Online
Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kā pareizi atgaisot sistēmu?
Autors | Ziņojums |
ottomars | | Kopš: 29. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: e30 baltu raķeti
| Godīgi sakot ticība Latbemai man ir zudusi pavisam. Bija tā, ka masīnai temperatūra negribēja uzkāpt kā vajag un pecka arī negribēja sildīt. Aizbraucu uz Latbemu, tur pielēja tosolu, laikam veica atgaisošanu par 10 Ls, nomainīja atgaisošanas korķīti un kartībnieks. Uz to brīdi arī bija Ok. Tomēr nācās atgries ties Lb otrreiz, domāju, ja jau vienreiz taisīja, ta jau lai sataisa beidzot kārtīgi. Bet laikam nokļūdījos, aizbraukdams uz turieni otro reizi, jo ja pēc pirmās reizes masīnai vienkārši temperatūra bija par mazu, tad otrajā reizē pēc termostata nomaiņas jau bija galīgi dirsāā. Temperatūra sāka kāpt krietni virs puses un tosols bija izspiedies gar atgaisošanas korķīti. Karoc tagad masīna vispār nav braucama un tikai par 65Ls. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| izklausaas peec galvas bliives
tikai pirmajaa reizee, kad brauci uz to latbemu, izstaasiji visu kas kad un kaa saakaas ar to nesilshanu? | Offline | | |
ottomars | | Kopš: 29. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: e30 baltu raķeti
| Sākās viss jau no paša sākuma, kad nopirku mašīnu. Tas bija šovasar un pa vasaru tā temp. arī kā kuro reizi, citreiz mazāka, bet par vidējo iedaļu nekad nebija lielāka. Tagad, kad uznāca aukstums, vienkārši mašīna uzsila tikai par pusi no puses un pecka arī nesildīja. Tad pēc Latbemas Temp sāka kāpt un tad skatījos, ka tosols uz radiatora gaisojamā korķīša. Tad mēģināju pievilkt to korķi, bet nekā. Atskrūvēju to korķi un secināju, ka tur kur vinjam radiatorā vītne, ir ieplīsis. Tātad laida garām gar to korki. Tālākais izklausīsies tizli, bet paņēmu un aizlīmēju to sūdu ar superlīmi. Tad ielēju tosolu radiatorā un tad bija tā huiņa, ka motors karsa augšā, kad atskrūvē radiatora korķi, tad baigi burbuļi nāk ārā. Laikam bija jāgaiso vai kaa?? Sākumā nesapratu tā gaisojama korķa funkcijas. | Offline | | |
andis525 | | Kopš: 27. Nov 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.
| neesmu redzeejis BMW kuram temp. kaptu vairaak par pusi normaali ,ka jau te mineja ieprieks. Tas ir normali dzeki buus tev termostatu ielikusi otradi vienarsi vins neveraas vlajaa un viss a ja pecka nesildija varbut peckas krans vai arii suknitis ja tev taads ir bija beigts | Offline | | |
boss | | Kopš: 24. Feb 2004
No: Liepāja
Ziņojumi: 1430
Braucu ar: E53
|
2006-11-10 22:38, xp rakstīja:
Kā pareizi atgaisot sistēmu?
Jātrenējas ar muskuļu atslābināšanu/sasprindzināšanu. Gan jau tad iznāks vēlamā skaņa un smaka
Ļoooti atvainojos par tēmas piesārņošanu. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ja pechka nesilst un pienjem ka tur ar visiem vaarstiem viss ir ok un ka tosols vienkaarshi kaut kur nepil laukaa, tad motors gaisu spiezh iekshaa tosolaa, nu, ne gaisu, bet sadegusho degmaisiijumu, varianti ir - uudens suuknis, plaisa blokaa vai galvaa, vai arii izpuusta galvas bliive
kaut kaadaa citaa topikaa jau par shito tika runaats, lai pateiktu preciizaak - jaataisa dzeseeshanas shkjidruma kjiimisku analiizi, noteikt vai tur ir sadegushaa degmaisiijuma paliekas, ja ir, tad plaisas vai bliive, ja nav, tad jaaskataas visi iespeejamie trubu savienojumi + uudens suuknis | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tosols ir krievu izgudrots produkts | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| !@#@#$%
Ir nesasalstošie dzesēšanas šķidrumi visi kopā lamājami kā antifrzi(iegājies vārdelis no angļu valodas) tosols ir viens no zīmoliem.
