Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jauno BMW dīzeļu ceļvedis

AutorsZiņojums
edzulis
29. Dec 2005, 20:37 #21

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-12-29 19:37, kristapz rakstīja:
kaa tas ir? tipa 330d neiet virsuu mazaki diski pa 17?


aga..
Offline
edzulis
29. Dec 2005, 21:14 #22

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu anyway labas bremzes.

Permalatā man šodien pastāstija, ka vecais 2.0d nav comon rail, bet jaunais 150zs ir un jau taisīts pēc 3.0d principa. 2.0d visi ir ar raksturīgo dīzeļa vibrāciju un troksni, bet 3.0d neesot. Problēmas vidēji ir vairāk ar 3.0d, nekā 2.0d. Jālej saļara tankos un nevajag nopirkt nojātu, tad viss būs ok. Turbīnas resurss esot ap 150k tikai. Jauna 600ls.
Offline
-INC-
29. Dec 2005, 23:56 #23

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

edzulim bremzes interesē vai motors

Čipoc 330d iet labāk nekā 330i.

Audi Lemānā piedalīsies ar šito http://www.f1.lv/?doc_id=36671"" target="_blank" title="http://www.f1.lv/?doc_id=36671"" class="postlink">http://www.f1.lv/?doc_id=36671" target="_blank" target="_new">http://www.f1.lv/?doc_id=36671 TDI, cik tad vēl ilgi un BMW 1 formulā arī sāks pēc soļarkas smirdēt
Offline
edzulis
30. Dec 2005, 00:17 #24

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-12-29 23:56, -INC- rakstīja:
edzulim bremzes interesē vai motors


A kam neinteresē labas bremzes Bremzes ir nākamais aiz motora...


Čipoc 330d iet labāk nekā 330i.


Jā, jā, zinu, zinu Kā nekā manējo M3 izkabonāja viens 330xd dragā biķerniekos, kad tas vēl nepiederēja man. Es gan to norakstu uz blīvi un to, ka nebija sliku, lai arī tāpat skaidrs, ka iet lupatās..

Manuprāt galvenais tā dīzeļa trumpis ir gaita pilsētā, kad jau pie 1700rpm sajūti spēku. Karoč dīzelis rullē, ja vien būtu nedaudz izturīgāks un tik bieži nenaktos dzirdēt par tā remontiem
Offline
-INC-
30. Dec 2005, 00:28 #25

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Velns nav tik melns kā viņu mālē.

Vienkārši visiem vēl tās sliktās atmiņas par vecajiem priekškameras dīzeļiem....

Offline
SEMIGALL
30. Dec 2005, 00:36 #26

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Dīzelis ir un paliek dīzelis
ka Taxi,pasta pārvadājumu,komerctransporta pielietošanā ir o.k
bet nekas mani nepārliecinās to pirkt personīgai lietošanai pat skatoties no ekonomijas viedokļa un tas tāpat ir koks ar diviem galiem
Turbīnas ir un paliek ļoti komplicēta padarīšana-it sevišķi ,ja lieto tādu kvalitātes degvielu kāda ir nopērkama šeit
sēra,vanādija saturs dīzelī ir pietiekoši augsts un ilgākā laika perspektīva tie vieš savas korekcijas

Offline
edzulis
30. Dec 2005, 00:39 #27

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-12-30 00:28, -INC- rakstīja:
Velns nav tik melns kā viņu mālē.

Vienkārši visiem vēl tās sliktās atmiņas par vecajiem priekškameras dīzeļiem....




Par tiem nebija šis topiks Topiks bija par tiem, kas no 1998 vai kura tur gada...
Offline
edzulis
30. Dec 2005, 00:50 #28

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-12-30 00:36, SEMIGALL rakstīja:
Dīzelis ir un paliek dīzelis
ka Taxi,pasta pārvadājumu,komerctransporta pielietošanā ir o.k
bet nekas mani nepārliecinās to pirkt personīgai lietošanai pat skatoties no ekonomijas viedokļa un tas tāpat ir koks ar diviem galiem
Turbīnas ir un paliek ļoti komplicēta padarīšana-it sevišķi ,ja lieto tādu kvalitātes degvielu kāda ir nopērkama šeit
sēra,vanādija saturs dīzelī ir pietiekoši augsts un ilgākā laika perspektīva tie vieš savas korekcijas


Nu nez. Cik ir sanācis pēdējā laikā salīdzināt viena modeļa auto ar dīzeļ un benzīn motoriem, dīzeļi ir patikuši vairāk. Gan dēļ savas elastības, gan klusuma, gan patēriņa. Kaut vai Jaguar S-type 2.7D likās daudz labāks nekā S-type 3.0 benzīns. Piedarbinot pat nejutu vai tas darbojas. Tikai datčiki pacēlās. Tāpat ar jaunajiem Audi/VW dīzeļiem. Nemaz nerunājot par BMW 535D un 740D
Offline
M3
30. Dec 2005, 01:58 #29

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO

vot par vw Tev nepiekriitu, man tds klusaak straadaa nekaa passat, kursh 40k noripojis.
Offline
NorX
30. Dec 2005, 10:23 #30

Kopš: 20. Jan 2003

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 330xd


2005-12-28 10:38, GreenBergS rakstīja:
Kādi reālie patēriņi 330d? Vairāk pilsēta interesē.

Braucu apmēram 2/3 pilseta, 1/3 ārpus - kompis vidējo rāda 7.8l Un tas ir nepiedomājot par kaut kādu eko-braukšanu
Pietam šis patēriņš čipotam 330xd
Offline
SEMIGALL
30. Dec 2005, 10:54 #31

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2005-12-30 00:50, edzulis rakstīja:
Tāpat ar jaunajiem Audi/VW dīzeļiem. Nemaz nerunājot par BMW 535D un 740D


Par 530D es piekrītu
500nm/160kw

dzinēja elastība vienkārši ir lieliska un no tā izrietošie tehniskie parametri
740D nav braukts ][ This message was edited by: edzulis on 2005-12-30 19:50 ]
Offline
martink
30. Dec 2005, 18:12 #32

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

dzirdētas labas atsauksmes par 330d, kas ir 2002. gada. cilveeks, kas vinju pirka, to arii dariija uz pieredzeejusu cilveeku ieteikumu pamata.

Pats neesmu braucis, nezinu, kaada gaita, utt. Anyway, peec 10 gadiem benziinieki un arii diizelji buus noiets etaps.
Offline
Zeemax
30. Dec 2005, 18:32 #33

Kopš: 26. Mar 2003

Ziņojumi: 540

Braucu ar: gludekli

chipotie peec kompja rij kaadus 2-3 litrus mazaak
Offline
diesel
30. Dec 2005, 20:09 #34

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... labs joks
Offline
Zeemax
30. Dec 2005, 20:20 #35

Kopš: 26. Mar 2003

Ziņojumi: 540

Braucu ar: gludekli

Offline
Diizeliic
31. Dec 2005, 01:44 #36

Kopš: 08. May 2005

Ziņojumi: 250

Braucu ar: ar lielu,jaudigu olimpisko dizeli

Skarbi man saakaas pieredze ar jaunaas paudzes diizeljiem,bet tur bija ieprieksheejaa saimnieka(lasi cirvja)attieksme ne tikai pret motoru,bet liekas pret dziivi kopumaaa........Caur ljoti labiem pazinjaam iztiku ar remontu tikai ar 160ls,kaut reaali remonts bija uz visiem 300ls.Paldies draugiem.Jebkuraa gadiijumaa diizelja izveele ir stipri un veelrez jaapaardomaa.Vienkaarshi km daudz man sanaak pa gadu un taapeec atmaksaajas(nu tik ar sho E39 bik nepaveicaas)
Offline
kristapz
31. Dec 2005, 02:31 #37

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

Greenbergs, pamegini vel ar kaadu. 330d iet labi, ar noteikumu, ka ir labaa kaartiibaa. mosh konkretajam kaut kas nebij kaa vaig. man izbraucot ar 330d bija par dinamiku...
Offline
Diizeliic
31. Dec 2005, 02:40 #38

Kopš: 08. May 2005

Ziņojumi: 250

Braucu ar: ar lielu,jaudigu olimpisko dizeli


2005-12-31 02:31, kristapz rakstīja:
Greenbergs, pamegini vel ar kaadu. 330d iet labi, ar noteikumu, ka ir labaa kaartiibaa. mosh konkretajam kaut kas nebij kaa vaig. man izbraucot ar 330d bija par dinamiku...

Pameegjini 530d
Offline
kristapz
31. Dec 2005, 02:42 #39

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

esmu meginajis. arii ir ok...
Offline
Black
31. Dec 2005, 16:39 #40

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: 1

3 litru diizelis ir laps, 4 litru rijiigs. vizinaajos ar 740d vinsh pa shoseju raadija kaadi 8-10l. dinamika arii diez ko neiespaidoja. varbuut tapeec ka motors bij peec remonta un kaut kaad kluuda bij virsuu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo