Online
Pašreiz BMWPower skatās 282 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E91 318d vai 320d?
Autors | Ziņojums |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Kaimiņš tirgo tādu. 90 kW, Melns, multimedia, + vasaras komplekts, meha.
3700.
Vasarā aiz pārpratuma nopirka. Nojuka daily car, kmr taisa, paķera šo. Saprata, ka nepatīk. Tgd tirgo, lai gan ssā nav. Kopš vasaras nobraucis faktiski neko, visu laiku stāv sētā.
Pirms 2 mēn viens deva 3,3. Neatdeva. Nezinu, vbt šodien būtu citās domās.
Ja man ģimenē jau nebūtu divi bayerishe, droši, ka paņemtu, ar ko uz laukiem pēc pieniņa aizbrauktu.
| Offline | | |
treknaisklaidonis | | Kopš: 14. Oct 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 615
Braucu ar:
| Par kapeik pišanas jautājumu pēc personigas pieredzes, degvielas pateriņš vairāk mainās no disku izmēra/svara, nekā 318d vs 320d(abi n47)
320d ar 205/55 r15 bija ievērojami ekonomiskāks nekā 318d ar 255/55 r17 aizm.
bet tad jau tik pat labi var pirkt golfu ja var braukt ar e30 izmēra diskiem | Offline | | |
Pufaix | | Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
| 318ajam ieplūdē nav flapi, viena pozīcija mazāk par ko uztraukties | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Pašam ir 320d, čomam 318d ar N47. Nu tas 318 ir pilnīgs sprāgonis imo, pats sev tādu neņemtu, bet nu par 3k nevarēja neņemt. Patēriņi stipri līdzīgi.
Rēķini ja nav nekādas vēstures par auto uzturēšanu, tad ķēdes, kolektora mazgāšana, blīves visādas, EGR vārsts, kvēlsveces un pilnam komplektam kāda sprausla. Spararatu un sajūgu arī dabūju sev vēlāk mainīt, kas ir vien 500e, automātam apkope būs lētāka, bet patēriņš attiecīgi lielāks. M47 personīgi noteikti neņemtu, liekās baigie vibratori(Man jau N47 liekās ne pārāk ciešams).
Šoseja prātīgi braucot var dabūt zem 5l, manā gadījumā pilsēta sanāk ap 6.5l, muterei ap 8l pilsētā, jo tur vairāk īsie braucieni.
Tā kā nu pērkot ar N47, ierēķini izdevumus uzreiz uz kādiem 1.5k ja tev nevar iedot pierādījumu, ka ķēde jau mainīta. M47 gadījumā jau pa lielam arī tās ķēdes jāmaina, bet tur vieglāk, jo nav motora aizmugurē. | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
29 Dec 2022, 18:05:14 @Mixzzz rakstīja:
Pašam ir 320d, čomam 318d ar N47. Nu tas 318 ir pilnīgs sprāgonis imo, pats sev tādu neņemtu, bet nu par 3k nevarēja neņemt. Patēriņi stipri līdzīgi.
Rēķini ja nav nekādas vēstures par auto uzturēšanu, tad ķēdes, kolektora mazgāšana, blīves visādas, EGR vārsts, kvēlsveces un pilnam komplektam kāda sprausla. Spararatu un sajūgu arī dabūju sev vēlāk mainīt, kas ir vien 500e, automātam apkope būs lētāka, bet patēriņš attiecīgi lielāks. M47 personīgi noteikti neņemtu, liekās baigie vibratori(Man jau N47 liekās ne pārāk ciešams).
Šoseja prātīgi braucot var dabūt zem 5l, manā gadījumā pilsēta sanāk ap 6.5l, muterei ap 8l pilsētā, jo tur vairāk īsie braucieni.
Tā kā nu pērkot ar N47, ierēķini izdevumus uzreiz uz kādiem 1.5k ja tev nevar iedot pierādījumu, ka ķēde jau mainīta. M47 gadījumā jau pa lielam arī tās ķēdes jāmaina, bet tur vieglāk, jo nav motora aizmugurē.
Pats Tu esi vibrators | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Ja interesee pateerina atskiriiba pa gramiem,tad tur tiesaam jaanem golf 4 1.9tdi 74kw. | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| Bija lietošanā īsu brīdi laikm 316d ja pareizi atceros, tur kaut kadi 110 zirgi vai, nenopietna mašīna nu vispār negāja, necik. Visadi auri ar 1.4d pat likās dinamiskāki | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|