-05 12:31 ] | Offline | | |
Aidzhis | | ![](files/avatars/3688_1205276583.jpg) Kopš: 01. Nov 2004
No: Grobiņa
Ziņojumi: 781
Braucu ar: E30, E34
| Tas ir gaiss sistēmā! ![](files/images/smilies/icon_wink.gif) | Offline | | |
matrixxxx | | ![](files/avatars/4624_1205492773.gif) Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
09 Jan 2009, 08:37:27 Moo rakstīja:
Maza "problēmiņa" e36 320. Karsa motors, vakar nomainīju sūkni, bija sadalījies reizinātājos, motors vairs nekarst. Ir klimats, tas pūš tikai aukstu - pečka jauna. Domāju, ka termostats ar kirdikt, jo tosols neiet pa lielo loku. Jautājums - vai nomainot termostatu būs ok? ![](files/images/smilies/icon_cool.gif)
Cirkuleejot tikai pa mazo loku, tosols iet caur salona pechku.
Nez kaa E36, bet kautkaadiem modeljiem bija fiicha, ka pirms motors nau sasniedzis min darba t, tad caur pechku nelaizj tosolu. Varbuut tas vaarsts aiztirsies.
PS., atbilde uz jataajumu: NEE. | Offline | | |
australia | | ![](files/avatars/4490_1638132892.jpg) Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| pļac, kas ir ar tām plītīm, ka viņas nesilda? es jau esmu pieradis
nevar būt tā, ka gar galvas blīvi vai kādu citu vietu/plaisu tiek nepārtraukti pavisam nedaudz iepūsts sistēmā gaiss? šajā gadījumā sistēmā visu laiku ir papildus gaiss, kas pats savukārt lēnām atgaisojas radiatorā???
mega teorija ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
Archuks ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/3994_1211206362.jpg) Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| A man ir tāda huiņa, ka ieslēdzu auto un gadās, ka gandrīz neko nepūš, pēc kādām sliedēm vai bedres sāk strādāt, viss ok kas tas ir | Offline | | |
|
australia | | ![](files/avatars/4490_1638132892.jpg) Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
10 Jan 2009, 08:14:29 Moo rakstīja:
Vakar atkal biki pasipos un rezultātā ir lielais loks un silda auto ![](files/images/smilies/icon_cool.gif)
p.s. jā nomainīju termostatu ![](files/images/smilies/icon_cool.gif)
Tad tu gribi teikt, ka ja auto ar klimatu, tad obligāti jāstrādā lielajam lokam, lai pūstu siltu?
siltajam gaisam jau nav nekāda sakara ar lielo loku (termostatu). trubas uz pečku tokš nāk no motorbloka! | Offline | | |
ROLEXX ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/6616_1229094431.jpg) Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Saku, ka tas ir termostats - man ir bijuši 2 e36 un abiem ir termostati nobiruši - autiņš nesislst vienmēr šajos gadījumos. Tak viņš nemaksā tik dārgi un pat ja neesi mehāniķis - viņu var elementāri nomainīt 1-2 stundās, atkarībā kāds motors. Ja tik tiešām gribi pārbaudīt veco termostatu, tad izņem viņu un ieliec verdošā ūdenī - viņam vajadzētu atnākt vaļā tai atsperei.
Ja remostats nosprūst, kad ir ciet - tad vienmēr ir tā, ka ir auksts un tem arī panelī rāda mazāk, nekā vajag - uz šosejas vispār hana. Pa bruģi tev bija siltāk, jo mazs ātrums un vējš nedzesēja, tāpēc nedaudz uzsila.
Tikai atceries, kad maini termostatu - tev būs jāizlej viss tosols, pieliesi pilnu līdz augšai, sāksi braukt un pēc kādām 5-10 minūtēm atvērsies lielais loks, tajā saplūdīs tosols, kurš tagad būs par maz un sāks karst motors, apstājies un papildini vēlreiz tosolu, tad atgaiso un visam jābūt čikiniekā - saku no pieredzes - 3 reizes esmu darījis tā ![](files/images/smilies/icon_wink.gif)
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
image | | ![](files/avatars/11856_1338676709.jpg) Kopš: 05. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 938
Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM
| Izjauc auto detalas, man aizm. tiltu vajag D | Offline | | |
australia | | ![](files/avatars/4490_1638132892.jpg) Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
10 Jan 2009, 09:40:58 Moo rakstīja:
Bļē es tā nesaku, ka jābūt lielajam lokam, bet, ja izlasīji ko augstāk jau rakstīju, tad vakar nomainot termostatu, atrisinājās visas problēmas.
Īsumā, lai nav jāmeklē:
Problēma - braucot karsa dzinējs un pūta tikai aukstu gaisu.
Izdarīju secinājumus, ka pumpim pizda, jo necirkulēja tosols, par lielu prieku iecajucot tas tiešām bija sadalījies reizinātājos, prieks jo diezgan daudz bija jāskrūvē un tas nebija veltīgi. Saliku, bet atkrita tikai viena problēma vairs nekarsa dzinējs, bet aukstums joprojām un neiet lielais loks, skaidrs arī termostats, tātad atkal viss jājauc ārā vakar nopirku un nomainīju un tagad VISS rukā Tika izdzerti divi 0.7 un viens 0.5 (trijatā) testdraivu veicām pēc otrā 0.7 šodien ![](files/images/smilies/alkofest.gif)
ok, ja karsa dzinējs, negāja sūknis, tad loģiski - škidrums necirkulē, pečka pūš aukstu.
nevaru saprast, kapēc nepūta siltu, ja ir beigts tikai termostats. bet tas - jautājums spečukiem. moš tiešām kondišens klausās cik grādu ir radiatoram, un ja tas nav silts, tad kondišens neļauj funkcionēt pat tādai lietai kā siltais gaiss | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|