Online
Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Neiet 730d
Autors | Ziņojums |
BMWCOUPE | | Kopš: 27. Nov 2005
Ziņojumi: 127
Braucu ar:
| 2,5 TDS ir viena sprausla kurai ir eloktonisks impulsa devējs 3,0 dizelim degvielas iesmidzināšanas sistēma ir pavisam savādāka un uz katras sprauslas ir devējs!!!! | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Nu nav 3.0 d nekādas sprauslas ar devēju
3.0 d uz sprauslas ir nevis devējs, bet elektromagnēts, kas atver sprauslu.
Varētu būt katalizators ciet ar eļļu, ko dzīves pēdējā brīdī izpūta vecā turbīna, gaisa mērītājs nomiris, turbīnas VNT sistēma noklemmējusi vai vakuuma vadībai kāds errors. | Offline | | |
BMWCOUPE | | Kopš: 27. Nov 2005
Ziņojumi: 127
Braucu ar:
| nu labi atzisu ka neuzrakstiju ka tā ir komom rail sistēma un kura tur paaudze!!! Sprauslas ko krievi jau huiviņzin kurā gadā pielietoja JMZ motoriem sauca par nasos forsunka!Sprausla kas pati strādā kā sūknis kas degvielu cilindros smidzina ar 1800 BAR spiedienu un liekas ka jaunākas sistēmā ir vēl vairāk!!! | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Nu atkal nav pareizi, BMW lieto CommonRail sistēmu, kas ir pilnīgi atšķirīga no SukņaSprauslas (PD) sistēmas, ko lieto VW un Audi, uk krievi huiviņzin (1965) kurā gadā.
Common rail ir ļoti līdzīga Motronic sistēmai benzīnniekiem, tikai spiediens sistēmā sasniedz 1200...1500 BAR. Elektrisks sūknis pumpē degvielu uz augstspiediena sūkni, kurš degvielu padod degvielas trubai (railam) no kura degviela nonāk pie sprauslām. Vajadzīgajā brīdī sprausla tiek atvērta ar ~ 70 voltu spriegumu.
Un nav aizdedzes sveču [ This message was edited by: -INC- on 2005-12-31 20:10 ] | Offline | | |
BMWCOUPE | | Kopš: 27. Nov 2005
Ziņojumi: 127
Braucu ar:
| Apmēram tā biju domājis tika visu sarakstiju vienā kopējā.....
Tur ar tā dizeļu jauda slēpas tajā iesmidznāšanas sitēmā!!!
Ir OK tu uzraksti precizāk un pareizāk!!! | Offline | | |
v4 | | Kopš: 16. Jan 2005
Ziņojumi: 154
Braucu ar: dīzeli
|
2005-12-31 18:53, -INC- rakstīja:
Nu nav 3.0 d nekādas sprauslas ar devēju
3.0 d uz sprauslas ir nevis devējs, bet elektromagnēts, kas atver sprauslu.
Varētu būt katalizators ciet ar eļļu, ko dzīves pēdējā brīdī izpūta vecā turbīna, gaisa mērītājs nomiris, turbīnas VNT sistēma noklemmējusi vai vakuuma vadībai kāds errors.
Kas ir turbīnas VNT sistēma | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Variable Nozzle Turbine.
Turbīna ar maināmu ieplūdes ģeonetriju.
Tieši tāda stāv tavam BMW. Un vispār brauc ciemos un sataisīsim.[ This message was edited by: -INC- on 2006-01-01 22:53 ] | Offline | | |
v4 | | Kopš: 16. Jan 2005
Ziņojumi: 154
Braucu ar: dīzeli
|
2006-01-01 22:52, -INC- rakstīja:
Variable Nozzle Turbine.
Turbīna ar maināmu ieplūdes ģeonetriju.
Tieši tāda stāv tavam BMW. Un vispār brauc ciemos un sataisīsim.
<font size=1>[ This message was edited by: -INC- on 2006-01-01 22:53 ]</font>
Cik tālu jābrauc? Negribētos braukt nekur tālu ar mašīnu kurai max ātrums 60km/h | Offline | | |
|
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Jelgava Mežciems | Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6051
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
|
2005-12-30 18:50, v4 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu, ja motors negriežas vairāk par 3.5rpm un ātrāk par 60km/h neiet?(730d 1999.g.)
PS. tika nomainīta turbīna!!!
Da bljin nav tur nekadas problemas ar motoru.... ar OBC neesi spelejies vai servisa to nav darijushi?
Ar pilno OBC var uzlikt max pieljaujamo speedu...tipo ierobezzotaju. Vairak te ...nu shito es uz sitiena atradu ...kaut kur man bookmarkos bija vel krutaks apraxts, ko var ar OBC
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|