Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 stūres airbag’a remonts

AutorsZiņojums
Melvins
22. Sep 2006, 14:35 #21

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

Risinājumi =

1) jauna (manā gadījumā 115Ls), protams!, ka šis ir vislabākais risinājums ,

2) lietota = nekāda vaina... ja vien Tu vari sameklēt nesabeigtu . problēmas vēl rada, ka nav tikai 1 paveida, bet gan n-tie + viņas nemaz tajos šrotos patiesībā nav.
lietota ap 25-50Ls,

3) viņu var labot (tiek ņemts gan vērā, kāds tieši ir bojājums) = remonts ap 30,-Ls + tiek dota garantija, 6 mēneši...
/manā gadījumā tiks izmantots šis variants./.
[ This message was edited by: Melvins on 2006-09-22 14:53 ]
Offline
Melvins
22. Sep 2006, 14:44 #22

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

+ vēl tomēr nedaudz negribētos piekrist Kaspicham (par cik pats kādreiz tomēr esmu beidzis radiotehnikas fakultāti) = kāpēc viņu nevar labot?

pēc būtības tā ir tāda pati vadītāju lenta, kādas izmanto visur. abi gali ir iekausēti aptuveni 1kv. cm plastmasas štekerī, kur tie vadītāji ir pielodēti pie platītes.
un ja lenta pa vidu nav bojāta, bet vienkārši izrauts gals (kā manā gadījumā) = tad vienkārši atlaužam ar kādu asu priekšmetu štekerīti vaļā, notīram lentas galus, pielodējam tos atpakaļ + pēc tam līmējam štekerīti atpakaļ ciet, vai labākajā gadījumā aizlejam ar... vienvārdaskot, veidojam monolītu.
Offline
Melvins
22. Sep 2006, 15:13 #23

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

nu... Tev (Kaspich’am) LIELĀ mērā (pat ne lielā, bet 100%) ir taisnība par tām drošības sistēmām, un vispār = auto drošību (kā tādu!) uz ceļa.

dotajā gadījumā šādus elementus (drošības sistēmas elementus) neremontē, kaut vai elementāru apsvērumu dēļ = JA NU KAS! (kā Tu teici). nevienam no šiem elementiem nedrīkst būt pat 1% atteikuma iespēja avārijas gadījumā. tāpēc arī solīdi servisi (kā Permalat’s, par piemēru) bieži vien atsakās šādas sastāvdaļas remontēt...

bet no otras puses = es lielākoties braucu ar veciem (jau praktiski nolietotiem) auto, kuru vētība labi ja sastāda 20% no jauna auto vērtības. šis ir mans pirmais BMW ar airbag’iem vispār .
un ja dotajā situācijā man par katru vadu mudžekli prasa ap 100Ls, un tā nebūt nav šī auto pamatf-jas nodrošinoša lieta, tad... reizēm gribas izvēlēties .
sorry, varbūt liekos mietpilsonisks.
[ This message was edited by: Melvins on 2006-09-22 15:14 ]
Offline
noels
25. Sep 2006, 13:06 #24

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

Melvin, ka viss beidzās ar to stūri?
Offline
Melvins
25. Sep 2006, 13:45 #25

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2006-09-25 13:06, noels rakstīja:
Melvin, ka viss beidzās ar to stūri?


nu bet augstāk tak ir:
1) Secinājumi,
2) Risinājumi.
tagad jau viss ir salabots + pašlaik viss darbojas .

ps: par prasītajām bildēm... sorry, nav sanācis sabildēt + ievietot šeit.
bet pāršūts ir patiešām kvalitatīvi .
ir vērts.


Offline
Juanito
25. Sep 2006, 13:48 #26

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Melvin gaidam BILDES un ciparinju par aadas apvilkshanu!
man briest tieshi shitaa pati lieta.tagad saaku domaat, mozh labaak iztikt bez aadas stuures?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo