Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Porsche vs BMW
Autors | Ziņojums |
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
|
2006-01-26 10:24, outlaw rakstīja:
tomer tas ir nesalidzinamas lietas...
Tieši tā. Porsche un BMW kopumā nevar salīdzināt.
Ja nu vienīgi konkrētus modeļus, piemēram, X5 ar Cayenne.
| Offline | | |
Andris | | Kopš: 25. Jun 2002
Ziņojumi: 4519
Braucu ar: Datsun
|
2006-01-26 10:44, ma924 rakstīja:
2006-01-26 10:24, outlaw rakstīja:
tomer tas ir nesalidzinamas lietas...
Tieši tā. Porsche un BMW kopumā nevar salīdzināt.
Ja nu vienīgi konkrētus modeļus, piemēram, X5 ar Cayenne.
Tos ar nevar salīdzināt! | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 27. Aug 2004
Ziņojumi: 145
Braucu ar: 03’ 330da
| Nu Ferdinanda vaboles te piesaukt nav īsti vērts, jo tas opis taisīja savā laikā visu ko, tankus ieskaitot. Un tās pašas vaboles nozīme pasaules autoindustrijā ir nenoliedzama.
Ir dažas būtiskas atšķirības starp BMW un Porsche zīmoliem:
1. Līdz nesenam laikam Porsche ražoja tikai kupejas (tjipa sportiski). Kā likums ne lētas (nu labi bija visādi 4cilindru agregāti utt.)
Vot i ļaužiem stāv prātiņā "Porche = sportisks vāgens"
2. A BMW kā jau minēts ražo (ražoja) arī 316, 518, 116 utt. Tomēr šādi modeļi (pat ja ir ekonomiski baigi pamatotie) nevedina uz asociāciju "BMW = tikpat sportisks kā Porsche).
Un tas, ka BMW attiecīgie modeļi var būt pat tehniski ir krutāki par saviem Porsche analogiem, potenciālos pircējus bieži krata mazākā mērā. Visa sāls tomēr paliek tajā, jko ļauži par zīmolu domā. A tehnika bieži i 2.ajā plānā. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| vaboles vispar Ferdinands taisija pec Hitlera pasutijuma, jo ja netaisitu - ieliktu cietuma. Bet ielika tapat kjurkjii. es domaju zem tada spiediena Bengls pat hunday kafijas dzirnavinjas taisitu. | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6983
Braucu ar: KK-555
| Tvnet ----> 100 gadi ar turbo – Porsche kā attīstības dzinējatspere | Offline | | |
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
|
2006-01-26 10:54, Gasjs rakstīja:
....Līdz nesenam laikam Porsche ražoja tikai kupejas (tjipa sportiski). Kā likums ne lētas (nu labi bija visādi 4cilindru agregāti utt.).....
"4 cilindru" agregāti arī nebija nekādi lētie (bet tomēr daudz lētāki kā citi Porsche), jo savulaik tas pats 924 maksāja tik pat cik BMW e21 323.
| Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7179
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Galvenā starpība starp BMW un Porsche automobiļiem ir: Visi Jūsu minētie ļoti sportiskie BMW ir būvēti uz parastu ielas auto bāzes. Tehnisko rādītāju ziņā BMW protams var radīt līdzvērtīgus auto.
p.s. bet tā šī ir bezjēdzīga diskusija.
p.p.s. Cayenne šai ziņā gan ir izņēmums, tomēr arī tam bija savs uzdevums, ko tas pilda (kompānijas zelta odere).
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
BADMANS | | Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
|
2006-01-26 11:08, gt99 rakstīja:
Galvenā starpība starp BMW un Porsche automobiļiem ir: Visi Jūsu minētie ļoti sportiskie BMW ir būvēti uz parastu ielas auto bāzes. Tehnisko rādītāju ziņā BMW protams var radīt līdzvērtīgus auto.
Ar šo varētu diskusiju beigt! | Offline | | |
|
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
|
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pēdējā Auto Bild rakstīts un arī parādīts ka Porsche 911 gaismas ir daaaudz labākais nekā 3er gaismas, kuras izgaismo ceļu ne labāk kā velosipēds | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Pilnīgs !@#$%^
Porsche ir porsche, dēļ zīmola jau sākotnējās pozicionēšanas 356 kas bij tikai advacēta vabole jau bija krietni dārgāks par normāliem vidusmēra auto, bmw taj laikā vispār nebij ko likt pretī.
BMW sacīkstes uzskatīja par ielas auto reklamēšnas vietu, Ferrari ražoja ielas auto tikai lai varētu finasēt sacīkšu programmu un Porsche savukārt sacīktes izmantoja lai pārbaudītu un uzlabotu inženiertehniskos risinājumus kurus lietot ielas auto. Šīs atšķirigās filozofijas noved pie atšķirīgiem ielas auto:
BMW ir tiakai daži ///M modeļi kas būtībā bij homo-special
Ferrari ielas auto bija tik pat nevaldāmi un nebraucami kā sacīkšnieki, lameri baidījās no tiem.
Porsche bija sportiski ielas auto ar lieliskiem uzticamības rādītājiem.
Līdz ar to hierarhija bija:
Ferrari
Porsche
BMW
Pēdējo gadu laikā BMW filozofija nav mainījusies, savukārt Ferrari ir kļuvis krietni mīkstāks(lietojamāks, mazāk kaprīzs...) un Porsche savukārt ir paplašinājis modeļu gammu, samazinot aktiviātes sportā tādejādi tuvojoties BMW līmenim, bet vēl nav nokrities tik tālu.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nu nez. Ir dzirdēts no Clarcsona mutes, ka "it (Porsche) was very fast and very dangerous". Tas tipa ar motoru aizmugurē un līdz ar to vadāmību | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| prosche bija viegli kontrolēt, tiko piešāvas... T.i. visi vadības mehanismi darbojās vienmērīgi un bez pārmērgas vadītāja piepūles, kamēr ferrari ir pilnigi cits stāsts...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex, smudo
|