Online
Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mīnusos nelec 525d E60
Autors | Ziņojums |
Aurius | | Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 152
Braucu ar:
| šodien kā reiz atbrauca klients kurs pamatā remontus veicis pie radiem servisā, bet šoreiz piemanis, jo liekas ka pēc remontiem visādas klapatas pēc tam.
Principā ja neskaita izdegušās lampiņas tad otra pamatproblēma bij mūžibu nedzēsti servisa intervali, bet toties bremzes utt saliktas jaunas.... nu un rezultātā DPF nav tīrījies dēļ ''service requirement'' un reāli aizdirsies..... es jau teicu brauc pie radiem un prasi lai risina jo tas tikpat labi ir dēļ viņu sliktās darba attieksmes., bet nu labi sapūtu aeresolu un cerēsim ka izkodīs!
Morāle - kapeipisēju problēmas![ Šo ziņu laboja Aurius, 02 Jan 2024, 20:24:30 ] | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
02 Jan 2024, 18:13:17 @smudo rakstīja:
02 Jan 2024, 15:19:58 @Gupis rakstīja:
Pagājušogad nomainīju kvēlsveču bloku un kvēlsveces. Degviela arī ziemas. Bet kautkass notika jo gandrīz jau piedarbojas un tad kautkas aizgāja pa pieskari tāda sajūta ka degvielu nesekmē. Nu ok paldies vilks pie spečuka
Miglaini atceros, ka tāds ex lietotājs Kaspich kaut ko rakstīja, ka tie kvēlsveču bloki un releji bieži ne pa tēmu tiek mainīti un ka problēma ir citur (proti, to nomainot, jaunais ilgi neiet). Ka tik kaut kas ar uzlādes management sistēmu nebija saistīts un ģeneratora "tableti", jeb uzlādes sprieguma regulētāju, jo aftermarket korekti nepildot funkciju un radot vrirki elektro problēmas. Gan jau kāds spečuks pakomentēs plašāk, ja šeit ienāks.
@RSAworkshop, vari pakomentēt? | Offline | | |
Jonjis | | Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1472
Braucu ar:
| Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...
Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).
Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.[ Šo ziņu laboja Jonjis, 02 Jan 2024, 22:45:07 ]
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Jan 2024, 22:05:48 @V_Riks rakstīja:
02 Jan 2024, 18:13:17 @smudo rakstīja:
02 Jan 2024, 15:19:58 @Gupis rakstīja:
Pagājušogad nomainīju kvēlsveču bloku un kvēlsveces. Degviela arī ziemas. Bet kautkass notika jo gandrīz jau piedarbojas un tad kautkas aizgāja pa pieskari tāda sajūta ka degvielu nesekmē. Nu ok paldies vilks pie spečuka
Miglaini atceros, ka tāds ex lietotājs Kaspich kaut ko rakstīja, ka tie kvēlsveču bloki un releji bieži ne pa tēmu tiek mainīti un ka problēma ir citur (proti, to nomainot, jaunais ilgi neiet). Ka tik kaut kas ar uzlādes management sistēmu nebija saistīts un ģeneratora "tableti", jeb uzlādes sprieguma regulētāju, jo aftermarket korekti nepildot funkciju un radot vrirki elektro problēmas. Gan jau kāds spečuks pakomentēs plašāk, ja šeit ienāks.
@RSAworkshop, vari pakomentēt?
Dēļ visa kā var nestrādāt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
02 Jan 2024, 22:40:45 @Jonjis rakstīja:
Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...
Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).
Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.
Nekad neesmu redzējis, ka sveces nestrādā dēļ SOH, SOC. Jā BSD šinas problēmas ir bieži novērojamas, žandra klasika ģeneratora regulators, kas easy nobeidz VISUS BSD šinas klientus ieskaitot DDE..., kā rezultātā sveces nesilda...un sveču blokus var mainīt bezjēgā... Otra anekdotiska tendence ir + vada maiņa uz sveču bloku, jo pa 20 gadiem ir mainīti kādi 2 vadi ar redzamām plastmasas kušanas pazīmēm (problēma klasiski rodas dēļ salauzta sveču bloka štepseļa mainot to nenoņemot kolektoru).
PAr sveču kalpošanas laiku runājot viena no galvenajām problēmām ir beigtie termostati, kā rezultātā DDE ilgsoši silda sveces, lai stabilizētu dzinēja darbību... Un šeit atkal nianse - jo ļoti retos gadījumoes aftermarketa termostati darbojas korekti, bet OEM tak ir dārgi... labāk katru gadu mainīt sveces un sveču blokus...griezt ārā DPF utt...
P.S pa 20 gadiem esmu nobraucis 4 dieseļus un nekad nevienam nav bijušas problēmas ar svecēm vai sveču blokiem... | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Es savā laikā bijušajam F07 N57 dzinējam iegādājoties (nedaudz pāri 100k/km) nomainīju visu kvēlsveču komplektu OEM un uzliku jaunu OEM bloku, jo diagnosticēja, ka jāmaina. ja jau kāda svece nosprāgusi un pavilkusi līdzi blku, tad visu mainīju komplektā.
Taču pēc tam reizi pusgadā nomainīju vēl divus blokus. Izrādījās, ka viena no svecēm laiku pa laikam gļukoja un nosvilināja bloku.
Izārstēju tikai nomainot atkal visu OEM komplektu.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Aurius | | Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 152
Braucu ar:
|
03 Jan 2024, 09:31:22 @sys9291 rakstīja:
02 Jan 2024, 22:40:45 @Jonjis rakstīja:
Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...
Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).
Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.
Nekad neesmu redzējis, ka sveces nestrādā dēļ SOH, SOC. Jā BSD šinas problēmas ir bieži novērojamas, žandra klasika ģeneratora regulators, kas easy nobeidz VISUS BSD šinas klientus ieskaitot DDE..., kā rezultātā sveces nesilda...un sveču blokus var mainīt bezjēgā... Otra anekdotiska tendence ir + vada maiņa uz sveču bloku, jo pa 20 gadiem ir mainīti kādi 2 vadi ar redzamām plastmasas kušanas pazīmēm (problēma klasiski rodas dēļ salauzta sveču bloka štepseļa mainot to nenoņemot kolektoru).
PAr sveču kalpošanas laiku runājot viena no galvenajām problēmām ir beigtie termostati, kā rezultātā DDE ilgsoši silda sveces, lai stabilizētu dzinēja darbību... Un šeit atkal nianse - jo ļoti retos gadījumoes aftermarketa termostati darbojas korekti, bet OEM tak ir dārgi... labāk katru gadu mainīt sveces un sveču blokus...griezt ārā DPF utt...
P.S pa 20 gadiem esmu nobraucis 4 dieseļus un nekad nevienam nav bijušas problēmas ar svecēm vai sveču blokiem...
Sūdi jau sākas ar to ka lielai daļai mūsdienu auto no mēraparātu paneļa ir izņemts tik ''mazbūtisks'' mērinstruments kā dzinēja temperatūra, un milzums brauceji vnk brauc un neko nezin un sakara ar TikTok lietotāju kontingena pieaugšanu - neticu ka vairs kaut kad notiks evolūcija un šoferiem sāks interesēt kada ir situācija ar vadāmo tranporlīdzekli, vai tas ir gatavs talam ceļam - aukstumā un neapdzīvota vietā![ Šo ziņu laboja Aurius, 03 Jan 2024, 09:49:57 ] | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| Svece var nosvilināt bloku? kā?? tipa uzsit uz īso kaut ko vai kas? Tīri intereses pēc jautāju, jo ir bijuši dzīvē +- 8 bmw, bet nevienam nekad šitā nav bijis | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
03 Jan 2024, 09:49:12 @Kidd rakstīja:
Svece var nosvilināt bloku? kā?? tipa uzsit uz īso kaut ko vai kas? Tīri intereses pēc jautāju, jo ir bijuši dzīvē +- 8 bmw, bet nevienam nekad šitā nav bijis
Acīmredzot. Tāpēc jau pastāstīju, ka saskāros ar tādu retu gļuku. Un servisa džeki bija BMW profiņi un tiešām iedziļinājās problēmas meklējumos.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Pagājušajā gadā savam n57 uzliku jaunu OEM kvēlsveču bloku un OEM sveces, viss čotka. Pēc ieplūdes kolektora maiņas, sākās visādi prikoli un kļūdas, mainīju visu, ko diagnostika rādīja, tsk kvēlsveču bloku, nolēmu izmēģināt HUCO, jo tautā runā, ka esot kvalitatīvāki par OEM. Pie vainas, bija, ka līkroči no Proringa, nepareizi ielika kolekora klapes.
Vakar un šodien pieleca no kādas 3-4x, nolasīšu kļūdas un prikola pēc uzlikšu atpakaļ OEM vadības bloku, tad jau skatīsies tālāk.[ Šo ziņu laboja V_Riks, 03 Jan 2024, 10:07:31 ] | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5646
Braucu ar: null ziiben
| Nezinu vai sakrītība, bet čomam E60 vakar neleca jo vecgadā ielēja Staķikā pa "akciju" pilnu bāku bet līdz šim tikai Nestē pildījies
Aķis griež uz nebēdu bet nešķiļas...
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
alexejssss | | Kopš: 24. Aug 2007
No: Ainaži
Ziņojumi: 99
Braucu ar: m57
| Man m57 ar divu gadu brauktām svecēm, vakar un šodien pieleca ka suns pie kājas
Tikai diezgan ilgi kamēr sasilst, bet tas jau pie salīdzinoši nelieliem attalumiem ir normāli | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Jan 2024, 09:49:12 @Kidd rakstīja:
Svece var nosvilināt bloku? kā?? tipa uzsit uz īso kaut ko vai kas? Tīri intereses pēc jautāju, jo ir bijuši dzīvē +- 8 bmw, bet nevienam nekad šitā nav bijis
elementāri - tautā sauktais nekontakts, kas uzsit dzirkseli... rezultātā strāvas stiprums pieaug tik ātri, ka nekāda bloka aizsardzība nepaspēj nostrādāt... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Jan 2024, 10:13:48 @protams rakstīja:
Nezinu vai sakrītība, bet čomam E60 vakar neleca jo vecgadā ielēja Staķikā pa "akciju" pilnu bāku bet līdz šim tikai Nestē pildījies
Aķis griež uz nebēdu bet nešķiļas...
ar darba pepeladzu 10 gadīgu Berlingo braucu tikai ar cirkuļa degvielu (ko darbs atvēl - tas jālieto) - nekad nav bijušas problēmas ne ar startu ne ar degvielu... pat akumulators dzimtais... | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4611
Braucu ar: studentu variantu
| Cilvēki vnk nesaprot lietas būtību; aukstumā dieselis kļūst maksimāli ekonomisks, jo vispār neko netērē. Par to priecāties vajadzētu, nevis pīkstēt, ka nelec
.. eju jau, eju.. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
03 Jan 2024, 10:49:23 @karro rakstīja:
Cilvēki vnk nesaprot lietas būtību; aukstumā dieselis kļūst maksimāli ekonomisks, jo vispār neko netērē. Par to priecāties vajadzētu, nevis pīkstēt, ka nelec
.. eju jau, eju..
labs! | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
03 Jan 2024, 10:49:23 @karro rakstīja:
Cilvēki vnk nesaprot lietas būtību; aukstumā dieselis kļūst maksimāli ekonomisks, jo vispār neko netērē. Par to priecāties vajadzētu, nevis pīkstēt, ka nelec
.. eju jau, eju..
evakuators tāpat tērē dīzeli un pat vairāk | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4611
Braucu ar: studentu variantu
| vizināšanās ar šoferi ir biezo izklaide, un man besy biezie
bet nu ok, es te aizlaidu tofiku pa skuju taku, miskūzi [ Šo ziņu laboja karro, 03 Jan 2024, 10:58:24 ] | Offline | | |
Jonjis | | Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1472
Braucu ar:
|
03 Jan 2024, 09:31:22 @sys9291 rakstīja:
02 Jan 2024, 22:40:45 @Jonjis rakstīja:
Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...
Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).
Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.
Nekad neesmu redzējis, ka sveces nestrādā dēļ SOH, SOC.
Nu, lasam vēlreiz. Es par @smudo uzdoto jautājumu un kļūdām par visu sveču aktivizēšanu...
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
Jonjis | | Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1472
Braucu ar:
|
03 Jan 2024, 10:04:34 @V_Riks rakstīja:
nolēmu izmēģināt HUCO, jo tautā runā, ka esot kvalitatīvāki par OEM.
Viņi ir mēsli, kuri jau no kastītes izņemšanas brīža nestrādā, pārbaudīts.
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|