Online
Pašreiz BMWPower skatās 285 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: W124 E320 T iegāde
Autors | Ziņojums |
ryder_e28 | | Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 1434
Braucu ar: E61/// A6
|
07 Apr 2016, 22:55:13 @VWfans rakstīja:
Bet no otras puses - ja nav turbīnas, tad pavecam auto viens mezgls mazāk, kas var izbeigties un būt remontējams.
Tieši tā, šiem dīzeļmotoriem nav nekas, kas varētu izbeigties, protams iznicināt var visu, bet pie normālas braukšanas un apkopēm viss darbosies kā nākas Nopirku sev tādu, kā praktisko auto, ar kuru nepieciešamības gadijumā aizvest kartupeļu maisu, vai piekabes pavilkt, bet beigās sāku lietot gandrīz vairak ka ikdienas auto [ Šo ziņu laboja ryder_e28, 08 Apr 2016, 07:50:49 ] | Offline | | |
NN | | Kopš: 23. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 44
Braucu ar: XC90, Yamaha Tenere
| Kā reiz ir pieejams lielisks W124:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/gjicg.html | Offline | | |
uhhm | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 673
Braucu ar: +35 bez jumta
| prieksheejie spaarni pie lampaam izskataas bish norusejushi. tas skaitaas kopts kartupeljuvagons? | Offline | | |
uhhm | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 673
Braucu ar: +35 bez jumta
| tad labak to pa 4 | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1909
Braucu ar: das auto
|
08 Apr 2016, 08:53:24 @NN rakstīja:
Kā reiz ir pieejams lielisks W124:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/gjicg.html
kārtējā nākotnes klasika?
es tādu šrotu gadus 5 atpakaļ pa 2 pārdevu | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12924
Braucu ar: eFku
|
08 Apr 2016, 08:53:24 @NN rakstīja:
Kā reiz ir pieejams lielisks W124:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e300/gjicg.html
izskataas labi. bet nu noskreejiens iespaarda
P.S. imho nav tur burbulju. tikko mazgaats, vietaam nozhuvis, vietaam nee.[ Šo ziņu laboja markelis, 08 Apr 2016, 19:38:52 ] | Online | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| ja uzrādītu orģinālos 700 vai vairāk tūkstošus diezvai vispār būtu iespējams tādus pārdot
| Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12924
Braucu ar: eFku
|
08 Apr 2016, 19:46:42 @Jurchixx rakstīja:
ja uzrādītu orģinālos 700 vai vairāk tūkstošus diezvai vispār būtu iespējams tādus pārdot
tas gan. bet tam motoram 700k nav nekas iipashs. | Online | | |
|
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12924
Braucu ar: eFku
|
08 Apr 2016, 19:56:07 @VWfans rakstīja:
Zināms no CSDD datiem, ka kopš 2007.gada augusta nobraukums ir 145 K. Jautājums - vai pirmajos 14 gados nobraukums varēja būt 190 tūkst.km? Domāju, ka jā, jo ne visi brauc ļoti daudz. Turklāt šitiem Meršiem dominēja dīzeļmotori, benzīna motori bija retāk, līdz ar to nav īsti spēkā sakarība, ka pērk dīzeli, lai daudz brauktu.
peec statistikas lielie diizeljuniversaalji veel ar automaatu taadaas valstiis kaa vaacija itaalija francija videeji noiet 40-70k gadaa. gadaas protams iznjeemumi. tikai vienu nevaru saprast - kaa muusu vieteejiem perekupiem gadaas vinjus visus sadabuut un atvest mums? | Online | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12924
Braucu ar: eFku
|
08 Apr 2016, 20:06:35 @VWfans rakstīja:
6., 8. un 9.bilde - salons izskatās super!
nu ja salons labs un galvenais bundza laba tad viss stiigaa. pat ja tas motors nogaajis 700-800k poh. vinsh veel ies un ies. un paarlasiit vinju nav nekaada rakjeshzinaatne un miljonu ieguldiijumi.
P.S. lai gan - par to naudu var nopirkt jau shii gadsimta ljoti baudaamo citroen C2 VTS ar 125 zs motoru [ Šo ziņu laboja markelis, 08 Apr 2016, 20:15:33 ] | Online | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Fan tev kartupelvagenu vajag? Nah tu taa mekleejies? | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Tecnav autoforums, te ir bmw addictu, pederastu un diikdienju forums. | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12924
Braucu ar: eFku
|
08 Apr 2016, 21:18:49 @karlsonss rakstīja:
Tecnav autoforums, te ir bmw addictu, pederastu un diikdienju forums.
aizmirsi veel beeglju supporttiimu un VAG gaazes ostiitaaju anklaavu. | Online | | |
Zukatokiari | | Kopš: 22. Jul 2015
Ziņojumi: 315
Braucu ar:
|
08 Apr 2016, 21:08:51 @VWfans rakstīja:
Redz, kur vēl viens padārgs Mersis, kuru izlikuši tirgošanā igauņu portālā:
http://rus.auto24.ee/used/1877450
Šis, pēc jaudas spriežot, jau ar turbīnu.
Šis portāls ātri ieliek un vēlu izņem sludinājumus. Pēdējo x viņu ss-ā tirgoja pa EUR 4000, vairs it kā nav. Sāka ar 5000 vai 4500, precīzi neatceros, brauca un teica: cik labs auto, pēc mūžīgi plīstošā Audi... Bet paši nopirka no Ķengaraga puikas tēva - tālbraucēja pa Ls 2200, ja nenometa vairāk; kurš savukārt viņu pirka Tukuma placī pa Ls 2800.
Ķiršsarkanajam labais spārns ar ruslanu, tipiskā W124 kaite tieši tajā vietā. Man reiz bija W124 sedans tādā pašā krāsā ar tādu pašu salonu, tikai mešalka. | Offline | | |
Zukatokiari | | Kopš: 22. Jul 2015
Ziņojumi: 315
Braucu ar:
| Rūsa un tikai rūsa. Bildēs to labi var redzēt, pat nav citu domu - labais priekšējais spārns W124 ir praktiski pirmais, kas rūsē. Stūrei uzšūta āda, priekšējiem beņķiem malās piešūts dermatīns,jo vadītāja pusē bija jau caurums, pat pie zīlnieces nav jāiet. Bet salons tiešām mājīgs, bet nepraktisks(dēļ gaišās krāsas). Labā ziņa, ka ir klimatkontrole(nevis vnk kondicionieris). Vecais dzinējs, kurā var liet pat dīzeļļergu, nenokausi. 350 k, ov koz, ir kanabis ielejas aksakalu stāsts, bet, ja runā par nenokaujamu auto ar nenokaujamu dzinēju - tad tas ir par šo auto. Vienīgais W/S/C ienaidnieks - rūsa. Bet šis auto tiešām ir labs eksemplārs. [ Šo ziņu laboja Zukatokiari, 08 Apr 2016, 22:21:52 ] | Offline | | |
sirsenis | | Kopš: 21. Jul 2011
Ziņojumi: 355
Braucu ar: E-talonu
|
08 Apr 2016, 22:05:47 @VWfans rakstīja:
08 Apr 2016, 22:01:23 @Zukatokiari rakstīja:
08 Apr 2016, 21:08:51 @VWfans rakstīja:
Redz, kur vēl viens padārgs Mersis, kuru izlikuši tirgošanā igauņu portālā:
http://rus.auto24.ee/used/1877450
Šis, pēc jaudas spriežot, jau ar turbīnu.
Šis portāls ātri ieliek un vēlu izņem sludinājumus. Pēdējo x viņu ss-ā tirgoja pa EUR 4000, vairs it kā nav. Sāka ar 5000 vai 4500, precīzi neatceros, brauca un teica: cik labs auto, pēc mūžīgi plīstošā Audi... Bet paši nopirka no Ķengaraga puikas tēva - tālbraucēja pa Ls 2200, ja nenometa vairāk; kurš savukārt viņu pirka Tukuma placī pa Ls 2800.
Ķiršsarkanajam labais spārns ar ruslanu, tipiskā W124 kaite tieši tajā vietā. Man reiz bija W124 sedans tādā pašā krāsā ar tādu pašu salonu, tikai mešalka.
Nu par ķiršsarkanā universāla spārnu te ir izskanējušas trīs versijas:
1) rūsa;
2) gaismu/ēnu spēles fotoattēlā;
3) vēl nenožuvis ūdens pēc tikko veiktas mazgāšanas.
Bet salons 22-gadīgajam ķiršsarkanajam ir superīgs - daudz labāk saglabājies nekā man bija Opel-Merivai pēc deviņu gadu lietošanas nobraucot 210 tūkst.km.
Taču aizbrauc viņu apskatīties dzīvē, jāpērk jau nav, bet varēsi padalīties ar iespaidiem. | Offline | | |
|
Zukatokiari | | Kopš: 22. Jul 2015
Ziņojumi: 315
Braucu ar:
|
08 Apr 2016, 22:45:43 @VWfans rakstīja:
sirsenis
Man nekur nav jābrauc. Es tikai tāpat runājos par interesantu tēmu - Mersi W124 virsbūvē!
Bez gudrošanās, tikai ieskatam: W124 sedans, S124 univerāls(t-modell), C124 kupeja, A124 kabrio. | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Autor, beidz māžoties:
Klik Klik! | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
08 Apr 2016, 19:30:23 @b1te rakstīja:
es tādu šrotu gadus 5 atpakaļ pa 2 pārdevu
Tu redz kā, pēkšņi jau šrots tomēr bija ? | Offline | | |
Zukatokiari | | Kopš: 22. Jul 2015
Ziņojumi: 315
Braucu ar:
|
08 Apr 2016, 23:19:39 @Hirschenhof rakstīja:
Autor, beidz māžoties:
Klik Klik!
Uh! Sex. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|