Autors | Ziņojums |
Agritis | |
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2093
Braucu ar: Astra ST
| Nevis dēļ svina, bet gan dēļ sēra klātbūtnes degvielā tā šaize notikās. Bija izteiki raksturīga bušlandei. |
Offline | |
|
SpOrcMeN | |
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34000
Braucu ar: banderautomobili
| cepums
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
Vadik | |
Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
| u menja bila E32 s M60B40 i E38 s M62B44 Vanos
vtoraja znachitelno prijatnee po motoru
pochti nichego ne lomalos
v M60 postojanno chto to lomalos |
Offline | |
|
Spike | |
Kopš: 04. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2146
Braucu ar: 13
|
2006-11-07 17:02, Vadik rakstīja:
u menja bila E32 s M60B40 i E38 s M62B44 Vanos
vtoraja znachitelno prijatnee po motoru
pochti nichego ne lomalos
v M60 postojanno chto to lomalos
Vanos pēc 98 ? ja!
-----------------
Рождённые в СССР
|
Offline | |
|
Vadik | |
Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
|
2006-11-07 17:04, Spaiks rakstīja:
2006-11-07 17:02, Vadik rakstīja:
u menja bila E32 s M60B40 i E38 s M62B44 Vanos
vtoraja znachitelno prijatnee po motoru
pochti nichego ne lomalos
v M60 postojanno chto to lomalos
Vanos pēc 98 ? ja!
u menja bila 99 goda |
Offline | |
|
Bimmer | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
2006-11-07 15:43, BMW_Mracer rakstīja:
ko jus varetu teikt par 740 dizeli rit ienaksies 2000 gada ar visam ekstram,ir doma vai nu nemt sev vai pardot!
Vienlaik pats par šito baigi interesējos; rezumē ir tāds, ka agri vai vēlu ielidosi uz izmaksām, kur tā dīzeļa ekonomijas padarīšana izgāzīsies. |
Offline | |
|
Vadik | |
Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
|
2006-11-07 15:43, BMW_Mracer rakstīja:
ko jus varetu teikt par 740 dizeli rit ienaksies 2000 gada ar visam ekstram,ir doma vai nu nemt sev vai pardot!
snachala vrode ekonomish na toplive
no potom... vsa ekonomija v zopu posle pervogo remonta
|
Offline | |
|
Spike | |
Kopš: 04. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2146
Braucu ar: 13
| kakaja tam ekonomija na 4,0 i 4,0d ? neredzu lielu ekonomiju 3-4 litri .....
-----------------
Рождённые в СССР
|
Offline | |
|
|
Vadik | |
Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
|
2006-11-07 17:25, Spaiks rakstīja:
kakaja tam ekonomija na 4,0 i 4,0d ? neredzu lielu ekonomiju 3-4 litri .....
nu vrode ekonomija
no stolko gemora potom...
zimoi solara zamerzaet
toplivnaja aparatura lomaetsa
ploxo zavoditsa
vonaet
koroche ne vizu smisla v starom diesele |
Offline | |
|
Spike | |
Kopš: 04. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2146
Braucu ar: 13
| Ne taa sadalja [ This message was edited by: Spaiks on 2006-11-07 18:50 ]
-----------------
Рождённые в СССР
|
Offline | |
|
roliks | |
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
|
2006-11-07 18:18, Spaiks rakstīja:
Es piep.... visu LV Politiku, likumdoshanas izmainjas. . ..........
|
Offline | |
|
rezone | |
Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: E70
| Vai tik tiesham 4.4 dzinejs ir daudz labaks par 4.0 izturibas zinjaa ? |
Offline | |
|
Bimmer | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Tik vecam auto tas vairāk atkarīgs no konkrētā eksemplāra. Tomēr 4.4i būs jaunāks un būtiskas atšķirības to izturībā nebija arī sākotnēji. |
Offline | |
|
Luciferz | |
Kopš: 26. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2333
Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa
|
13 Jul 2009, 01:47:33 rezone rakstīja:
Vai tik tiesham 4.4 dzinejs ir daudz labaks par 4.0 izturibas zinjaa ?
man uz sitienu shbriid ir abi. Luuzshanas zinaa, nezinu,- neluuzt abi pagaidaam , bet 4,4 ir daudz daudz dinamiskaaks, patiikamaaks u.t.t., kaut jauda zs vienaadi
----------------- nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
|
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Tas dēļ griezes:
M60B40 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5800 400 N·m (295 lb·ft)) @ 4500 1992 M62TUB44 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5400 440 N·m (325 lb·ft) @ 3600 1998 [ Šo ziņu laboja Instigater, 13 Jul 2009, 08:58:54 ] |
Offline | |
|
KASELS | |
Kopš: 02. Dec 2002
Ziņojumi: 1063
Braucu ar: baudu
| 3 gadus nobraucot par motoru neko sliktu nevar teikt, laicīgi jāmaina filtri, sveces un jāpielej eļļa, jo to motors mīl patērēt.
k.
----------------- Ja netici man, pajautā man! |
Offline | |
|
|
Luciferz | |
Kopš: 26. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2333
Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa
|
13 Jul 2009, 08:58:16 Instigater rakstīja:
Tas dēļ griezes:
M60B40 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5800 400 N·m (295 lb·ft)) @ 4500 1992 M62TUB44 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5400 440 N·m (325 lb·ft) @ 3600 1998
exactly. tos 40nm reaali juut
----------------- nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
|
Offline | |
|