Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Turbo Impreza ar Nardi

AutorsZiņojums
k_cee
13. Jul 2006, 16:29 #21

Kopš: 07. Oct 2003

Ziņojumi: 4867

Braucu ar: smaidu ((:

brinumi visadi notiek bet vai jubileikas nebija tikai subaru deep blue
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 16:31 #22

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT

Da her vinju zin, tik gribeejaas zinaat, cik tad shameejam lopi, lai varu braukt ar apzinju, ka ir tik un tik, un visiem staastiit.
Offline
HotFoot
13. Jul 2006, 16:49 #23

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2

100 punkti ka shitais te ir tas ko Tu cheko vaine?

Offline
TheKid
13. Jul 2006, 16:53 #24

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT

Ir, ir! Iztesteeju jau! Tagad tik jaaformee...
Offline
Sorix
13. Jul 2006, 16:53 #25

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 220

Braucu ar:


2006-07-13 16:01, LOHS rakstīja:
ble sorryex jubileja nak tikai 99 gada nevis 98, Pec nardi sturem pateikt neko nevar jo ir daudz ibonatu, kas tas lietas pashi uzliek. Un nardi ir tikai dizaina kantoris.
Ja tam auto nav abs un nav gaisa spilvenu, nav luka, nav kondicionieris tad vel ari japarbauda kompis, jo ja tas ir mainits un likts parastais, tad vinam ir tie pashi parasta zs, ja nav mainits un to var parbaudit pec kompja nummura pacelot blakus sedetaja tepiki un salidzinot subaru centra vai cita tirgotava, kadam kompim janak uz konkreto shasijas nummuru.

Tad ir jabut 245 zs.

Kas par auto un no ka perc. Mosh manejais bijushais.

a kas shis pa textu?!
Available from April 1998 onwards, at an on the road price of £22,995, a total of 333 "Terzo" special editions have been produced (numbered 1 to 334, omitting 13). Terzo is Italian for third. This is to celebrate the third WRC championship victory in a row, and hence the third special edition. Specification for the Terzo is as follows:
Offline
Sorix
13. Jul 2006, 16:54 #26

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 220

Braucu ar:


2006-07-13 16:53, TheKid rakstīja:
Ir, ir! Iztesteeju jau! Tagad tik jaaformee...


apmeram pusgadu jau tirgo!
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 16:58 #27

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT


2006-07-13 16:54, Sorry_sx rakstīja:

2006-07-13 16:53, TheKid rakstīja:
Ir, ir! Iztesteeju jau! Tagad tik jaaformee...


apmeram pusgadu jau tirgo!


Tu kko ar to gribeeji teikt?
Offline
HotFoot
13. Jul 2006, 16:58 #28

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


2006-07-13 16:54, Sorry_sx rakstīja:

2006-07-13 16:53, TheKid rakstīja:
Ir, ir! Iztesteeju jau! Tagad tik jaaformee...


apmeram pusgadu jau tirgo!


aga! man choms ar shito skatiijaas... saimnieks teica, ka gribot braukt juuraa vai uz aarzemeem, nu karoch piiles puuta Tev vinsh ar ko meegjinaaja iestaastiit? autinsh cik nopratu ir no belgjijas vai francijas.
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 17:09 #29

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT

Nu tipa staastija to pashu. Bet teicaas, ka tik oktobrii braukshot. Bez tam vinjam esot veel divas mashiinas. Runaaju ar shitaa Subaara mehu, kursh esot remonteejis. A, kaapeec tavs choms nepanjeema?
Offline
HotFoot
13. Jul 2006, 17:14 #30

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


tad kad vinsh veel skatiijaas tas autinsh maksaaja kautkas ap 11,5 tk . tad tas nebija interesanti!
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 17:16 #31

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT

Un, kad tad tas bija?
Offline
edzulis
13. Jul 2006, 17:16 #32

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

es ņemtu jaunu līzingā un nelauztu galvu par tehnisko, jo tomēr auto ir nopietns, nav tur nekāds golps. LAi arī, pats Ginc teica, ka subars ir kā ar cirvi izcirsts
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 17:19 #33

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT


2006-07-13 17:16, edzulis rakstīja:
es ņemtu jaunu līzingā un nelauztu galvu par tehnisko, jo tomēr auto ir nopietns, nav tur nekāds golps. LAi arī, pats Ginc teica, ka subars ir kā ar cirvi izcirsts


Aga! Tu esi paintereseejies Partner Motors par regulaarajaam apkopju izmaxaam taadam autinjam!?
Offline
edzulis
13. Jul 2006, 17:20 #34

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Neesmu gan...
Offline
HotFoot
13. Jul 2006, 17:24 #35

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2

za to es esmu apm 800-900 Ls uz 105 tk km. varot njemt savu ellju liidzi un kolodkas arii. tas uz garantiju neattiecas! taaka nav nemaz tik traki.
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 17:24 #36

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT

Klau Hot Foot? Tad kad tas tavs choms luureeja to autinju? Cik sen jau tas mudax vinju tirgo? Tipa gribi teikt, ka kkas nav ritiigi znachit?
Offline
HotFoot
13. Jul 2006, 17:26 #37

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


2006-07-13 17:16, TheKid rakstīja:
Un, kad tad tas bija?


nu hvz kaadus 2 meeneshus atpakalj
Offline
HotFoot
13. Jul 2006, 17:29 #38

Kopš: 28. Aug 2004

Ziņojumi: 894

Braucu ar: CO2


2006-07-13 17:24, TheKid rakstīja:
Klau Hot Foot? Tad kad tas tavs choms luureeja to autinju? Cik sen jau tas mudax vinju tirgo? Tipa gribi teikt, ka kkas nav ritiigi znachit?


panjem aizdzen to autinju uz diagnostiku un viss buus skaidrs. vienkaarshi par to naudu uzskatiijaam, ka ir pa daargu, bet 9 tk eur jau izkalusaas ok. nu nepazheelo tos 15 Ls, lai nopietnaaki dzeki apstaas... un ja pateiks, ka ir gaaliigaa dir%a, tad meklee citu.
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 17:29 #39

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT

Chalis jau man vairaakas reizes skandinaaja to, ka nesteidzas ar paardoshanu, jo esot pofig paardos vai nee...
Offline
TheKid
13. Jul 2006, 17:35 #40

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Subaru Impreza GT

Biju jau biju pie tiem spechukiem. Tas staasc bija taac, ka shim ieprieksheejais iipashniex bija uzlicis kkaadu sporta gaisa filtru, kursh aizdirshoties bija noklaajis gaisa meeriitaaja darbiibu. Rezultaataa maisiijums bija par traku un tika izdedzinaac 2ais virzulis, kursh veel pamaniijaas sasist motora bloku. Tagadeejam iipasniekam (starp citu vinjam tika iesmeereec vinjsh tieshi taac) teetiic kkaac biezais un shis iedevis naudinju labam remontam nevis pa djishovku. Pie Aigara Laizaana (gan jau ka normaalie chalji paziist kas tas par vechuku ) tika veikc diezgan speecix motora remonc (tipa kapitalka) + arii turbiinas pa Ls 1300 schemto. Vot i shis tagad raud gauzhas asaras, ka iisteniibaa jau labpraat atstaatu sev, bet... Pac Aigars jau nu ljoti labi izteicaas par to autinju, ko nevareetu teikt par Partner Motors...
Kkaa taa tur tas viss vot redzi!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex