Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E61 pneimo piekare izsit drošinātājus

AutorsZiņojums
sys9291
01. Apr 2023, 13:24 #21

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Apr 2023, 01:00:28 @spozzais rakstīja:


Labs vakars biedriem.
2012 gada F11,+/- 4-5h auto pastāvot aizmugurē pneima līdz zemei lejā,iekāpjot auto auto,iedarbinot kompresors uzpumpē un kamēr auto lieto problēmas nekādas.Kā auto tiek novietots uz nakti vai pa dienu pāris h,nosēžās līdz galam un abas puses.Negribās ticēt,ka vienlaicīgi abās pusēs baloni ir izbeigušies.Varbūt,kādam ir pieredze un viedoklis kur meklēt vainu?
Sākās pēkšņi vienā dienā,kad no rīta nevarēju saprast kas pa stanceworks stāv pie mājas.
Paldies jau iepriekš!

ir bijuši atsevišķi stāsti par vārstu bloku, ko derētu pārbaudīt, bet vairumā gadījumu tieši spilveni...
Offline
Kaross
01. Apr 2023, 15:16 #22

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Apr 2023, 01:00:28 @spozzais rakstīja:


Labs vakars biedriem.
2012 gada F11,+/- 4-5h auto pastāvot aizmugurē pneima līdz zemei lejā,iekāpjot auto auto,iedarbinot kompresors uzpumpē un kamēr auto lieto problēmas nekādas.Kā auto tiek novietots uz nakti vai pa dienu pāris h,nosēžās līdz galam un abas puses.Negribās ticēt,ka vienlaicīgi abās pusēs baloni ir izbeigušies.Varbūt,kādam ir pieredze un viedoklis kur meklēt vainu?
Sākās pēkšņi vienā dienā,kad no rīta nevarēju saprast kas pa stanceworks stāv pie mājas.
Paldies jau iepriekš!


Tu vairāk kravu sakrauj uz vienu sānu mašīnai vai centies braukt tikai kreisos līkumus, lai dilst vairāk vienas puses spilvens? Vai kāda tam ir ideja, ka abi nevar nobeigties reizē? 95% gadījumu tie ir spilveni. Es pat neesmu neko citu šiem modeļiem mainījis kā tikai spilvenus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
01. Apr 2023, 15:24 #23

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7090

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man vēl ir kompresori trāpijušies, releji un sapuvuši vadi ar ligzdām

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
spozzais
02. Apr 2023, 11:27 #24

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar:


01 Apr 2023, 15:16:01 @Kaross rakstīja:

01 Apr 2023, 01:00:28 @spozzais rakstīja:


Labs vakars biedriem.
2012 gada F11,+/- 4-5h auto pastāvot aizmugurē pneima līdz zemei lejā,iekāpjot auto auto,iedarbinot kompresors uzpumpē un kamēr auto lieto problēmas nekādas.Kā auto tiek novietots uz nakti vai pa dienu pāris h,nosēžās līdz galam un abas puses.Negribās ticēt,ka vienlaicīgi abās pusēs baloni ir izbeigušies.Varbūt,kādam ir pieredze un viedoklis kur meklēt vainu?
Sākās pēkšņi vienā dienā,kad no rīta nevarēju saprast kas pa stanceworks stāv pie mājas.
Paldies jau iepriekš!


Tu vairāk kravu sakrauj uz vienu sānu mašīnai vai centies braukt tikai kreisos līkumus, lai dilst vairāk vienas puses spilvens? Vai kāda tam ir ideja, ka abi nevar nobeigties reizē? 95% gadījumu tie ir spilveni. Es pat neesmu neko citu šiem modeļiem mainījis kā tikai spilvenus.

Es nesaprotu,kas tik ļoti izbrīna no jautājuma,vai tiešām abi spilveni vienlaicīgi vienā dienā var izbeigties,ja iepriekš nekādas manāmas problēmas nav bijušas.Un ir dienas kad nenosēžas,palasot apkārt,kam ir bijušas šāda veida problēmas, viss biežāk vaina ir bijusi meklējama kompresorā,precīzāk soleonida vārstā kurš sāk sprūst un ne vienmēr aizverās.
Offline
sys9291
02. Apr 2023, 14:58 #25

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Apr 2023, 11:27:06 @spozzais rakstīja:

01 Apr 2023, 15:16:01 @Kaross rakstīja:

01 Apr 2023, 01:00:28 @spozzais rakstīja:


Labs vakars biedriem.
2012 gada F11,+/- 4-5h auto pastāvot aizmugurē pneima līdz zemei lejā,iekāpjot auto auto,iedarbinot kompresors uzpumpē un kamēr auto lieto problēmas nekādas.Kā auto tiek novietots uz nakti vai pa dienu pāris h,nosēžās līdz galam un abas puses.Negribās ticēt,ka vienlaicīgi abās pusēs baloni ir izbeigušies.Varbūt,kādam ir pieredze un viedoklis kur meklēt vainu?
Sākās pēkšņi vienā dienā,kad no rīta nevarēju saprast kas pa stanceworks stāv pie mājas.
Paldies jau iepriekš!


Tu vairāk kravu sakrauj uz vienu sānu mašīnai vai centies braukt tikai kreisos līkumus, lai dilst vairāk vienas puses spilvens? Vai kāda tam ir ideja, ka abi nevar nobeigties reizē? 95% gadījumu tie ir spilveni. Es pat neesmu neko citu šiem modeļiem mainījis kā tikai spilvenus.

Es nesaprotu,kas tik ļoti izbrīna no jautājuma,vai tiešām abi spilveni vienlaicīgi vienā dienā var izbeigties,ja iepriekš nekādas manāmas problēmas nav bijušas.Un ir dienas kad nenosēžas,palasot apkārt,kam ir bijušas šāda veida problēmas, viss biežāk vaina ir bijusi meklējama kompresorā,precīzāk soleonida vārstā kurš sāk sprūst un ne vienmēr aizverās.

varam filozofēt tālāk:
ir divi neatkarīgi selenoīdi katrai pusei - abi vienlaicīgi izbeidzās?
ir 2 neatkarīgas spiediena līnijas uz katru balonu - abas vienlaicīgi izbeidzās?
jā ir viens discharge vārsts, bet strādā tandēmā ar 2 individuālajiem...
P.S ja jau auto stāvēja ar nolaistiem baloniem - tad tur jau viss ir slikti... un katru reizi pumpējt augšā arī kompresoram drīz būs kapi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 02 Apr 2023, 15:02:23 ]

Offline
Kaross
03. Apr 2023, 13:19 #26

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Apr 2023, 11:27:06 @spozzais rakstīja:

01 Apr 2023, 15:16:01 @Kaross rakstīja:

01 Apr 2023, 01:00:28 @spozzais rakstīja:


Labs vakars biedriem.
2012 gada F11,+/- 4-5h auto pastāvot aizmugurē pneima līdz zemei lejā,iekāpjot auto auto,iedarbinot kompresors uzpumpē un kamēr auto lieto problēmas nekādas.Kā auto tiek novietots uz nakti vai pa dienu pāris h,nosēžās līdz galam un abas puses.Negribās ticēt,ka vienlaicīgi abās pusēs baloni ir izbeigušies.Varbūt,kādam ir pieredze un viedoklis kur meklēt vainu?
Sākās pēkšņi vienā dienā,kad no rīta nevarēju saprast kas pa stanceworks stāv pie mājas.
Paldies jau iepriekš!


Tu vairāk kravu sakrauj uz vienu sānu mašīnai vai centies braukt tikai kreisos līkumus, lai dilst vairāk vienas puses spilvens? Vai kāda tam ir ideja, ka abi nevar nobeigties reizē? 95% gadījumu tie ir spilveni. Es pat neesmu neko citu šiem modeļiem mainījis kā tikai spilvenus.

Es nesaprotu,kas tik ļoti izbrīna no jautājuma,vai tiešām abi spilveni vienlaicīgi vienā dienā var izbeigties,ja iepriekš nekādas manāmas problēmas nav bijušas.Un ir dienas kad nenosēžas,palasot apkārt,kam ir bijušas šāda veida problēmas, viss biežāk vaina ir bijusi meklējama kompresorā,precīzāk soleonida vārstā kurš sāk sprūst un ne vienmēr aizverās.


Es atkal nesaprotu, kapēc tik ļoti izbrīna, ka abi spilveni vienā dienā izbeidzas?
Iepriekš nekādas manāmas problēmas nav, kad pātrūkst dzinēja ķēdes, nav manāmas problēmas, kad izbeidzas priekšējā luktura lampiņa. 90% gadījumu nav manāmas problēmas jebkādam auto defektam.
Recepte ir vienkārša - cel uz pacēlāja un skaties vai nav plaisas baloniem. JEbkādas - mazas, lielas, visas norādīs uz to, ka jāmaina spilvens. Viss. Ja nav, tad jau jāmeklē dziļāk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo