Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E70 (2007-...), X5 F15 (2013-...)

Tēma: X5 E70

AutorsZiņojums
sys9291
08. Aug 2022, 16:59 #21

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Jun 2022, 16:04:01 @anriosss rakstīja:
Nestrādāja AC, uzpildīju- divas dienas gāja un pārstāja iet…
Met kļūdu ;
E729 No message (automatic air recirculation control sensor 0x2D0), receiver integrated automatic heating/air conditioning system, transmitter JBE.

Uz kuru pusi skatīties ?
Filtrus esmu nomainījis (arī to zem cimdu nodalījuma)
Spiediens ac sistēmā ir.
Auc sensoru arī mainīju , bet pieņemu viņam sakara nav …

P.s e70 173kw 3.0d 2009.gads.

šai kļūdai nevajadzētu radīt problēmas ar AC...
Offline
eposs
09. Aug 2022, 14:28 #22

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


08 Aug 2022, 15:44:52 @RolandsK rakstīja:
E70 7 vietīgajā versijā vidējā rinda ir bīdāma? 6,7 vietas ir lietojamas?


Nav bīdāma,tikai mugurai divas pozīcijas.Viatas 6 un 7 ir lietojamas,bet ērtības nekādas,bērniem vairāk piemērots.
Offline
Dzerve
31. Aug 2022, 14:47 #23

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: 328,535D

Sveiki,

Varat ieteikt kur vest pārbaudīt E70 priekš iegādes, un nav uz jūs ar 4.8 dzinēju?!

[ Šo ziņu laboja Dzerve, 31 Aug 2022, 14:47:32 ]

Offline
strange_panda
31. Aug 2022, 16:05 #24

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


31 Aug 2022, 14:47:18 @Dzerve rakstīja:
Sveiki,

Varat ieteikt kur vest pārbaudīt E70 priekš iegādes, un nav uz jūs ar 4.8 dzinēju?!


Nekur, Latvija nezina bmw benzīna motorus it ipaši retos V8 ... dzen uz jebkuru drošu servisu kur pārbaudīts piekari un kļudas ... (rekomendācijas tepat forumā) un ja auto būs daudz maz "dzīvs" un vēlēsies to pirkt paredzi savus 15-20k mašīnas uzturēšanai un motora remontam ... (lielāka daļa summas motora problēmu risināšanai kuras ieraudzīs tikai to ekspluatējot). Ja gribās auto ko zina remontnieki un daudz maz labi brauc 35/40D ar biturbo par 50D var domāt to zin remontnieki bet ir daudz problēmu un izdevumu.

P.S pavecs x5 sanāk ka summa ko pērc vienkārši pieskaiti tik pat remontiem/atjaunošanai nākamajiem 1-2 gadiem ja tas ir izplatīts dīzelis, benzīnam ... iespējas ir neierobežotas Protams var braukt neremontējot ar klabošu piekarim ar lustru panelī kā VAG ... nevelkošu motoru avārijas režimā ...
Offline
hrjaz
31. Aug 2022, 17:57 #25

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 704

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Tas ir , tik daudz uzrakstīt un tik maz pateikt!
Offline
JDS
31. Aug 2022, 20:42 #26

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10966

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Aug 2022, 16:05:00 @strange_panda rakstīja:

31 Aug 2022, 14:47:18 @Dzerve rakstīja:
Sveiki,

Varat ieteikt kur vest pārbaudīt E70 priekš iegādes, un nav uz jūs ar 4.8 dzinēju?!


Nekur, Latvija nezina bmw benzīna motorus it ipaši retos V8 ... dzen uz jebkuru drošu servisu kur pārbaudīts piekari un kļudas ... (rekomendācijas tepat forumā) un ja auto būs daudz maz "dzīvs" un vēlēsies to pirkt paredzi savus 15-20k mašīnas uzturēšanai un motora remontam ... (lielāka daļa summas motora problēmu risināšanai kuras ieraudzīs tikai to ekspluatējot). Ja gribās auto ko zina remontnieki un daudz maz labi brauc 35/40D ar biturbo par 50D var domāt to zin remontnieki bet ir daudz problēmu un izdevumu.

P.S pavecs x5 sanāk ka summa ko pērc vienkārši pieskaiti tik pat remontiem/atjaunošanai nākamajiem 1-2 gadiem ja tas ir izplatīts dīzelis, benzīnam ... iespējas ir neierobežotas Protams var braukt neremontējot ar klabošu piekarim ar lustru panelī kā VAG ... nevelkošu motoru avārijas režimā ...

Tu neko labaaku par kuuposhu pirmaas paaudzes x5 redzeejis neesi, ko Tu tur shljupsti.
Ir kas maak Latvijaa benziina dzineejus un ljoti labi maak.
Offline
bum_bumz
31. Aug 2022, 21:02 #27

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6795

Braucu ar: E34


31 Aug 2022, 14:47:18 @Dzerve rakstīja:
Sveiki,

Varat ieteikt kur vest pārbaudīt E70 priekš iegādes, un nav uz jūs ar 4.8 dzinēju?!

Janu čalis nemāk Kaspich, pārkopēju

N63
saakotneejaas relizees, ja pareizi atceros, bija vecaa tipa/3 plunzheru HPFP, 2 pcs. Shie HPFP nav no droshaakajiem un ilgmuuzhiigajiem. Saak teceet kaads no vaarstiem [tipiski - reguleejoshais], jaamaina viss suuknis. Suuknju cean ap 1K/pcs [apmainjas programmas ietvaros].
Naakoshajaas relizees jau paraadaas mazie suuknji kaa N43, N55 [ne pirmajaa reliizee] un B seerijaa. Ar shiem suukjiem probleemu nav.
Sprauslas. 079. Aktuaalaa cena: ap 500 EUR. Deficiits, backorder ap 15k pcs.
tipiska lazha - tek aukstaa startaa. Jaa, DME samazina Rail spiedienu liidz 50bar [tuksgaita], bet probleema paliek. Taatad, jaaskata cilindru efektivitaate un integratori aukstajaa startaa.
Turbiinu dzeseeshana. Iipasha uzmaniiba jaapieveersh sekundaarajam kontuuram. Pirmajaas reliizees bija parasts DC motoritis cirkulaacijai. Tikai velaak paraadaas motoriitis ar LIN kontroli.
It iipashi pirmajaa keisaa - tipiski, motoriitim kirdik, neviens nezina. Visiem N63, ko esmu redzeejis, ir bijusi sajaata shii kontuura atgaisoshanas sisteema [jo TIS doamats lohiem].
Veel - pat dzesi uzpildit var tikai ar spectooli. Liela dalja sho dzineju brauc pussausi. Nu, un tad brinamies, ka paarkarst.
Veel probleema: E seerijai ISTA nav pieejama Expert mode [cik atceros, paraadaas tikai ar F seeriju]. Tas apgruutina diagnostiku, protams.
Nianshu netrukst, es taa/pa fikso.

Offline
crime
31. Aug 2022, 21:10 #28

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8535

Braucu ar: m635csi

jautajums jau bija par n62 4.8, nevis par to, ko kaspich aprakstija.
Offline
strange_panda
31. Aug 2022, 21:15 #29

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


31 Aug 2022, 20:42:35 @JDS rakstīja:

Tu neko labaaku par kuuposhu pirmaas paaudzes x5 redzeejis neesi, ko Tu tur shljupsti.
Ir kas maak Latvijaa benziina dzineejus un ljoti labi maak.


Piedāvajumus studijā ... Vai arī der pakluset ja neko lietderīgu nevari pateikt

Jā ir kupoši šie dīzeļi ja tos pārforcē ... laikam no M57 izpieda ap 280zs (Maskavijā M57 bieži izmanto kā donoru motoru ar kārbu automātu 4x4 custom tehnikas pārbūvei(liekot UAZ, Ford un citos 4x4 braucamrīkos) un līdz ar to īpašniekam ir iespēja izvēlēties saglabāt ekaloģiju vai izspiest 280zs un dabūt melnus dūmus pie pilnas gāzes )
Benzīna motorus Latvijā neprot ... zinu radinieks pamatīgi pamocijas pa servisiem ar savu e38 4.4 litru brīnumu un tas ir vienkāršs BMW V8 motors, nerunāju E70 ar 4.8 kurš ir vēl komplicētāks un retāks ... Latvija nav šo meistaru jo mums nav benzīna šadu auto prakstiski. Runājot par šadiem auto kolēģis meklēja šada tipa benzīnnieku v6 vai v8 un sākot trim litriem brīvdienu izbraukumiem papildus prasība četras durvis un pieteikams bagāžnieks iegādes budžets(bez apkopēm un remontiem tiem ir atsevišķs budžets ) ap 10k zīmolam nav nozīmes ... Nopirka BMW 5 sērijas GT ar 40D ... pie kam šim kungam tas ir pirmais dīzeļa auto vispār ... Nu nav mums šādu auto ... auto vajadzēja braukt sportiski ... un interesanti ... Gribējās kaut ko pieklājīgu. Negribēja ņemt dīzeli vispār bet kad paskatījas ko var nopirkt uz vietas paņēma dīzeli jo citu variantu nebija un meklēja nesteidzīgi kaut kur gadu, ņemot vērā arī servisa pieejamību. Starp citu ikdiena brauc ar benzīna mazauto ar turbo ...
Offline
JDS
31. Aug 2022, 21:26 #30

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10966

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Panda, tev ir nauda, esi gatavs nepist praatu, likt atpakalj detaljas kas ir demonteetas “labojot” auto, un likt labas kvalitaates detaljas? Tu neesi gatavs pilniigi neko no taa dariit, tapeec tev arii nav normaalu meistaru kas maak benziinus.
Tev jau reiz forumaa teica, tas pats Kaspich, ljoooti labi maak benziinus.
Tak beidz slaveet to savu aizveesturisko traktoru kursh nekur neiet un nekad arii nav gaajis, lai ko ar vinju dariitu.
Nekad ne pie viena meistara neesmu saskaaries ar to, ka nemaak M62b44 to jau nu tieshaam maak daudzi.
Bet ir arii kas maak jaunaakus benziinus, kaa jau mineeju tas pats Kaspich
Turpini dziivot uraalu forumos un slaveet savu traktoru kurah rij un neiet

[ Šo ziņu laboja JDS, 31 Aug 2022, 21:27:18 ]

Offline
Araajz
31. Aug 2022, 21:38 #31

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28340

Braucu ar: E39

Kaspich Kaspich - Kaspich sūta nahuj LV
Offline
JDS
31. Aug 2022, 21:45 #32

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10966

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Aug 2022, 21:38:08 @Araajz rakstīja:
Kaspich Kaspich - Kaspich sūta nahuj LV

Varbuut vinsh suuta nahuj tos kam nav naudas un kuri pish praatu tikai, nevis ir gatavi labot savu auto?

[ Šo ziņu laboja JDS, 31 Aug 2022, 21:46:02 ]

Offline
Araajz
31. Aug 2022, 21:47 #33

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28340

Braucu ar: E39


31 Aug 2022, 21:45:26 @JDS rakstīja:

31 Aug 2022, 21:38:08 @Araajz rakstīja:
Kaspich Kaspich - Kaspich sūta nahuj LV

Varbuut vinsh suuta nahuj tos kam nav naudas un kuri pish praatu tikai, nevis ir gatavi labot savu auto?

Diršana
Offline
JDS
31. Aug 2022, 21:56 #34

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10966

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Aug 2022, 21:47:41 @Araajz rakstīja:

31 Aug 2022, 21:45:26 @JDS rakstīja:

31 Aug 2022, 21:38:08 @Araajz rakstīja:
Kaspich Kaspich - Kaspich sūta nahuj LV

Varbuut vinsh suuta nahuj tos kam nav naudas un kuri pish praatu tikai, nevis ir gatavi labot savu auto?

Diršana

Nu ja tevi pasuutiija, izveelies pats variantu kapeec
Vienkaarshi jaamaak runaat

P.s. vajadzeeja pupus raadiit

[ Šo ziņu laboja JDS, 31 Aug 2022, 21:59:28 ]

Offline
sys9291
31. Aug 2022, 22:02 #35

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


31 Aug 2022, 21:38:08 @Araajz rakstīja:
Kaspich Kaspich - Kaspich sūta nahuj LV

Nu spriežot pēc viņa ierakstiem iznāk ka nē...
Offline
strange_panda
31. Aug 2022, 22:28 #36

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


31 Aug 2022, 21:26:37 @JDS rakstīja:
Panda, tev ir nauda, esi gatavs nepist praatu, likt atpakalj detaljas kas ir demonteetas “labojot” auto, un likt labas kvalitaates detaljas? Tu neesi gatavs pilniigi neko no taa dariit, tapeec tev arii nav normaalu meistaru kas maak benziinus.
Tev jau reiz forumaa teica, tas pats Kaspich, ljoooti labi maak benziinus.
Tak beidz slaveet to savu aizveesturisko traktoru kursh nekur neiet un nekad arii nav gaajis, lai ko ar vinju dariitu.
Nekad ne pie viena meistara neesmu saskaaries ar to, ka nemaak M62b44 to jau nu tieshaam maak daudzi.
Bet ir arii kas maak jaunaakus benziinus, kaa jau mineeju tas pats Kaspich
Turpini dziivot uraalu forumos un slaveet savu traktoru kurah rij un neiet

Kārtējais par neko ... nu nezinu benzīna auto nav uz ielas un nav ipaši sludinājumos ja meklēt kautko ar 6 cilindriem un vairāk un litrāžu virs 3 litriem, nav izplatīt uz ielas un līdz ar to nav izplatītu servisa kas tos remontēs un tā ir Latvijass servisu piejamības realitāte ... Par ko ir runa ... Un tā ir daudziem ne velti kolēģis ikdienā brauc ar nelielielu benzīna turbo tabureti, bet kad gribēja lielu citu auto (iepriekšējais cieta avārīja ar pārka lielu virbūves deformāciju) vajadzēja ņemt dīzeli ... Pie mums brauc ar dīzeļiem un nestāstīt muļķibas par lietotu detaļu uzstādīšanu ... Iesaku sākt ar to samierināties un nestāstīt ka tā nav, ja ir runa par liela izmēra auto, benzīna mazauto nedzivo ilgi īpaši ar turbo (tas kolēģis turbīnu tam brīnumam ir mainījas reizes 2... kas ir normāli tam auto ...) ... viņiem šādu servisu nevajag ... viņi iet uz utilizāciju vai pērk jauno motoru no Vācijas/Polijas ... M57 brauc normāli un patēriņs ir atbilstošs jauda it īpaši ja noņemt īpašniekam nekam nevajadzīgos ekaloģiskos ierobežojumus ... un samierināties ar melniem dūmiem pie pilnas gāzes ... E53 un E70 pirms restaila problēma ir šespakāpju automāts ... kurš nepaŗslēdzas pietiekami ātri ... pēcmūsdienu standartiem ... un netur(rūpnīcas slodze) virs 600NM kas protams ir labojama lieta (Sonax )
Offline
JDS
31. Aug 2022, 22:49 #37

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10966

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Beidz murgot man visi auto ir benziina, gan vairaaki v8, gan r6, un nevienu nav bijusi probleema salabot. Arii tevis piemineeto 4.4
Bet, kaa jau teicu, turpini slaveet savu kuuposho kasti.
Nekam nevajadziiga ekologija

Latvijas realitaate ir kuuposho diizelju iipashnieki, kuri auto remontee demonteejot ruupniicaa uzstaadiitas detaljas un pa leeto nochipinot pie kaada copy paste meistara. Jo taa ir leeti un veel paraadaas mega jauda laimes formula

[ Šo ziņu laboja JDS, 31 Aug 2022, 22:51:17 ]

Offline
strange_panda
31. Aug 2022, 23:16 #38

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


31 Aug 2022, 22:49:17 @JDS rakstīja:
Beidz murgot man visi auto ir benziina, gan vairaaki v8, gan r6, un nevienu nav bijusi probleema salabot. Arii tevis piemineeto 4.4
Bet, kaa jau teicu, turpini slaveet savu kuuposho kasti.
Nekam nevajadziiga ekologija

Latvijas realitaate ir kuuposho diizelju iipashnieki, kuri auto remontee demonteejot ruupniicaa uzstaadiitas detaljas un pa leeto nochipinot pie kaada copy paste meistara. Jo taa ir leeti un veel paraadaas mega jauda laimes formula


Pilnīgas muļķibas ... ja runā par M57 to var dabūt ejošu pa 250-300 eiro (viss motors), sprauslas var sarementotēt tas ir lētāk kā pirkt demontētas vai jaunas ... protams protams sataisīt pjezo spraulas nevarēs (vēlākie dīzeļi un benzīna motori) ... benzīnam nav pat kur tās pārbaudīt un taisīt, tas ir tik izplatītiti motori ... pārbaudīts M57 motors ir ap 2500 (bez agregatiem, bet ar pilnība parlāsītām iekšam un garantiju uz to visu) Par problēmam ar benzīna motoriem visdrīzak tāpat ka dīzelim līdz zināma brīdim tās var ignorēt ... paziņu/kolēģu pieredze ar benzīnu ar 6 un 8 cilindriem un tilpumu sākot 3 litri ir negatīva nu nezina mūsu servisi šos auto un motorus, jo tie ir pārāk reti ... pie mums pazīst dīzeļus ... un stāstīt pasakas ka pie mum prot labi sataisīt šadus benzīnu agregātus vajag doties uz valsts televīziju ... un stātīt to pensionieriem un citai publikai kuriem nav savu auto ... Problēmas sakne ir vāja automehāniķu/diagnostu profesionāla izglītošana ... viņi mācas no prakses ... jeb ejošakiem auto, kuri mums pārsvarā ir dīzeļi ... Paskaties uz to pašu Vlasovu ... viņs nesen nopirka savai kundzei dīzeli ... pasūtīja jaunu tā kā varēja paņem arī šos prefektos benzīna motorus, bet nē dīzeli paņēma uz kupeju ... Ja pašam patīk benzīns nav problēmu bet nevajag stāstīt pilnīgākas muļkibas par dīzeļiem tikai tāpēc ka vairuma cilvēku tie ir piemērotāki un viņi izvēlas šādu motoru ...
Offline
JDS
31. Aug 2022, 23:26 #39

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10966

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Veelreiz, beidz murgot
Tas, ka kaadam tavam pazinjam nav bijusi nauda sataisiit m62 motoru nenoziimee, ka visi benziini ir nopisti, kaa tavam pazinjam tas motors savulaik bij tik populaars pat drifteru aprindaas, ka vinju maak sataisiit ljooti daudzi. Jaa jaunaakas benziinus maak mazaak cilveeku, bet maak! Un taisa. Protams tas nemaksaa 50eur.
Kaads Vlasovs, tas liikrocis neko vairaak kaa mainiit riepas un izgriezt dpfus nemaak. Tur tev arii rodas iespaids un Vlasova video sqskqtiijies ka diizels ir uber alles vinsh ir kapeikpiseejs, vinsh nekad nepanjems benziinu. Jo pat shim auto vinsh uztraucaas pa 0.1 litra pateerinja starpiibu

Tu vismaz saproti, kapeec nevar paarbaudiit tevis oiemineetaas benziina sprauslas? ne tikai Latvijaa

[ Šo ziņu laboja JDS, 31 Aug 2022, 23:26:56 ]

Offline
strange_panda
01. Sep 2022, 07:35 #40

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan

Ja Vlasovs gribēja ekanomēt 40D nepērk ... tam auto ir arī ekanomiskāki un lētāki 2 litru dīzeļi ar visu biturbo kas brauc labi es pat teiktu tam auto ir pat ekanomiski benzīna turbo motori kuriem degvielas patērīņs ir analoģisks un iegādes cena zemāka (jaunam auto tie ir 5-10k kas ir jūtams apjoms)... Atgādinu to auto apkalpos Inchape jo tas ir uz garantijas ... un ekanomēt pirmos 100k vai garantijas laikā nesanāks uz arī uz apkopēm ... Pie kam tas nav vienīgais gadījums pat tas augstāk minētais kolēģis kas meklēja sev piemēroto sešnieku vai astoņnieku ar sākot trīs litru tilpumu nopirka dīzeli jo saprata ka esošais serviss kas apkalpo mazlitrāžas benzīna turbo tabureti to lielu benzīnnieku nepavilks bet lielo dīzeli gan piekam ir daudzas citas vietas kur var aizbraukt ja esošais serviss pārstās apmierināt... neviens vidusmēra auto īpašnieks neskraidīs meklējo vienu īpašu meistaru savam benzīniekam bet nopirks to ko var apkalpot/saremontēt daudzās vietās bez problēmām, Latvijā tas ir dīzelis ja gribam lielu auto ar jaudīgu motoru ...
P.S visi iekšdedzes motori is smirduļi pēc dabas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo