Online
Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: TURBO dzinēji
Autors | Ziņojums |
FlYiNG | | Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
| | Offline | | |
Uldis | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6865
Braucu ar: VW Multivan T5
| Kādam varbūt ir pazīstams kāds motorists
Modelis VW Multivan T5 2003 gada. 2,5 TDI
Pēdējā laikā sāk zust motora eļļa.
Eļļa tikko tika nomainīta un apakšā nekādes noplūdes nav .
Man sanāk braukt diezgan maz un esmu pamanījis,ka mototrs iekšpusē svīst un sāk rūsēt šups !!
Pa brīvdienām norulēju ~ 700 km un dabūju pieliet ~ 300 gr eļļas. Agrāk uz 10 000 km. aizgāja 1 litrs.
Varbūt kads var palīdzēt . | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Topiks kaut kā neīstais tev sanācis.
Motors svīst no mazajiem pārbraucieniem. Kondensāts veidojas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Uldis | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6865
Braucu ar: VW Multivan T5
| Tieši tā. Vai tas ir noveršams Vai speciāli jadrase pa lielo apli uz mājām. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Nevēlos sākt jaunu tēmu, tādēļ pajautāšu šajā. Ir Borg Waŗner KKK K26/6 turbīna, kurai tiks likts jauns aukstā gala kompresors (http://www.bullseyepower.com/products/view/944-...3/#.Vsdiufl95D8`)
Līdzi atnākušajā instrukcijā kā arī pats ražotājs saka, ka kompresora ratu var vienkārši uzskrūvēt, montāžas smēre + atbilstoši specifikācijai pievilkt un gatavs - tas jau esot nobalansēts. Cilvēks, kas man taisa vadību un kam ir pieredze ar citiem līdzīgiem projektiem, saka, ka drošības pēc vajag labāk vest uz kādu turbo servisu, lai tie uzstāda un nobalansē arī pašu turbīnu, ņemot vērā, ka tai būs jauns kompresors, kas atšķiras no esošā OEM. Pašam nav pieredzes. Man ieteica pamēģināt Nerings vai Turbocentrs.
Jautājums: vai viņi reāli arī spēj nobalansēt turbīnu vai rezultātā tāpat vienkārši ieliks un pievilks kompresora ratu.
Varbūt arī kādam ir pieredze ar šādiem vai līdzīgiem "drop in wheels"? | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| vajag balansēt, poh ka kompresors jau nobalansēts, bet kopā ar asi un skrūvi, disbalanss kautkur parādīsies, tāpat kā kloķeni ieteicams balansēt kopā ar spararatu un šķivu. kad prasīju Baldones turbo remontētājiem par balansēšanu, šie teica bez problēmām, kādi 20 vai 30 ls | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Papētīju abu uzņēmumu mājas lapas (t.i. Nerings (Baldone) un Turbomotors) un izskatās, ka abiem ir liela pieredze, bet nopietnāk izskatās Turbomotors mājas lapa, bet tas viss var būt subjektīvi Būs laikam rīt jāpiezvana, vai viņiem ir interese nodarboties ar šādiem darbiem. Varbūt pie reizes arī var kaut ko uzlabot "karstajam galam". [ Šo ziņu laboja smudo, 19 Feb 2016, 21:32:32 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|