Online
Pašreiz BMWPower skatās 269 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nesilda salonu
Autors | Ziņojums |
Epsilons | | Kopš: 19. Oct 2023
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
07 Jan 2024, 18:28:30 @RSAWorkshop rakstīja:
28484848 Pie šitiem, sadakterēs ātri jebkuru BMW ar LPG
Ļoti smieklīgi... | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Viņš tevi trollē, neņem pie sirds Zvani +37128700013 un čaļi palīdzēs. Eksperti BMW ar gāzi jautājumos | Offline | | |
Epsilons | | Kopš: 19. Oct 2023
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
07 Jan 2024, 19:16:20 @martins_usars rakstīja:
Viņš tevi trollē, neņem pie sirds Zvani +37128700013 un čaļi palīdzēs. Eksperti BMW ar gāzi jautājumos
Nez te visi tādi asprātīgi! | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
|
07 Jan 2024, 18:27:36 @Epsilons rakstīja:
Skaidrs - sākumā uz kompi, tad tālak pie daktera. Check engine ir iededzies, bet bija aizdomas, ka dēļ LPG. Dzinēja T ir normā. Uzsilst stāvot uz vietas. Vienkārši sēņojot pa pilsētu pakaļkājas salst. Kad uz trases pabrauc normālākā rēžīmā - tad sāk pūst siltu gaisu. Dzesēšanas šķidrums normās (tikko mainīts), dzinējs nepārkarst (testēts tikko servisā). Bija LPG reduktors uzlikts kaut kā ne tajā vietā, bet to salaboja.
Ka tu zini, ka tev dzineja temperatura norma, ja pie kompja neesi sledzie vel? Paneli e60 tepraturas radijuma nav. | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Nez te visi tādi asprātīgi!
BMWPower standarta padoms ir dzīt uz Tolmetu, pat ja tikai gabarīta lampiņa izdegusi. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
07 Jan 2024, 20:33:57 @Asch rakstīja:
07 Jan 2024, 18:27:36 @Epsilons rakstīja:
Skaidrs - sākumā uz kompi, tad tālak pie daktera. Check engine ir iededzies, bet bija aizdomas, ka dēļ LPG. Dzinēja T ir normā. Uzsilst stāvot uz vietas. Vienkārši sēņojot pa pilsētu pakaļkājas salst. Kad uz trases pabrauc normālākā rēžīmā - tad sāk pūst siltu gaisu. Dzesēšanas šķidrums normās (tikko mainīts), dzinējs nepārkarst (testēts tikko servisā). Bija LPG reduktors uzlikts kaut kā ne tajā vietā, bet to salaboja.
Ka tu zini, ka tev dzineja temperatura norma, ja pie kompja neesi sledzie vel? Paneli e60 tepraturas radijuma nav.
var priborkas displejā redzēt | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
|
07 Jan 2024, 20:56:36 @HiJaCKeR rakstīja:
07 Jan 2024, 20:33:57 @Asch rakstīja:
07 Jan 2024, 18:27:36 @Epsilons rakstīja:
Skaidrs - sākumā uz kompi, tad tālak pie daktera. Check engine ir iededzies, bet bija aizdomas, ka dēļ LPG. Dzinēja T ir normā. Uzsilst stāvot uz vietas. Vienkārši sēņojot pa pilsētu pakaļkājas salst. Kad uz trases pabrauc normālākā rēžīmā - tad sāk pūst siltu gaisu. Dzesēšanas šķidrums normās (tikko mainīts), dzinējs nepārkarst (testēts tikko servisā). Bija LPG reduktors uzlikts kaut kā ne tajā vietā, bet to salaboja.
Ka tu zini, ka tev dzineja temperatura norma, ja pie kompja neesi sledzie vel? Paneli e60 tepraturas radijuma nav.
var priborkas displejā redzēt
Sleptajos, ja, bet parasta deveja uz panela nav, tadel ari jautaju, ka zina, ka temperatura ok. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| tak gāzes reduktora apsildei siltumu mēdz ņemt no pečkas trubas, kā rezultātā pie maziem rpm visam nepietiek... | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
08 Jan 2024, 13:08:27 @sys9291 rakstīja:
tak gāzes reduktora apsildei siltumu mēdz ņemt no pečkas trubas, kā rezultātā pie maziem rpm visam nepietiek...
tas arī ir defaultais reduktora pieslēgšanas veids
vienīgi pareizi ir pieslēgt paralēli pečkai, bet ir gudrinieki, kas pieslēdz virknē un tad ir pavisam čau | Offline | | |
agaFU | | Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| Kāds ir mēģinājis pielikt atsevišku manometru, lai var redzēt motora temp? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
08 Jan 2024, 13:18:26 @agaFU rakstīja:
Kāds ir mēģinājis pielikt atsevišku manometru, lai var redzēt motora temp?
ar spiediena mērītāju ir pagrūti temperatūru noteikt
Priekš kam kko likt papildus, ja var no dzinēja temp devēja nolasīt kaut vai ar telefonu + obd | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Jan 2024, 13:18:26 @agaFU rakstīja:
Kāds ir mēģinājis pielikt atsevišku manometru, lai var redzēt motora temp?
priekškam ? | Offline | | |
agaFU | | Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| Katru reizi spaidīt paneli zb. Lai vasarā nepārkarsēt un ziemā zinātu vai temp ir ok. Kompi katrreiz slēgt klāt slinkums. Prāts būtu mierīgāks, ka viss ok | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
08 Jan 2024, 13:14:06 @kexxx rakstīja:
08 Jan 2024, 13:08:27 @sys9291 rakstīja:
tak gāzes reduktora apsildei siltumu mēdz ņemt no pečkas trubas, kā rezultātā pie maziem rpm visam nepietiek...
tas arī ir defaultais reduktora pieslēgšanas veids
vienīgi pareizi ir pieslēgt paralēli pečkai, bet ir gudrinieki, kas pieslēdz virknē un tad ir pavisam čau
Virknē pieslēdzot parasti jau problēma ir, ka reduktors vasarā nesilst nevis pechka cik zinu. Bet nu tur vispār jautājums kur tieši viņš tur pieslēgts. N52 gadījumā citur var saslēgt arī. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Jan 2024, 13:37:00 @agaFU rakstīja:
Katru reizi spaidīt paneli zb. Lai vasarā nepārkarsēt un ziemā zinātu vai temp ir ok. Kompi katrreiz slēgt klāt slinkums. Prāts būtu mierīgāks, ka viss ok
pie pārkaršanas būs panelī paziņojums, sākumā dzeltens un ja temperatūŗa turpinās augt - sarkans.
ziemā var ik pa laikam pačekot temperatūru panelī. pamācības pilns youtube. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
08 Jan 2024, 13:37:00 @agaFU rakstīja:
Katru reizi spaidīt paneli zb. Lai vasarā nepārkarsēt un ziemā zinātu vai temp ir ok. Kompi katrreiz slēgt klāt slinkums. Prāts būtu mierīgāks, ka viss ok
savest kārtībā termostatu, ventilatoru, ieliet jaunu antifrīzu, atgausot un braukā bez bēdām
manuprāt, tas būtu jēdzīgāk, nekā ielikt kkādu ķīnas termometru, hvz kur pielikt devēju un tad nonstopā lūrēt uz rādījumiem un zīlēt vai tas ir ok vai nav | Offline | | |
|
Epsilons | | Kopš: 19. Oct 2023
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
07 Jan 2024, 20:33:57 @Asch rakstīja:
07 Jan 2024, 18:27:36 @Epsilons rakstīja:
Skaidrs - sākumā uz kompi, tad tālak pie daktera. Check engine ir iededzies, bet bija aizdomas, ka dēļ LPG. Dzinēja T ir normā. Uzsilst stāvot uz vietas. Vienkārši sēņojot pa pilsētu pakaļkājas salst. Kad uz trases pabrauc normālākā rēžīmā - tad sāk pūst siltu gaisu. Dzesēšanas šķidrums normās (tikko mainīts), dzinējs nepārkarst (testēts tikko servisā). Bija LPG reduktors uzlikts kaut kā ne tajā vietā, bet to salaboja.
Ka tu zini, ka tev dzineja temperatura norma, ja pie kompja neesi sledzie vel? Paneli e60 tepraturas radijuma nav.
Ka tad nevar? Vismaz aptuveni var redzēt labajā malā apgriezienu datčikam ir iedaļu skala, kas uzrāda temperatūras stāvokli. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
| Cik preciza ir si skala un kads ir diapazons? Vai pec ta var noteikt dzineja optimali darba temperaturu? | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
08 Jan 2024, 13:18:26 @agaFU rakstīja:
Kāds ir mēģinājis pielikt atsevišku manometru, lai var redzēt motora temp?
Redzēju video, kur leitis kkādā veidā panāca, ka nospiežot kādu no kruīza pogām parāda dzinēja temp.
Skala nofiksējas uz spidometra pie konkrēta cipara, kurš atspoguļo temp. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| un tas viss attiecināms uz E53.... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|