Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Karstums un termomufta

AutorsZiņojums
kro
20. Jun 2006, 18:36 #21

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

es ar nesaprotu ja vajag to muftu mainit tad jamaina. 55ls nav maz bet tas atmaksajas salidzinosi ar motora parkarsesanu un ta remona izmaksam. kaut vai neorginalo, kas ir letaka bet savu laiku gan jau kalpos.

Ja gribi likt elektroventilatoru tad tas tev ari neko letak neizmaksas (ja liek korekti un parezi)
Offline
Arach
20. Jun 2006, 22:19 #22

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

braucu ar E36 jau 3. gadu, nesen nomainīju jau otro muftu, pirmā tika nomainīta drīz pēc auto iegādāšanās. Oriģinālā mufta Permalatā maksāja 45 Ls, Apē pāris latus dārgāk. Nomainīt var pats, tikai vajag 28. (ja nemaldos) izmēra atslēgu (plānu). Nedrīkst aizmirst arī par kreiso vītni
Offline
Puce
20. Jun 2006, 22:32 #23

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

vēl viena lietiņa ir tā, ka var mēģināt no āras uzmanīgi izmazgāt radiatoru. bieži vien ar sūdiem aizsitas un nav nekādas dzeses. Tikai uzmanīgi jāmazgā. Ar nelielu spiedienu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
NixN
20. Jun 2006, 22:35 #24

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

aizdirsies tas radiators var buut ne tikai no arpuses, ja kas...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Driver
20. Jun 2006, 22:39 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

piekrritu puucem, jaasaak ar radiatoru.

ja tas nelidz tad jakeras pie muftas mainjas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
12
20. Jun 2006, 22:45 #26

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Pašam (mašīnai) e 30 323 bija problēma ar termo mufti, aizbraucu pie bauskas Aivara, par 15 Ls nopirku citu, pats nomainīju un viss bummbās! .[ This message was edited by: 12 on 2006-06-20 22:45 ]
Offline
Arach
21. Jun 2006, 09:25 #27

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

Tad, kad temperatūra iet pāri pār normu, tad vajag atraut kapotu un ar roku mēģināt apstādināt ventilatoru, ja ta izdodās, tad skaidrs, ka mufta ir beigta, ja neizdodās, tad steidzami jāmeklē medicīniskā palīdzība!
Offline
australia
21. Jun 2006, 12:06 #28

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Atvainojos par tehn. terminu vakumu galvaa , - kas ir ’patruboks’?
Offline
Puuchuks
21. Jun 2006, 12:18 #29

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-06-21 12:11, Kaspich rakstīja:
1. uzsilis motors liidz nom temperatuurai
2. atver kapotu
3. paarliecinies, ka truba uz radiatoru ir riktiigi kartsta, ja ne, uzdod 2K RPM, pagaidi.
4. pagaidi, kameer uzkarst radiators, tb, saak mazliet riktiigi karstu gaisu just no propellera
5. uzdod 2000RPM, gaidi vismaz 30sec. ja paraadaas riktiigs puutiens- viss ok. ja motors meegjina paarkarst, gaisa pluusma maza (bet cepiens no radiatora riktigs): mufta jaamaina!!!

6. kad esi secinaajis, ka mufta jaamaina, neko nemaini, turpini taapat vien braukaat, iesleedz tik ventilatoru uz karstaako un viss buus kulee un atceries, ka tu esi KINGS un visi citaadaak domaajoshie ir aanusi
Offline
Arach
21. Jun 2006, 12:30 #30

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328


2006-06-21 12:26, Kaspich rakstīja:
p.7
kad esi secinaajis, ka arii peckas regulators darbojas tikai 4.aatrumaa, pohuju neizsleedz! ierubii 4., veelams, ne uz kaajaam.
p.8 izbeidzaas 4.aatrums? motoriits nokjiileeja? atceries, ka gaisa pretpluusma dzesee motoru! saac kaapinaat aatrumu! uzdevums: paspeed uznjemt koksu, pirms t dachiks noklemmee pie sarkanaa.
p.9 ja peec aizdedzes izsleegshnas pat datchiks ’nenaak’ atpakalj, nekrenkjee, dachiks nav galvenais! taapat tacju zini, ka motors grib paarkarst.
p.10 ja dzirdi klabonju zem motora paarsega, vai duumus, skaidrs, ka motors nav auksts. piemeeram, M3 vispaar ierobezjo max jaudu aukstam motoram. Tavaa gadiijumaa - motors ir gatavs attiistiit max jaudu! izmanto to!
p.11 no motora izspiesto/uzvaariito tosolu LIELISKI var izmantot riepu uzsildiishanai. iistam dragreiserim tas IR butiski!!!



muahahahahahaaa
Offline
_Gvidis_
21. Jun 2006, 12:45 #31

Kopš: 10. Jun 2006

Ziņojumi: 583

Braucu ar: sarkano briinumu


2006-06-20 16:53, _Gvidis_ rakstīja:
Tu ar tiem anusiem tā nemētājies,kāds var apvainoties!

Neoriginālo var dabūt par 27Ls!

Sorru,cena tomēr ir augusi un pašlaik maksā 32Ls
Offline
amigoz
21. Jun 2006, 12:52 #32

Kopš: 25. Aug 2004

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: RRS

Latbemā termomufte 55 LVL, nomaiņa 5 LVL.
Offline
zzips
21. Jun 2006, 14:15 #33

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

11 motora t bauslji

[ This message was edited by: zzips on 2006-06-21 14:15 ]

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Sternwolf
21. Jun 2006, 19:26 #34

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: izslēgtu DSC


[ This message was edited by: KING on 2006-06-26 13:44 ]

-----------------
Vakances jobmarket.lv
Offline
Edzja
21. Jun 2006, 19:29 #35

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Ai nu ja kas nopirkshu to e36 ar visu beigto termomuftu par 1000eur
Offline
ApedZirgu
21. Jun 2006, 22:05 #36

Kopš: 17. Apr 2006

Ziņojumi: 151

Braucu ar: E60

Pagajuso gadu rudeni iekileja mufta, nopirku pa Ls 45, kaukac kex no shi foruma izpalidzeja, lidz sim problemu nav bijis...
Ja samekleshu izpaliga vardu, iemetishu, ja vajag...

Mans personigais viedoklis ir mainit kad pienacis laiks, nevis cikaties ar peckam utt., peckas ir domatas lai ziema acis neaizsaltu, nevis motora dzesesanai

Vienigais, ja ta masina maksa 100ls, tad muftu likt nav ekonomiski izdevigi...
Offline
Bimmer
21. Jun 2006, 23:33 #37

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-06-21 12:08, Kaspich rakstīja:

2006-06-21 12:06, australia rakstīja:
Atvainojos par tehn. terminu vakumu galvaa , - kas ir ’patruboks’?

trubinja

Būsim vēl precīzāki - caurulīte
Offline
Bron
22. Jun 2006, 00:34 #38

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2006-06-21 23:33, Bimmer rakstīja:

2006-06-21 12:08, Kaspich rakstīja:

2006-06-21 12:06, australia rakstīja:
Atvainojos par tehn. terminu vakumu galvaa , - kas ir ’patruboks’?

trubinja

Būsim vēl precīzāki - caurulīte


Ja veel preciizaak tad "izvads no kaut kaa caurules piemonteeshanai"

Nu kaut kaa taa...
Offline
icix
22. Jun 2006, 01:14 #39

Kopš: 17. May 2003

Ziņojumi: 85

Braucu ar: BMW X5

Kad pirku savu kupeju, slavēju cik klusi strādā motors.
Ieskatījos, ka jāmaina radiatora ventilators (1 lāpstiņa nolauzta) un pie reizes pagriezu to - griezās pārāk viegli - nu bij skaidrs, kas jādara. Joka pēc ieskrēju vienā no šrotiem un pa 20 Ls abus savācu. Tagad san kā dundurs tas propķis! Ventilaru var dzirdēt, motoru tā švakāk.
Offline
australia
26. Jun 2006, 12:31 #40

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Njaa, nomainiju pirms jaanjiem to muftu un tagad peec Kaspich metodes tieshaam juut kaa peec nepilnas minuutes uzilusham motoram paraadaas vilkme. vecai muftai apgriezieni praktiski nemainiijaas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo