Online
Pašreiz BMWPower skatās 277 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW ///M5 E34 - 1033bhp / 1091Nm (804ft.lbs)
Autors | Ziņojums |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| 1033HP no M5 ir monstrozi, bet...
...1453RWHP no "ielas" Supras ir...
http://www.supraforums.com/forum/showthread.php...amp;pagenumber=1
Fii, ir Tev uz tēmēt!
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Droshi vien, ka pareizaak buutu "statiskaa kompresijas pakaape". Dinamiskaa ir tad, kad tiek njemts veeraa arii turbo spiediens, parasti tiek izmantota detonaacijas robezhas apreekjinaashanai.
Zemaaka kompresija noziimee, ka ir gruutaak braukt pa ielu, vienkaarshi interesee cik braucami ir tie auto ne-rallija rezhiimos.
Zinu par Saad Supru. Spriezhot peec vinja panaakumiem, arii no 3S-GTE vajadzeetu vareet izpiest ap 900whp, jo motori ir ljoti liidziigi, atshkjiras tikai cilindru skaits. Taa pati 8.5 kompresija, tie pashi 86x86mm (virzulja gaajiens un diametrs)
A cik liels ir oktaanskaitlis tam Elf benziinam? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Tie 900zs no 3s-gte nevareetu buut ilglaiciigi... tb nevar nobraukt kaut 50km no vietas ar taadu slodzi...
Elf turbo max, ir itkaa dazhaadi, 102-107, tur konkreeti jaaskataas, kas un kam. | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2004-11-07 12:18, JZ rakstīja:
Tie 900zs no 3s-gte nevareetu buut ilglaiciigi... tb nevar nobraukt kaut 50km no vietas ar taadu slodzi...
Tas galvenokaart atkariigs no dzeseeshanas - ja var nodroshinaat pietiekoshu elljas un dzeseeshanas shkjidruma dzeseeshanu, kaapeec, lai nevareetu? Veel, protams, ljoti svariigs ir labs reguleejums tam visam. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tikai tas karstums jaanovada no saakuma liidz tai elljai un tosolam... gruuti taa pateikt, jaapeeta, vai galvai, virzuljiem un blokam izmantotie metaali ir ar pietiekamu vadiitspeeju... itkaa jau uz rallija grB beigaam Audi bij uzkonstrueejushi motoru ar ~1000zs... bet kaadas detaljas tur bija izmantotas, to mees, visdriizaak, nekad neuzzinaasim | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| 1000zs audis vai nebij gadijuma taisits uz pikes peak sacenem? es tik taa...lai uzzinatu vairak! | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Un kur tie visi mega turbo, ljurbo auto ira? Nīkst servisos, gaida turbīnas utt. NEviens normāli nebrauc, lai arī krāniņu labi pagarina | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Edzuli, a kur vinjiem jaabrauc? servisos jau taas mashiinas, parasti, staav, jo ir arii otri/treshie/... - ikdienas auto...
Wheelman, nee, tieshi grB tas motors bij paredzeets... staasts tur ir taads, ka audi, ar savu revolucionaaro 4x4 tehnologjiju, pirmajos gados peec taas radiishanas bija stabili priekshaa citiem razhotaajiem, bet, paraadoties Peugeot 205 T16, Audi saaka zaudeet savas poziicijas(konstruktiivas nepilniibas un lielais svars, ~1200kg pret Pug205 900kg). Tad tika radiits S1, jau tiiri grB auto peec savas konstrukcijas. Audi atkal bij liidziigi ar konkurientiem, 1985. gadaa paraadijaas Lancia Delta S4(ap 900kg, kompresors+turbo, ap 600zs) bet tehnologjijas iespeejas veel nebij izsmeltas, audi motoram bija 2.1l ... tad arii tika radiits tas 1000zs motors... bet tas notika vienlaiciigi ar grB sleegshanu... nevienaa rallii reaali tas motors nebrauca, arii pats Audi S1 nobrauca tikai dazhas saciikstes... atlikumi un paarpalikumi veelaak braukaaja citur - Pikes Peak, Parize-Dakar(pug205)...
ja interesee vairaak un preciizaak, tad TE var palasiit veel. | Offline | | |
|
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| BIG thx buus litaratura ko briva laika palasit! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|