Tēma: E30 dzinēja maiņa no 2.0 uz 2.5
Autors | Ziņojums |
BMWAlmaty | | Kopš: 16. Feb 2006
Ziņojumi: 9
Braucu ar: 94’ BMW 525i M-packet
| Vislabaka recepte ir 2.5 galava un bloks un virzuli, liekam 2,7 klokeni un no 2,0 klanus! Ir tikai viena problema, precizi apreikinat kompresijas pakapi, lai nespiezh galavas blivi araa, bet ja var dabut metala blivi tad taa milziga reikinashana atkrit! Man tas prieks izmaksaja ap 1000Ls, rezultats ir vienkarshi super, jauda palielinas pa kadiem 17Zs bet griezes moments krietni lielaks! Taka jau pie 2000 apgriezieniem, aizmugure ar blokhi 3,73, sak islidet! Labs pasakums tiem kam patik drifts!
| Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
| jaa tas palielinatais griezes moments pie zemajiem apgriezieniem ir patiikams
----------------- 100. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo