Autors | Ziņojums |
Permalat | |
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-02 19:08, Vadik rakstīja:
a chto ogranichitela netu?
Kakoi ogranichitelj! Eto vedj dlja ljubitelei!!! |
Offline | |
|
BADMANS | |
Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
|
2005-05-02 16:20, Stanley- rakstīja:
nuznhi usilennie pruzhini stavit’ i krutit do skolki hochesh
2005-05-02 16:25, bmwaddict rakstīja:Tikai neaizmirsti piebilst ka taa var griezt tikai M50B20 nevis B25
Tu ko???? Kāpēc tad net B25 vai B28 ko???
[ This message was edited by: BADMANS on 2005-05-03 00:27 ] |
Offline | |
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
| $str |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2005-05-03 00:25, BADMANS rakstīja:
Tu ko???? Kāpēc tad net B25 vai B28 ko???
Neenu giezt jau var tikai cik ilgi.. B20 virzulja gaajiens ljauj zinaamu RPM abuse bet B25 es labaak virs 7K negrieztu ja veelies ilgi braukt. |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1616
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Skatoties uz gaajienu, standarta klanji vareetu stipri mieriigi tureet 8 (nu tas ar taadu droshu astiiti, peec teorijas reekjinot sanaak kautkas ap 9000, bet to nevajadzeetu njemt pieree). Probleema saakas varstu atsperees, taa ka taa buus taa ljaunuma sakne. |
Offline | |
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
| bmwaddict, ja zhe napisal pro usilennie pruzhini i kruti kak hochesh dolgo i schatlivo.
spok5, 8000 ne viderzhat standartnie pruzhini, kak i 7500 |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Kaa reizi peec teorijas sanaak ka ne. Runa ir par maksimaalo virzulja/gredzenu aatrumu. Varbuut muusu apreekjini atshjkiras.. Man shkjiet ap 7500 ir kautkaada kritiskaa robezha. Neenu klanji jau izturees vairaak bet par virzuljiem/gredzeniem man ir zinaamas shaubas. Luuk B20 ir lielaakaas potenciaals "griezies"..
Protams Stanley viss jau atsitaas gazorspregjeljikjeljnajaa mehanjizmaa bet taa ir mazliet cita teema.
2005-05-03 19:33, Spok5 rakstīja:
Skatoties uz gaajienu, standarta klanji vareetu stipri mieriigi tureet 8 (nu tas ar taadu droshu astiiti, peec teorijas reekjinot sanaak kautkas ap 9000, bet to nevajadzeetu njemt pieree). Probleema saakas varstu atsperees, taa ka taa buus taa ljaunuma sakne.
|
Offline | |
|
diesel | |
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... 6500rpm un pietiek. |
Offline | |
|
|
Phasma | |
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| ir taada shtelle kaa titaana varstu atsperes un atsperu cepures! Un vispaar klausoties, skjiet, ka M50 atskjiriibaa no M20 riktiigi sux izturiibas zinjaa! Gadiijaas reiz saules griezt uz 8000 un taa labi ilgi. Tas gan bija ar M20B20 un bez ierobezhotaaja! Kad konstateeju, sirds gandriiz pamira!
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
GS | |
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| Neredzu jeegu braukat bez ierobezotaja....... kads tolks uzgriezt motoru lidz 8k ja jauda un grieze sen jau ir kritusies zem Max.....
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
|
2005-05-04 00:13, GS rakstīja:
Neredzu jeegu braukat bez ierobezotaja....... kads tolks uzgriezt motoru lidz 8k ja jauda un grieze sen jau ir kritusies zem Max.....
chitaj temu eshe raz |
Offline | |
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
|
2005-05-03 23:56, Phasma rakstīja:
ir taada shtelle kaa titaana varstu atsperes un atsperu cepures! Un vispaar klausoties, skjiet, ka M50 atskjiriibaa no M20 riktiigi sux izturiibas zinjaa! Gadiijaas reiz saules griezt uz 8000 un taa labi ilgi. Tas gan bija ar M20B20 un bez ierobezhotaaja! Kad konstateeju, sirds gandriiz pamira!
M20 vieta ir autokapsete, esi reals |
Offline | |
|
ZigS | |
Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-05-04 00:15, Stanley- rakstīja:
M20 vieta ir autokapsete, esi reals
M20 un M30 ir lielaaks resurss kaa M50! |
Offline | |
|
Permalat | |
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Bez šaubām! M20 un M30 taču bija pat 3gab. remontizmēri blokam, virzuļiem. Līdz ar visādu nikosilu un arkosilu uzrašanos šis bonuss pazuda. Nu, nav mūsdienu auto vairs 20g un 600K resursam paredzēti. |
Offline | |
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
| delo v drugom M20/M30 uzhe prosto visluzhilis’ s godami. u samogo dovolno horoshuj M20 v iX’, no eto ne o chem ne govorit |
Offline | |
|
Permalat | |
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-05-04 10:34, Stanley- rakstīja:
delo v drugom M20/M30 uzhe prosto visluzhilis’ s godami. u samogo dovolno horoshuj M20 v iX’, no eto ne o chem ne govorit
Da, jeslji ustalostj metala (a kak bez jejo), to piz******.
Kstatji, na prosloj nedelje odin 325 (tolko cto iz Grmanij) pojavilsja v Permalate - mashina konfeta! Sostojanije vo vseh otnoshenijah otlicnoje! Tak cto, mozno naiti jestjo! |
Offline | |
|
|
kro | |
Kopš: 17. Jan 2003
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: bmw bez jumta
| atrast labus e30 eksemplarus vel var bet ar katru dienu si iespeejamiba strauji samazinas... |
Offline | |
|
Phasma | |
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| un veel, M50 galva protams nav tik masiiva kaa M20, bet toties M20 nesametaas tik aatri, kad uzkarsee!
[ This message was edited by: Phasma on 2005-05-04 11:31 ]
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22136
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| phasma M20 galva sametas tiko tā tieks uzkarsēta. M10 ir poh pat temperatūru.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
GS | |
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
2005-05-04 12:59, GirtzB rakstīja:
phasma M20 galva sametas tiko tā tieks uzkarsēta. M10 ir poh pat temperatūru.
Kaa ar m30 ?
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|