Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Common-rail dīzeļu čipošana
Autors | Ziņojums |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| kad aizdegas pati "nelaikaa".., tikai diizelim cik noprotu vinja vienmeer aizdegas tad, kad virzulis ir sasniedzis augstaako punktu - tb vienmeer "laikaa" | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... detonācija vai nedetonācija, bet arī garantijas dīzeļiem ir novērota tāda skaņa, ja pagadās slikta dīzeļdegviela. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2007-01-30 12:13, diesel rakstīja:
... detonācija vai nedetonācija, bet arī garantijas dīzeļiem ir novērota tāda skaņa, ja pagadās slikta dīzeļdegviela.
Tas parasti ir sliktas (sausas) degvielas lietoshanas deel. Saak kerties sprauslas adata, un sprausla atveras nevis pamazaam, uz priekshiesmidzinaashanu, bet uzreiz ar galveno iesmidzinaashanu. Taapeec arii motors straadaa "cieti". | Offline | | |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| tagad zinaashu
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| Un vispaar kungi detonaacija ir paarlieku aatra spraadzienveidiiga degvielas un gaisa maisiijuma sadegshana. Tas ko juus te apspriezhat ir pashaizdedze....
Chipojot diizeli var dabuut pat vairaak par 25% jaudas. Sheit cilveecinhi jauc atmosfeeriskos benziina motorus ar turbo diizelhiem.
Peec chiposhanas braucot ieprieksheejaa rezhiimaa degvielas pateerinhsh tik tieshaam samazinas. | Offline | | |
Sch | | Kopš: 28. May 2002
Ziņojumi: 424
Braucu ar: Toyota
| Patēriņš samazinās tikai uz šosejas, pilsētā tas palielinās pēc čipošanas. Un vidējais arī laikam bija lielāks | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu ja jau brashi minam griidaa tad jau nav ko briiniities....nekas ne no kaa nerodas, man gan sanaal -1L/100km | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
2007-01-29 21:30, -INC- rakstīja:
2007-01-29 19:57, SEMIGALL rakstīja:
1.var būt problēmas ar CO izplūdes gāzu daudzumu tehniskajā ikgadējā pārbaudē
2 dzinēja nevienmērīga darbība,paaugstināts degvielas patēriņš, detonācija arī novērota pēc chipošanas
Diizelim detonaacija
Cik motorus tu esi nochipojis? Ar cik chipotiem diizeliem tu esi braucis ilglaiciigi? Kuraa apskatee diizeliem meera CO?
vienkārši zina pa ko iet runa ,bet piesieties pie vārdiem jau vajag
tad nodefinē no galvas detonāciju
pasaki viena vārdā ,kā sauc procesu kad notiek nekvalitatīvs,nepilnīgs darba cikls cilindrā
par izplūdes gāzēm runājot tad,kas tiek ņemts vērā to
izplūdes emisijā ,bet viens no svarīgākajiem raksturlielumiem ir NOx
te ir saits ar atsauci uz vairākiem tehniska rakstura izdevumiem,rakstiem un to autoriem ,kur arī tiek ietverts termins "CO emissions"
Biodizeļa un fosīlās degvielas izplūdes gāzu salīdzināšana | Offline | | |
|
Black | | Kopš: 27. Mar 2003
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: 1
| ja jau chiposhana uzlabo visus auto raditajus bet nepasliktina praktiski neko tad kapeec gudraas galvas bavaarijaa nav liidz tam aizdomaajushies un nechipo mashiinas jau standartaa?
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Rodaas sajuuta, ka BMW koncernaa straadaa ahuunie muljkji. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| kāpēc gan teiksim F1 formulisti gribētu motoru mainīt pēc katras sacīkstes? tāpēc, ka tie motori ir tā uzbūvēti, lai pārbraucot pāri finiša līnijai tas motors nobirtu. tādējādi būtu tas motors uztaisīts ar 100% atdevi. respektīvi paredzēts tikai konkrētai sacīkstei. nekā lieka.
pārsvarā motori tiek taisīti ar ~30% jaudas rezervi. tas nodrošina to, lai "atsaldētie bembisti" nenokauj auto motoru jau pirmajā pusgadā un nesūdzas, ka ir sūdīgs motors. čipošana dod iespēju šķūninga kantoriem izvērsties līdz zināmiem lielumiem.
vot lūk tā.
2007-01-30 17:02, Black rakstīja:
ja jau chiposhana uzlabo visus auto raditajus bet nepasliktina praktiski neko tad kapeec gudraas galvas bavaarijaa nav liidz tam aizdomaajushies un nechipo mashiinas jau standartaa?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2007-01-30 17:02, Black rakstīja:
ja jau chiposhana uzlabo visus auto raditajus bet nepasliktina praktiski neko tad kapeec gudraas galvas bavaarijaa nav liidz tam aizdomaajushies un nechipo mashiinas jau standartaa?
Kā tad ne? 3.0 d > 184ps 194 ps 204ps 218ps
Ar divām turbīnam 275 ps
Tikai jo vairāk zirdziņi, jo dārgāka mašīnīte | Offline | | |
ihty | | Kopš: 10. May 2006
Ziņojumi: 19
Braucu ar: e46 328Ci
| nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).
2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.
kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?
| Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2007-01-30 16:10, SEMIGALL rakstīja:
2007-01-29 21:30, -INC- rakstīja:
2007-01-29 19:57, SEMIGALL rakstīja:
1.var būt problēmas ar CO izplūdes gāzu daudzumu tehniskajā ikgadējā pārbaudē
2 dzinēja nevienmērīga darbība,paaugstināts degvielas patēriņš, detonācija arī novērota pēc chipošanas
Diizelim detonaacija
Cik motorus tu esi nochipojis? Ar cik chipotiem diizeliem tu esi braucis ilglaiciigi? Kuraa apskatee diizeliem meera CO?
vienkārši zina pa ko iet runa ,bet piesieties pie vārdiem jau vajag
tad nodefinē no galvas detonāciju
pasaki viena vārdā ,kā sauc procesu kad notiek nekvalitatīvs,nepilnīgs darba cikls cilindrā
par izplūdes gāzēm runājot tad,kas tiek ņemts vērā to
izplūdes emisijā ,bet viens no svarīgākajiem raksturlielumiem ir NOx
te ir saits ar atsauci uz vairākiem tehniska rakstura izdevumiem,rakstiem un to autoriem ,kur arī tiek ietverts termins "CO emissions"
Biodizeļa un fosīlās degvielas izplūdes gāzu salīdzināšana
Visi trūkumi ko tu nosauci ir nekvalitatīva benzīnnieka čiptūninga rezultāts.
Tāpēc arī piesienos
| Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
2007-01-30 23:46, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).
2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.
kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?
Ņehuj pie koļas daugavpilī čipot...
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
ihty | | Kopš: 10. May 2006
Ziņojumi: 19
Braucu ar: e46 328Ci
|
2007-01-31 00:55, CP17 rakstīja:
2007-01-30 23:46, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).
2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.
kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?
Ņehuj pie koļas daugavpilī čipot...
Pie Koļas vari braukt pats... Es chipoju pie usera -INC-. Un taa nav antireklaama, jo par vinju ir dzirdeets vairaak laba nekaa slikta. Tikpat iespeejams, ka pie vainas ir regulaarais pedaaalis griidaa vai probleema autinjaa...tik peec shiim vairaakaam ne-leetajaam sakritiibaam kad kaut kas nobira, man uz chip up nevelk! | Offline | | |
|
DjCrack | | Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| nuu es domaju, ja autinam vel nobraukums ap 350 k KM, tad tas viss ir dabiski | Offline | | |
ihty | | Kopš: 10. May 2006
Ziņojumi: 19
Braucu ar: e46 328Ci
| Ticu, ka taas ir sakritiibas par to paareejo, bet chiposhanas dienaa atvilku pa bauskas shoseju un normaali jau nav, ka automaats 5 robaa iesleedzas pie 200... bet patiikami un par to noskreejienu nemaz nebriinos, bet it kaa 150 000. hvz
2007-01-31 11:55, Kaspich rakstīja:
no taa visa tikai turbina par temu [tai ir lielaaka slodze peec chiposhanas]. paareejais viss ir pilniigi nesaistiitas lietas
2007-01-30 23:46, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).
2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.
kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?
| Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2007-01-31 14:16, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).
1.kaart gaisa meeriitaajam nav tur nekaada sakara ar chipu..
2. batjkam suuknis baakaa nomira arii, pie 80tk nobraukuma
3. nokuuraas Nefig slaapeet uzreiz peec vilkshanas, taa pat vinjas nejuuk
4. kaarbas (steptronic) resurss vispaar ir paredzeets 250tk km...
PRICHOM TE CHIPS???
[ This message was edited by: Butix on 2007-01-31 14:29 ] | Offline | | |
ihty | | Kopš: 10. May 2006
Ziņojumi: 19
Braucu ar: e46 328Ci
| 1.kaart gaisa meeriitaajam nav tur nekaada sakara ar chipu..
2. batjkam suuknis baakaa nomira arii, pie 80tk nobraukuma
3. nokuuraas Nefig slaapeet uzreiz peec vilkshanas, taa pat vinjas nejuuk
4. kaarbas (steptronic) resurss vispaar ir paredzeets 250tk km...
[ This message was edited by: Darkman on 2007-12-08 13:57 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|