Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: Apskatē nokāva reduktoru

AutorsZiņojums
ak
18. Dec 2022, 16:07 #21

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR

Par BMW pilnpiedziņu nezinu, bet ir auto, kuriem bremzes uz TA stenda nedrīkst testēt, jo griež tikai vienu asi. Par dažiem modeļiem viņi zin. Parasti par šo var sarunāt ar testētāju, pat, ja auto modelis nav viņu sarakstā.
Offline
strange_panda
18. Dec 2022, 18:04 #22

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

E53 ir divas piedziņas sistēmas ... 2004(restails ja tiešam 2004) vajadzēja testēt kā normālu pakaļpiedziņas auto (pirmās paaudzes xdrive patstāvīgi piedziņa uz pakaļējo asi, ja ir vajadzība auto pieslēdz priekšu(automātika vadītājs to nevar pieslēgt pats), var braukt arī tikai ar pakaļējo ja bojāta priekšējā piedziņa(to fiziski pieslēdz ar elektro motoru sadales kārbā) ), ja tas ir 1999-2003 jeb pirms restails tas ir ar patstāvīgo 4x4 ... un citādi tas nebrauc un nav testējams ... Nebrīnos ja reģionā tehniķis tās neatsķir un neatbilstoši testē ...

Postījums ir aptuveni uz 1.5k (atjaunots mezgls vecajam bija bojāts korpuss un nevarēja atjaunot) plus piegāde un uzstādīšana ... Skumji ...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo