Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika VI
Autors | Ziņojums |
versatile | |  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1258
Braucu ar:
|
30 Jan 2025, 14:39:49 @shirminieks rakstīja:
Taču ir tik vienkārši paskatīties ciparus:
2. Apskatāmies bilanci:
- Aktīvi: 1.38bnEUR (galvenais aktīvs ir 160m lidmašīnas / 865m lidmašīnu nomas tiesības')
- Saistības: 1.47bnEUR (galvenais 865m lidmašīnu nomas saistības / 355m aizņēmumi)
- Pašu kapitāls -97mEUR
Nu, tātad = 1.38+1.47-0.097 = 2.753 a mēs 10% par 14mio atdodam!!!!111viens! Kalkulātoru protu, ja!

sarkasms, ja kas. | Offline | | |
Delerium  | |  Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8316
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| Vēl kāds piefiksēja jauno vilcienu aprīkošana ar veloturetajiem izmaksas 1000000eur? Rupji rekinot viens sūdīgi uzmetināts bleķa gabals ar pieskruvesanu ap 4keur  | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9616
Braucu ar: Alfu
| izcila shēma, "aizmirstam" aprīkojumu un kačājam piķi. Kkāds princips vnk zagt mūsu naudu, tur jau sen nav neviena, kurš tos vilcienus sūtija, vnk atstāja iespēju nākamajiem izsūkt naudu. Varēja tik pat labi krēslus ieprojektēt par maz.  [ Šo ziņu laboja kkas, 30 Jan 2025, 21:32:45 ] | Offline | | |
Damn  | |  Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10810
Braucu ar:
|
30 Jan 2025, 10:44:46 @RVR rakstīja:
Man arī šķiet, ka šeit būtiskāka nozīme ir ne tik daudz naudai, cik pašam faktam, ka LH ir ienākusi daļās.
LH aviācijas biznesā tomēr ir ļoti nopietns vārds un šāds pavērsiens nāks par labu uzņēmuma "tēlam" jeb reputācijai pirms akciju publiskā piedāvājuma.

Lufthansa Group strengthens wet lease partnership with airBaltic
Nopirka nedaudz akcijas, lai vieglāk izbīdītu lidmašīnu nomu. LV varēs turpinat stutēt AirBaltic. | Offline | | |
elbruss  | |  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1065
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Pēdējie gadi ir pateicīgs laiks skaļiem avīžu virsrakstiem un cilvēku satraukumam, jo lielākā daļa neiedziļinās detaļās un neko paši nerēķina (varbūt vairs pat nemāk).
Piemēram, nupat par Airbaltic, visi skandē, ka Briškens pārdeva Lufthansai 10% no AirBaltic par 14milj, bet ja palasa detaļas, tad var saprast, ka tika nopirktas opcijas. Un opcijām ir dažādi nosacījumi. Šajā gadījumā pēc akciju konvertācijas būs min 5% un max 10%, kas nozīmē ka uzņēmuma potenciālā vērtība tiek iezīmēta 140-280 milj robežās. Ja tirgus novērtēs mazāk, tad lufthansa būs par akcijām pārmaksājusi, ja tirgus teiks, ka uzņēmums ir vērts vairāk, tad lufthansa būs dabūjusi nelielu atlaidi. Ja pa vidu, tad lufthansa samaksās tieši tik pat cik pārēji (rēķinot uz vienu akciju).
Man vērtējums ir ap 300 milj par AirBaltic. Matemātiski šajā gadījumā lufthansa dabūs 7 centu atlaidi uz 1 eur attiecībā pret pārējiem. Vai tas ir stipri par daudz? Vai tā dēļ ir vērts sacelt tādu brēku?
Manuprāt, šoreiz ir ļoti pareizs biznesa piegājiens, jo lufthansas ienākša IPO cenu noteikti paaugstina.
Otra lieta par ko trīt mēles, šodien sākās ar "dārgajiem" velo turētājiem vilcienos, ko salīdzina ar auto cenu. A jūs cilvēki esat to līgumu redzējuši? Jūs zināt cik maksā industriālie materiāli aprīkojums ofisa telpā/veikaliem, kur apgrozās simtiem cilvēku katru dienu? Tas tev nav IKEA krēslu nopirkt. Un kā saprotu, tad tur bez tās metāla stangas vēl krēsli nāk, vēl speciāli paneļi, droši vien arī darbs iekšā, akcepti no ražotāja, garantijas saistības, utml. Es līguma detaļas neesmu redzējis, bet pirmajā acu uzmetienā liekas diezgan adekvāts cipars. | Offline | | |
rihardsv | |  Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1848
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
31 Jan 2025, 08:53:14 @elbruss rakstīja:
Otra lieta par ko trīt mēles, šodien sākās ar "dārgajiem" velo turētājiem vilcienos, ko salīdzina ar auto cenu. A jūs cilvēki esat to līgumu redzējuši? Jūs zināt cik maksā industriālie materiāli aprīkojums ofisa telpā/veikaliem, kur apgrozās simtiem cilvēku katru dienu? Tas tev nav IKEA krēslu nopirkt. Un kā saprotu, tad tur bez tās metāla stangas vēl krēsli nāk, vēl speciāli paneļi, droši vien arī darbs iekšā, akcepti no ražotāja, garantijas saistības, utml. Es līguma detaļas neesmu redzējis, bet pirmajā acu uzmetienā liekas diezgan adekvāts cipars.
Par Air-Žopa nemācēšu teikt- varbūt ir ok, varbūt nav...
Par veloturētājiem, summa liela, bet ja parēķina, tad tas ir 32 vilcieni, katrā 2 vietas velo. Tad ja sadala 950k uz 64, sanāk aptuveni 15k uz vienu veloturētāju vietu. Liekas ka nav nemaz tāds kosmoss par to visu.  | Offline | | |
oswald | |  Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1862
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| nu tur jau cik rādīja - pāris beņķu demontāža + saliekamo montāža + metāla konstrukcijas āķi - vienīgais + ka uzlikuši dārza šļūtenes gabalus uz āķiem lai neskrāpē velo aplokus.  | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22481
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
30 Jan 2025, 21:25:07 @Delerium rakstīja:
Vēl kāds piefiksēja jauno vilcienu aprīkošana ar veloturetajiem izmaksas 1000000eur? Rupji rekinot viens sūdīgi uzmetināts bleķa gabals ar pieskruvesanu ap 4keur 
Šis labs, no sākuma sačakarē specifikāciju, tupa aizmirsa par tiem velosipēdiem tos štruntus, visus nokaunina, tagad viņus ieliek un visi to lepni pasniedz, rezultātā pakāsta un izshemots kārtējā nauda. 
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
alco | |  Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 913
Braucu ar: Twitterkonvoju uz Ukrainu
|
31 Jan 2025, 08:53:14 @elbruss rakstīja:
Pēdējie gadi ir pateicīgs laiks skaļiem avīžu virsrakstiem un cilvēku satraukumam, jo lielākā daļa neiedziļinās detaļās un neko paši nerēķina (varbūt vairs pat nemāk).
Piemēram, nupat par Airbaltic, visi skandē, ka Briškens pārdeva Lufthansai 10% no AirBaltic par 14milj, bet ja palasa detaļas, tad var saprast, ka tika nopirktas opcijas. Un opcijām ir dažādi nosacījumi. Šajā gadījumā pēc akciju konvertācijas būs min 5% un max 10%, kas nozīmē ka uzņēmuma potenciālā vērtība tiek iezīmēta 140-280 milj robežās. Ja tirgus novērtēs mazāk, tad lufthansa būs par akcijām pārmaksājusi, ja tirgus teiks, ka uzņēmums ir vērts vairāk, tad lufthansa būs dabūjusi nelielu atlaidi. Ja pa vidu, tad lufthansa samaksās tieši tik pat cik pārēji (rēķinot uz vienu akciju).
Man vērtējums ir ap 300 milj par AirBaltic. Matemātiski šajā gadījumā lufthansa dabūs 7 centu atlaidi uz 1 eur attiecībā pret pārējiem. Vai tas ir stipri par daudz? Vai tā dēļ ir vērts sacelt tādu brēku?
Manuprāt, šoreiz ir ļoti pareizs biznesa piegājiens, jo lufthansas ienākša IPO cenu noteikti paaugstina.
Otra lieta par ko trīt mēles, šodien sākās ar "dārgajiem" velo turētājiem vilcienos, ko salīdzina ar auto cenu. A jūs cilvēki esat to līgumu redzējuši? Jūs zināt cik maksā industriālie materiāli aprīkojums ofisa telpā/veikaliem, kur apgrozās simtiem cilvēku katru dienu? Tas tev nav IKEA krēslu nopirkt. Un kā saprotu, tad tur bez tās metāla stangas vēl krēsli nāk, vēl speciāli paneļi, droši vien arī darbs iekšā, akcepti no ražotāja, garantijas saistības, utml. Es līguma detaļas neesmu redzējis, bet pirmajā acu uzmetienā liekas diezgan adekvāts cipars.
Diezgan precīzi!
Pēdējā laikā, acīmredzot vēlēšanu tuvuma dēļ, savā darbā ļoti bieži saskaros ar "ekspertiem", kuri zina, cik maksā depo soliņš un mazmājiņa, un mēģina šos argumentus pasniegt kritizējot jebkuras izmaksas jebkurai lietai, ko pilsētā izveido. Netiek ņemts vērā, ne materiāls, ne tā ilgnoturība, ne garantijas nosacījumi. Galvenais "mesedžs" - "Latvijā viss ir slikti" un "visi zog". Un ļoti skaidri var redzēt aiz šādām ziņām šleserveidīgo vai rosļikovvatēto ēnas! Bet tautai patīk!
Nevajag nekādus faktus, vnk skaļi pakliegt, protams, pašvaldību vēlēšanas rādīs vai šis nostrādās! Ticu, ka viena daļa no soc tīklu komentētājiem ir troļļi, vēl daļa vispār nedzīvo LV un daļa ir tādi lumpeņi, ka pat līdz vēlēšanu iecirknim neprot ceļu atrast | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4992
Braucu ar:
| man sanak 2500 UR viens turētajs.... dekvata cena? hvz.... paskatoties uz to konstrukciju - liekas daudz. no otras puses - kautkas tur no ta vilciena jaizņem, kautkas japielāgo, papildus tās saliekamās taburetes, nu hvz... vienlga dārgi.... bet nu dirškens vaŗeja nopubliskot vnk visu to tami utt...bet tas jau kā parasti valsts noslepums. labak lai baumo un ritina versijas.... | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22508
Braucu ar: RVR
|
31 Jan 2025, 09:13:08 @alco rakstīja:
daļa ir tādi lumpeņi, ka pat līdz vēlēšanu iecirknim neprot ceļu atrast 
Šis ir iemesls, kāpēc ne visai gribas elektronisko balsošanu (lai gan tas būtu atbilstoši 21. gadsimtam) - jo tagad vismaz ir mazliet jāiespringst, lai aizietu līdz tam iecirknim. Ja visu varēs darīt elektroniski, tad balsos arī visi interneta komentētāji, gan vietējie, gan no salām, un tad tādiem KPV-veidīgajiem, šleseristiem vai rosļikoviem būs vēl vairāk balsu 
| Offline | | |
968-jk | |  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13751
Braucu ar: 30niekiem
|
31 Jan 2025, 09:19:29 @RVR rakstīja:
31 Jan 2025, 09:13:08 @alco rakstīja:
daļa ir tādi lumpeņi, ka pat līdz vēlēšanu iecirknim neprot ceļu atrast 
Šis ir iemesls, kāpēc ne visai gribas elektronisko balsošanu (lai gan tas būtu atbilstoši 21. gadsimtam) - jo tagad vismaz ir mazliet jāiespringst, lai aizietu līdz tam iecirknim. Ja visu varēs darīt elektroniski, tad balsos arī visi interneta komentētāji, gan vietējie, gan no salām, un tad tādiem KPV-veidīgajiem, šleseristiem vai rosļikoviem būs vēl vairāk balsu 
Interesanti, ka pie visiem "pārpratumiem" vainīgi Tevis minētie populisti nevis Brikšena izsmalcinātā diršana. Kaut vai ViVi veloturekļi. Kāpēc nevar atspēkot un vēlētājam, ja tāme valsts noslēpums, darīt zināmas tāmes pozīcijas tādējādi samazinot baumas, aizdomas? Tas pats par AB- vai tiešām nevarēja uzticēt kādam gudrākam iznest vēlētājam šo darījumu? Gadiem redzams, ka visos jautājumos kur iesīstīts šis kungs, ir pilnīgas auzas un pašsaprotami ka tie trīs iepriekš minētie to visu izmantos savu mērķu sasniegšanai. | Offline | | |
werto | |  Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2919
Braucu ar: Golfu
| https://www.delfi.lv/161/criminal/120059544/pol...istapu-strubergu šis laikam jāliek pieKtdienas topikā, čalis aizdzēries un menti jau meklē nopietni? šodien 31. janvāris! | Offline | | |
elbruss  | |  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1065
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
|
31 Jan 2025, 09:40:36 @968-jk rakstīja:
Interesanti, ka pie visiem "pārpratumiem" vainīgi Tevis minētie populisti nevis Brikšena izsmalcinātā diršana.
Pie vainas ir sabiedrības zemais izglītības/inteliģences līmenis. Kad cilvēki spēs paši izvērtēt kur ir milti un kur pelavas, tad nebūs arī pieprasījuma pēc no pirksta izzīstajām sensācijām. | Offline | | |
Arsm3ns | |  Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 1083
Braucu ar:
| Meklē tad, kad ir pamats meklēt. Pārējos gadījumos nogaida.
P.s.
Dzert var arī 3.februārī. | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4992
Braucu ar:
| Ir lietas,kuras kādai cilvēku grupai ir kopīgas, piem riebums pret driskenu, konservativās vērības utt.... Un par cik tas sūds Kremli arī esot par konservatīvām vērtībām, tad tas nozimē, ka es atbalstu puilo? Jeb kā es nodiršu driskenu, tas esmu par Šleseru? Tāda loģika? nu labritiņ.
Runājot par AB, man liekas tur labu risinājumu nav. Tur dari ko gribi, visur sūds. | Offline | | |
|
oswald | |  Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1862
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| velo turētāju ziņā imho lielākais feils bija, tas ka pirms iepirkuma tika solīts publiski ka velo būs prioritāte, bet jaunie vadītāji uri tur mainās ik pa gadu...to aizmirsa..un kaut ķā sanāca ka specenē nebija velo turētāji paredzēti. un nācās piemaksāt, domāju ja tas būtu jau rūpnīcā likts- nebūtu nekādu papildus izmaksu. Visi runā par mobilitāti, eko, velo utt =kā var aizmirst par velo pārvadāšanu.  | Offline | | |
968-jk | |  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13751
Braucu ar: 30niekiem
|
31 Jan 2025, 09:52:51 @elbruss rakstīja:
31 Jan 2025, 09:40:36 @968-jk rakstīja:
Interesanti, ka pie visiem "pārpratumiem" vainīgi Tevis minētie populisti nevis Brikšena izsmalcinātā diršana.
Pie vainas ir sabiedrības zemais izglītības/inteliģences līmenis. Kad cilvēki spēs paši izvērtēt kur ir milti un kur pelavas, tad nebūs arī pieprasījuma pēc no pirksta izzīstajām sensācijām.
Šinī gadījumā tas miltu-pelavu kokteilis nāk pa tiešo no dzirnavām vienā traukā nevis kāds no malas to speciāli sajauc. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6936
Braucu ar: E34
|
31 Jan 2025, 09:55:04 @alco rakstīja:
Var kritizēt Briškenu (nejaušība ministra amatā), sūdīgu komunikāciju utt., bet jāsaprot mēra sajūta - tam čalītim neintresē nekas cits kā sava kabata!
Rediģēts nedaudz. Turklāt, iedotu viņam saldējuma kiosku, ātri vien nobankrotētu 
P.S. Ko tad oriģinālu izdzēsa?  [ Šo ziņu laboja bum_bumz, 31 Jan 2025, 10:07:01 ] | Offline | | |
elbruss  | |  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1065
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
|
31 Jan 2025, 10:00:16 @oswald rakstīja:
velo turētāju ziņā imho lielākais feils bija, tas ka pirms iepirkuma tika solīts publiski ka velo būs prioritāte, bet jaunie vadītāji uri tur mainās ik pa gadu...to aizmirsa..un kaut ķā sanāca ka specenē nebija velo turētāji paredzēti. un nācās piemaksāt, domāju ja tas būtu jau rūpnīcā likts- nebūtu nekādu papildus izmaksu. Visi runā par mobilitāti, eko, velo utt =kā var aizmirst par velo pārvadāšanu. 
Tur ir iespējami dažādi varianti. Par "aizmirsu" ir maz ticams, tomēr speceni izvērtēja daudzas acis. Es drīzāk liktu vainu uz termiņiem. Respektīvi, rūpnīca nevarēja uzreiz nodrošināt tādu aprīkojumu kā mūsējie gribēja. Attiecīgi bija opcijas, ka piegādājam vilcienus bez turētājiem datumā X, vai ar velo turētājiem, bet +2 mēneši. Loģiski, ka izvēlējās pirmo.
Šo jautājumu bija jāuzdod žurnālistam kādā no preses konferencēm tajā laikā.... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|