Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: HARTGE zirneklis E30
Autors | Ziņojums |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Pirms kāda laika diezgan pacēlās cenas uz izejvielām. tā ka pa 300Ls neviens netaisīs...
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
crush | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu
| jauns zirneklis grozas no 350-900eur vacijā atkarībā no ražotāja un kavlitātes.
reizem ebay pat lietoti orginal tuninga atelje (alpina, hartge u.c) zirnekli aiziet par kosmiskām cenām.
a rezēm ebay var dabūt lietotu oriģinālo arī pa 150 euro (bet nu ļoti reti, protams) | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
2006-11-29 23:03, CP17 rakstīja:
pa 50ls tev dzeki uzmetinās kādu vajadzēs to zirnekli, domājams puce pastāstīs sīkāk...
Zirneklis ir loti smalka lieta domaju ari pa 1000 LS neviens Latvija neizrekinas un neuzmetinas tik labu ka Hartge...
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
| Kaada tad ir cena beigaas
----------------- 100. | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
|
cita lieta: zirneklis bez sadales vaarpstas un paareejaas ouspuff sisteemas ir..gandriiz nekas. turklaat, to 2.5 Hartge veel forse, mainot klokjeni (lielaaks gaajiens), liekot isos klnjus, utt..
tb, bez taa visa - dzelzs gabals..
Kaspič: tu toč zini, ka liek stroker kloķeni un īsākus klaņus? Lielā kloķene dod lielāku griezes momentu un jaudu pie maziem apgriezieniem, īsie klaņi laikam ir lai varētu izmantot standarta cilindru bez prakladkām zem galvas. Nedomāju, ka šāda kombinācija dos lielu labumu. Ar īsajiem klaņiem un lielo kloķeni ļoti pieaugs virzuļa spiediens uz cilindra sieniņām dēļ lielā lenķa kā arī palielināsies virzuļa ātrums (tas noteikti jūtami negatīvi ietekmēs resursu) | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Redz, vismaz 2 taktu motoros neiesala likt stroker kloķeni ar palielinātu gājienu lietojot standarta īsos klaņus, jo minētais lenķis ne tikai ietekmē resursu, bet arī palielina berzi un pretestību motoram / samazina jaudu. Varbūt šajā gadījumā runa iet par max 2-3mm gājiena palielinājumu. | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
|
2006-11-30 13:07, Kaspich rakstīja:
2006-11-30 12:59, ww rakstīja:
Redz, vismaz 2 taktu motoros neiesala likt stroker kloķeni ar palielinātu gājienu lietojot standarta īsos klaņus, jo minētais lenķis ne tikai ietekmē resursu, bet arī palielina berzi un pretestību motoram / samazina jaudu. Varbūt šajā gadījumā runa iet par max 2-3mm gājiena palielinājumu.
nee, man bija M20, kursh bij par kaadiem 10% lielaaku gaajienu..
Un bija labs? Tobiš, ieguldītie līdzekļi attaisnojās? | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
|
2006-11-30 13:39, Kaspich rakstīja:
nuu, tam motoram bij ap 200Zs uz ratiem (bez zirneklja)
230 CLK un TT ar 2.0T noskreja
Es ceru, ka manam jaunajam motoram arī būs ap 200zs | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|