Online
Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 520iA E34 iegāde
Autors | Ziņojums |
Artis | | Kopš: 16. May 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 32262
Braucu ar: Renault
| Taisniba Bron, ja ella ir mainita laikus un saimnieks nav bijis kapeikas pisejs, tad ar to dzineju vel vismaz 7gadi tibeta bez bedas. | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2007-01-16 21:03, Artis rakstīja:
nu itka biju domajis 16l tilpumu nevis paterinju, pasam bija bija 2.0 e34 24v lai gan manualis, nebija ne vainas. Sieva ar to drapaku maceja zem 8l palist, man gan bija videji 10-12l, vairak gan var pastastit Butix vins vairak iedziljinas tehniskajos sikumos.
p.s. vienu gan no savas pieredzes pateiksu, lai ari 2,5i rij gandriz to pasu ko 2,0, 2,0 ir vieglak atrast labaka stavokli neka 2,5. Labu 2,5 e34 man vacija turpat divi menesi mekleja, tas bija 3gadi atpakalj, varbut viss ir mainijies
Iedziljinies vai neiedziljinies, galvenais ir nopirkt labu auto. Skaties, galvenais, kaarbu un E34 ruusas vietas, ja bruunais taarps nav iemeties, viss paareejais ir pa sameeriigaam naudaam taisaams. Motors ar ir, praktiski, nenokaujams | Offline | | |
KarlixXx | | Kopš: 18. Oct 2005
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 524 tds, 91. g.
| Jaa ar tiem 2,5 ir kaa ir, cik esmu skatiijies vinji ir nopistaaki par 2,0.
Vot man ar bija taads stuks par to automaatu ko teica Bron. Paklau dzeki a kaa lai nosaka kaarbas staavokli (tjip kaa paarsleedzas, nekas negrab ...) No automaatiem parasti esmu izvairiijies, bet nu gribaas pameeginaat. | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
|
2007-01-17 13:58, KarlixXx rakstīja:
a kaa lai nosaka kaarbas staavokli (tjip kaa paarsleedzas, nekas negrab ...) No automaatiem parasti esmu izvairiijies, bet nu gribaas pameeginaat.
par šo tēmu var runāt/rakstīt daudz. bet ar visu to, ja notestēsi smalki un skaisti to kārbu, tas tik un tā nav 100% garantija, ka kārba ir dzīva.
patiesībā - lai pamēģinātu automātu, Tava izvēle nebūt nav tā labākā. E34, 520 tomēr rekomendētu ar manuāli. da arī ies viņš labāk ar manuāli.
ja Tavam izvēlētajam auto ir automāts un + vēl piekabes āķis, tad uzreiz izstrīpo šo auto no potenciāli iegādājamo auto listes
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
KarlixXx | | Kopš: 18. Oct 2005
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 524 tds, 91. g.
| Aakjis shamajam nav. | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
|
2007-01-17 14:15, KarlixXx rakstīja:
Aakjis shamajam nav.
un nav bijis ?
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
KarlixXx | | Kopš: 18. Oct 2005
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 524 tds, 91. g.
| logjiskin ka uz sito es atbildeet nevareehu, tirgotaajs jau var dirst zilus briinumus. | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| nu grūti pateikt
ja jautātu man, ko es darītu, es noteikti labāk izvēlētos 520 bet manuāli. ja gribi automātu, tad tam gan vajg lielāku motoru.
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
|
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29230
Braucu ar: cietu seju
| Ja nevajag raķeti, tad domājams, ka pietiks arī ar 2,0 automātu, it sevišķi, ja patreiz tiek braukts ar 524td
Dafiga runāts par šito motoru tēmu | Offline | | |
KarlixXx | | Kopš: 18. Oct 2005
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 524 tds, 91. g.
| Uztaisiishu taadu tizlu offtopiku- kaadam gadienaa nav sitaada veida kalpaki
Man kko vajag uzgeerpt uz paardoshanu vecajam bumvee. | Offline | | |
KarlixXx | | Kopš: 18. Oct 2005
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 524 tds, 91. g.
