Tēma: Baigi svilpo
Autors | Ziņojums |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| es domaa, ka tik tieshaam augstaak mineetaa viena cilveeka vaina par turbiinu. Tjipa turbiinai kirdik, kaa nekaa shamai tach ellja gultnja fukncijas pilda, domaaju, ka motoram nekas, toties turbiinai gan pesec, taa kaa uz remontiem paaraak daargi tomeer nevajadzeetu buut. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Nu un kāpēc tad uzreiz turbīnai beigas? Vrbūt vienkārši turbīnas patruboks uzsprādzis. Kurā servisā Jelgavā biji? Ko ar kompi tev tai turbīnai nodiagnosticēja? | Offline | | |
Diizeliic | | Kopš: 08. May 2005
Ziņojumi: 250
Braucu ar: ar lielu,jaudigu olimpisko dizeli
| Biju servii uzreiz aiz Ozolniekiem,nezinu nosaukumu,tur taads attaali paziistams dzeks man straadaa.Bet kaapeec ellja zuud pamatiigi??? | Offline | | |
Diizeliic | | Kopš: 08. May 2005
Ziņojumi: 250
Braucu ar: ar lielu,jaudigu olimpisko dizeli
| Pats shinii motoraa iejaukties neuzdroshinos.Peedeejais BMW diizelis,ko pats esmu labojis,bija pazinjas 324td(198 8 ).
<font size=1>[ This message was edited by: Diizeliic on 2005-11-27 02:17 ]</font>[ This message was edited by: Diizeliic on 2005-11-27 02:17 ] | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| 1) Pārbaudi gaisa filtru.
2) Noņem gaisa ieplūdes trubu no turbīnas un pakustini aiz ass gala. Uz iekšu, āru nedrīkst kustēties nemaz, uz augšu leju max. 1 mm.
Ja kustās vairāk, ņem to turbīnu nost un ved restaurēt, Dīzeļcentrs R, Aigars Baldonē, Rāmavā kautkādi onkas un vēl šur tur ar to nodarbojās. Ja asīte nebūs sadīlusi tad nomainīs buksītes un varēsi maukt tālāk. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo