Autors | Ziņojums |
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
nezinu ko tu pīpē bet rs6 e39 m5 uzvelk jebkurā risinājumā.
saistību ar kārbu tur neredzu.
vairāk gan šķiet ka ir pilnīga nezināšana par lietām par ko iet runa.
un tā informācijai audi/vw koncerns ar automātisko un dgs kārbu risinājumiem jau labu laiku ir toņa noteicējs tomātu tirgū un pārējie tikai mācās līdzi
|
Offline | |
|
3AKOH | |
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
21 Aug 2008, 10:38:35 shibernieks rakstīja:
nezinu ko tu pīpē bet rs6 e39 m5 uzvelk jebkurā risinājumā.
saistību ar kārbu tur neredzu.
vairāk gan šķiet ka ir pilnīga nezināšana par lietām par ko iet runa.
un tā informācijai audi/vw koncerns ar automātisko un dgs kārbu risinājumiem jau labu laiku ir toņa noteicējs tomātu tirgū un pārējie tikai mācās līdzi
jau paspeju izdzest par M5. Tika testeti abi vienlaikus. RS6 aiziet garam tikai krietni aiz sotaka. Abas masinas bija ideala stavokli. |
Offline | |
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| ar kārbām tur mazs sakars
audi triptroniks jau no kautkādiem tur 90o gadu otras puses ir ar adaptāciju atkarībā no braukšanas stila... atšķirība reizēm ir ļooti liela bet pats galvenais ka braucot sportiski triptroniks slēdzas tuvu ideālam un domāju ka ir maz tādi kas ar manuāli to izdara precīzāk. cita lieta ir tā ka kārbai vaig laiciņu lai saprastu ko no viņas grib... respekīvi nevari visu laiku braukt kā sēne un tad tikko sadomā sportot tā uzreiz ir sporta režīms bet viss notiek pēc pāris minieniem grīdā un straujām bremzēšanām un atkal gāzi grīdā.
lab tas oftopiks bet nu nevajag nolikt to par ko īsti nav info |
Offline | |
|
3AKOH | |
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| 1.BMW ari ir adaptivais automats.
2.Nepatik man Audi tiproniks.
3.Bija jautats par audi modeli, uz ari tika sniegta atbilde.
|
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| shiiberniek aha toni īpaši nosaka variators iekš A6(arīdzan ZF gan) , audi automātkārbas tapat ir tie paši ZF kas BMW un citiem, viengais ar savām autmatkārbām izceļas MB.
p.s. DSG savukārt ir Borg Warner un pirmais licenzes pircējs ir VW grupa....
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| bet iekš bmw steptroniki esot labāki |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| adaptivais tomats rulz, to steptronic esmu izmantojis labi, ja reizes 5, neredzu jeegu. uz shosejas pie apdzishanas iemet "S" rezhimaa un tomats uzreiz saprot, ka vajag mest 2 robus zemak. parsedos no e34 tomata un e39 tomatu un sapratu ka tomats vispaar i baigaa shtelle |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| iekš alpinas ir vislabākie, jo zēni kārtīgi piestrādājuši pie programmatūras
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| iekš rs6 ar tā mantiņa strādā neslikti |
Offline | |
|
3AKOH | |
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Piekritu, ieks RS ne parak slikti
Labi, teiksu labu vardu par audi - A6 2.7 biturbo ar variatoru (bet tads nav automats). |
Offline | |
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| nu tu te gan safleitējies
2.7bit ir tikai varianti ar 6 pakāpju manuāli vai 5 pakāpju triptronic. variators tiek uzstādīts tikai fwd versijām bet 2.7 bit fwd ir ražots tikai ar manuālo kārbu. |
Offline | |
|
3AKOH | |
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Feislifta modelim. Tam 2.7 jauda kadi ~230zs? (ar krietni zemako jaudu). Tas ka 2.7 tochno. |
Offline | |
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| kvatrai nekad nav bijis variators. tikai manual vai triptronic. pēc feislifta (2001-2004) dzinēja jauda bija 250hp un tikai kvatra, kas automātiski izslēdz variatora iespēju |
Offline | |
|
3AKOH | |
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Nerunaju par kvatru. Skaties pedejo feisliftu, kad paradijas 3.0 un apaksa krasota. |
Offline | |
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| pēc feislifta 2.7 nekvatra nebija vispār
|
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| varitaors ir totāli neizdevies, tehniski neuzticamākā no pēdējā laika kārbām.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| aga! kalpo ~200k km un tad remonts par ~1,5k Ls |
Offline | |
|
Bimmer | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24386
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| RS6 automātu velti šeit aizstāv Tas praktiski visos RS6 testos tika atzīts par nederīgu. Ne apstāklī, ka automāts kā tāds uz RS6, bet gan tā darbības algoritms ir caur
Piebildīšu, ka Daimleram ir ļoti labs ZF automāts, tieši tāds pats kā Mercedes S 55 AMG, darbojas, manuprāt, labāk (plūdenāk, nejūtamāk) kā tā laika BMW Steptroniks. |
Offline | |
|
shibernieks | |
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| rs6 (c5) troniks tika brāķēts tādēļ ka nevar īsti iekrāmēt šķērē jo elektronika īsti naļauj izveikt vanabī goščeg vai arī vanabīdrifter
jaunajā cik sapratu sistēma padarīta vel inteliģentāka |
Offline | |
|
3AKOH | |
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
21 Aug 2008, 12:00:15 shibernieks rakstīja:
aga! kalpo ~200k km un tad remonts par ~1,5k Ls
Steptroniks kalpo ~250k km, tad remonts ap 1000Ls |
Offline | |
|