Tēma: Par un ap 3. sēriju G20/G21
Autors | Ziņojums |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4429
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Labs video. Reāls eksperiments un fakti. Daudzi skalotāji "apsēdīsies". 
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4346
Braucu ar:
| Nevar nepiekrist, ka fiziski atjaucot karbu, apkopt ir vispareizak. No otras puses, ja skalosanas proceduru veic savlaicigi, visdrizak lidz tadam stavoklim karba nonak stipri velak. | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12834
Braucu ar:
| imho, diezgan loģisks iznākums- jo eļļa jau nav paredzēta neko skalot (jeb nomazgāt netīrumus)- to varbūt var kkāda ķīmija izdarīt, bet ne jau eļļa
pats personīgi mainīju kārbā eļļu pēc tādas "skalošanas" metodes (tiesa gan bez visādiem fancy aparātiem), lai vnk pēc iespējas dabūtu veco eļļu ārā, ne jau ar cerību, ka visus simtgadīgis nosēdumus nomazgās | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo