Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Rail Baltic

AutorsZiņojums
Karavs
24. Dec 2024, 17:59 #21

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 643

Braucu ar:

Gan jau pasaulē bija 1 tāds kurš pēdējais uztaisīja karietes 'bentliju'. Bet tā ir vēsture, ne Pugačova, ne tu, nevēlas vairs ar atikviriātu braukt uz ru, un vispār nevēlas ru ne ar ko. Tāda ir mūsdiena
Offline
Chepe
24. Dec 2024, 18:44 #22

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

Nav jau runa par braukšanu uz krieviju bet par esošo resursu racionālu izmantošanu. Bet, es pieļauju, ka tas vagons vēl nesen bij gana labi iekārtots, ja tur brauca Pugačova. Un galu galā, var uztaisīt refurbishmentu. Tā pat tas būs labāk, kā, piem., atlidot uz rix, pavadīt nakti kādā smirdīgā hostelī pa 30 eur, kur kāds krāc un pirž un no rīta vilkties uz autobusu, kur pavadīt vēl 5 stundas. Un tad, var redzēt, kāds ir reālais pieprasījums pēc tāda dzelzceļa. Bet tagad gaidīt 30 kuro tur gadu, iztērēt miljardus,iesaistīt Ministru prezidenti, lai risina, tas pilnīgs neprāts, ko ir panākuši iereidņi - Eiropas naudas apguvēji! Kurš, vispār, EU projekts nes peļņu vai ekonomisko labumu, kad beidzās tā ieviešana? Te vairs nav nekāda tirgus ekonomika - bļe, te ir EU sociālisms.
Offline
Samsasi
24. Dec 2024, 19:15 #23

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5028

Braucu ar:


24 Dec 2024, 16:23:01 @Elviss rakstīja:
Tajā brīdī, kad avio nelidos, vilcienā arī nevienu nelaidīs.


Ukrainā cik saprotu tā ir - avio nelido, vis ar vilcieniem brauc.
Offline
DiksIrseejs
24. Dec 2024, 20:39 #24

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: Hibrīdu

Pēc kā var pazīt lohu, kurš lēnām grauj valsts ekonomiku - viņš tēlo gudru analītiķi, bet domā šodienas kategorijās par projektu, kurš būs aktuāls pēc 5 ātrākais gadiem. Kad sāka šo RailBaltic, uz Berlīni lidoja Ryanair par 9,99 EUR.
EU plāns ir izspiest lidmašīnas uz visiem īsajiem maršrutiem un iebliezt nodokļus aviodegvielai. Nebūs vairs nekādas lētās aviohaļavas pēc 5 gadiem.
Līdzīgi ierobežojumi lēnām gaida auto pārvadājumus(fūres) , palasiet stratēģiskos plānus par dzelzceļu EU.
Offline
bum_bumz
24. Dec 2024, 22:47 #25

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6972

Braucu ar: E34


24 Dec 2024, 20:39:02 @DiksIrseejs rakstīja:
Pēc kā var pazīt lohu, kurš lēnām grauj valsts ekonomiku - viņš tēlo gudru analītiķi, bet domā šodienas kategorijās par projektu, kurš būs aktuāls pēc 5 ātrākais gadiem. Kad sāka šo RailBaltic, uz Berlīni lidoja Ryanair par 9,99 EUR.
EU plāns ir izspiest lidmašīnas uz visiem īsajiem maršrutiem un iebliezt nodokļus aviodegvielai. Nebūs vairs nekādas lētās aviohaļavas pēc 5 gadiem.
Līdzīgi ierobežojumi lēnām gaida auto pārvadājumus(fūres) , palasiet stratēģiskos plānus par dzelzceļu EU.

Vislētākais, vistīrākais. Tāpēc es saku, lai misters "veiksmes stāsts" prasa 9 XXXL pakas, atdot visu establišment fraņčiem un pēc 5 gadiem būs gatavs + LV jāelektrificē 4 galvenie vietējie maršruti.
Es jau vēstures topikā rakstīju, ka "laipni aicināti rietumeiropas iedzīvotāji, kuriem apnikuši siseņu bari, izsargāsimies no viņiem pie mums kopīgiem spēkiem"
Arī par tūrisma maršrutu maiņu, arī par leduslaikmeta pilnīgu izzušanu aizliku vārdu.
Ja iedzen brūno lāci alā bez globālām trobelēm, Latvija ideāla vieta 5-6 paaudzēm.

Iekšpolitiski jāpaceļ latiņa partiju biedru skaitam. Kamēr šie rausēju pulciņi viens otram ņems nost gabalu un spītēs, nekur netiksim. Tad ar vienu ideoloģiju apveltītiem būs jāvienojas vienā bariņā un paliks 2-3 partijas.

Svētvakarā negribu meklēt, bet DB rekonstruēja vienu ICE sliežu līniju šās vasaras laikā. Tā nav raķešzinātne.

Par rapša laukiem - PL bāņiem caurbrauktuves ir simts un ar vezumiņu + tilti zvēriem. Tur uzreiz uz Briseli ar skaitļiem, cik km gadā nākas nokurināt lieki, lai tiktu pie lauka.
Offline
RVR
25. Dec 2024, 22:12 #26

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22542

Braucu ar: RVR


24 Dec 2024, 17:40:56 @Chepe rakstīja:
Tur tajā vilcienu depo, blakus cietumam, var redzēt Maskavas ekspreša vagonus


Tas, kas tur vēl stāv, ir nelikvīds, ko nevajadzēja vispār nevienam. Daži veci restorānvagoni un daži agrākie "Lux" vagoni (dzelzceļā tos dēvē par SV vagoniem), kas ir sliktā stāvoklī. Neko no tā nevar izmantot kaut kādu pārvadājumu veikšanai (tāpēc arī nevienam nevajag).
Tos pasažieru vagonus, kas "Latvijas ekspresim" bija normālā kondīcijā, viņi jau pirms laba laika pārdeva. Pārsvarā uz Kazahstānu, mazliet arī citiem. LE ir privāta kompānija un tas bija viņu biznesa lēmums.
Offline
RVR
25. Dec 2024, 22:18 #27

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22542

Braucu ar: RVR


24 Dec 2024, 11:35:58 @treshaa_josla rakstīja:

Cien. RVR mums nebeidz atkārtot, ka mēs te (Baltijā) esam tik maz, ka mums autobahn nepienākas. Bet kāpēc tad par kārtu dārgāks dz.c. pienākas ?



Tāpēc, ka tam dzelzceļam pirmkārt un galvenokārt ir militāra nozīme. Pasažieru pārvadājumi ir tikai jauks bonuss ikdienas izmantošanai.

P.S. Man patiešām ir apnicis visu laiku uz apli diskutēt par vienu un to pašu. Ja kāds nesaprot elementāras lietas, nu tad neko, lai dzīvo tālāk ar to.
Offline
RVR
25. Dec 2024, 22:20 #28

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22542

Braucu ar: RVR


24 Dec 2024, 11:35:58 @treshaa_josla rakstīja:
Tauta kaut kā kautrējas dibināt jaunu tēmu. Nu tad ņemšu štelli savās rokās.



Vispār topiks bija jau sen un stipri plašs, 22 lapas.

https://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=27048&start=420
Offline
RVR
25. Dec 2024, 22:25 #29

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22542

Braucu ar: RVR


24 Dec 2024, 17:40:56 @Chepe rakstīja:

Pugačova brauca



Viņai ir savs personīgais vagons, kuru piekabina klāt pēc vajadzības jebkuram vilcienam tajā virzienā, kurā viņa vēlas braukt. Nu, vismaz tā bija līdz karam, kad viņa vēl dzīvoja Krievijā.
Offline
Endavers
25. Dec 2024, 22:38 #30

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 351

Braucu ar:


25 Dec 2024, 22:18:25 @RVR rakstīja:

24 Dec 2024, 11:35:58 @treshaa_josla rakstīja:

Cien. RVR mums nebeidz atkārtot, ka mēs te (Baltijā) esam tik maz, ka mums autobahn nepienākas. Bet kāpēc tad par kārtu dārgāks dz.c. pienākas ?



Tāpēc, ka tam dzelzceļam pirmkārt un galvenokārt ir militāra nozīme. Pasažieru pārvadājumi ir tikai jauks bonuss ikdienas izmantošanai.

P.S. Man patiešām ir apnicis visu laiku uz apli diskutēt par vienu un to pašu. Ja kāds nesaprot elementāras lietas, nu tad neko, lai dzīvo tālāk ar to.


Militāra nozīme kādā kontekstā? Piemēram, mācību nolūkiem militāro tehniku pārvadāt šurpu turpu?

Karadarbības aktīvajā fāzē, rēķinoties ar pretinieka tālās darbības ieroču efektivitāti, nav saprātīgi ešelonos transportēt bruņojumu. Pretinieks šo loģistikas dzīslu pirmām kārtām iznīcinās.

Offline
bum_bumz
25. Dec 2024, 22:50 #31

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6972

Braucu ar: E34


25 Dec 2024, 22:18:25 @RVR rakstīja:

24 Dec 2024, 11:35:58 @treshaa_josla rakstīja:

Cien. RVR mums nebeidz atkārtot, ka mēs te (Baltijā) esam tik maz, ka mums autobahn nepienākas. Bet kāpēc tad par kārtu dārgāks dz.c. pienākas ?


Tāpēc, ka tam dzelzceļam pirmkārt un galvenokārt ir militāra nozīme. Pasažieru pārvadājumi ir tikai jauks bonuss ikdienas izmantošanai.

Tad jau sanāk, ka Baibai, Krišjānim un pārējai varzai jāstājas tribunāla priekšā. Militāristi dod pavēles, kuras nedrīkst nepildīt
Offline
RVR
26. Dec 2024, 00:06 #32

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22542

Braucu ar: RVR


25 Dec 2024, 22:38:33 @Endavers rakstīja:

Militāra nozīme kādā kontekstā? Piemēram, mācību nolūkiem militāro tehniku pārvadāt šurpu turpu?

Karadarbības aktīvajā fāzē, rēķinoties ar pretinieka tālās darbības ieroču efektivitāti, nav saprātīgi ešelonos transportēt bruņojumu. Pretinieks šo loģistikas dzīslu pirmām kārtām iznīcinās.



Tai skaitā arī mācībām.

Aktīvā fāzē jau būs par vēlu.
Mūsdienās nav iespējams gatavoties karadarbībai tā, lai tas nebūtu pamanāms. Ja tāda gatavošanās tiks uzsākta, tieši tad būs ļoti būtiski ātri un bez kavēšanās pārvietot lielu apjomu ar spēkiem - un šādu spēku laicīga ierašanās var būtiski ietekmēt pretinieka lēmumu uzsākt aktīvo fāzi. Citiem vārdiem - atturēšana no karadarbības.

[ Šo ziņu laboja RVR, 26 Dec 2024, 00:07:28 ]

Offline
maris333
26. Dec 2024, 00:17 #33

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e46 330d, f31 320d


24 Dec 2024, 11:35:58 @treshaa_josla rakstīja:
Tauta kaut kā kautrējas dibināt jaunu tēmu. Nu tad ņemšu štelli savās rokās.




Daļa ir vilcien-skeptiķi (es tai skaitā) un uzdod (diezgan neērtus) jautājumus. Mums tikai īsti nesanāk tos tā smuki noformulēt.
Bens ar šo ir ticis galā spīdoši. Man sajūta - ielīdis man galvā un PIEKLĀJĪGI pierakstijis manas domas.





Manas tēzes.
Dzelzceļš ir labs instruments lielu (lētu) kravu pārvietošanai lielā attālumā. Bet Baltijā nav industrijas kurām būtu vajadzīgs sliežu transports. Vertikāli. Kartē - vertikāli.
Ja / kad krievija nāks pie saprāta, tad varbūt atsāksies transports “horizontāli”. Bet tas ir pilnīgi cits stāsts.
Dz.c. vislabāk, ja sākuma un beigu punkts ir dz. terminālis. Ja var ogles no šahtas līdz TEC-am aizvest - nav nekā labāka par dz.c. Vai no pilsētas centram līdz centram ar pax-iem
Bet ja kravas piegādes pēdējam km ir vajadzīga pārkraušana, dz.c. laime lielā mērā izplēn.
Šobrīd LV / EE / FIN “bulk” kravas ir kokmateriāli un koksnes derivāti. Kas šodien ļoti labi brauc ar kuģiem.
Un vēl mums ir kūdra. Par kuras ieguves nākotni ir liels jautājums

Nākamā tēze. Baltijā nav cilvēku.
Cien. RVR mums nebeidz atkārtot, ka mēs te (Baltijā) esam tik maz, ka mums autobahn nepienākas. Bet kāpēc tad par kārtu dārgāks dz.c. pienākas ?
Vai tiešām tūkstoši brauks 10 H līdz BER pa 80 €, ja var aizlidot pa 1 1/2 h pa 75 €
Nu nesmīdiniet.
Starp Baltijas valstu g-pilsētām tagad brauc 3 autobusi dienā. Vairāk nebrauc tikai tāpēc, ka tie ir autobusi, nevis vilcieni, vai ne ?

Nav mūsu piķis
Fondu apguves pamatlieta ir - nevajag ļaut astei luncināt suni, nekad neko nevajag darīt tikai tāpēc, ka var dabūt fondu piķi. Vispirms ir jābūt dzīvotspējīgam projektam. Fondu kāposts - tas ir forši, kā rozīnīte uz kūciņas. Bet tas nevar būt kritērijs projekta īstenošanai. Pat ja tie ir 85 %
Ekspl. izmaksas. Ašeradens atzina - līnijas uzturēšana maksās 100m € / Y. Miljards nākamajos 10 gados no mūsu tautsaimniecības. Vai mēs to varam ? Vai mums to vajag ?


[ Šo ziņu laboja maris333, 26 Dec 2024, 00:19:15 ]

Offline
abyss
26. Dec 2024, 00:20 #34

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8500

Braucu ar: e39 523

Kā gan UA, gan RUS pierādijuši dzelzceļu ir afigena grūti iznīcināt. Sliedes atjaunot ir 10x ātrāk kā asfaltu.

Protams, ja pretinieks pamana, ka kaut kas tiek transportēts tad dirsā ir
Offline
Endavers
26. Dec 2024, 22:28 #35

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 351

Braucu ar:


26 Dec 2024, 00:06:04 @RVR rakstīja:

25 Dec 2024, 22:38:33 @Endavers rakstīja:

Militāra nozīme kādā kontekstā? Piemēram, mācību nolūkiem militāro tehniku pārvadāt šurpu turpu?

Karadarbības aktīvajā fāzē, rēķinoties ar pretinieka tālās darbības ieroču efektivitāti, nav saprātīgi ešelonos transportēt bruņojumu. Pretinieks šo loģistikas dzīslu pirmām kārtām iznīcinās.



Tai skaitā arī mācībām.

Aktīvā fāzē jau būs par vēlu.
Mūsdienās nav iespējams gatavoties karadarbībai tā, lai tas nebūtu pamanāms. Ja tāda gatavošanās tiks uzsākta, tieši tad būs ļoti būtiski ātri un bez kavēšanās pārvietot lielu apjomu ar spēkiem - un šādu spēku laicīga ierašanās var būtiski ietekmēt pretinieka lēmumu uzsākt aktīvo fāzi. Citiem vārdiem - atturēšana no karadarbības.


Esam vienisprāt par to - aktīvā fāzē jau būs par vēlu.

Vairums Latvijā dzīvojošie joprojām gaida, kad tad beidzot būs izvietoti spēki tādā vairumā, ka pretinieks neapsvērs uzsākt aktīvo fāzi. Sajūta tāda - drošības sajūtas nav. Ir ilūzija, pretinieka iebrukuma gadījumā, ap 50% Latvijas teritorijas tiktu okupēta nedēļas laikā.
Nieka dronu, neuzdrošinājās/nepamanīja/pat, ja pamanīja, saskaņošanas process ievilkās tik tālu, līdz tas pats par sevi nokrita/ nogāzt nevar.

Barot sevi ar tādu ilūziju, ja tiklīdz būs RB realizēts, tad jau beidzot militāri jutīsiem drošāki, jo redz spēku tehnikas vienības tiks operatīvāk transportētas, maigi sakot, izraisa smīnu.

RB nespējam atļauties. Jāņem vērā tas, ka līnijas uzturēšanas izmaksas ik gadu mums pašiem jāsedz būs.


Offline
ozo
26. Dec 2024, 22:53 #36

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18968

Braucu ar: Braucu ar

Ļoti viedi un precīzi!
Offline
bum_bumz
26. Dec 2024, 23:56 #37

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6972

Braucu ar: E34

Vēl 2 jautājumi vienā: Kāds vispār ir solījis, ka kautko dos mums vest un kāpēc lai nevarētu vest pa esošām sliedēm
Vai prezidents, premjere, NBS komandieris zin, ka RB ir sevišķi svarīgs militārs objekts? Man liekas, ka nezin un labi vien ir.
Tā militārā prioritāte parādījās gadu aptuveni gadu atpakaļ, Krišjānis nespēja atbildēt uz daudzajiem jautājumiem, sajuta svilumu un ar lidojumu sāgu kā iemeslu, veiksmīgi parāva fraku. Evikas misija bija ieviest Stambulu, ko veiksmīgi izdarīja, vairāk neko no viņas neprasiet Prezidents 31.12. 23:50 nedrīkst uzrunā teikt: draugi nav labi, mums jāsavelk jostas un jāsametas RB. Tad AirBaltic vienvirziena reisi tuvākajā laikā būs pārpildīti

Aizgāju no tēmas ... ielecu nākotnē. Ir RB, ir iezīmēti 4 ešeloni ar Leo un Ābramiem, kuri gaida uznācienu Vācijā. (Visai mazajai tehnikai nevajag dzelzceļu).
Ir pienācis brīdis, kad Vovans grib aizstāvēt/atstāt bez pajumtes/iznīcināt krievvalodīgos baltiešus. Vienā naktī no jūras, no gaisa, no sauzemes tiek palaisti vairāki simti raķešu pa Rīgu. Latvijas BS piešķiļ Ābramus un prasa komandierim - kur braukt, ko šaut? Pie Zilupes, Pleskavas nav nevienas vaņkas, uz Maskavu...?

Stāsta morāle tāda, ka mums vajag PGA visapkārt pa perimetru. Šodien, tūlīt, ASAP. Protams, kā kolēģis raksta, bruņutehnikas nekad nav par daudz, tīri atturēšanai no konvencionāla uzbrukuma.

Man 100m no mājas fričiem bija krasta aizsardzības baterija. Smagi viņu bumboja 45.g. Krievu laikos visa piekraste bija militārā zona. Es tik varu novēlēt armijniekiem lasīt gan fon Klauzevicu, gan draudzēties ar Īlonu. Tā kā PVZ to RB, jāpērk Patrioti un jāstudē nākotnes ieroči.

Atmetot naratīvu kā militāras prioritātes objektu, es par RB būvēšanu, miermīlīgiem nolūkiem. Neredzu gan nevienu, kam būtu akna to uzbūvēt.
Offline
Ksneps
27. Dec 2024, 00:13 #38

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1439

Braucu ar:

Nax to rb.

Offline
Mizx
27. Dec 2024, 01:31 #39

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6679

Braucu ar:

Baigās jums te diskusijas. Bet piemirsti pāris punkti:
1) Paskatieties, pa kurieni šobrīd esošās sliedes iet. Plānotais vilciens tikai caur Baltijas valstīm pa vecajām sliedēm taisās braukt 10h, jo ātrāk nesanāk.

2) Karam sākoties šosejas ir nelietojamas, lai tur būtu kaut 10 joslas. Jo visi uz tām saskries ar nez no kurienes izvilktiem zirgu pajūgiem (jo DUS gan jau arī pārslogoti). Vilcieni paliek vienīgais pietiekami ātrais un kontrolējamais transporta veids.

3) Atcerieties sākotnējo RB budžetu un LV līdzfinansējumu. Un tas ir Eiropas pasūtījums, nevis mūsējo iegriba. Mūsējo iegribas ir stacijas ēkas un vēl visādi brīnumi bonusā, ko Eiropa nebija rēķinājusi sākumā un kam naudu nebija solījusi. Un kam naudu pat iedodot līdzfinansējums proporcionāli aug ne pa jokam. Papildu iegribas būtu jāanalizē. Lietuvieši paši uz savu galvu nolēma, ka jāpieslēdz arī Klaipēdas osta — beigās viņi būs vinnētāji, bet mēs ar savu muļļāšanos nebūsim izdarījuši neko. Kravām nevajag, cilvēku nav, blablabla...
Offline
RVR
27. Dec 2024, 09:14 #40

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22542

Braucu ar: RVR


26 Dec 2024, 23:56:22 @bum_bumz rakstīja:

Tā militārā prioritāte parādījās gadu aptuveni gadu atpakaļ



Nē, tā nav.
Tad to sāka vairāk pieminēt publiski.

Pārējo neredzu jēgu komentēt, īpaši tādas pērles, ka kaut kādai tehnikai nevajagot dzelzceļu...

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4