Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 520i E34 ’90 nesilst pečka

AutorsZiņojums
hamster
29. Dec 2006, 14:20 #21

Kopš: 28. Dec 2006

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 98’ BMW 535i


2006-12-29 14:17, Kaspich rakstīja:
wow. ja vaariiji - visu cienju. njemu vaardus atpakalj patiikams paarsteigums!

kaads drapakam motors?


vecais (M20B20)
Offline
Andris
29. Dec 2006, 14:24 #22

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun

Par Permalat pat nerunā, tie idiņi citā autiņā iepildija tosolu, kuru vēlāk pārbaudot varēja turēt līdz -15


2006-12-29 14:21, Kaspich rakstīja:

2006-12-29 14:20, Andris rakstīja:


Man redz tā bija un tieši tie -7/-5 grādi un nefiga ātri neatsala, servisā apm 1h sildija trubas


Permalataa taadiem bija definiicijs: ’trudnij klient’
Offline
hamster
29. Dec 2006, 14:27 #23

Kopš: 28. Dec 2006

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 98’ BMW 535i

Par aizsalšanu - maz ticams, tosols bija izlaists, ielēju ūdeni... uz nakti atkal ārā, vakar tik pieķēros, jānopērk tosols un miers.
[ This message was edited by: hamster on 2006-12-29 14:29 ]
Offline
Puce
29. Dec 2006, 15:13 #24

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

tu te vēl minēji par laistīšanos. Cik atceros, tad šitiem m20 motoriem, ja pareizi nemācēji, tad bija grūtības atgaisot.
Ja ir situācija, ka dzesēšanas šķidruma temperatūra iet jau pāri vidējai atzīmei, bet vēl joprojām nav silts gaiss, tātad ir gaisa burbulis.

Es vismaz darīju tā, lai atgaisotu:
turēju pusatvērtu atgaisošanas skrūvi. pa kādu no augstāk esošiem šlangiem lēju šķidrumu.
tad kad bija tipa pilns. skrūvēju visu kopā un normāli izgasēju, līdz panelī temperatūra sāka kāpt pāri vidējai atzīmei.
tad atkal lēnām skrūvēju vaļā atgaisošanas skrūvi. lēnā garā izlaidu lieko gaisu.
atkal izbraucu. ja sāka parādīties siltais gaiss, tad viss ok, ja nē, tad atkal gaisoju.
Pēc tam kad motors bija atdzisis (no rīta) pielēju iztrūkstošo šķidrumu.

nu kaut kā tā.

vismaz man ar iesērējušiem termo vārstiem bija tā, ka nāca visu laiku silts gaiss nevis otrādāk.


2006-12-28 19:40, hamster rakstīja:
Vopšem tā... Kapēc nesilst pečka? Tosols ir, temperatūru rāda (pat dikti rāda), tosols vārās, a pečka auksta kā līķa rokas...


J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
... arī man tagad ir puse zaļa e21 315
[ This message was edited by: Puce on 2006-12-29 15:14 ]

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
hamster
11. Jan 2007, 13:08 #25

Kopš: 28. Dec 2006

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 98’ BMW 535i

Taa, jauni pigori ar E34, vairs nelec. Doma, ka benziina suuknim spiediens pa mazu, iznjeemu aaraa, baakas apakshaa pilns ar metaaliskaam skaidinjaam + cilindriska fignja ar filtrinju virsuu meetaajaas, nevar saprast no kurienes taa izkritusi. Ieliku citu suukni, tas pats. Piekjeeros atkal, tagad lec ilgi (ILGI) griezhot, kad beidzot pielec, turot uz 3-6 rpm viss ok, uz maziem apgriezieniem slaapst. Kad motors darbojas, skanja normaala. Pie vainas vareetu buut dajebkas, bet tomeer, juusu viedoklis?

Reminder:
Kjerra nostaaveejusi diikaa gadu, termomufte jaamaina, dzeseeshanas probleemas. Pie tam augstaakmineetais vingrojums veikts bez tosola. [ This message was edited by: hamster on 2007-01-11 13:13 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo