Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kā pareizi atgaisot sistēmu?

AutorsZiņojums
ottomars
12. Nov 2006, 19:56 #21

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti

Godīgi sakot ticība Latbemai man ir zudusi pavisam. Bija tā, ka masīnai temperatūra negribēja uzkāpt kā vajag un pecka arī negribēja sildīt. Aizbraucu uz Latbemu, tur pielēja tosolu, laikam veica atgaisošanu par 10 Ls, nomainīja atgaisošanas korķīti un kartībnieks. Uz to brīdi arī bija Ok. Tomēr nācās atgries ties Lb otrreiz, domāju, ja jau vienreiz taisīja, ta jau lai sataisa beidzot kārtīgi. Bet laikam nokļūdījos, aizbraukdams uz turieni otro reizi, jo ja pēc pirmās reizes masīnai vienkārši temperatūra bija par mazu, tad otrajā reizē pēc termostata nomaiņas jau bija galīgi dirsāā. Temperatūra sāka kāpt krietni virs puses un tosols bija izspiedies gar atgaisošanas korķīti. Karoc tagad masīna vispār nav braucama un tikai par 65Ls.
Offline
JZ
12. Nov 2006, 20:00 #22

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

izklausaas peec galvas bliives

tikai pirmajaa reizee, kad brauci uz to latbemu, izstaasiji visu kas kad un kaa saakaas ar to nesilshanu?
Offline
ottomars
12. Nov 2006, 20:14 #23

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti

Sākās viss jau no paša sākuma, kad nopirku mašīnu. Tas bija šovasar un pa vasaru tā temp. arī kā kuro reizi, citreiz mazāka, bet par vidējo iedaļu nekad nebija lielāka. Tagad, kad uznāca aukstums, vienkārši mašīna uzsila tikai par pusi no puses un pecka arī nesildīja. Tad pēc Latbemas Temp sāka kāpt un tad skatījos, ka tosols uz radiatora gaisojamā korķīša. Tad mēģināju pievilkt to korķi, bet nekā. Atskrūvēju to korķi un secināju, ka tur kur vinjam radiatorā vītne, ir ieplīsis. Tātad laida garām gar to korki. Tālākais izklausīsies tizli, bet paņēmu un aizlīmēju to sūdu ar superlīmi. Tad ielēju tosolu radiatorā un tad bija tā huiņa, ka motors karsa augšā, kad atskrūvē radiatora korķi, tad baigi burbuļi nāk ārā. Laikam bija jāgaiso vai kaa?? Sākumā nesapratu tā gaisojama korķa funkcijas.
Offline
andis525
12. Nov 2006, 20:26 #24

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

neesmu redzeejis BMW kuram temp. kaptu vairaak par pusi normaali ,ka jau te mineja ieprieks. Tas ir normali dzeki buus tev termostatu ielikusi otradi vienarsi vins neveraas vlajaa un viss a ja pecka nesildija varbut peckas krans vai arii suknitis ja tev taads ir bija beigts
Offline
boss
12. Nov 2006, 20:26 #25

Kopš: 24. Feb 2004

No: Liepāja

Ziņojumi: 1430

Braucu ar: E53


2006-11-10 22:38, xp rakstīja:
Kā pareizi atgaisot sistēmu?


Jātrenējas ar muskuļu atslābināšanu/sasprindzināšanu. Gan jau tad iznāks vēlamā skaņa un smaka

Ļoooti atvainojos par tēmas piesārņošanu.
Offline
JZ
12. Nov 2006, 21:32 #26

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja pechka nesilst un pienjem ka tur ar visiem vaarstiem viss ir ok un ka tosols vienkaarshi kaut kur nepil laukaa, tad motors gaisu spiezh iekshaa tosolaa, nu, ne gaisu, bet sadegusho degmaisiijumu, varianti ir - uudens suuknis, plaisa blokaa vai galvaa, vai arii izpuusta galvas bliive

kaut kaadaa citaa topikaa jau par shito tika runaats, lai pateiktu preciizaak - jaataisa dzeseeshanas shkjidruma kjiimisku analiizi, noteikt vai tur ir sadegushaa degmaisiijuma paliekas, ja ir, tad plaisas vai bliive, ja nav, tad jaaskataas visi iespeejamie trubu savienojumi + uudens suuknis
Offline
JZ
12. Nov 2006, 23:19 #27

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tosols ir krievu izgudrots produkts
Offline
GirtzB
13. Nov 2006, 08:30 #28

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

!@#@#$%
Ir nesasalstošie dzesēšanas šķidrumi visi kopā lamājami kā antifrzi(iegājies vārdelis no angļu valodas) tosols ir viens no zīmoliem.
Tāpat kā ir motoreļļa un Castrol ir viens no zīmoliem.


Pelēkais Zvirbulis
Braukt ir priex[ This message was edited by: GirtzB on 2006-11-13 08:32 ]

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JZ
13. Nov 2006, 08:36 #29

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nefiga, tosols ir krievu izgudrojums, un ir nedaudz kas cits kaa antifriizs, abus var jaukt kopaa, info no Ruu, Girtz, Tu tak zini par ko es runaa
Offline
JZ
13. Nov 2006, 08:42 #30

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

par tosolu
Offline
GirtzB
13. Nov 2006, 08:50 #31

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Tosols(tas kurš A-40M) ir viens konkrēts dzesēšanas šķidrums, radies padomju savienībā.
Ar vārdu antifrīzs pareizi ir apzīmēt visu nesasalstošo dzesešanas šķidrumu grupu.

P.S. klik šite skaidrojums

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
13. Nov 2006, 08:54 #32

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nu re secinājums no Ruu laikiem - visi tosoli ir antifrīzi bet ne visi antifrīzi ir tosoli.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JZ
13. Nov 2006, 08:55 #33

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nuja, bet tosols nav tikai ziimols, kaa ieprieksh rakstiji

bet domaaju ka visiem tagad ir skaidrs kas ir kas
Offline
GirtzB
13. Nov 2006, 08:57 #34

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Vispār šito vajag ielikt pie FAQ, savādāk katru gadu skaidrojās no jauna.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Instigater
13. Nov 2006, 09:02 #35

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man gan liekas, ka pilniigi PH, jo veikalaa vari jautaat gan antifriizu, gan tosolu, rezultaataa iedos vienu un to pashu kannu, jo, man kaut kaa liekas, ka tosolu, kas ir tosols, nemaz vairs Latvijaa nenopirkt, vismaz es neesmu redzeejis.
Offline
GirtzB
13. Nov 2006, 09:03 #36

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

paskaties vēlreiz.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Laurens
13. Nov 2006, 09:24 #37

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

vot točno ņefiga! Klausi GirtzB!
Kaitina šitā "pareizā" attieksme: to izgudroja krievi, značit - govno!
Visus dzeses šķidrumus varētu iedalīt 3(4) grupās:
1. ūdens (izmantot tikai ārkārtas gadījumos);
2. etilēnglikola šķidums (antifrizs, tosols un vēl citi daudzi dažādi nosaukumi) - reaģē ar metālu, bet bija ok visiem senajiem čuguna motoriem un čuguna radiatoriem.
3. etilēnglikola šķidums ar piedevām (ari laikam antifrizs un tanī rakstā minētais Tosol-AM) - īzstrādāts, lai nepostītu jaunāku motoru alumīnija detaļas (kaut vai to pašu žiguļu galvas un radiatorus). Šīs grupas antifrizus laikam sauca citādi, bet neatceros nosaukumu.
(4).’It kā ir izražoti kaut kādi kūlanti arī, jo neskatoties uz uzlaboto antifrizu un tosolu īpašībām, viņi sistēmā izgulsnē visādus nitrātus un sulfātus, bet šitie kūlanti esot bestākie.

+ krāsa kā kvalitātes rādītājs ir pilnīga hohma, jo pamatā tas šķīdums ir bezkrāsains un katrs var iekrāsot kā tīk.

- neesmu pārsteigts par andis525 teikto, jo tagad jāražo max lēti produkti, bet tā tosola vietā tiklab varēja būt arī antifrizs. Jaskatas uz cenu apmēram.
Offline
Arigato
14. Sep 2009, 17:27 #38

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

Viens te saka ka jāver gaisošanas skrūve vaļā pie 90 grādiem, cits, ka uzreiz jau pie auksta motora. Kam taisnība? Un radiatora korķis visu laiku ir vaļā atgaisošanas laikā lai var pieliet šķidrumu?
Offline
Smaidenis
14. Sep 2009, 17:35 #39

Kopš: 31. Aug 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 167

Braucu ar: E 36 GL - 4557


14 Sep 2009, 17:27:03 Arigato rakstīja:
Viens te saka ka jāver gaisošanas skrūve vaļā pie 90 grādiem, cits, ka uzreiz jau pie auksta motora. Kam taisnība? Un radiatora korķis visu laiku ir vaļā atgaisošanas laikā lai var pieliet šķidrumu?


Labāk uzreiz pielej šķidrumu,korķis vaļā,un skrūve arī,kad beidz burbuļi nākt un nāk skidrums,tad pielej cik vajag un skrūvē skrūvi iekšā,un tad skaties,vai vispār dzeses sistēma strādā...bet vajag pie darbojoša dzinēja to darīt.....

P.S.-Pie 90 grādiem labāk vispār neko never vaļā,citādi būs sūdi!

[ Šo ziņu laboja Smaidenis, 14 Sep 2009, 17:37:42 ]

Offline
Arigato
15. Sep 2009, 12:53 #40

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

A ko darīt ja nekādi burbuļi nenāk? Tikai tvaiks lielā daudzumā bezgalīgi ilgi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo