Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Porsche

Tēma: Porsche vs BMW

AutorsZiņojums
ma924
26. Jan 2006, 10:44 #21

Kopš: 08. May 2003

Ziņojumi: 496

Braucu ar: turboporku


2006-01-26 10:24, outlaw rakstīja:
tomer tas ir nesalidzinamas lietas...

Tieši tā. Porsche un BMW kopumā nevar salīdzināt.
Ja nu vienīgi konkrētus modeļus, piemēram, X5 ar Cayenne.
Offline
Andris
26. Jan 2006, 10:52 #22

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun


2006-01-26 10:44, ma924 rakstīja:

2006-01-26 10:24, outlaw rakstīja:
tomer tas ir nesalidzinamas lietas...

Tieši tā. Porsche un BMW kopumā nevar salīdzināt.
Ja nu vienīgi konkrētus modeļus, piemēram, X5 ar Cayenne.



Tos ar nevar salīdzināt!
Offline
Gasjs
26. Jan 2006, 10:54 #23

Kopš: 27. Aug 2004

Ziņojumi: 145

Braucu ar: 03’ 330da

Nu Ferdinanda vaboles te piesaukt nav īsti vērts, jo tas opis taisīja savā laikā visu ko, tankus ieskaitot. Un tās pašas vaboles nozīme pasaules autoindustrijā ir nenoliedzama.
Ir dažas būtiskas atšķirības starp BMW un Porsche zīmoliem:
1. Līdz nesenam laikam Porsche ražoja tikai kupejas (tjipa sportiski). Kā likums ne lētas (nu labi bija visādi 4cilindru agregāti utt.)
Vot i ļaužiem stāv prātiņā "Porche = sportisks vāgens"
2. A BMW kā jau minēts ražo (ražoja) arī 316, 518, 116 utt. Tomēr šādi modeļi (pat ja ir ekonomiski baigi pamatotie) nevedina uz asociāciju "BMW = tikpat sportisks kā Porsche).
Un tas, ka BMW attiecīgie modeļi var būt pat tehniski ir krutāki par saviem Porsche analogiem, potenciālos pircējus bieži krata mazākā mērā. Visa sāls tomēr paliek tajā, jko ļauži par zīmolu domā. A tehnika bieži i 2.ajā plānā.
Offline
Artis_D
26. Jan 2006, 10:57 #24

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

vaboles vispar Ferdinands taisija pec Hitlera pasutijuma, jo ja netaisitu - ieliktu cietuma. Bet ielika tapat kjurkjii. es domaju zem tada spiediena Bengls pat hunday kafijas dzirnavinjas taisitu.
Offline
Cumpars
26. Jan 2006, 10:58 #25

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555

Tvnet ----> 100 gadi ar turbo – Porsche kā attīstības dzinējatspere
Offline
ma924
26. Jan 2006, 11:03 #26

Kopš: 08. May 2003

Ziņojumi: 496

Braucu ar: turboporku


2006-01-26 10:54, Gasjs rakstīja:
....Līdz nesenam laikam Porsche ražoja tikai kupejas (tjipa sportiski). Kā likums ne lētas (nu labi bija visādi 4cilindru agregāti utt.).....

"4 cilindru" agregāti arī nebija nekādi lētie (bet tomēr daudz lētāki kā citi Porsche), jo savulaik tas pats 924 maksāja tik pat cik BMW e21 323.
Offline
gt99
26. Jan 2006, 11:08 #27

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7179

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Galvenā starpība starp BMW un Porsche automobiļiem ir: Visi Jūsu minētie ļoti sportiskie BMW ir būvēti uz parastu ielas auto bāzes. Tehnisko rādītāju ziņā BMW protams var radīt līdzvērtīgus auto.

p.s. bet tā šī ir bezjēdzīga diskusija.
p.p.s. Cayenne šai ziņā gan ir izņēmums, tomēr arī tam bija savs uzdevums, ko tas pilda (kompānijas zelta odere).

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
BADMANS
26. Jan 2006, 11:25 #28

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2006-01-26 11:08, gt99 rakstīja:
Galvenā starpība starp BMW un Porsche automobiļiem ir: Visi Jūsu minētie ļoti sportiskie BMW ir būvēti uz parastu ielas auto bāzes. Tehnisko rādītāju ziņā BMW protams var radīt līdzvērtīgus auto.



Ar šo varētu diskusiju beigt!
Offline
Artis_D
26. Jan 2006, 11:26 #29

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW



Offline
edzulis
28. Jan 2006, 05:40 #30

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pēdējā Auto Bild rakstīts un arī parādīts ka Porsche 911 gaismas ir daaaudz labākais nekā 3er gaismas, kuras izgaismo ceļu ne labāk kā velosipēds
Offline
GirtzB
28. Jan 2006, 11:23 #31

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pilnīgs !@#$%^
Porsche ir porsche, dēļ zīmola jau sākotnējās pozicionēšanas 356 kas bij tikai advacēta vabole jau bija krietni dārgāks par normāliem vidusmēra auto, bmw taj laikā vispār nebij ko likt pretī.
BMW sacīkstes uzskatīja par ielas auto reklamēšnas vietu, Ferrari ražoja ielas auto tikai lai varētu finasēt sacīkšu programmu un Porsche savukārt sacīktes izmantoja lai pārbaudītu un uzlabotu inženiertehniskos risinājumus kurus lietot ielas auto. Šīs atšķirigās filozofijas noved pie atšķirīgiem ielas auto:
BMW ir tiakai daži ///M modeļi kas būtībā bij homo-special
Ferrari ielas auto bija tik pat nevaldāmi un nebraucami kā sacīkšnieki, lameri baidījās no tiem.
Porsche bija sportiski ielas auto ar lieliskiem uzticamības rādītājiem.
Līdz ar to hierarhija bija:
Ferrari
Porsche
BMW

Pēdējo gadu laikā BMW filozofija nav mainījusies, savukārt Ferrari ir kļuvis krietni mīkstāks(lietojamāks, mazāk kaprīzs...) un Porsche savukārt ir paplašinājis modeļu gammu, samazinot aktiviātes sportā tādejādi tuvojoties BMW līmenim, bet vēl nav nokrities tik tālu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
edzulis
28. Jan 2006, 12:02 #32

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu nez. Ir dzirdēts no Clarcsona mutes, ka "it (Porsche) was very fast and very dangerous". Tas tipa ar motoru aizmugurē un līdz ar to vadāmību
Offline
GirtzB
28. Jan 2006, 13:36 #33

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

prosche bija viegli kontrolēt, tiko piešāvas... T.i. visi vadības mehanismi darbojās vienmērīgi un bez pārmērgas vadītāja piepūles, kamēr ferrari ir pilnigi cits stāsts...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex, smudo