| Jaa Martinez taa ir, starpcitu saliidzinoshi ar manu 24 td vinjsh iet vnk lopaa | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| M50 2.0 ar automaatu nu nekaadi neiet lopaa, bet ir arii savi mazi plusinji..
kluss motors, pa shoseju eed ap 7, policija mazaak shtraafee, beibes domaa ka esi izaudzis no neliidzsvaroto pusaudzhu vecuma..
bet nu pilseetaa ar performanci ir suudiigi, visu laiku nepamet sajuuta, ka traucee citiem braukt. | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Man kādu laiku ir 2,5. Ir tā ka ikdienas braukšanai pilnīgi pietiek, bet būtībā 2,5 ir pats minimums lai vispār ar to bunžu varētu normāli kustēties, kaut cik pieklaigi.
Suka tikai pēc 4,5 rpm sāk saprast ko no viņa grib cilvēks | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-01-17 16:35, DGX rakstīja:
Man kādu laiku ir 2,5. Ir tā ka ikdienas braukšanai pilnīgi pietiek, bet būtībā 2,5 ir pats minimums lai vispār ar to bunžu varētu normāli kustēties, kaut cik pieklaigi.
Suka tikai pēc 4,5 rpm sāk saprast ko no viņa grib cilvēks
jaa arii 2.0 automaats peec briitinja saak saprast, nu kad nometis kaadus paaris robus zemaak un apgriezieni ir virs 4k tad tas verkjis iet labi, BET NU KAADS BENDZIINPATEERINJSH IBIO!! | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| te kaut kur bij posts, ka 520 ar automātu varētu būt ideāla kombinācija no tāda viedokļa, ka motors nav īpaši daudz griezts un dzīvojis pa augšējiem apgriezieniem un līdz ar to labi saglabājies.
te galīgi negribu piekrist jo ar automātu šis verķis ... nu viņam visu laiku ir mazliet "jālūdzās" lai šis ietu uz priekšu. līdz ar to ( pilsētā) nemitīgi Kickdown un apgriezieni virs 3000. tā kā - teorija apgāzta.
pirms kādiem gadiem čomam bij šāda kombinācija, tiesa, bez 24V. nu bet uz šī rēķina nav jau tik milzīgs jaudas/griezes zudums.
nu - bij dziļi nelaimīgs par to un laimīgs, ka tika no tās vaļā.
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-01-17 17:26, Mr-Scorpion rakstīja:
te kaut kur bij posts, ka 520 ar automātu varētu būt ideāla kombinācija no tāda viedokļa, ka motors nav īpaši daudz griezts un dzīvojis pa augšējiem apgriezieniem un līdz ar to labi saglabājies.
te galīgi negribu piekrist jo ar automātu šis verķis ... nu viņam visu laiku ir mazliet "jālūdzās" lai šis ietu uz priekšu. līdz ar to ( pilsētā) nemitīgi Kickdown un apgriezieni virs 3000. tā kā - teorija apgāzta.
pirms kādiem gadiem čomam bij šāda kombinācija, tiesa, bez 24V. nu bet uz šī rēķina nav jau tik milzīgs jaudas/griezes zudums.
nu - bij dziļi nelaimīgs par to un laimīgs, ka tika no tās vaļā.
par teoriju var daudz spriedeleet. vispaart jebkuraa gadiijumaa motors ar automaatu kaplos ilgaak jo tiek noslogots pareizaak. labi viena lieta, ka shis dzineejs tipa nevelk bishku un ir "jaapamoca", bet shii slodze ir pareiza un "continuous" nezinu kaa pareizi lai pasaka, respektiivi, teoreetiski dzineejam daudz kaitiigaak ir griezties bezslodzee nekaa ar atbilstoshu slodzi. luuk, automaats neljauj tam notikt, jo tikko slodze zuud, tas met naakamaa robaa. nu ja vien netiek spiidzinaats sportrezhiimaa vai ierobezhots ganjgjis mests laukaa briivgaitaa un tad na hadu cirsts apakalj.. kaa dazhi pagalma "performance draiveri" daraas..
anyway, doma ir - automaats dara visu diezgan pareizi - neljauj killot motoru uz paaraak zemiem apgriezieniem ar paarlieku lielu slodzi un otraadaak, neljauj arii paargriezt bezjeegaa un robus "paarseedz tik aatri", ka nav taas destruktiivaas bezslodzes kas rodas paarsleedzot robus ar manuaalo.
varbuut es kljuudos. | Offline | | |
|
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
|
2007-01-17 18:53, bmwaddict rakstīja:
2007-01-17 17:26, Mr-Scorpion rakstīja:
te kaut kur bij posts, ka 520 ar automātu varētu būt ideāla kombinācija no tāda viedokļa, ka motors nav īpaši daudz griezts un dzīvojis pa augšējiem apgriezieniem un līdz ar to labi saglabājies.
te galīgi negribu piekrist jo ar automātu šis verķis ... nu viņam visu laiku ir mazliet "jālūdzās" lai šis ietu uz priekšu. līdz ar to ( pilsētā) nemitīgi Kickdown un apgriezieni virs 3000. tā kā - teorija apgāzta.
pirms kādiem gadiem čomam bij šāda kombinācija, tiesa, bez 24V. nu bet uz šī rēķina nav jau tik milzīgs jaudas/griezes zudums.
nu - bij dziļi nelaimīgs par to un laimīgs, ka tika no tās vaļā.
par teoriju var daudz spriedeleet. vispaart jebkuraa gadiijumaa motors ar automaatu kaplos ilgaak jo tiek noslogots pareizaak. labi viena lieta, ka shis dzineejs tipa nevelk bishku un ir "jaapamoca", bet shii slodze ir pareiza un "continuous" nezinu kaa pareizi lai pasaka, respektiivi, teoreetiski dzineejam daudz kaitiigaak ir griezties bezslodzee nekaa ar atbilstoshu slodzi. luuk, automaats neljauj tam notikt, jo tikko slodze zuud, tas met naakamaa robaa. nu ja vien netiek spiidzinaats sportrezhiimaa vai ierobezhots ganjgjis mests laukaa briivgaitaa un tad na hadu cirsts apakalj.. kaa dazhi pagalma "performance draiveri" daraas..
anyway, doma ir - automaats dara visu diezgan pareizi - neljauj killot motoru uz paaraak zemiem apgriezieniem ar paarlieku lielu slodzi un otraadaak, neljauj arii paargriezt bezjeegaa un robus "paarseedz tik aatri", ka nav taas destruktiivaas bezslodzes kas rodas paarsleedzot robus ar manuaalo.
varbuut es kljuudos.
Nu man liekas ka tieši sporta režimā tikai var kaut kur tikt ar tādu 520 | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-01-17 18:55, DGX rakstīja:
Nu man liekas ka tieši sporta režimā tikai var kaut kur tikt ar tādu 520
man ir E36 ar 2.0 automaatu, pie kam to supersmago ZF 5-aatrumu versiju, nu jaaatziist ka es paarsvaraa paarvietojos tieshi ziemas rezhiimaa, jo tad vinjsh robus sleedz agraak, tobish var braukaat pa pilseetu uz bik zemaakiem apgriezieniem, tobish pie 65km/h tas liek piektajaa robaa, bet normal rezhiimaa tikai pie 70km/h.
anway, staasts ir, ka ja gribi uzraut - klik ar klokjiiti atpakalj un piespied. all what it takes.. kautkur pasen atradu, ka ir pat pachota firmware motora vadiibas blokaa, kas ljauj uz stuures uzlikt pogas, bet iespeejams, ka tas darbojas tikai ar 96 gadu kad ieviesaas iBus. | Offline | | |
automociic | | Kopš: 17. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 242
Braucu ar: OFB 6VD1, R129, XJ40, FLSTF
| Nu jopcik...
Palasot juusu domas nezinaataajs vareetu padomaat, ka riigas ielas ir kaa monako formula1 trasse, bez mentiem un aatruma ierobezojumiem
Nav ne vainas tam 520 (ja nav adata pakaljaa), pasham kaadreiz bija taads, vieniigi nevajag likt 17os platos ripuljus, tad nu degvielas pateerinsh ir
| Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| 2.0 motors tai buņdžai pa maz,priekš e28 varēja iztikt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|