Dīzeļi rullē! Tāds 535d paņems jūs visus priekšā tā, ka gailis pakaļ nedziedās. Pat J.C. savulaik par 535d teica, ka: ir noteikumus kurus viņš nemēdz pārkāpt. Respektīvi, ka dīzeļi suck un viņiem nav vietas uz track, bet 535d ir pirmais izņēmums. Viņš ir klusāks par 530i un viņš ir dahera jaudīgāks un taupīgāks.
Vai nav po, ka tas ir dīzelis. Ka jau pie 2000rpm tur griezes ir vairāk kā M5...
Dīzelīši rullē un rullēs ar vien vairāk, ticiet man!
2006-11-13 19:41, Ricshs rakstīja:
Saprotams, bet ludzu kāds detalizējiet
Nu,BĻIN!!! Kā tā var pateikt??? Uz X5 3.0D 260 Zs, 550Nm ir maz??? X5 ar 3.0i pat ne tuvu nestāv... Domāju, ka 530i arī neturās līdzi..
process šāds: dīzeļdegviela tiek iesmidzināt degkamerā, notiek virzuļa gājiens uz augšu, rodas ĻOTI liela kompresija, kā rezultātā notiek eksplozija.
Kvēlsveces vispār ņepričom, tikai pie palaišanas.
dīzeļi nikuja nerullē. ir, bija un būs traktors. noņem dīzelim turbīnu un ir pizdauskas. un tas čakars ar turbīnām, agstpiediena sūkņiem un sprauslām visu ekonomiju var ieraut mīnusā. vot kad no 1,5 litru dzinēja ar dīzeļi izspiedīs vairāk kā 1500zs kā tas bija kādreiz F1, tad varbūt sākšu to uzskatīt par normālu degvielu.
Bet ja Tu paņem jaunu tādu dīzeli tu uz diezgan ilgu laiku vari aizmirst par to čakaru ar turbīnām, augstspiediena sūkņiems sprauslām utt tā ka jauni dīzeļi ir
2006-11-13 23:59, osk rakstīja:
(es arī esmu normāli ierāvis, bet)
dīzeļi nikuja nerullē. ir, bija un būs traktors. noņem dīzelim turbīnu un ir pizdauskas. un tas čakars ar turbīnām, agstpiediena sūkņiem un sprauslām visu ekonomiju var ieraut mīnusā. vot kad no 1,5 litru dzinēja ar dīzeļi izspiedīs vairāk kā 1500zs kā tas bija kādreiz F1, tad varbūt sākšu to uzskatīt par normālu degvielu.
Kad tu pērc jaunu auto, tev ir pilnīgi pajāt uz turbīnām, sūkņiem u.c. sūdien. vai ne tā Yanny, Marek, Diesel utt?