Tāpat kā ir motoreļļa un Castrol ir viens no zīmoliem.
Pelēkais Zvirbulis
Braukt ir priex[ This message was edited by: GirtzB on 2006-11-13 08:32 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nefiga, tosols ir krievu izgudrojums, un ir nedaudz kas cits kaa antifriizs, abus var jaukt kopaa, info no Ruu, Girtz, Tu tak zini par ko es runaa | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| par tosolu | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Tosols(tas kurš A-40M) ir viens konkrēts dzesēšanas šķidrums, radies padomju savienībā.
Ar vārdu antifrīzs pareizi ir apzīmēt visu nesasalstošo dzesešanas šķidrumu grupu.
P.S. klik šite skaidrojums
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nu re secinājums no Ruu laikiem - visi tosoli ir antifrīzi bet ne visi antifrīzi ir tosoli.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nuja, bet tosols nav tikai ziimols, kaa ieprieksh rakstiji
bet domaaju ka visiem tagad ir skaidrs kas ir kas | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Vispār šito vajag ielikt pie FAQ, savādāk katru gadu skaidrojās no jauna.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Man gan liekas, ka pilniigi PH, jo veikalaa vari jautaat gan antifriizu, gan tosolu, rezultaataa iedos vienu un to pashu kannu, jo, man kaut kaa liekas, ka tosolu, kas ir tosols, nemaz vairs Latvijaa nenopirkt, vismaz es neesmu redzeejis. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| paskaties vēlreiz.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| vot točno ņefiga! Klausi GirtzB!
Kaitina šitā "pareizā" attieksme: to izgudroja krievi, značit - govno!
Visus dzeses šķidrumus varētu iedalīt 3(4) grupās:
1. ūdens (izmantot tikai ārkārtas gadījumos);
2. etilēnglikola šķidums (antifrizs, tosols un vēl citi daudzi dažādi nosaukumi) - reaģē ar metālu, bet bija ok visiem senajiem čuguna motoriem un čuguna radiatoriem.
3. etilēnglikola šķidums ar piedevām (ari laikam antifrizs un tanī rakstā minētais Tosol-AM) - īzstrādāts, lai nepostītu jaunāku motoru alumīnija detaļas (kaut vai to pašu žiguļu galvas un radiatorus). Šīs grupas antifrizus laikam sauca citādi, bet neatceros nosaukumu.
(4).’It kā ir izražoti kaut kādi kūlanti arī, jo neskatoties uz uzlaboto antifrizu un tosolu īpašībām, viņi sistēmā izgulsnē visādus nitrātus un sulfātus, bet šitie kūlanti esot bestākie.
+ krāsa kā kvalitātes rādītājs ir pilnīga hohma, jo pamatā tas šķīdums ir bezkrāsains un katrs var iekrāsot kā tīk.
- neesmu pārsteigts par andis525 teikto, jo tagad jāražo max lēti produkti, bet tā tosola vietā tiklab varēja būt arī antifrizs. Jaskatas uz cenu apmēram. | Offline | | |
Arigato | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
| Viens te saka ka jāver gaisošanas skrūve vaļā pie 90 grādiem, cits, ka uzreiz jau pie auksta motora. Kam taisnība? Un radiatora korķis visu laiku ir vaļā atgaisošanas laikā lai var pieliet šķidrumu?
| Offline | | |
Smaidenis | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Bauska
Ziņojumi: 167
Braucu ar: E 36 GL - 4557
|
14 Sep 2009, 17:27:03 Arigato rakstīja:
Viens te saka ka jāver gaisošanas skrūve vaļā pie 90 grādiem, cits, ka uzreiz jau pie auksta motora. Kam taisnība? Un radiatora korķis visu laiku ir vaļā atgaisošanas laikā lai var pieliet šķidrumu?
Labāk uzreiz pielej šķidrumu,korķis vaļā,un skrūve arī,kad beidz burbuļi nākt un nāk skidrums,tad pielej cik vajag un skrūvē skrūvi iekšā,un tad skaties,vai vispār dzeses sistēma strādā...bet vajag pie darbojoša dzinēja to darīt.....
P.S.-Pie 90 grādiem labāk vispār neko never vaļā,citādi būs sūdi! [ Šo ziņu laboja Smaidenis, 14 Sep 2009, 17:37:42 ] | Offline | | |
Arigato | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
| A ko darīt ja nekādi burbuļi nenāk? Tikai tvaiks lielā daudzumā bezgalīgi ilgi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|