Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Dzesēšanas sistēmā spiediens

AutorsZiņojums
Mikuzz
31. Jul 2006, 00:47 #21

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41364

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-07-31 00:43, Henis rakstīja:

2006-07-26 22:21, Kasparis rakstīja:
dienas rezumee: tika ielikts termostats un, tavu briinumu tieshaam necelj vairs temperatuuru izveicu arii kompjuterdiagnostiku, viss vnk bumbaas nodzeesa arii inspection lampinju
nupat jau bija doma to nemotoru paardot, un arii taa paargaaja
Nu ko tagad lielie gudrinieki teiks? Kā jau teicu jocīgi tas izklausās, bet tā tas ir


Nu nevar taa buut, ja nav termostats, tad dzeseeshanas ksidrums visu laiku cirkulee pa "lielo apli" t.i.-motoru, radiatoru utt, kad ir termostas, tas saakumaa ir ciet un skidrums cirkulee tikai ap motoru, kad uzsilst pietiekami, tad termostataa izpleshas aktiivaa masa, kas atver vaarstu un palizh cirkulaaciju pa visu dzeseeshanas sisteemu

Taaa kaa, ja nav termostata, tad motors nespeej uznjemt nepiecieshamo darba temp.[ This message was edited by: Mikuzz on 2006-07-31 00:48 ]
Offline
henis
31. Jul 2006, 01:07 #22

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Nevajag man stāstīt kas kā verās un kas kā cirkulē. Tas viss ir zināms, bet fakti runā paši par sevi.

2006-07-26 22:21, Kasparis rakstīja:
dienas rezumee: tika ielikts termostats un, tavu briinumu tieshaam necelj vairs temperatuuru izveicu arii kompjuterdiagnostiku, viss vnk bumbaas nodzeesa arii inspection lampinju
nupat jau bija doma to nemotoru paardot, un arii taa paargaaja

Kā jau teicu, arī ir bijis reāls piemērs. Būtu labi, ja kāds speciālists varētu to izskaidrot.
Offline
matrixxxx
31. Jul 2006, 11:37 #23

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Ja izraveejot termostatu trubas saliek taa, ka tosols cirkulee tikai pa mazo apli, tad skaidrs kapeec celjas temperatuura.
Bet ja termostats ir izraveets un tosols cirkulee pa lielo loku, tad nevaig di... ka deelj taa celjas t.
Offline
Bamperis
31. Jul 2006, 12:50 #24

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4800

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


2006-07-26 17:33, Kaspich rakstīja:

2006-07-26 13:19, rrr18 rakstīja:
... aa un veel spiediens trubaas it kaa pa daudz esot, taa man teica kautkaads servisa vecis, bet motors neuzkarst....pagaidaam


da tie vecji ar savu graabstiishanos gar trubam..

tb, ir paarpludes vaarsts. ja spiediens ’pa lielu’: jaaremontee/jaamaina vaarsts..


Atvainojos par stulbu jautajumu,bet tas paarpludes varsts ir korkjis ba4okam..vai veel k-kur ir k-kads varsts..vnk man ar problema ar cietam trubam...pagaidu variantaa izurbu korkjii mazu cauruminju
Offline
Bamperis
31. Jul 2006, 12:56 #25

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4800

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


2006-07-31 12:54, Kaspich rakstīja:
korkjii vienaa malaa jaabuut vaarstam, tb, lodiite, atsperiite, paarpluudes kanaals. trubaam JAABUUT cietaam, jo, uzsilstot tosolam, sisteemaa ir lidz 1.5bar spiedienam. pie augstaaka spiediena tosols vaaraas pie AUGSTAAKAS t, Tavaa gadiijumaa ir DAUDZ LIELAAKS RISKS PAARKARSEET MOTORU! Liec atpakalj normaalu korkji!!!


Hmm,k-kaa miizaks likt,jo trubas tiktiesham, bija cietas...taaka ritenim piepuimpeeta riepa
Offline
Bamperis
31. Jul 2006, 13:06 #26

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4800

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M

Ok,dariishu taa... vnk man savlaik 1ns gudrelis teica,ka tas korkjis kadi 20ls maxa [ This message was edited by: Bamperis on 2006-07-31 13:06 ]
Offline
Mikuzz
31. Jul 2006, 13:10 #27

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41364

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-07-31 01:07, Henis rakstīja:
Nevajag man stāstīt kas kā verās un kas kā cirkulē. Tas viss ir zināms, bet fakti runā paši par sevi.



Nu ja jau zini, kaa tas bviss process notiek, tad buutu arii jaazin to, ka reaali vaariities nekas tur nevar bez termostata!!!!
Offline
henis
31. Jul 2006, 18:35 #28

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70


2006-07-31 11:37, matrixxxx rakstīja:
Ja izraveejot termostatu trubas saliek taa, ka tosols cirkulee tikai pa mazo apli, tad skaidrs kapeec celjas temperatuura.
Bet ja termostats ir izraveets un tosols cirkulee pa lielo loku, tad nevaig di... ka deelj taa celjas t.
Saliekot tā, ka tosols cirkulē TIKAI pa mazo loku, neko daudz nenobrauksi. Bet cilvēks raksta, ka braukāja visu laiku. Tā kā tas variants atkrīt. Labi lai nu paliek. Piis.
Offline
Puce
31. Jul 2006, 18:39 #29

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man dīzelim sistēmā bija liels spiediens dēļ tā, ka viena truba bija ar maziņu, maziņu caurumiņu pa kuru sūca gaisu iekšā. situācija neatrisinājās kāmēr tā truba nepārplīsa un nenomainīja pret jaunu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Modrs
31. Jul 2006, 21:15 #30

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

par to karšanu un termostatu - vnk sistēmā katrai trubai ir pretestība, arī termostatam, un bez termostata vnk tosols necirkulē tur, kur vajag, un viena daļa tosola vārās galvā, veido burbuļus utt.
Offline
Kasparis
01. Aug 2006, 00:42 #31

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


2006-07-31 21:15, Modricimus rakstīja:
par to karšanu un termostatu - vnk sistēmā katrai trubai ir pretestība, arī termostatam, un bez termostata vnk tosols necirkulē tur, kur vajag, un viena daļa tosola vārās galvā, veido burbuļus utt.

vot shitas vareetu buut tuvaak patiesiibai ... bet tagad pastaastiet, kaa izmeeriit ruucosham auto dzeseeshanas sisteemaa spiedienu?
Offline
Bad_Boy
01. Aug 2006, 09:10 #32

Kopš: 25. Sep 2005

Ziņojumi: 64

Braucu ar: Mazs un spidigs :)


2006-07-31 21:15, Modricimus rakstīja:
par to karšanu un termostatu - vnk sistēmā katrai trubai ir pretestība, arī termostatam, un bez termostata vnk tosols necirkulē tur, kur vajag, un viena daļa tosola vārās galvā, veido burbuļus utt.


Nju a kada nozime tad udens pompai/suknim? Man jau skiet, ka karse, nevis del termostata, bet del ta, ka nebija kartigi atgaisots.. bet... labak neiejaucos stridos, vienkarsi izsaku savu viedokli.
Offline
sys9291
17. Jan 2007, 14:18 #33

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

Termostatam redziet ir 2 vaarsti:
1. Kas atveras temperatuuras iespaidaa un atver cirkulaaciju pa lielo loku,
2, Ar atsperiiti otraa pusee pirmajam, kas atsperes ietekmee nosleedz mazo loku kad atveras lielais.
Termostatu izraveejot tosols pluust pa abiem lokiem kaa rezultaataa notiek tas, ko lasiijaam augstaak: vaaramies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo