Online

Pašreiz BMWPower skatās 265 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Probleema ar dzeses sisteemu...

AutorsZiņojums
Peecis
11. Jan 2006, 21:54 #21

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Es peec ilgstoshas gaisoshanas panaacu progresu- gan braucot,gan staavot dzineejam tiek uztureeta normaala darba temperatuura, vieniigi staavot nepuush silto gaisu. Kaa uzdod liidz 1200rpm,taa uzreiz paraadaas siltums. Pirms shkjidruma mainjas arii staavot bija silti...
Nesaprotu nekaa vairs.... Varbuut veel jaagaiso...
Offline
Karlos
11. Jan 2006, 21:56 #22

Kopš: 10. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 78

Braucu ar: E 38 730D un Kvadru

termostats tas nav, jo tad nepazustu salona apsilde, jau sazinajos ar dizeljmeistariem, 99% ka ta ir galvas blive, vai ari plaisa galva, cerams ka izsava tikai blivi, jo tad tas pasakums maksa stipri letak.
Offline
charbis
11. Jan 2006, 21:59 #23

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

Labi ka noslaapeeji.......
Offline
KristsK
11. Jan 2006, 22:05 #24

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


2006-01-11 21:56, Karlos rakstīja:
termostats tas nav, jo tad nepazustu salona apsilde, jau sazinajos ar dizeljmeistariem, 99% ka ta ir galvas blive, vai ari plaisa galva, cerams ka izsava tikai blivi, jo tad tas pasakums maksa stipri letak.

Dzeses Radiatoru apskaties vai ir karsts - moš aizsalis!

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Karlos
11. Jan 2006, 22:09 #25

Kopš: 10. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 78

Braucu ar: E 38 730D un Kvadru

nu ara jau nav tik auksts lai tosols sasaltu
Offline
KristsK
11. Jan 2006, 22:22 #26

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2729

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


2006-01-11 22:09, Karlos rakstīja:
nu ara jau nav tik auksts lai tosols sasaltu

Saprotu, ka izklausās stulbi - bet citreiz gadās TĀDI brīnumi, ka jāparbauda visas iespējas - arī neiespējamās...


-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
bmwaddict
12. Jan 2006, 00:23 #27

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-01-11 21:54, Peecis rakstīja:
Es peec ilgstoshas gaisoshanas panaacu progresu- gan braucot,gan staavot dzineejam tiek uztureeta normaala darba temperatuura, vieniigi staavot nepuush silto gaisu. Kaa uzdod liidz 1200rpm,taa uzreiz paraadaas siltums. Pirms shkjidruma mainjas arii staavot bija silti...
Nesaprotu nekaa vairs.... Varbuut veel jaagaiso..

Chominj man liekas tu kautko miksee. 1 paziime: ja staavot paliek auksti - vienkaarshi nav liimenja, tb pie zemiem apgriezieniem neuzpumpee liidz pechkai dzeseeshanas shkjidrumu jo tas ir augstaakais punkts. Parasti tas naak komplektaa ar temperatuuras celshanos. Otrs variants: suudiigs suuknis, nezinu, no nepareiza modelja uzlikts, pilns ar meesliem satinies, whatever. 3 iespeeja - varbuut kautkaads suuds iespruuda trubaa pirms pechkas un tur slikti/leenu pluust shkjidrums.
Ja tagad temperatuura ir stabiila jebkuraa rezhiimaa tad termosats tur njeprichom un arii gaiss diez vai tur veidojas. Gaisa klaatbuutni tak lieliski var redzeet gaisojot kas tur aaraa naak, ja nebeidzami shnjaac burbuljus tad visdriizaak galvas bliive buus kirdik.
Offline
zzips
12. Jan 2006, 09:18 #28

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

veel ir ljoti intresanta lieta, trubaa kas iet uz pecku ir motorinsh kas dzenaa silto udeni tas arii var buut beigts

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Peecis
12. Jan 2006, 11:13 #29

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2006-01-12 09:18, zzips rakstīja:
veel ir ljoti intresanta lieta, trubaa kas iet uz pecku ir motorinsh kas dzenaa silto udeni tas arii var buut beigts

Tas ir elektromotorinjsh? Kuraa vietaa tieshi tas atrodas?
Domaaju,ka e30 taada motorinja nav....
Offline
bmwaddict
12. Jan 2006, 14:52 #30

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-01-12 11:13, Peecis rakstīja:
Tas ir elektromotorinjsh? Kuraa vietaa tieshi tas atrodas?
Domaaju,ka e30 taada motorinja nav....

Nav tur nekaadu motorinju tas ir elektrisks vaarsts kas nodzleedz pechku ja salona temperatuuras klogji nogriezh uz pavisam aukstu. Varbuut kautkad peedeejos gados piebaaztajos E30 paraadiijaas motorinji bet taadu neesmu veel skruuveejis.
Offline
Raimospeed
12. Jan 2006, 15:03 #31

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40


2006-01-11 21:54, Peecis rakstīja:
Es peec ilgstoshas gaisoshanas panaacu progresu- gan braucot,gan staavot dzineejam tiek uztureeta normaala darba temperatuura, vieniigi staavot nepuush silto gaisu. Kaa uzdod liidz 1200rpm,taa uzreiz paraadaas siltums. Pirms shkjidruma mainjas arii staavot bija silti...
Nesaprotu nekaa vairs.... Varbuut veel jaagaiso...


pechkas radiatoraa burbulis vai arii pechkas radiatora vaarsts prikolijaas
Offline
Peecis
12. Jan 2006, 15:20 #32

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Ir variants to vaarstu vispaar izraut aaraa,jo tachu arii zaslonka,kas aizver gaisa kanaalu no pechkas.
Offline
Raimospeed
12. Jan 2006, 15:23 #33

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

mobiilaa pirts
Offline
Peecis
12. Jan 2006, 16:19 #34

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2006-01-12 15:23, Raimospeed rakstīja:
mobiilaa pirts

Esi meegjinaajis? Siltumu nevar nogriezt,ja izrauj to vaarstu?
Offline
bmwaddict
12. Jan 2006, 17:19 #35

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-01-12 15:20, Peecis rakstīja:
Ir variants to vaarstu vispaar izraut aaraa,jo tachu arii zaslonka,kas aizver gaisa kanaalu no pechkas.

Peeci beidz aakstiities!
Offline
Peecis
12. Jan 2006, 18:04 #36

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Ja jau Tu taa saki...
Offline
matrixxxx
12. Jan 2006, 19:08 #37

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Neesmu es specs un neesmu saskaaries ar taadu probleemu, bet logjiski domaajot izskataas, ka pie zemiem abarotiem nau spiediens dzeseeshanas sisteemaa.
Offline
Peecis
12. Jan 2006, 19:52 #38

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Shitaadu lietu,ka briivgaitaa nenaak siltums, esmu redzeejis arii vairaakiem m20 dzineejiem,bet tieshi peec 87.g.
Kaa patur kaut vai tikai 1000rpm,taa paraadaas siltais gaiss salonaa.
Laikam tas pechkas vaarsts ar laiku aikakaajaas...
Offline
Rockstar
12. Jan 2006, 19:58 #39

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:

|-----------|=||
||=|-----------|
||=|-----------|
Offline
bmwaddict
13. Jan 2006, 00:14 #40

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-01-12 19:52, Peecis rakstīja:
Shitaadu lietu,ka briivgaitaa nenaak siltums, esmu redzeejis arii vairaakiem m20 dzineejiem,bet tieshi peec 87.g.
Kaa patur kaut vai tikai 1000rpm,taa paraadaas siltais gaiss salonaa.
Laikam tas pechkas vaarsts ar laiku aikakaajaas...

Tas galiigi nav logjisks izskaidrojums jo tas vaarsts tur ir jau kopsh zeme rinjkjo ap sauli respektiivi kopsh 83 gada.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo