Online
Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Klimatkontrole
Autors | Ziņojums |
Aliens | | Kopš: 03. Dec 2002
No: Alūksne
Ziņojumi: 57
Braucu ar: e39 528i
| Un protams mainot to datčiku viss spiediens no sistēmas ārā? | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| patiesībā tā fiška tāda, ka vajag vienalga vest pie specializētajiem klimu meistariem, jo :
1. viņi vislabāk zinās, kāds tieši šķidrums ir nepieciešams
2. ir viena ļoti laba lieta, kā viņi pārbauda klimas darbību. tur freonam pievieno klāt kautkādu vielu, kas, ja klima ir zaudējusi blīvumu un laiž kautkur garām, tad pa to vietu nāk tāds dzeltens dūms ārā. līdz ar to visperfektāk var pārbaudīt sistēmu.
3. pieņemu, ka arī Latbema un Permalats, remontējot klimatus, pieaicina tieši šos speciālistus. es diemžēl neatceros, kas tā bija par firmu, bet nu uzzināt jau var visu.
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
Aliens | | Kopš: 03. Dec 2002
No: Alūksne
Ziņojumi: 57
Braucu ar: e39 528i
| Tā arī darīs. Izrunājos jau ar Lauri (laikam) no Latbemas.
| Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| es bij domājis, ka tie NEspecializētie BMW klimu meistari - viņi jau tikai tīri tehniski to sistēmu spēj sataisīt - pārbaudīt trubiņas, saremontēt ( mehāniski ) kompresoru, un sapildīt. a kas attiecās uz elektroniskām lietām - pilnīgi piekrītu. tur nu nespecam nav ko nemaz ķerties klāt.
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
| nu jā - piekritīšu
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
andis525 | | Kopš: 27. Nov 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.
| cik maksaa suuknis kondicionierim E34 | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| jabut auksti, - +5-6 gradi ieksa. ja ne tad jaskatas kas pa vainu. | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| palīdziet novērst probu:
’96.g. M51 ar automātisko klimu neslēdzas motora elektrovents, ieslēdzot pārsliņu salonā vai uzkarstot motoram. Nu nopirku jau ar nestrādājošu. Tika noņemts - bija smagi noklemmējis un ar pārdegušu pretestību. Pašu ventilatoru atrestaurēja, to sūda pretestību nomainīja un tagad viņš zajebis griežas abos ātrumos, kad ar roku padod španu, bet autiņs pats viņu automātiski neiedarbina. Tāpēc lūgums: gribu iegūt reālu tās mašīnas shēmu, rokasgrāmatu, remontaprakstu vai da jebko tamlīdzīgu vai kādu padomu, kur meklēt atbildīgos termodatčikus un, iespējams, relejus. Man te ir tāds bmw buhs krievu tulkojumā tipa par visām 5. behām, kas izlaistas no ’87.g., bet viņš ir pārāk vispārīgs, par dīzeli vispār maz un izskatās, ka kārtīgi novecojis attiecībā uz pēdējiem ’95-’96.g. modeļiem. Dabūt precīzus teh.datus būtu derīgi arī, lai nepiesārņotu forumu, jo tiem vecajiem klamiem jau tās vainas ir miljoniem. thx | Offline | | |
|
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Shēma varētu būt šeit.
Ja ventilators ir bijis noklemmējis, tad visticamāk, ka arī drošinātājs ir izdedzis
| Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| nē nu ok! drošinātāji visi veseli pats labākais, ka esmu nedaudz vīlies bmw, jo: pārkniebjot resistoru, izrādījās, ka viņam iekšā ir termoregulators, kurš bija pārdedzis (drošinātāja vietā) un kurš tur 100 gadi nemaz nebija vajadzīgs. Rezultātā: pretestību var izmest un absolūti nevajadzīgi tērēt naudu jaunas iegādei. Vai arī uztīt viņu pats | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| korekta freona pildīšana sistema sākās ar sistēmas atšūknēšanu un rada tajā retinājumu-vakumu,lai nebūtu tur gaiss,kas vēlāk mainitu savu agregātstāvokli un radītu tracējumus normalai sistēmas darbibai
par freona nopludes pārbaudi var tikt izmantoti elektoniskie un gāzes detektori
gāzes baloniņš ir lētākais variants,jo uguns liesma vienkaršim maina savu krāsu nonākot saskarē ar freonu tāds zaļgani zils tonis tai paliek.Bet mīnuss tāds ,ka nevar visur piekļūt ar baloniņu,ja runa iet par elektroinstalācijam un tt., ap freona sistēmu | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| nu, pag! nenoliegšu, ka vislabākā diagnostika ir ar piemērotiem aparātiem, tomēr man savā mazpilsētā šaubos, ka tads vispār ir. Un - dažkārt to velnu pārāk melnu mālē. Šeit vēlējos pajautāt par vienkāršāko - kas to ventilatoru vada un kur stāv visi iespējamie devēji, releji un drošinātāji un sākt ar to pārbaudi. Servis jau galējais variants, tur viņi apmēram tikpat gudri, kā es un vēl šmeli paņems. Tos vāciskos vervelējumus riebj tulkot. Zinu, ka viņam jāslēdzas uzreiz iekšā līdzko iedarbina klimu un klima pati strādā (darbinu tikai uz šosejas)! Pats motors nebija sadedzis, bet noķīlējies no stāvēšanas/mitruma. Vēl zinu, ka pie motora temp. +91, motors ieslēdzas 1.ātrumā, pie +99 - otrajā, tātad kaut kur ir devēji. Radiatorā, cik skatījos, nebija, kas gan arī ir jocīgi. Kur tad? Un vēl - vai visiem e34 dīzeļiem ir t.s. low-version provodka, līdz ar ko nav, piemēram, tāda kontrollampa, kā zems dzesēšanas šķiduma līmenis? | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| es vienkarši uzskaitīju tas metodes,kuras ir tikušas pielietotas
protams starp tevis mineto Geigera skaitītāju un gazes baloniņu es izmantotu 1.ja būtu tada nepieciešamība | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
2006-09-27 12:29, Kaspich rakstīja:
TAATAD: pats tur NEKO neizdariisi. to elektoventilatoru sisteema nesleedz iekshaa jebkuraa no gadjiimumiem, kad pasdieagnostika nokonstatee neatbilstiibu uzdotajiem parametrim. visbiezhaak: spiediens sisteemaa (pirms/peec sprauslas) neatbilst uzdotajam.
Ne gluži tā - lēnajā režīmā ventilatoram ir jāieslēdzas kopā ar A/C kompresoru vai no radiatora temperatūras devēja (dīzelim tāds var arī nebūt). Ja kompresors strādā, bet ventilators nē - meklējam vainu vados/papildus releju kastē/drošinātājos, ja nē, tad nu gan tikai diagnostika.
Bet ātrajā (avārijas) režīmā ventilators ieslēdzas tikai no radiatora temperatūras devēja un A/C sistēmas spiediena devēja, nekādas vadības elektronikas tur nav un ar GT1 tur nav ko darīt | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| bet tas būtu diezgan kretīnisms, ja dīzelim radiatorā nav temp. un dzesēšanas šķiduma līmeņa devēja (izskatās, ka tiešām nav). Par to ari jautajums - kurā kastē meklēt tos papildus drošinātājus un kurus tieši relejus - viņu tur netrūkst | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Man arī ir situācijs, ka klimatkontrole nešancē (nesaldē). Pie paviršas apskates secinājām, ka nospiežot pārsliņu, zem haubes kautkas noklakš, bet aukstums nerodas. Par cik ziema "uz deguna", tad to saldētavu šobrīd īsti nevajag, jo ir steidzamākas lietas ko taisīt, bet vai apsilde ziemā strādās? Pilnīgi neko nerubīju no temperatūras fiškām, tāpēc jautāju. E28 viss bija kudi vienkāršāks | Offline | | |
|
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| centos uzdot korektu un precīzu jautājumu par vienkāršakajiem pasākumiem, ko varētu veikt, lai iegrieztu klimatkontroles ventu vai vismaz pārliecinātos par visām viņa elektriskajām ķēdēm, kas nevarētu būt pārāk komplicētas un vēl šādus tādus jautājumus pie viena. Mēģinu vēlreiz. Vai varbūt sadaļa "Jautā Permalat spečukiem" vairs nav aktuāla? | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Vsmisļe - 10Ls, tā būtu tāda kā apkures sistēmas diagnestika? Tjipa aizrullē uz Permalatu un pasaki, ka vajag izpētīt apkures sistēmu, šamie to pa 10Ls izdarīs? Līdz šim biju vedis tikai topošo auto kandidātus uz "pirmspirkšanas" diagnostikām pa 10Ls, tur par apkuri neko neteica.
Mok pie reizes pastāstīsi, vai P var uztaisīt motora diagnostiku kautkādu nopietnāku nekā tikai DME kļūdu nolasīšanu, bet pie tam neizjaucot to motoru pilnībā? Piemēram kompresiju nomērīt un aizdedzes/sveču/svečvadu gļukus noķert? Ir nelaime, ka aukstam motoram pēc piestartēšanas apgriezieni tukšgaitā lēkā, kad iesilst, tad itkā probzu vairs nemana. Ceļ arī tā - līdz kādi 4k liekas kūtrs, pēc tam KĀ AIZIET
Nezinu, no kura gala lai ķerās klāt | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| Tās shēmas bik mudrjonās. Un kodi kaut kādi atkarībā no modeļiem, par ko nav ne jausmas. Līdz ar to lieka bakstīšanās sanāk. Praktiķim tomēr vieglāk pajautāt, kur tāds vai šāds puļķis jāpakontrolē. Pats specs uz shēmām neesmu, bet pamatizpratne ir un ir pieejams cilvēks, kurš tiešām viņas prot lasīt, būs jāparāda. nulabi, thx Kaspich.
Bet par tēmu: domāju, ka nav jocīgi, ka viens termodevējs (cik saprotu, viņu ir vairāki) būtu radiatorā, jo, ja gadījumā radiatorā nav šķidruma, bet motors uzkarsis (radiators nē), kāda jēga dzīt 30A ventu no akumulatora pie izslēgta motora (protams, ja bmw vispār ir paredzēts, ka pie izslēgtas aizdedzes elektrovents spēj darboties).
Un vēl - ja bmw ir citi principi, nevis škidruma līmeņa kontrollampa, kā lai drivers kustībā izzīlē, vai tosols nepazūd?
Un visbeidzot - vai visi E34 dīzeļi ir ar low-version vadu instalāciju?
thx thx thx off - spam | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
2006-10-05 16:15, Kaspich rakstīja:
tb, tosola liimenja kontroles sensors ir/iznjemot pavisam beediigas komplektaacijas (ar mazo rindu KOm panelii, bez borta kompja)..
A dīzeļiem maz nāca lielā rinda KOMā (un līdz ar to high-version vadu jūklis)? Cik viņus esmu dabā redzējis, visi ar "bēdīgo komplektāciju".
Un - ja tā rūpīgāk iedziļinās, izrādās, ka var tīri mierīgi lasīt tās carsoft.ru shēmas! Vajag tikai izdrukāt vai lietot moni ar spēcīgu izšķirtspēju | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|