Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Common-rail dīzeļu čipošana

AutorsZiņojums
Raicha
30. Jan 2007, 12:12 #21

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

kad aizdegas pati "nelaikaa".., tikai diizelim cik noprotu vinja vienmeer aizdegas tad, kad virzulis ir sasniedzis augstaako punktu - tb vienmeer "laikaa"
Offline
diesel
30. Jan 2007, 12:13 #22

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... detonācija vai nedetonācija, bet arī garantijas dīzeļiem ir novērota tāda skaņa, ja pagadās slikta dīzeļdegviela.
Offline
-INC-
30. Jan 2007, 12:19 #23

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2007-01-30 12:13, diesel rakstīja:
... detonācija vai nedetonācija, bet arī garantijas dīzeļiem ir novērota tāda skaņa, ja pagadās slikta dīzeļdegviela.


Tas parasti ir sliktas (sausas) degvielas lietoshanas deel. Saak kerties sprauslas adata, un sprausla atveras nevis pamazaam, uz priekshiesmidzinaashanu, bet uzreiz ar galveno iesmidzinaashanu. Taapeec arii motors straadaa "cieti".
Offline
Raicha
30. Jan 2007, 12:42 #24

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

tagad zinaashu

Offline
sys9291
30. Jan 2007, 14:10 #25

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Un vispaar kungi detonaacija ir paarlieku aatra spraadzienveidiiga degvielas un gaisa maisiijuma sadegshana. Tas ko juus te apspriezhat ir pashaizdedze....
Chipojot diizeli var dabuut pat vairaak par 25% jaudas. Sheit cilveecinhi jauc atmosfeeriskos benziina motorus ar turbo diizelhiem.
Peec chiposhanas braucot ieprieksheejaa rezhiimaa degvielas pateerinhsh tik tieshaam samazinas.
Offline
Sch
30. Jan 2007, 15:08 #26

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Toyota

Patēriņš samazinās tikai uz šosejas, pilsētā tas palielinās pēc čipošanas. Un vidējais arī laikam bija lielāks
Offline
sys9291
30. Jan 2007, 15:26 #27

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

nu ja jau brashi minam griidaa tad jau nav ko briiniities....nekas ne no kaa nerodas, man gan sanaal -1L/100km
Offline
SEMIGALL
30. Jan 2007, 16:10 #28

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2007-01-29 21:30, -INC- rakstīja:

2007-01-29 19:57, SEMIGALL rakstīja:
1.var būt problēmas ar CO izplūdes gāzu daudzumu tehniskajā ikgadējā pārbaudē
2 dzinēja nevienmērīga darbība,paaugstināts degvielas patēriņš, detonācija arī novērota pēc chipošanas




Diizelim detonaacija

Cik motorus tu esi nochipojis? Ar cik chipotiem diizeliem tu esi braucis ilglaiciigi? Kuraa apskatee diizeliem meera CO?

vienkārši zina pa ko iet runa ,bet piesieties pie vārdiem jau vajag
tad nodefinē no galvas detonāciju
pasaki viena vārdā ,kā sauc procesu kad notiek nekvalitatīvs,nepilnīgs darba cikls cilindrā

par izplūdes gāzēm runājot tad,kas tiek ņemts vērā to
izplūdes emisijā ,bet viens no svarīgākajiem raksturlielumiem ir NOx
te ir saits ar atsauci uz vairākiem tehniska rakstura izdevumiem,rakstiem un to autoriem ,kur arī tiek ietverts termins "CO emissions"


Biodizeļa un fosīlās degvielas izplūdes gāzu salīdzināšana
Offline
Black
30. Jan 2007, 17:02 #29

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1

ja jau chiposhana uzlabo visus auto raditajus bet nepasliktina praktiski neko tad kapeec gudraas galvas bavaarijaa nav liidz tam aizdomaajushies un nechipo mashiinas jau standartaa?
Offline
bmwaddict
30. Jan 2007, 17:05 #30

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Rodaas sajuuta, ka BMW koncernaa straadaa ahuunie muljkji.
Offline
Puce
30. Jan 2007, 17:14 #31

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

kāpēc gan teiksim F1 formulisti gribētu motoru mainīt pēc katras sacīkstes? tāpēc, ka tie motori ir tā uzbūvēti, lai pārbraucot pāri finiša līnijai tas motors nobirtu. tādējādi būtu tas motors uztaisīts ar 100% atdevi. respektīvi paredzēts tikai konkrētai sacīkstei. nekā lieka.

pārsvarā motori tiek taisīti ar ~30% jaudas rezervi. tas nodrošina to, lai "atsaldētie bembisti" nenokauj auto motoru jau pirmajā pusgadā un nesūdzas, ka ir sūdīgs motors. čipošana dod iespēju šķūninga kantoriem izvērsties līdz zināmiem lielumiem.

vot lūk tā.


2007-01-30 17:02, Black rakstīja:
ja jau chiposhana uzlabo visus auto raditajus bet nepasliktina praktiski neko tad kapeec gudraas galvas bavaarijaa nav liidz tam aizdomaajushies un nechipo mashiinas jau standartaa?



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
-INC-
30. Jan 2007, 23:40 #32

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2007-01-30 17:02, Black rakstīja:
ja jau chiposhana uzlabo visus auto raditajus bet nepasliktina praktiski neko tad kapeec gudraas galvas bavaarijaa nav liidz tam aizdomaajushies un nechipo mashiinas jau standartaa?



Kā tad ne? 3.0 d > 184ps 194 ps 204ps 218ps

Ar divām turbīnam 275 ps

Tikai jo vairāk zirdziņi, jo dārgāka mašīnīte
Offline
ihty
30. Jan 2007, 23:46 #33

Kopš: 10. May 2006

Ziņojumi: 19

Braucu ar: e46 328Ci

nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).


2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.

kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?
Offline
-INC-
30. Jan 2007, 23:46 #34

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2007-01-30 16:10, SEMIGALL rakstīja:

2007-01-29 21:30, -INC- rakstīja:

2007-01-29 19:57, SEMIGALL rakstīja:
1.var būt problēmas ar CO izplūdes gāzu daudzumu tehniskajā ikgadējā pārbaudē
2 dzinēja nevienmērīga darbība,paaugstināts degvielas patēriņš, detonācija arī novērota pēc chipošanas




Diizelim detonaacija

Cik motorus tu esi nochipojis? Ar cik chipotiem diizeliem tu esi braucis ilglaiciigi? Kuraa apskatee diizeliem meera CO?

vienkārši zina pa ko iet runa ,bet piesieties pie vārdiem jau vajag
tad nodefinē no galvas detonāciju
pasaki viena vārdā ,kā sauc procesu kad notiek nekvalitatīvs,nepilnīgs darba cikls cilindrā

par izplūdes gāzēm runājot tad,kas tiek ņemts vērā to
izplūdes emisijā ,bet viens no svarīgākajiem raksturlielumiem ir NOx
te ir saits ar atsauci uz vairākiem tehniska rakstura izdevumiem,rakstiem un to autoriem ,kur arī tiek ietverts termins "CO emissions"


Biodizeļa un fosīlās degvielas izplūdes gāzu salīdzināšana


Visi trūkumi ko tu nosauci ir nekvalitatīva benzīnnieka čiptūninga rezultāts.


Tāpēc arī piesienos

Offline
CP17
31. Jan 2007, 00:55 #35

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2007-01-30 23:46, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).


2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.

kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?


Ņehuj pie koļas daugavpilī čipot...

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
ihty
31. Jan 2007, 10:35 #36

Kopš: 10. May 2006

Ziņojumi: 19

Braucu ar: e46 328Ci


2007-01-31 00:55, CP17 rakstīja:

2007-01-30 23:46, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).


2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.

kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?


Ņehuj pie koļas daugavpilī čipot...

Pie Koļas vari braukt pats... Es chipoju pie usera -INC-. Un taa nav antireklaama, jo par vinju ir dzirdeets vairaak laba nekaa slikta. Tikpat iespeejams, ka pie vainas ir regulaarais pedaaalis griidaa vai probleema autinjaa...tik peec shiim vairaakaam ne-leetajaam sakritiibaam kad kaut kas nobira, man uz chip up nevelk!
Offline
DjCrack
31. Jan 2007, 10:56 #37

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

nuu es domaju, ja autinam vel nobraukums ap 350 k KM, tad tas viss ir dabiski
Offline
ihty
31. Jan 2007, 14:16 #38

Kopš: 10. May 2006

Ziņojumi: 19

Braucu ar: e46 328Ci

Ticu, ka taas ir sakritiibas par to paareejo, bet chiposhanas dienaa atvilku pa bauskas shoseju un normaali jau nav, ka automaats 5 robaa iesleedzas pie 200... bet patiikami un par to noskreejienu nemaz nebriinos, bet it kaa 150 000. hvz


2007-01-31 11:55, Kaspich rakstīja:
no taa visa tikai turbina par temu [tai ir lielaaka slodze peec chiposhanas]. paareejais viss ir pilniigi nesaistiitas lietas


2007-01-30 23:46, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).


2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.

kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?


Offline
plakanais
31. Jan 2007, 14:28 #39

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-01-31 14:16, ihty rakstīja:


nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).



1.kaart gaisa meeriitaajam nav tur nekaada sakara ar chipu..
2. batjkam suuknis baakaa nomira arii, pie 80tk nobraukuma
3. nokuuraas Nefig slaapeet uzreiz peec vilkshanas, taa pat vinjas nejuuk
4. kaarbas (steptronic) resurss vispaar ir paredzeets 250tk km...


PRICHOM TE CHIPS???

[ This message was edited by: Butix on 2007-01-31 14:29 ]
Offline
ihty
31. Jan 2007, 15:02 #40

Kopš: 10. May 2006

Ziņojumi: 19

Braucu ar: e46 328Ci

1.kaart gaisa meeriitaajam nav tur nekaada sakara ar chipu..
2. batjkam suuknis baakaa nomira arii, pie 80tk nobraukuma
3. nokuuraas Nefig slaapeet uzreiz peec vilkshanas, taa pat vinjas nejuuk
4. kaarbas (steptronic) resurss vispaar ir paredzeets 250tk km...


[ This message was edited by: Darkman on 2007-12-08 13:57 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo