Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Bezproblēmu benzīna auto ģimenei līdz 12k

AutorsZiņojums
Bender
05. Mar 2025, 11:36 #21

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1958

Braucu ar: E91


05 Mar 2025, 11:12:16 @RG rakstīja:
Kā labu bezproblēmu auto ģimenei varu ieteikt otrās paaudzes VW Sharan no 2011.gada. izcils! Cenā iekļaujas, voetas daudz, nerūsē, degvielu neēd, galva nesāp.
P.s. tas gan vairāknuz dīzeli attiecas.
Benzīni šiem reti sastopami.

Nestāsti pasakas.
Vēl pirms gadiem pieciem, kad meklējām ģimenes auto - neviena dzīva eksemplāra to gadu bez rūsas nebija - un tas ir 5-6 gadus veciem auto. Vai nu no siltajām zemēm bez Webasto un klabini zobus pa ziemu pat pie nulles grādiem, vai virspusējā rūsa gandrīz uz katras detaļas, jumtu ieskaitot.
Tehniski gan tur viss ir izkosts un jebkurā servisā kaiti novērsīs (par benzīniem arī nemācēšu komentēt).
Tas pats ar Touran - sākumā vēl cīnījos, bet krāsa lobās nost pat vietās, kur vispār nekāda abrazīva nav - vnk sāk burbuļot un krīt nost.

[ Šo ziņu laboja Bender, 05 Mar 2025, 11:38:57 ]

Offline
RG
05. Mar 2025, 11:45 #22

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 713

Braucu ar:

Mans no Francijas. Webasto standarta, kas pieslēdzas pats. Siltuma pietiek.
Rūsē durvju malas, kas apdauzītas pret sienu. Citur rūsu nemanu.
Domāju, ka ss.lv ir dauzīti un sūdīgi taisīti. Mans 3 ziemas jau pārcietis. Viss norm.
Offline
dsks
05. Mar 2025, 11:56 #23

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1220

Braucu ar:

Līganas gaitas ietilpīga ģimenes laiva benzīnā un automātā ... 19 gada ar 80K noskrējienu ... gandrīz tuvu budžetam ... ss tādus nemanu

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html..._GEAR&vc=Car
Offline
Zuc
05. Mar 2025, 12:44 #24

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Rokām uz stūres


05 Mar 2025, 11:56:44 @dsks rakstīja:
Līganas gaitas ietilpīga ģimenes laiva benzīnā un automātā ... 19 gada ar 80K noskrējienu ... gandrīz tuvu budžetam ... ss tādus nemanu

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html..._GEAR&vc=Car


LONGO šos velk arī iekšā. USA apskatos (piem., CarWizard) it kā norm. atsauksmes. Tikai automāts šim ir nevis torq converter bet viņu kkāds ķip aka DSG, kuram eļļa jāmaina kārbā ik pa 50k km. Ja nemaina eļļu, tad kārbai pipec diezgan ātri iestājas un remonts ap 2,5k euro. Nn problēma tajā, ka pirmais īpašnieks kārbā eļļu nemaina, jo garantijas laiku jau kārba izvelk. Šo izpētīju savulaik, kad gribēju tādu ņemt.

[ Šo ziņu laboja Zuc, 05 Mar 2025, 12:44:38 ]

Offline
dsks
05. Mar 2025, 13:00 #25

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1220

Braucu ar:

Savulaik ofisā tāds bija trenkāšanai tikai iepriekšējā paaudze ar garo pakaļu ... to nabagu vienkārši neviens nežēloja, līžot uz alpiem kad laida, tad Berlīnē iespieda grīdā-Minhenē atlaida ... grunti nemazums arī redzēja ... nu visos veidos spīdzināja ... un nekas tur īsti neplīsa no lielām lietām ...
Offline
Amphiney
05. Mar 2025, 13:03 #26

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1090

Braucu ar: F11


05 Mar 2025, 10:39:35 @beerzinsh rakstīja:

05 Mar 2025, 10:15:51 @nikoo rakstīja:
Arī būs aktuāls līdzīgs jautājums - dvēselei paliek citi braucami un vajag vienkārši uzticamu un banālu auto ikdienai. Līdz ar to skatos uz hibrīda Corollu TS. 1.8 ir nīkulis, bet vienkāršs, eCVT arī uzticams, ikdienas pamata ekstras ir, bet nu klusa un līgana gaita gan nebūs un ar diviem sīkajiem varētu būt pārāk šauri. Es šo izskatu ar vienu.
Nu tad jau ir klasiskie varianti - golf/passat vai octavia/superb. Benzīns un DSG sakarīgs variants ikdienai, bet teiksim 1.5 tsi galīgi nav vienkāršs motors, tur dīleris īsti netika galā ar periodiskiem gļukiem un avārijas režīmu. Gadījuma pieredze, bet samaitā gaisu.



Corolla/ Aurs priekš ģimenes neder, tiešām ļoti maz vietas salonā un bagažniekā. Avensis būs ietilpīgāks


Atkarīgs gan jau no pieaugušo izmēriem,bet kas bērniem toyotu salonos var būt par šauru? Ģimenei ar 2 bērniem cik daudz vietas salonā vajag,lai pārvietotos no punkta A uz B?
Par bagāžnieka ietilpību gan piekrītu. Ja jāved daudz mantu,tad var vēl nopirkt kasti, kad nav to mantu, tad noņemt.
Atkinsons un eCVT neiet, bet arī nelūzt, tajos garlaicīgajos auto neko ieguldīt nevajag,ja salīdzina ar vag,bmw, kuriem visu laiku pa apli "apkopes" taisa.

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 05 Mar 2025, 13:04:58 ]

Online
kexxx
05. Mar 2025, 13:20 #27

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12762

Braucu ar:

pirmkārt jau jautājums- cik lieli bērni?
divgadnieka krēsliņš aizņem vairāk vietas nekā 10gadīgs bērns
un ja jāliek krēsliņā, tad SUV ir daudz ērtāk
Offline
kkas
05. Mar 2025, 13:21 #28

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9620

Braucu ar: Alfu


05 Mar 2025, 13:00:42 @dsks rakstīja:
Savulaik ofisā tāds bija trenkāšanai tikai iepriekšējā paaudze ar garo pakaļu ... to nabagu vienkārši neviens nežēloja, līžot uz alpiem kad laida, tad Berlīnē iespieda grīdā-Minhenē atlaida ... grunti nemazums arī redzēja ... nu visos veidos spīdzināja ... un nekas tur īsti neplīsa no lielām lietām ...

Stereotipi vnk. Loģiski, ja gribās price performance, tad jāskatās ar ko taksisti braukā.
Offline
RG
05. Mar 2025, 13:33 #29

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 713

Braucu ar:

Prius the best. Ar diviem taxistiem runāju. Starā esot. Pat bateriju iemācījušies lodēt pa moduļiem, kad izbeidzas. Abiem bija pāri 500k nobraukums.
Offline
juriz
05. Mar 2025, 13:42 #30

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2393

Braucu ar: būzu

Atslēgas vārds tur varētu būt "iepriekšējā paaudze". Diemžēl.
Tur kaut kad 2000 gadu vidū, beigās ražotāji bija diezgan saņēmušies, vismaz viena daļa.
Tad jau aizgāja baigā optimizācija (2008. gada dižķibele).
Man vēl aizvien saimniecībā ir 2007. renault megane 2. Visu mūžu Latvijā. Tagad tik kāds rūsas burbulītis parādās. Priekšas spārni plastmasa.
Bija arī vienbrīd Grand Scenic II. Arī tikai tie labākie vārdi.
Tehniski tur arī nekas baigi neplīst.
Tam pašam priekšpēdējam Avnesim T25? arī bleķi labāki. T27 jau rūsē naskāk.
Tie fordi, kas te pieminēti, ar rūsu labāk, bet tie ecoboost ne visai. Lai gan visi tie turbo mazmotori ir kā ir. Neviens tur nav ilgmūžībai. Vēl tas, ka tie visi ēd labi eļļu, varbūt, ar retiem izņēmumiem.

Ja nav ambīciju, tad, varbūt, tiešām kādu no 2000 gadu vidus, ar parasto, bezturbo benzīnu. Paliks daudz naudas pāri, ko pieķīle't to auto.
Ja jaunāki, tad tur, šķiet, tikai jebkurš japānis, tur parasti vēl ir bezturbo benzīns, bet, visticamāk būs variators un rūsēs. Jāmeklē kādā siltā zemē.
Nu var vēl kādu eiropā tirgotā auto ASV versiju vilkt šurp, tur būs kāds 2.5 atmosfēriskais benzīns.
Offline
martins_usars
05. Mar 2025, 14:20 #31

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: AR 952, BMW G31

Avenša 1.8 1ZZ-FE arī nav nekāda medus maize. Vārstu sēžas izbeidzas, un sākas eļļas patēriņš 1L uz 1000km.
Offline
Janis_Janis
05. Mar 2025, 14:38 #32

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 184

Braucu ar:

Paldies visiem par iesaistīšanos.
Redzu, ka toyotām ir atbalsts.
Kas ar šādu Verso?
Ja neskatīties uz neveiksmigo spidometru, tad liekas ok variants ar 3 atsevisķiem
krēsliem aizmugurē.
https://lv.m.autoplius.lt/sludinajumi/toyota-ve...ns-27365695.html

Automāts eCVT kā avensis? Cik šie automāti vispār uzticami un komfortabli braukšanā, teiksim, ja maina eļļu?
Outlander patīk, bet neko nezinu par 2.0 benzīna motoru un nedaudz bail no automāta. Kas tur nāk variators?
Offline
Amphiney
05. Mar 2025, 14:39 #33

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1090

Braucu ar: F11


05 Mar 2025, 13:20:59 @kexxx rakstīja:
pirmkārt jau jautājums- cik lieli bērni?
divgadnieka krēsliņš aizņem vairāk vietas nekā 10gadīgs bērns
un ja jāliek krēsliņā, tad SUV ir daudz ērtāk

Vai tāpēc pirkt suv, lai vieglāk ielikt 2gadnieku mašīnā Un pēc 3 gadi pārdot,jo pats jau iekāpj uz padirseņa?
Tāpat par to vietu salonā nesapratu. Pieaugušie jā, var būt gan 195cm 100kg,gan 175 cm un 68kg, corollā aurisā ,utt. pirmajam vieta varētu būt maz.
Online
Janis_Janis
05. Mar 2025, 14:41 #34

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 184

Braucu ar:

Mondeo arī labs, bet 1.5 nav piņķerīgi motori? 2019g visdrīzāk būs arī OPF?

[ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 05 Mar 2025, 14:43:01 ]

Offline
Amphiney
05. Mar 2025, 14:48 #35

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1090

Braucu ar: F11


05 Mar 2025, 14:38:49 @Janis_Janis rakstīja:
Paldies visiem par iesaistīšanos.
Redzu, ka toyotām ir atbalsts.
Kas ar šādu Verso?
Ja neskatīties uz neveiksmigo spidometru, tad liekas ok variants ar 3 atsevisķiem
krēsliem aizmugurē.
https://lv.m.autoplius.lt/sludinajumi/toyota-ve...ns-27365695.html

Automāts eCVT kā avensis? Cik šie automāti vispār uzticami un komfortabli braukšanā, teiksim, ja maina eļļu?
Outlander patīk, bet neko nezinu par 2.0 benzīna motoru un nedaudz bail no automāta. Kas tur nāk variators?

Varbūt kļūdos, nemāku toijotas,bet tas saucamais eCTV manšķiet ir tikai tiem pašuslādes hibrīdiem, prius, auris, rav4, corollas(no 2019.g. auris vietā).
Avenša CVT un kaut kāda priusa vai korollas (pēc 2019) eCVT atšķiras diez gan, jo vienai ir skriemeļi, siksnas jeb mehāniska, ecvt tur ir elektromotori ar taisnu griezes momenta grafiku un nav ne siksnu, , skriemeļu, ruļļu, tālāk ne starteru, ne ģeneratoru , nav turbīnas, nav augstspiediena sūkņu,sajūgu, nevajag regularu ātrumkārbas filtru un šķidrumu maiņu

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 05 Mar 2025, 14:54:38 ]

Online
martins_usars
05. Mar 2025, 14:52 #36

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: AR 952, BMW G31

Toyotu CVT no 2018. gada nāk K120, kam pirmajam robam ir zobratu saķere. Uzticamāk un foršāk braucas. Pārējie ne-hibrīdu CVT ir parasts siksnas un šķīvju setaps. T27 ir parasts variators ar hidrotransformatoru pa vidu, kas ir galerta paraugstunda

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 05 Mar 2025, 14:54:34 ]

Offline
Jurka88
05. Mar 2025, 14:54 #37

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 552

Braucu ar:

Šis ir baudāms vai nav?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v70/ceexcm.html#photo-11
Pa to cenu kas var noiet greizi? Atbilst visiem autora kritērijiem un maksā tikai 2-3 vidēja LV cilvēka mēnešalgas.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 05 Mar 2025, 15:01:57 ]

Offline
smudo
05. Mar 2025, 15:04 #38

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3820

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Mar 2025, 14:38:49 @Janis_Janis rakstīja:

Outlander patīk, bet neko nezinu par 2.0 benzīna motoru un nedaudz bail no automāta. Kas tur nāk variators?


Outlanderiem ir variators - jāmaina eļļa ik pa 40-50k km. 2,0i benzīns ir parasts armosfēras tiešās iešprices agregāts. Nēkādu īpašu vājo vietu nav, ja regulāri maina eļļu. Pērkot jāizbrauc un jāpārliecinās, ka automāts slēdzas gludi un bez rāvieniem.
Offline
MartinsFR
05. Mar 2025, 16:23 #39

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1389

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Ir bijis 2010. gada outlander 2.4 bendzīns/gāze ar variatoru. Nu pie velna to variatoru, troksnis lielāks kā lietderība. Apdzenot iemin grīdā, atskan rēkoņa un tad vienmērīga paātrināšanās.
Mana personīgā pieredze, ka variators nav priekš manis, nepatīk tā vienmērīgā braukšana, rodas sajūta, ka tiec apzagts uz braukšanas dinamiku.

Te kāds minēja, ka jātestē variators izbraucot un jāskatās kā slēdzas ātrumi. Par kādu ātrumu slēgšanos var runāt variatoram? Tur nav ātrumi, to klasiskajā izpratnē. Apskatieties kaut vai youtube, kā darbojas variators. Viņš visu laiku darbosies līgani, līdz nobruks

P.S.

Ja izskata bendzīns/gāze variantu, tad japāņu motoriem ar gāzi ir stingrs nē, jo resurss tiem motoriem ar gāzi ir 100k km un tad sākas gemarojs.

Been there, seen that, done that!
Offline
Arsm3ns
05. Mar 2025, 16:36 #40

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1083

Braucu ar:

Variators brūk pēkšņi, uzreiz, bez iepriekšējām pazīmēm Tas ir viņa "bonusiņš" pērkot, ka tie tūkstoši par maiņu ir vienkārši uzreiz plauktiņā jānoliek. Ja vēl nisaniņu pērc, tad gan jau atliktā naudiņa drīz būs arī jāizmanto Toyotām un hondām nav baigi dzirdēts, bet nu statistiku kārbinieki tikai var dot.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo