Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 325td slāpst nost

AutorsZiņojums
pluginss
18. Aug 2006, 11:56 #21

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

a kaada starpiiba, tds vai td, suuknis ta vienaads.
vieniigi naak papildus viens radiators, kas dzesee gaisu un dot veel apmeeram paaris zirga degunus klaat.
Offline
Puce
18. Aug 2006, 11:57 #22

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

iekš e36 nāca divi dīzeļi ar motora kodu m51. Viens bija TD ar 115Zs, un otrs bija jau aprīkots ar starpdzesētāju un 143 Ponijiem un saucās TDS.

Iekš e34 bija trīs dažādi dīzeļi - m21 jeb 524td ar elektrisko sūkņa vadību, un tie paši divi, kas nāca iekš e36.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Alens
18. Aug 2006, 12:01 #23

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Manam ir TDS, točna zinu
Offline
Puce
18. Aug 2006, 12:03 #24

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Nočipo pie INC un tad vēl vairāk zināsi.


2006-08-18 12:01, Alens rakstīja:
Manam ir TDS, točna zinu


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
zulus
18. Aug 2006, 13:01 #25

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3329

Braucu ar:


2006-08-18 11:57, Puce rakstīja:
iekš e36 nāca divi dīzeļi ar motora kodu m51. Viens bija TD ar 115Zs, un otrs bija jau aprīkots ar starpdzesētāju un 143 Ponijiem un saucās TDS.



Man ir tas ar 115 Zs - njaa,jaagaida - 1dien tad maneejo transportees uz servisu un tad jaanjem sirdsdraopes un jaagaida izcenojums
Offline
Alens
18. Aug 2006, 13:22 #26

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Negribu čipot, tāpat labi iet.
Offline
atrs
18. Aug 2006, 14:35 #27

Kopš: 09. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 382

Braucu ar:

manam bija taa ka apgriezieni saka leekaat augshaa un tad lejaa, aizvedu uz vienu servisu shie saka suuknis beigts remonts 450Ls tada nauda uz doto bridi tik nebija aizvedu uz dobeli pie motorista shis caur saviem galiem pie elektrikja un beigaas izraadijaas, ka kaut kaads relejs beigts 60Ls
Offline
12
18. Aug 2006, 15:53 #28

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Tā jau te ir, līdzko jauns topiks ar dīzeļproblēmām, atbilde ir viena - vainīgs SŪKNIS.
Offline
daddy
18. Aug 2006, 17:18 #29

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 441

Braucu ar: F11.e34

jo vienīgā lielā problēma dīzeļiem ir sūknis un tas ka dīzelis
Offline
sys9291
21. Aug 2006, 10:07 #30

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

vispirms mainam degvielas filtru, jo TDS suuknhi tik peekshnhi nenobeidzas..... Visdriizaak izskatas, ka nepietiek degviela. KAs attiecas uz remontiem, tad pie mums shiis cenas iz saskruuveetas nejeegaa. Jauns suuknis Dizelcentraa 677Ls (jauns) atjaunoti veel leetaak. Paartaisiishana uz mehaanisko pilniigs murgs.... (tad jau labaak golf nopirkt) Elektronikas diagnostiku liidz 1994 gadam var veikt ar gaazes pedaali (esmu par to rakstiijis). Ja kas jauns suuknha regulators 200Ls, + nomainha 100EUR. Taisiit visaadas khiimijas ar RPM pacelshanu utt paliidz tikai uz laiku (uz paardoshanu)
Offline
zulus
23. Aug 2006, 11:41 #31

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3329

Braucu ar:

He,probleema atrisinaata - izaadaas vaina laikam ir, ka ir filtrs aizdirsc - degvielas+veel kaut kas tur ar bliivi - rauj gaisu iekshaa- pilniigi var redzeet, kaa caur to caurspiidiigo trubinju, kas iet no suuknja iet degviela ar burbuljiem.. tur arii visa probleema
Offline
Alens
23. Aug 2006, 12:12 #32

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Bet paskaties no otras puses, būtu ticis pie jauna sūkņa .
Offline
zulus
23. Aug 2006, 13:48 #33

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3329

Braucu ar:

Bet ja skataas ne no otras,bet no 3 puses, tad nebuus jaaizgruuzh nenormaals pikjis par suukni Mashiina tiks paardota ~ peec 2.meen., taa kaa... nje maji probljemi boljshe
Offline
zulus
25. Aug 2006, 15:05 #34

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3329

Braucu ar:

Probleema atrisinaata) Vainiigs bija suuknis, bet ne lielais,daargais, bet gan tas,kas baakaa - to nomainiija,pie reizes arii degvielas filtru+kaut kaadas bliives - tagad akal mashiinaa dziiviiba - var lidinaaties) Remontinsh pa leeto - 59 Ls (baakas suuknis, bliiviites+degvielas filtrs+darbs)
Offline
sys9291
25. Aug 2006, 15:18 #35

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

suuknis baakaa dzineeja darbiibu neietekme! Cita lieta ka rauj gaisu klaat. Protams aizdirsts degvielas filtrs....
Offline
sejejs
25. Aug 2006, 21:18 #36

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Ze seim problem bija ar TDs un arī sūknis bākā beigts! Tākā viss čiki!
zulus
Tev sūkni atjaunoja vai lietotu ņēmi?
Offline
zulus
28. Aug 2006, 10:39 #37

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3329

Braucu ar:

Mazlietotu panjeema man - pa 32 Ls...
Suuknis pat nebij sabojaajies bet pilniigi beigts bija -+veel gaisu raava iekshaa,jo filtrs bij aizdirsc Tagad auto akal lidinaas - otro elpu atguvis Bet driiz paardoshu-njemshu vietaa 1999.gada 525 TDS
Offline
Puce
28. Aug 2006, 10:43 #38

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

vot TDS gan nevajag ņemt. Vajag vienkārši D ņemt.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
bjanko16
07. Apr 2009, 00:45 #39

Kopš: 02. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar:

skaties vai zemspiediena sūknis šancē...!!
Offline
Bimmer
07. Apr 2009, 00:52 #40

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Domāju, ka pa šiem 3 gadiem viņš šo problēmu būs jau atrisinājis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo