Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW programmatūras atjaunināšana

AutorsZiņojums
Mizx
30. Nov 2022, 00:51 #21

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6263

Braucu ar:


29 Nov 2022, 16:12:02 @protams rakstīja:

Un vēl, ja pie dīlera kaut kas notiks ar moduļiem atjauninājuma laikā tad būs papildus investīcijas jaunu moduļu iegādei.
Muļķības. Ir šādi gadījies ar VAG programmatūras atjaunošanu — visi nosvilinātu dzelžu izdevumi ir dīlera pusē. Jo nekas jau tā pats no sevis nenodeg, parasti vainīgas ja ne meistara līkas rokas, tad kāda cita drīzāk mehāniska problēma krāmējoties ap tiem dzelžiem.
Offline
metinataijs
30. Nov 2022, 06:54 #22

Kopš: 09. Nov 2022

No: Daugavpils

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e60 535d/e91 320d/touareg v10 tdi/q7 4.2tdi/a4 cabrio 3.0tdi q

pie dillera nevajag baidiitie sbraukt vini virsu nekluuip jaa druiileris ir nezzeeliiks un tejks skarbus vardus par behonu bet ja kaut kas svils vai pliisiis tad tu pac pa to nemaz neuzzinaasi un nevajdzes sist ara zobus kautakdam angjelz
Offline
BigDog24
30. Nov 2022, 09:11 #23

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


29 Nov 2022, 10:48:42 @8008 rakstīja:
Sveiki,f31 2017.gada,atnāca tāds info:Minētajam BMW pieejama bezmaksas tehniskā kampaņa programmatūras atjaunošanai,
procedūra aizņem no 2 līdz 3h, ja vēlaties pieteikties, lūgums zvanīt pa tel. 67004700
Ar cieņu,
BMW Wess-Select
Tas ir kkas būtisks,vai nav vērts tērēt laiku?


iemet vien savu valsts nr jeb VIN nr, paskatīsimies kopā, ko BMW tur vēlas darīt
Offline
Angelz
30. Nov 2022, 09:48 #24

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Nov 2022, 00:51:44 @Mizx rakstīja:

29 Nov 2022, 16:12:02 @protams rakstīja:

Un vēl, ja pie dīlera kaut kas notiks ar moduļiem atjauninājuma laikā tad būs papildus investīcijas jaunu moduļu iegādei.
Muļķības. Ir šādi gadījies ar VAG programmatūras atjaunošanu — visi nosvilinātu dzelžu izdevumi ir dīlera pusē. Jo nekas jau tā pats no sevis nenodeg, parasti vainīgas ja ne meistara līkas rokas, tad kāda cita drīzāk mehāniska problēma krāmējoties ap tiem dzelžiem.


Kārtējais dīvāna eksperts. Kurā momentā es biju minējis "nodeg"? Iemācies flash uzbūvi un jēdzienu "flash degradācija" pēc tam mētā savus domu graudus..

Kāda X pēc dīlerim būtu jākompensē klienta a/m bloka nolietojumu ar jaunu? Nekomentēšu VAG, jo man nav nekāda sakara VAGiem un nebūs, bet runājot par BMW būs papildus izmaksas, ja nu tikai un vienīgi atsaukuma ietvaros.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
kexxx
30. Nov 2022, 09:55 #25

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12443

Braucu ar:

Pieņemsis, "kaut kas" notiek ar auto bloku /-iem atjaunināšanas laikā.
Dīleris prasa naudu, klients saka PN
Kas notiek tālāk? Sūra uz ekspertīzi BMW AG? Vai kā tiek noteikts, kas tieši notika ar bloku?
Offline
Angelz
30. Nov 2022, 10:00 #26

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Nov 2022, 06:54:33 @metinataijs rakstīja:
pie dillera nevajag baidiitie sbraukt vini virsu nekluuip jaa druiileris ir nezzeeliiks un tejks skarbus vardus par behonu bet ja kaut kas svils vai pliisiis tad tu pac pa to nemaz neuzzinaasi un nevajdzes sist ara zobus kautakdam angjelz


Protams nevajag baidīties, droši brauciet.

P.S. Līdz tavam attīstības līmenim netaisos nolaisties, visu gaišu!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
30. Nov 2022, 10:01 #27

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Nov 2022, 09:55:46 @kexxx rakstīja:
Pieņemsis, "kaut kas" notiek ar auto bloku /-iem atjaunināšanas laikā.
Dīleris prasa naudu, klients saka PN
Kas notiek tālāk? Sūra uz ekspertīzi BMW AG? Vai kā tiek noteikts, kas tieši notika ar bloku?


BMW dīlerim nav procedūra nomaiņa uz "lietotu", ja modulim būs atsaukums tad jautājums atrisināts, bet ja nē tad jackpots.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
metinataijs
30. Nov 2022, 10:05 #28

Kopš: 09. Nov 2022

No: Daugavpils

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e60 535d/e91 320d/touareg v10 tdi/q7 4.2tdi/a4 cabrio 3.0tdi q

visu pareizi pateici kas baidaas tie pie angella kas nebajgas die pie norm dilera servisa kur vel kafiju uzsauc un smuka mejtene paruna ar tevi nevis ka tu interneta uzreiz dirs virsu klientiem iespejams man ir daudz naudas paskaties cik man veci un nopisti auto es pie tevis brauktu butu pirma klientsu varetu tu mani uz naudu razvesti bet nesanaca hjo tu lohs esi biede te pieaugussus viriessus pats atbildibu nenes davaj dosvidania es tevi tikko opsutil tev laiks zem sskonkas list
Offline
kexxx
30. Nov 2022, 10:08 #29

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12443

Braucu ar:


30 Nov 2022, 10:01:42 @Angelz rakstīja:

30 Nov 2022, 09:55:46 @kexxx rakstīja:
Pieņemsis, "kaut kas" notiek ar auto bloku /-iem atjaunināšanas laikā.
Dīleris prasa naudu, klients saka PN
Kas notiek tālāk? Sūra uz ekspertīzi BMW AG? Vai kā tiek noteikts, kas tieši notika ar bloku?


BMW dīlerim nav procedūra nomaiņa uz "lietotu", ja modulim būs atsaukums tad jautājums atrisināts, bet ja nē tad jackpots.


Bet kā tiek pierādīts, ka tas ir bloka nolietojums, nevis dīlera darbinieku laža?
Vai klientam vnk tiek atdota neejoša automašīna un viss?
Offline
Angelz
30. Nov 2022, 10:16 #30

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Nov 2022, 10:05:10 @metinataijs rakstīja:
visu pareizi pateici kas baidaas tie pie angella kas nebajgas die pie norm dilera servisa kur vel kafiju uzsauc un smuka mejtene paruna ar tevi nevis ka tu interneta uzreiz dirs virsu klientiem iespejams man ir daudz naudas paskaties cik man veci un nopisti auto es pie tevis brauktu butu pirma klientsu varetu tu mani uz naudu razvesti bet nesanaca hjo tu lohs esi biede te pieaugussus viriessus pats atbildibu nenes davaj dosvidania es tevi tikko opsutil tev laiks zem sskonkas list


Kur es kādam "uzdirsu"? Vai es kādu aģitēju braukt pie manis uz servisu, tak ne, katrs dara kā uzskata par vajadzīgu. Es vnk izteicu savu un citu klientu pieredzi par BMW dīlera darbību.

Savukārt par tavu līmeni, pats vēlreiz pārlasi savu teksta apkopojumu. Normāli paplašinātiem teikumiem nemāki izteikt domu, bet par pareizrakstību es vispār klusēju. Par ko tālāk runāt?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
8008
30. Nov 2022, 10:19 #31

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: f31


30 Nov 2022, 09:11:04 @BigDog24 rakstīja:

29 Nov 2022, 10:48:42 @8008 rakstīja:
Sveiki,f31 2017.gada,atnāca tāds info:Minētajam BMW pieejama bezmaksas tehniskā kampaņa programmatūras atjaunošanai,
procedūra aizņem no 2 līdz 3h, ja vēlaties pieteikties, lūgums zvanīt pa tel. 67004700
Ar cieņu,
BMW Wess-Select
Tas ir kkas būtisks,vai nav vērts tērēt laiku?


iemet vien savu valsts nr jeb VIN nr, paskatīsimies kopā, ko BMW tur vēlas darīt
MR-716
Offline
Angelz
30. Nov 2022, 10:21 #32

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Nov 2022, 10:08:54 @kexxx rakstīja:

30 Nov 2022, 10:01:42 @Angelz rakstīja:

30 Nov 2022, 09:55:46 @kexxx rakstīja:
Pieņemsis, "kaut kas" notiek ar auto bloku /-iem atjaunināšanas laikā.
Dīleris prasa naudu, klients saka PN
Kas notiek tālāk? Sūra uz ekspertīzi BMW AG? Vai kā tiek noteikts, kas tieši notika ar bloku?


BMW dīlerim nav procedūra nomaiņa uz "lietotu", ja modulim būs atsaukums tad jautājums atrisināts, bet ja nē tad jackpots.


Bet kā tiek pierādīts, ka tas ir bloka nolietojums, nevis dīlera darbinieku laža?
Vai klientam vnk tiek atdota neejoša automašīna un viss?


Dīlerim "apriori" nevar būt "lažas". Lieto BMW autentiskus dzelžus, dīlera programmatūru un strikti vadās pēc noteiktas procedūras.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
BigDog24
30. Nov 2022, 10:44 #33

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


30 Nov 2022, 10:19:43 @8008 rakstīja:

30 Nov 2022, 09:11:04 @BigDog24 rakstīja:

29 Nov 2022, 10:48:42 @8008 rakstīja:
Sveiki,f31 2017.gada,atnāca tāds info:Minētajam BMW pieejama bezmaksas tehniskā kampaņa programmatūras atjaunošanai,
procedūra aizņem no 2 līdz 3h, ja vēlaties pieteikties, lūgums zvanīt pa tel. 67004700
Ar cieņu,
BMW Wess-Select
Tas ir kkas būtisks,vai nav vērts tērēt laiku?


iemet vien savu valsts nr jeb VIN nr, paskatīsimies kopā, ko BMW tur vēlas darīt
MR-716


BMW ir secinājis, ka ilgtermiņā, Tavam auto darbojoties, tā ieplūdē var izveidoties uzliesmojuši nosēdumi. Sliktākajā scenārija, tas var izraisīt aizdegšanos. Tāpēc viņi ir izmainijuši dzinēja programmatūras darbības algoritmu, kas iekļaus aizsardzības funkciju šādiem uzliesmošanas scenārijiem (kā arī iekļauj papildus paziņojumu instrumentu panelī, ja kādas tml. ķibeles tuvojas- īpašnieks laicīgi būtu informēts, ka jāgriežas auto servisā). (kampaņa 0013510300)
Offline
Mikels
30. Nov 2022, 10:46 #34

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu

Es gribētu redzēt situāciju, kur es aizvedu pilnībā kārtībā esošu auto pie oficiālā dīlera un man pēc laika zvana, ziniet mēs atjaunojām programmatūru un tā rezultātā tagad jums vairs nestrādā pofig kāds tur bloks, kuru būs jāmaina par jūsu naudiņu

Ja tas bloks vairs nestrādā, tad tas ir tiešā cēloņsakarībā ar viņu darbošanos, attiecīgi arī dīleris maina. Un tikai nevajag stāstīt, ka dīlerim viņa darbā nav lažu.

Es goda vārds neticu, ka kāds oficiālais dīleris tā varētu izpildīties...

Nu par Wess select es vēl nebrīnītos, viņi gan nav dīleris, bet serviss, bet ir pamanījušies tirgot dauzītus auto savā salonā

[ Šo ziņu laboja Mikels, 30 Nov 2022, 10:55:52 ]

Offline
Mizx
30. Nov 2022, 10:51 #35

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6263

Braucu ar:


30 Nov 2022, 10:21:52 @Angelz rakstīja:

30 Nov 2022, 10:08:54 @kexxx rakstīja:

30 Nov 2022, 10:01:42 @Angelz rakstīja:

30 Nov 2022, 09:55:46 @kexxx rakstīja:
Pieņemsis, "kaut kas" notiek ar auto bloku /-iem atjaunināšanas laikā.
Dīleris prasa naudu, klients saka PN
Kas notiek tālāk? Sūra uz ekspertīzi BMW AG? Vai kā tiek noteikts, kas tieši notika ar bloku?


BMW dīlerim nav procedūra nomaiņa uz "lietotu", ja modulim būs atsaukums tad jautājums atrisināts, bet ja nē tad jackpots.


Bet kā tiek pierādīts, ka tas ir bloka nolietojums, nevis dīlera darbinieku laža?
Vai klientam vnk tiek atdota neejoša automašīna un viss?


Dīlerim "apriori" nevar būt "lažas". Lieto BMW autentiskus dzelžus, dīlera programmatūru un strikti vadās pēc noteiktas procedūras.
Protams, nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara.

Neticu, ka BMW eksperimentēs uz klientu auto ar to, ka pēc programmatūras atjaunināšanas kaut kas cits pārstātu strādāt. Testēšanai jābūt visiem scenārijiem. Tā ka tas izklausās pēc pilnīgām muļķībām. Un normāli scenārijs būtu diagnostika pirms atjauninājuma palaišanas, lai konstatētu esošo stāvokli un to, vai sistēmā jau nav notikusi kāda pašdarbība, attiecīgi tikai tad palaiž atjauninājumu. Un ja pēc atjauninājuma kaut kas neiet, tad viņ to paši risina, sazinās ar ražotāju, meklē kļūdu un maina, kas maināms. Ja Latvijā kaut kas notiek citādi, tad tā jau ir vietējā specifika, kas neatbilst normālai praksei un tas var likt padomāt par vietējo izplatītāju vispār. Kā arī šādus atsaukumus būtu jāvar veikt citās valstīs, tā ka ja nepatīk vietējais, var braukt citur, kas nesāks karināt makaronus, ka atbrakts jau ar salūzušu auto un tas tagad nobrucis pavisam.
Offline
bum_bumz
30. Nov 2022, 11:05 #36

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6804

Braucu ar: E34


30 Nov 2022, 10:16:41 @Angelz rakstīja:

30 Nov 2022, 10:05:10 @metinataijs rakstīja:
visu pareizi pateici kas baidaas tie pie angella kas nebajgas die pie norm dilera servisa kur vel kafiju uzsauc un smuka mejtene paruna ar tevi nevis ka tu interneta uzreiz dirs virsu klientiem iespejams man ir daudz naudas paskaties cik man veci un nopisti auto es pie tevis brauktu butu pirma klientsu varetu tu mani uz naudu razvesti bet nesanaca hjo tu lohs esi biede te pieaugussus viriessus pats atbildibu nenes davaj dosvidania es tevi tikko opsutil tev laiks zem sskonkas list


Kur es kādam "uzdirsu"? Vai es kādu aģitēju braukt pie manis uz servisu, tak ne, katrs dara kā uzskata par vajadzīgu. Es vnk izteicu savu un citu klientu pieredzi par BMW dīlera darbību.

Savukārt par tavu līmeni, pats vēlreiz pārlasi savu teksta apkopojumu. Normāli paplašinātiem teikumiem nemāki izteikt domu, bet par pareizrakstību es vispār klusēju. Par ko tālāk runāt?

neķer kreņķi, viņš tak piedurās - visās tēmās. tādus arī vajag
Offline
Gentiga
30. Nov 2022, 11:06 #37

Kopš: 14. Nov 2022

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 3

Braucu ar: N52 E60 | Cayenne turbo g 955

Labdien. Man ir informacija, ka bmw programaturas atjauninasana veiksmigi darbojas Inchcape autorizetaja servisa, neskartiem un it ipasi aktualiem auto. Diemzel, ja auto ir piekodetas ekstras, veikts ciptunings, blokos resetoti noskrejieni vai kadas manipulacijas pasrocigas dme, tad sekas ir fataalas. Nemot vera, ka lielaka dala BMW ir pasrocigi manipuleti, tur nekas labs nebus. Garanteju par abiem apstakliem.
Offline
8008
30. Nov 2022, 11:16 #38

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: f31


30 Nov 2022, 10:44:35 @BigDog24 rakstīja:

30 Nov 2022, 10:19:43 @8008 rakstīja:

30 Nov 2022, 09:11:04 @BigDog24 rakstīja:

29 Nov 2022, 10:48:42 @8008 rakstīja:
Sveiki,f31 2017.gada,atnāca tāds info:Minētajam BMW pieejama bezmaksas tehniskā kampaņa programmatūras atjaunošanai,
procedūra aizņem no 2 līdz 3h, ja vēlaties pieteikties, lūgums zvanīt pa tel. 67004700
Ar cieņu,
BMW Wess-Select
Tas ir kkas būtisks,vai nav vērts tērēt laiku?


iemet vien savu valsts nr jeb VIN nr, paskatīsimies kopā, ko BMW tur vēlas darīt
MR-716


BMW ir secinājis, ka ilgtermiņā, Tavam auto darbojoties, tā ieplūdē var izveidoties uzliesmojuši nosēdumi. Sliktākajā scenārija, tas var izraisīt aizdegšanos. Tāpēc viņi ir izmainijuši dzinēja programmatūras darbības algoritmu, kas iekļaus aizsardzības funkciju šādiem uzliesmošanas scenārijiem (kā arī iekļauj papildus paziņojumu instrumentu panelī, ja kādas tml. ķibeles tuvojas- īpašnieks laicīgi būtu informēts, ka jāgriežas auto servisā). (kampaņa 0013510300)
Ok,paldies par info.Tad jābrauc,vai lai tas deg ar zilu liesmu? No 318d uztaisīs vēl kko kūtrāku?

[ Šo ziņu laboja 8008, 30 Nov 2022, 11:20:08 ]

Offline
BigDog24
30. Nov 2022, 11:21 #39

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


30 Nov 2022, 11:16:30 @8008 rakstīja:
Ok,paldies par info.Tad jābrauc,vai lai tas deg ar zilu liesmu?


Labs jautājums- apdrošinātājs nez atsaukuma nepildīšanu vērtēs kā nolaidību jeb ne? (no sērijas- brauci ar Liselin riepām vai vasaras riepām ziemā)..
Offline
8008
30. Nov 2022, 11:28 #40

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: f31

Ok,paldies VISIEM par atbildēm,ja aizbraukšu atjaunoties tad atrakstīšos!
P.S. Inchcape Motors Latvia uz šo atjaunošanu tuvākais laiks ir 07.02. plkst. 13:30...

[ Šo ziņu laboja 8008, 30 Nov 2022, 11:35:05 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo