Online

Pašreiz BMWPower skatās 268 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jauna (0 km) auto iegāde

AutorsZiņojums
janisdaubergs
12. Jul 2021, 16:37 #21

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


12 Jul 2021, 14:52:48 @Krekers rakstīja:
Paldies tiem, kas puslīdz normāli padalījās pieredzē, bet izskatās ka powerā nekas nav mainījies. Cilvēki šajā un citos topikos mēģina blatot kādi viiņi ir naži iķis nav problēmas: un :dawdz nawdas:. Paralēli dzīvo pie mammām, skenē ar baltu velti topiku un krāj naudu lietotām riepām, savam līzingā esošajam e36.

Es nevienu aiz deguna vazāt netaisos, netaisos melot vai maldināt. Kā arī netaisos izvirzīt kaut kādus ultimātus. Es vēlējos painteresēties par procesu un kā tādu, ar kuru pats līdz šim nebiju saskāries. Kā arī tika uzdots jautājums par atlaidēm. Mans uzskats ir, ka 10-15% jāvar ir nomest, jo tā dara gan pērkot būvmateriālus, gan citas lietas. Tai skaitā uz placi pērkot auto, vienmēr var dabūt atlaidi. Un nevis ar teātri un lūgšanos, bet normāli sarunājot. Šeit vēlējos dabūt tikai apstiprinājumu vai noraidījumu šim faktam (respektīvi, uzzināt citu pieredzi).





Skoda skaties uz auto, kas ir salonā/noliktavā, tagad atlaides nedod, jo tos auto ļoti pērk. Plus skoda bieži ir kampaņas, nesen cik zinu varēja labus karoq pa 32k paņemt.
Pirms gada, kad sievai ņēmu auto atlaide bija tikai tāpēc un jau bez prasīšanas, jo auto bija salonā, bija no 32+ uz ~28;
Kolēga, kas pirka custom superb to gaidīja 7 mēnešus un atlaide bija 5%.
Par 10-20% aizmirsti, tos dod tikai ar rūpnīcas atbalstu.
Offline
shirminieks
12. Jul 2021, 17:38 #22

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1708

Braucu ar: 81


12 Jul 2021, 09:58:48 @Vantage rakstīja:
Atlaide ir ok, bet skumji ka mums te interesanta sabiedrība. piedāvāju modeli:

Kā būtu 'jauki darīt' pērkot populāru brendu, ja tam ir vairākas pārstāvniecības piem. VW vai Škoda:

1) Aiziet pie pirmā dīlera, izspiest atlaidi.
2) Balstoties uz pirmo, aiziet šantažēt otru dīleri.
3) Atgriezties pie pirmā. Izspiest pēdējo kapeiku.
4) Uzburt ainu, ka auto tiek pirkts lielas kompānijas ietvaros, prasīt mistiskas korporatīvās atlaides un stāstīt par korporatīvo uzņēmumu atlaižu iepirkuma papīrīšiem.
5) Pasūtīt ON kredžā ar max lielu atpirkumu un mazāko kilometrāžu. Domāsim pēctam.
6) Pieprasīt ziemas riepas, paklājiņus un pilnu bāku.
7) Eļļas maiņām un citām primitīvām lietām veikt 'cenu aptauju' kurā salonā būs par rubli lētāk. Interesēties vai var veikt remontus trešās puses servisā, jo ir lasīts ka eiropā tā dara un drīkstot.
Nākt uz apkopi un salonu pēc 'customer experience', dzert daudz viņu tējiņas, kafijas, cepumus, tualetes, internetu un prasīt pēc maiņas auto. Izturēties kā būtu nopircis Maybach 62 S ar sarkano paklāju.
9) Nest savu eļļu un filtrus uz apkopi. Pieprasīt pārliecināties ar fizisko kontroli cik tiek liets, vai atgriezts tiek materiāls (vecās detaļas). Izmērīt eļļu cik ieliets un sūdzēties, jo ir liets par daudz/par maz (vajadzīgo pasvītrot) un sūdzēties.
10) Sūdzēties, saukt uzņēmuma vadītāju, veikt rakstiskas zajavas par itkā-garantijas-remontu jo taču auto iR gArAntIjA!!!! uz 5 gadi!!! Galu galā čīkstēt, jo visi zog, dīleris zog un ražotāji ir meļi (nesakrīt patēriņš ar CSDD ierakstu vai tamlīdzīga muļķība). Rakstīt zajavu, tiesāties un vaidēt.

...


Dažas lietas ir pilnīgs bezsakars (#4-#8, #10), bet attiecībā uz pārējām:
#1-3: noziedo dažas stundas saziņā ar dīleriem lai dabūtu dazus procentus zemāku cenu auto (3% no 30kEUR auto ir 900e, kas ir BMWPOWER vidējā dienas alga);
#5: dabūjot maksimālu OL atlikumu (pie normāla nobraukuma limita, kurā reāli vari iekļauties) faktiski iegūsti reālu iespēju auto nomest dīlerim bez diskusijām;
#9: man salasīt savam auto filtrus/eļļu priekš apkopes aizņēma 15min (plus 5min līdz pakomātam), nākamreiz būs 'order again', kā rezultātā (rēķinot ar dārgākajiem filtriem):
- Eļļa + filtrs: dīleris = 140e, eparts = 70e
- Degvielas filtrs: dīleris = 65e, eparts = 25e
- Salona filtrs: dīleris = 30, eparts = 17e
- Gaisa filtrs: dīleris = 30e, eparts = 15e

Nav jau žēl dīlerim samaksāt par darbu (tai skaitā paredzēto auto pārbaudi (paskatās šķidrumus, bremzes, utt.) un ierakstu vēsturē), bet ne jau 100% uzcenojumu detaļām un šķidrumiem. Nav jau tā, ka dīleri ir nabadziņi, kam naudas nav

Paskaties labāk kādas atlaides UK caur CARWOW tiek dalītas (protams ar auto importētāju un ražotāju labvēlību/atbalstu).

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 12 Jul 2021, 17:42:00 ]

Offline
Mizx
12. Jul 2021, 17:58 #23

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


12 Jul 2021, 17:38:56 @shirminieks rakstīja:

12 Jul 2021, 09:58:48 @Vantage rakstīja:
Atlaide ir ok, bet skumji ka mums te interesanta sabiedrība. piedāvāju modeli:

Kā būtu 'jauki darīt' pērkot populāru brendu, ja tam ir vairākas pārstāvniecības piem. VW vai Škoda:

1) Aiziet pie pirmā dīlera, izspiest atlaidi.
2) Balstoties uz pirmo, aiziet šantažēt otru dīleri.
3) Atgriezties pie pirmā. Izspiest pēdējo kapeiku.
4) Uzburt ainu, ka auto tiek pirkts lielas kompānijas ietvaros, prasīt mistiskas korporatīvās atlaides un stāstīt par korporatīvo uzņēmumu atlaižu iepirkuma papīrīšiem.
5) Pasūtīt ON kredžā ar max lielu atpirkumu un mazāko kilometrāžu. Domāsim pēctam.
6) Pieprasīt ziemas riepas, paklājiņus un pilnu bāku.
7) Eļļas maiņām un citām primitīvām lietām veikt 'cenu aptauju' kurā salonā būs par rubli lētāk. Interesēties vai var veikt remontus trešās puses servisā, jo ir lasīts ka eiropā tā dara un drīkstot.
Nākt uz apkopi un salonu pēc 'customer experience', dzert daudz viņu tējiņas, kafijas, cepumus, tualetes, internetu un prasīt pēc maiņas auto. Izturēties kā būtu nopircis Maybach 62 S ar sarkano paklāju.
9) Nest savu eļļu un filtrus uz apkopi. Pieprasīt pārliecināties ar fizisko kontroli cik tiek liets, vai atgriezts tiek materiāls (vecās detaļas). Izmērīt eļļu cik ieliets un sūdzēties, jo ir liets par daudz/par maz (vajadzīgo pasvītrot) un sūdzēties.
10) Sūdzēties, saukt uzņēmuma vadītāju, veikt rakstiskas zajavas par itkā-garantijas-remontu jo taču auto iR gArAntIjA!!!! uz 5 gadi!!! Galu galā čīkstēt, jo visi zog, dīleris zog un ražotāji ir meļi (nesakrīt patēriņš ar CSDD ierakstu vai tamlīdzīga muļķība). Rakstīt zajavu, tiesāties un vaidēt.

...


Dažas lietas ir pilnīgs bezsakars (#4-#8, #10), bet attiecībā uz pārējām:
#1-3: noziedo dažas stundas saziņā ar dīleriem lai dabūtu dazus procentus zemāku cenu auto (3% no 30kEUR auto ir 900e, kas ir BMWPOWER vidējā dienas alga);
#5: dabūjot maksimālu OL atlikumu (pie normāla nobraukuma limita, kurā reāli vari iekļauties) faktiski iegūsti reālu iespēju auto nomest dīlerim bez diskusijām;
#9: man salasīt savam auto filtrus/eļļu priekš apkopes aizņēma 15min (plus 5min līdz pakomātam), nākamreiz būs 'order again', kā rezultātā (rēķinot ar dārgākajiem filtriem):
- Eļļa + filtrs: dīleris = 140e, eparts = 70e
- Degvielas filtrs: dīleris = 65e, eparts = 25e
- Salona filtrs: dīleris = 30, eparts = 17e
- Gaisa filtrs: dīleris = 30e, eparts = 15e

Nav jau žēl dīlerim samaksāt par darbu (tai skaitā paredzēto auto pārbaudi (paskatās šķidrumus, bremzes, utt.) un ierakstu vēsturē), bet ne jau 100% uzcenojumu detaļām un šķidrumiem. Nav jau tā, ka dīleri ir nabadziņi, kam naudas nav

Paskaties labāk kādas atlaides UK caur CARWOW tiek dalītas (protams ar auto importētāju un ražotāju labvēlību/atbalstu).

1) Vispār jau ja pērk auto ar BMWPOWER vidējo dienas algu 900 EUR, tad tā būtu nevis jānokaulē, bet jāatstāj pa virsu pārdevējam kā dzeramnauda cash.
2) Neesmu dzirdējis, ka eparts būtu šācis tirgot OEM detaļas. Zinot aizkulises, OE detaļas ir tomēr stipri sliktākas, attiecigi cenu atšķirība ir pamatota. Protams, OEM arī var dabūt lētāk kā ar kāju verot durvis pie izplatītāja, vienkārši piemērs ar eparts ir nevietā. Izklausās pēc tā, ka uz ziemu tiks liktas lietotas riepas tepat no lietotu riepu diskusijas.
Offline
josi
12. Jul 2021, 18:11 #24

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


12 Jul 2021, 17:58:41 @Mizx rakstīja:
Zinot aizkulises, OE detaļas ir tomēr stipri sliktākas, attiecigi cenu atšķirība ir pamatota.

Kādēļ lai tā būtu?
Offline
kb
12. Jul 2021, 18:13 #25

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Mizx, kādas tad ir tās aizkulises par detaļām pie dīlera vs detaļām no veikala?
Pie rokas trāpījās Touareg dīlera rēķins par apkopi, tur salona filtrs 41,72 EUR +PVN. Trodo.lv pats dārgākais ar tādu VW detaļas kodu ir Mahle par 23,46, t.sk. PVN. Tiešām salona filtrs pie dīlera atšķiras no laba aftermarketa?
Aftermarket piekares detaļas (Lemforder) un bremzes (ATE) BMW sanāk 2-3x lētāk nekā pie dīlera. Par specifiskām detaļām (kā Kaspich rakstītais par BMW gudrajiem ģeneratoriem un neskaidras izcelsmes NGK svecēm u.tml.) nestrīdos.

P.S. 2015.gadā jaunai Škodai pēc pasūtījuma atlaidi Karlo dabūju, ja pareizi atceros, 2% no cenu lapas.

[ Šo ziņu laboja kb, 12 Jul 2021, 18:18:12 ]

Offline
depo
12. Jul 2021, 18:14 #26

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


12 Jul 2021, 18:11:45 @josi rakstīja:

12 Jul 2021, 17:58:41 @Mizx rakstīja:
Zinot aizkulises, OE detaļas ir tomēr stipri sliktākas, attiecigi cenu atšķirība ir pamatota.

Kādēļ lai tā būtu?



Cilvēks visdrīzāk nopirka feiku, tagad skandina, ka OE ir sūds
Offline
shirminieks
12. Jul 2021, 18:15 #27

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1708

Braucu ar: 81


12 Jul 2021, 17:53:54 @Vantage rakstīja:

12 Jul 2021, 17:38:56 @shirminieks rakstīja:

12 Jul 2021, 09:58:48 @Vantage rakstīja:
Atlaide ir ok, bet skumji ka mums te interesanta sabiedrība. piedāvāju modeli:

Kā būtu 'jauki darīt' pērkot populāru brendu, ja tam ir vairākas pārstāvniecības piem. VW vai Škoda:

1) Aiziet pie pirmā dīlera, izspiest atlaidi.
2) Balstoties uz pirmo, aiziet šantažēt otru dīleri.
3) Atgriezties pie pirmā. Izspiest pēdējo kapeiku.
4) Uzburt ainu, ka auto tiek pirkts lielas kompānijas ietvaros, prasīt mistiskas korporatīvās atlaides un stāstīt par korporatīvo uzņēmumu atlaižu iepirkuma papīrīšiem.
5) Pasūtīt ON kredžā ar max lielu atpirkumu un mazāko kilometrāžu. Domāsim pēctam.
6) Pieprasīt ziemas riepas, paklājiņus un pilnu bāku.
7) Eļļas maiņām un citām primitīvām lietām veikt 'cenu aptauju' kurā salonā būs par rubli lētāk. Interesēties vai var veikt remontus trešās puses servisā, jo ir lasīts ka eiropā tā dara un drīkstot.
Nākt uz apkopi un salonu pēc 'customer experience', dzert daudz viņu tējiņas, kafijas, cepumus, tualetes, internetu un prasīt pēc maiņas auto. Izturēties kā būtu nopircis Maybach 62 S ar sarkano paklāju.
9) Nest savu eļļu un filtrus uz apkopi. Pieprasīt pārliecināties ar fizisko kontroli cik tiek liets, vai atgriezts tiek materiāls (vecās detaļas). Izmērīt eļļu cik ieliets un sūdzēties, jo ir liets par daudz/par maz (vajadzīgo pasvītrot) un sūdzēties.
10) Sūdzēties, saukt uzņēmuma vadītāju, veikt rakstiskas zajavas par itkā-garantijas-remontu jo taču auto iR gArAntIjA!!!! uz 5 gadi!!! Galu galā čīkstēt, jo visi zog, dīleris zog un ražotāji ir meļi (nesakrīt patēriņš ar CSDD ierakstu vai tamlīdzīga muļķība). Rakstīt zajavu, tiesāties un vaidēt.

...


Dažas lietas ir pilnīgs bezsakars (#4-#8, #10), bet attiecībā uz pārējām:
#1-3: noziedo dažas stundas saziņā ar dīleriem lai dabūtu dazus procentus zemāku cenu auto (3% no 30kEUR auto ir 900e, kas ir BMWPOWER vidējā dienas alga);
#5: dabūjot maksimālu OL atlikumu (pie normāla nobraukuma limita, kurā reāli vari iekļauties) faktiski iegūsti reālu iespēju auto nomest dīlerim bez diskusijām;
#9: man salasīt savam auto filtrus/eļļu priekš apkopes aizņēma 15min (plus 5min līdz pakomātam), nākamreiz būs 'order again', kā rezultātā (rēķinot ar dārgākajiem filtriem):
- Eļļa + filtrs: dīleris = 140e, eparts = 70e
- Degvielas filtrs: dīleris = 65e, eparts = 25e
- Salona filtrs: dīleris = 30, eparts = 17e
- Gaisa filtrs: dīleris = 30e, eparts = 15e

Nav jau žēl dīlerim samaksāt par darbu (tai skaitā paredzēto auto pārbaudi (paskatās šķidrumus, bremzes, utt.) un ierakstu vēsturē), bet ne jau 100% uzcenojumu detaļām un šķidrumiem. Nav jau tā, ka dīleri ir nabadziņi, kam naudas nav

Paskaties labāk kādas atlaides UK caur CARWOW tiek dalītas (protams ar auto importētāju un ražotāju labvēlību/atbalstu).


#5 jā un nē. atšķirībā kādam auto. un ko darīt, ja pēc pāris gadi ir jāpārdod (nu, mazums)?

Te gan vairāk viss ir atkarīgs no attieksmes, jo bija runa par kādu mistisko pamatatlaidi kuras vienkārši nav. To nevar formulēt. Un ja sākas diskusija par bāzes atlaidi, šķiet ka tiek meklēts jebkāds random iemesls 'ka tikai lētāk'. Protams, pēcgarantijas auto var darīt kā ienāk prātā, par saviem nosacījumiem, kaktā remontēt, bet tāpat ne jau kačāt savas pravas. Tajā pašā Moller, kas noteikti neizceļas ar labākajiem risinājumiem un zemākajām cenām ir atlaižu periods, kur var piem. stronikam nomainīt eļļu par pārsimts eur. parastā cena 300 ja nemaldos. cik tas maksās uz rokas? nedaudz dārgāk ir, protams. iet čakarēt vēl prātu? prasīt vai ir ieliets/izliets? vēl aiziet apskatīties meham pie rokas?

Dažādās diskusijās, ko esmu dzirdējis no paziņām, kas vēlas iegūt vai ir iegādājušies jaunu auto dažādās cenu kategorijās, kā arī no servisa apkalpojošās puses, bieži dzirdu dīvainus argumentus par jauniem auto. Cilvēki sagaida, ka jauns auto būs pilnīgi tik pat kā bez izmaksām. Īstenībā jau nav jau tik traki, taču zināms ar ko rēķināties.


Lai trāpītos uz šīm servisa akcijām vajag regulāri šķirstīt dīleru mājaslapas un tam sekot līdzi. Un ja nebūs - atliksi apkopi gaidot promo periodu? Nē paldies.

Par pamatatlaidi piekrītu - maržas uz jaunajiem auto ir tik mazas, ka varētu teikt, ka tās vispār nav. Dīleri jaunu auto gandrīz vai ‘atdod’ un pelna uz visu pārējo (servisu, apkopēm, apdrošināšanu, lietot auto atpirkšanu).
Offline
Mizx
12. Jul 2021, 18:33 #28

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


12 Jul 2021, 18:13:07 @kb rakstīja:
Mizx, kādas tad ir tās aizkulises par detaļām pie dīlera vs detaļām no veikala?
Pie rokas trāpījās Touareg dīlera rēķins par apkopi, tur salona filtrs 41,72 EUR +PVN. Trodo.lv pats dārgākais ar tādu VW detaļas kodu ir Mahle par 23,46, t.sk. PVN. Tiešām salona filtrs pie dīlera atšķiras no laba aftermarketa?
Aftermarket piekares detaļas (Lemforder) un bremzes (ATE) BMW sanāk 2-3x lētāk nekā pie dīlera. Par specifiskām detaļām (kā Kaspich rakstītais par BMW gudrajiem ģeneratoriem un neskaidras izcelsmes NGK svecēm u.tml.) nestrīdos.
OEM detaļas ir mans darbs. Dalīšos personiskā pieredzē. Piesauci salona filtrus. Ražotājs Micronair piegādā gan OEM, gan savās kastītēs. Pasūti abus priekš Mercedes-Benz un redzēsi, ka tiem nav ne mazākās līdzības ne izpildījuma, ne materiālu ziņā. OE šķita, ka saplīsis jau uzstādīšanas laikā. Nākamais piemērs — vienlaicīgi nopirku 2 radiatorus OEM, kas taisīts Behr (Hella) ražotnē un otrs tīrs Behr (Hella). OEM bija no Dienvidāfrikas, OE no Dienvidkorejas. Arī bija skaidrs, ka tie ir 2 pilnīgi dažādi radiatori.
Pamata atšķirība ir tā, ka OEM gadījumā pasūtītājs arī nosaka izmantojamos materiālus, sastāvus. Gumija nav gumija, tai ir simtiem veidu un recepšu. Ražotājs var pat nezināt materiālu sastāvu, ko piegādā lielais OEM pasūtītājs, tā ka izmantojamos materiālus tas savai OE produkcijai liek pēc savām vēlmēm un saprašanas. Kā arī pārsvarā līgumos noteikts, ka OEM piegādātās presformas un pārējo aizliegts izmantot citu detaļu ražošanā, jo tās ir OEM pasūtītāja īpašums. Ja spēj nokopēt izmērus (nav zināma pilna informācija), tad var taisīt līdzīgu (kā jau teicu — materiālu specifikācija bieži nav zināma). Attiecīgi OE ir tikai līdzīgs produkts un pārējais kā veicas. Šorīt pasūtīju sveces AMG motoram. Sākotnēji pa versijām OEM bijuši pat 3 sveču varianti (no piegādātājiem Beru, Bosch, Champion), kas laika gaitā aizstāti ar vienu — sākotnēji Beru piegādāto. Tikai vēl fakts, ka Bosch variants vispār ir izslēgts un pat paša Bosch piedāvātas sveces vairs netiek ieteiktas OEM katalogā kā alternatīva. Jā, Bosch katalogā ir sveces šim motoram, bet OEM vairs neparedz tās kā derīgas. Līdzīgā situācijā pie izplatītāja sanāk, ka ierodos ar savām OE svecēm un prasu tās uzstādīt, bet pēc kataloga tās nemaz nav derīgas.
Piemērs no dzīves, ko visi var pārbaudīt — jēlgumijas cena biržā uz svaru un ķīnas gumijas paklājiņu cena tirgū. Kā viņi spēj tirgot zem pašizmaksas, vai arī tā tomēr nav normāla sastāva gumija?

Temats ir vecs un parasti parāda to kā cilvēki uzķeras lētu ķīnas sū tirgotājiem, kas stāsta "tas pats, tikai citā kastitē". Tos murgus nevajag klausīties, der lētticīgiem cilvēkiem. Pārējais jau subjektīvi izvērtējams par ko un cik kurš gatavs tērēties, tāpēc jau eksistē arī aktīvs lietotu riepu bizness.
Offline
shirminieks
12. Jul 2021, 18:36 #29

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1708

Braucu ar: 81


12 Jul 2021, 18:19:27 @Vantage rakstīja:
Uz parastu pamatapkopi var taupīt veicot to dajebkur. Eļļu, filtri, tas viss sūds un nav raķešu zinātne. Ja taisa pie dīlera, nu kāpēc tad taisīt vijebonus, pat ja atnāci ar savām detaļām. True story par tiem, kas ložņā pie meha un tirinās apkārt, dīc ka kautkas nav tā, tiesa tas gan vienā ne-premiuma VAG grupas servisā. Tev jau uztaisīja pa lēto - nu ko tu vēl gribi izspiest no tā kantora?


Apkope pie dīlera ir ieraksts auto vēsturē plus tomēr kkāds standarta inspection checklist (man pie apkopes pielēja 300ml dzesēšanas šķidrumu, pateica, ka bremžu diskus uz nākamo apkopi vajadzēs samainīt (iedeva detaļu kodus, ieteica kurus brendus ņemt/neņemt)), par ko es esmu gatavs samaksāt.

Nepazīstu gan nevienu, kas uz pirkstiem dīlera mehiem skatās, bet nešaubos, ka arī tādi atradīsies.
Offline
Mixzzz
12. Jul 2021, 19:02 #30

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


12 Jul 2021, 17:58:41 @Mizx rakstīja:

12 Jul 2021, 17:38:56 @shirminieks rakstīja:

12 Jul 2021, 09:58:48 @Vantage rakstīja:
Atlaide ir ok, bet skumji ka mums te interesanta sabiedrība. piedāvāju modeli:

Kā būtu 'jauki darīt' pērkot populāru brendu, ja tam ir vairākas pārstāvniecības piem. VW vai Škoda:

1) Aiziet pie pirmā dīlera, izspiest atlaidi.
2) Balstoties uz pirmo, aiziet šantažēt otru dīleri.
3) Atgriezties pie pirmā. Izspiest pēdējo kapeiku.
4) Uzburt ainu, ka auto tiek pirkts lielas kompānijas ietvaros, prasīt mistiskas korporatīvās atlaides un stāstīt par korporatīvo uzņēmumu atlaižu iepirkuma papīrīšiem.
5) Pasūtīt ON kredžā ar max lielu atpirkumu un mazāko kilometrāžu. Domāsim pēctam.
6) Pieprasīt ziemas riepas, paklājiņus un pilnu bāku.
7) Eļļas maiņām un citām primitīvām lietām veikt 'cenu aptauju' kurā salonā būs par rubli lētāk. Interesēties vai var veikt remontus trešās puses servisā, jo ir lasīts ka eiropā tā dara un drīkstot.
Nākt uz apkopi un salonu pēc 'customer experience', dzert daudz viņu tējiņas, kafijas, cepumus, tualetes, internetu un prasīt pēc maiņas auto. Izturēties kā būtu nopircis Maybach 62 S ar sarkano paklāju.
9) Nest savu eļļu un filtrus uz apkopi. Pieprasīt pārliecināties ar fizisko kontroli cik tiek liets, vai atgriezts tiek materiāls (vecās detaļas). Izmērīt eļļu cik ieliets un sūdzēties, jo ir liets par daudz/par maz (vajadzīgo pasvītrot) un sūdzēties.
10) Sūdzēties, saukt uzņēmuma vadītāju, veikt rakstiskas zajavas par itkā-garantijas-remontu jo taču auto iR gArAntIjA!!!! uz 5 gadi!!! Galu galā čīkstēt, jo visi zog, dīleris zog un ražotāji ir meļi (nesakrīt patēriņš ar CSDD ierakstu vai tamlīdzīga muļķība). Rakstīt zajavu, tiesāties un vaidēt.

...


Dažas lietas ir pilnīgs bezsakars (#4-#8, #10), bet attiecībā uz pārējām:
#1-3: noziedo dažas stundas saziņā ar dīleriem lai dabūtu dazus procentus zemāku cenu auto (3% no 30kEUR auto ir 900e, kas ir BMWPOWER vidējā dienas alga);
#5: dabūjot maksimālu OL atlikumu (pie normāla nobraukuma limita, kurā reāli vari iekļauties) faktiski iegūsti reālu iespēju auto nomest dīlerim bez diskusijām;
#9: man salasīt savam auto filtrus/eļļu priekš apkopes aizņēma 15min (plus 5min līdz pakomātam), nākamreiz būs 'order again', kā rezultātā (rēķinot ar dārgākajiem filtriem):
- Eļļa + filtrs: dīleris = 140e, eparts = 70e
- Degvielas filtrs: dīleris = 65e, eparts = 25e
- Salona filtrs: dīleris = 30, eparts = 17e
- Gaisa filtrs: dīleris = 30e, eparts = 15e

Nav jau žēl dīlerim samaksāt par darbu (tai skaitā paredzēto auto pārbaudi (paskatās šķidrumus, bremzes, utt.) un ierakstu vēsturē), bet ne jau 100% uzcenojumu detaļām un šķidrumiem. Nav jau tā, ka dīleri ir nabadziņi, kam naudas nav

Paskaties labāk kādas atlaides UK caur CARWOW tiek dalītas (protams ar auto importētāju un ražotāju labvēlību/atbalstu).

1) Vispār jau ja pērk auto ar BMWPOWER vidējo dienas algu 900 EUR, tad tā būtu nevis jānokaulē, bet jāatstāj pa virsu pārdevējam kā dzeramnauda cash.
2) Neesmu dzirdējis, ka eparts būtu šācis tirgot OEM detaļas. Zinot aizkulises, OE detaļas ir tomēr stipri sliktākas, attiecigi cenu atšķirība ir pamatota. Protams, OEM arī var dabūt lētāk kā ar kāju verot durvis pie izplatītāja, vienkārši piemērs ar eparts ir nevietā. Izklausās pēc tā, ka uz ziemu tiks liktas lietotas riepas tepat no lietotu riepu diskusijas.
Vispār eparts OEM daļas jau var nopirkt diezgan sen....
Offline
ixers
12. Jul 2021, 19:08 #31

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3273

Braucu ar: svešu auto

A bez atlaidēm jeb smadzeņu jāšanas ar kaut kas tiek pirkts?
Topika autoram- škoda mūsu platuma grādos ir dižpārdoklis. Es iespējams tad drīzāk sekotu kad ir kādas akcijas ar rūpnīcas atbalstu.
Par servisiem (dīlera) un detaļām. Ja nu vienīgi specifiskas lietas, kas ir tikai pie dīlera dabonamas un nav pieejamas piemēram APE MOTORS. Visādi citādi gribētos teikt, ka podā norauta nauda.

[ Šo ziņu laboja ixers, 12 Jul 2021, 19:11:09 ]

Offline
platinum
12. Jul 2021, 20:17 #32

Kopš: 25. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 226

Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR


12 Jul 2021, 10:03:30 @Chainsaw rakstīja:
Škodai rinda tagad esot kkas tuvu gadam jau, jo pagajušovasar bija pusgads jagaida


Meli.
Pagājušajā gadā pasūtuju sievai Karoq 19.06 un 10.09 jau bija mums rokās.

Bet autoram, best cenu mūsu sakomplektētajam auto iedeva Valmieras Mūsa motors. Saņemt ,protams, varēj Rīgā.
Offline
josi
12. Jul 2021, 21:08 #33

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Kad Verte auto vērās vaļā, tad 4-5% varēja dabūt, vienkārši aizsūtot e-pastā linku uz savu sapņu auto konfigurācijas ID Škoda konfiguratorā. Kā tagad ir - nezinu.

@Mizx - man ir sajūta, ka Tu ar vārdiem OE un OEM saproti ko pavisam citu kā pārējie. OE ir tas, ko liek rūpnīcā, kādēļ gan lai kāds auto ražotājs tur izvēlētos likt sliktas kvalitātes detaļas?
Offline
Hasks
12. Jul 2021, 21:22 #34

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


12 Jul 2021, 20:17:04 @platinum rakstīja:

12 Jul 2021, 10:03:30 @Chainsaw rakstīja:
Škodai rinda tagad esot kkas tuvu gadam jau, jo pagajušovasar bija pusgads jagaida


Meli.
Pagājušajā gadā pasūtuju sievai Karoq 19.06 un 10.09 jau bija mums rokās.

Bet autoram, best cenu mūsu sakomplektētajam auto iedeva Valmieras Mūsa motors. Saņemt ,protams, varēj Rīgā.


Pasūtīju Karoq 03.2020 saņēmu 06.2020.
Offline
Mizx
13. Jul 2021, 00:36 #35

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


12 Jul 2021, 19:02:31 @Mixzzz rakstīja:
Vispār eparts OEM daļas jau var nopirkt diezgan sen....

Tikko pamēģināju — joprojām no MB nekā nav. Varbūt kādu citu man nevajadzīgu ražotāju OEM detaļas var, bet tā kā neesmu saskāries, tad manām vajadzībām tur joprojām piedāvājums ierobežots.
Offline
Mixzzz
13. Jul 2021, 02:33 #36

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


13 Jul 2021, 00:36:52 @Mizx rakstīja:

12 Jul 2021, 19:02:31 @Mixzzz rakstīja:
Vispār eparts OEM daļas jau var nopirkt diezgan sen....

Tikko pamēģināju — joprojām no MB nekā nav. Varbūt kādu citu man nevajadzīgu ražotāju OEM detaļas var, bet tā kā neesmu saskāries, tad manām vajadzībām tur joprojām piedāvājums ierobežots.
Offline
depo
13. Jul 2021, 05:58 #37

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

OEM detaļas ir pirktas interparts.lv un dts.lv
Offline
DOPING
13. Jul 2021, 06:56 #38

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

PS

Ja kādam aktuāli, tad varu piedāvāt oem detaļas priekš BMW, MB, Porsche, Ford, Hyundai, audi, utt

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo