Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju G20/G21

AutorsZiņojums
Kaross
07. Mar 2025, 08:50 #21

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4429

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Labs video. Reāls eksperiments un fakti. Daudzi skalotāji "apsēdīsies".


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Asch
07. Mar 2025, 09:05 #22

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4346

Braucu ar:

Nevar nepiekrist, ka fiziski atjaucot karbu, apkopt ir vispareizak. No otras puses, ja skalosanas proceduru veic savlaicigi, visdrizak lidz tadam stavoklim karba nonak stipri velak.
Offline
kexxx
07. Mar 2025, 09:22 #23

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12834

Braucu ar:

imho, diezgan loģisks iznākums- jo eļļa jau nav paredzēta neko skalot (jeb nomazgāt netīrumus)- to varbūt var kkāda ķīmija izdarīt, bet ne jau eļļa
pats personīgi mainīju kārbā eļļu pēc tādas "skalošanas" metodes (tiesa gan bez visādiem fancy aparātiem), lai vnk pēc iespējas dabūtu veco eļļu ārā, ne jau ar cerību, ka visus simtgadīgis nosēdumus nomazgās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo