Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kaspicha izdomājumi un citi meli
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Mar 2021, 18:48:32 @Negantelis rakstīja:
Atlikt dirsšanu man rāda 19.5 psi pie pedal to metal. Tas ir 1.344Bar.
Nav oem turbo,bet bet tāpat.
tas ir virspiediens,vai absalūtais ko rāda? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Mar 2021, 19:00:39 @uldens1 rakstīja:
06 Mar 2021, 18:48:32 @Negantelis rakstīja:
Atlikt dirsšanu man rāda 19.5 psi pie pedal to metal. Tas ir 1.344Bar.
Nav oem turbo,bet bet tāpat.
tas ir virspiediens,vai absalūtais ko rāda?
viņam no stock maz kas palicis ieks tā auto... tā kā pilnīgi iespējams... bet mēs jau te it ka par stock ie[riekš runājām... | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Dzirdeeju, ka DM maksaajot Karossam par klikiem blogaa... | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| KASPICHA ŠIZO MURGI 2.DAĻA
Meistars dzen atkal savu viedokli par EGR darbību/atslēgšanu un vispār funkcionalitāti. Pēc šim 2 rindkopām skaidrs, ka cilvēkam nav pilnīgi saprašanas, bet ir viedoklis. Dažas aitas un brūndeguni kā @HiJaCKeR uz to uzķeras, tāpēc te būs 100% pierādījumi kārtējiem meliem un sagrozītajam info. Apskatīsim to pašu E60 ar ko viņš pārvietojas tikai 3.0D un EDC16 vadību.
19 Nov 2020, 09:04:25 @DM-101 rakstīja:
taatad:
1. ja EGR ir atrubiits, tad KAAAA! plausibilitaates tests buus pozitiivs? KAAA????? atvibildu - nekaa.
2. aa, tu sajaaj boost spiediena karti EGR aktivizeshanai ta, lai normaalos apstaakljos DDE to [EGR] tureetu ciet?
19 Nov 2020, 12:14:28 @DM-101 rakstīja:
taatad, pa punktiem:
1. EGR netiek vadiits no gaisa masas. EGR tiek vadiits no parametru kopuma: gaisa masa/RPM/pieprasiitaa grieze. No shiem parametriem DDE izreekjina ekvivalento spiedienu, ko kaa parametru izmanto EGR. Bet, ptotams, lai sho saprastu, jaasaprot bloksheemas.
1. Boost spiediena karte EGR aktivizēšanai? Kas tas vispār ir? Aitas skrien pakaļ un blēj, bet Bosch pats par kaut ko tādu pirmo reizi dzird. Materiāls uz 1563 lapām no kurām 473.-499.lapa veltīta EGR. Neviena vārda par kaut kādu spiedienu.
2. EGR tiek vadīts no gaisa masa/RPM/pieprasiitaa grieze? Kurā blokshēmā ir pieprasītā grieze?
http://jmgarage.ru/wp-content/uploads/2014/10/E...10-RBOS-EDS2.pdf
Blokshēma ar visiem iesaistītajiem parametriem, kas ir būtībā 2 – Dzinēja apgriezieni un iesmidzinātais degvielas daudzums. EGR vadās pēc 2 galvenajiem parametriem. Tālāk adaptējas izmantojot vēl parametrus – izmērīto gaisa masu, dzesēšanas škidruma temperatūru un ieplūstošā gaisa temperatūru.
Kur ir jebkāds spiediens? Kur ir dzinēja pieprasītā grieze? NAV un arī nebūs, jo tie ir izdomājumi un sagrozīts info.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
| Un tad vēl arī kārbas murgi, un 300hp, un tas ka 523i ir tikpat pilnvērtīgs kā 530i
Taukaini mati un izsēdēts lupatas beņķis, tā ir tā īstā patiesība | Offline | | |
Katastrofa | | Kopš: 24. Jan 2021
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
| Meitenes, laiks gulēt!
Rīt darba diena un laiks, kad varēs sarūpēt naudu priekš maternitātes pabalsta . | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| ar chiposhanu nodarbojas tikai loshpeki
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
KASELS | | Kopš: 02. Dec 2002
Ziņojumi: 1060
Braucu ar: baudu
| Lielākā daļa te nodarbojas ar čipsošanu nevis čipošanu...
k.
----------------- Ja netici man, pajautā man! | Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Te gan tas viss vairāk skan pēc piekasīšanās tehniskiem terminiem un neprecizitātēm!
Jautātums tad par EGR, kas jums čipotājiem viņā vienmēr traucē, ka ravējat viņu nost, tur ļaunums ir vairāk kā labuma. Nav tā gluži tikai ka viņš izpludes gāzes tupa laiž ieplūdē!!
Cik daudziem nav nācies to visu kārtot atpakaļ un ka tavu brīnumu dzinējs sāk pavisam savādāk darbotie. | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
| Mani 5 centi par šo visu.
Nezinu vai sakritība, bet pirms "čipošanas" bija kļūda par boost pressure sensoru. Nobraucu apmēram gadu, bet kļūdu nevarēju vairs izprovicēt. Auto tika salikti atpaļ visi izplūdes elementi un uzšūts rūpnīcas softs. Un tvaju maķ, kļūda ir atpakaļ. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Mar 2021, 13:53:00 @krushh rakstīja:
Mani 5 centi par šo visu.
Nezinu vai sakritība, bet pirms "čipošanas" bija kļūda par boost pressure sensoru. Nobraucu apmēram gadu, bet kļūdu nevarēju vairs izprovicēt. Auto tika salikti atpaļ visi izplūdes elementi un uzšūts rūpnīcas softs. Un tvaju maķ, kļūda ir atpakaļ.
dīvaini vai ne... izskatās, ka sakritība vistiešākā... | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
08 Mar 2021, 14:07:53 @sys9291 rakstīja:
08 Mar 2021, 13:53:00 @krushh rakstīja:
Mani 5 centi par šo visu.
Nezinu vai sakritība, bet pirms "čipošanas" bija kļūda par boost pressure sensoru. Nobraucu apmēram gadu, bet kļūdu nevarēju vairs izprovicēt. Auto tika salikti atpaļ visi izplūdes elementi un uzšūts rūpnīcas softs. Un tvaju maķ, kļūda ir atpakaļ.
dīvaini vai ne... izskatās, ka sakritība vistiešākā...
Vistiešākā | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Mar 2021, 11:21:49 @Digital rakstīja:
Te gan tas viss vairāk skan pēc piekasīšanās tehniskiem terminiem un neprecizitātēm!
Jautātums tad par EGR, kas jums čipotājiem viņā vienmēr traucē, ka ravējat viņu nost, tur ļaunums ir vairāk kā labuma. Nav tā gluži tikai ka viņš izpludes gāzes tupa laiž ieplūdē!!
Cik daudziem nav nācies to visu kārtot atpakaļ un ka tavu brīnumu dzinējs sāk pavisam savādāk darbotie.
Tehniski termini un neprecizitātes? Tu nopietni? Tā ir pilnīgi nesajēgšana par tēmu, parkuru izsaka pilnīgi aplamus apgalvopjumus.
Kā var nezināt pamata lietas par tēmu par kuru izsaka dzelžainus apgalvojumus?! Izzīstus no pirksta. To var darīt tikai pilnīgs idiots un nejēga.
Nezinu par kuriem čipotājiem to attiecini, bet man tajā EGR nekas netraucē un nevienam es to nepiedāvāju slēgt nost tāpat vien. Tā nav standarta procedūra pie chiptuninga. Tā ka nevajag vispārināt pieņēmumus uz visiem. Kaut kur minēju, ka obligāti jāslēdz nost?
Pirmkārt jau jāsaprot ko tas EGR dara un kāda veidā, lai diskutētu. Te gan 90% diskutētāju ir tāla saprašana par to kā viņš strādā. Visi vadās pēc kaut kādiem mītiem internetā un visādu Kaspich-nejēgu pieņēmumiem, nevis oficiāliem Bosch materiāliem. Es mēģinu iedod ar karoti info, lai sāk te daži beidzot domāt.
Tas pats, kas es tagad teiktu: kas jums visiem atslēgu remontētājiem vienmēr tā par vēlmi nogriezt uzreiz spidometru. Reāli sadirš auto tirgu un tirgo par lielu naudu mēslus. [ Šo ziņu laboja Kaross, 08 Mar 2021, 14:46:42 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Es parasti neinteresējos kur cilvēks ko ir čipojis, bet vismaz uz BMW tas % ar nogrieztajiem EGR ir gana liels. Tapēc arī par šo tā pajautāju.
Ir bijuši vairāki kas saka, ka sākumā atslēgs EGR un tad brauks čipot, jo tas tā kā "must have". Un tad stādies priekšā par to pārējo kas tur tiek izdarīts!
Par to darbību arī tev taisnība, kad sāc skaidrot ko viņš tur dara, tad lielas acis | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Nu tādi "lauķi" ir diezgan liela sabiedrības daļa. Man ja zvana un prasa par BMW chiptuningu, tad daži automātiski pieņem, kas es viņam DPF griezīšu ārā un vēl sazin ko, jo čoms teica, ka tā jādara.
Tas pats ar EGR: "Jūs, taču pie chiptuninga slēdzat EGR nost?!" - Nē, neslēdzu.
Tapēc es mēģinu kliedēt tās baumas ko visādi šitādi kadri izplata, kas nesaprot kā sistēma strādā, piepuško kaut kādus spiedienus, turbīnas spiedienu, sazina vēl ko un sprauž batonus ausīs. Galvenais pērciet tikai NOx emulatorus, jo tos var griezt ārā, bet pārējais ir ļaunums. No pilnīgs idiots un liekulis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Klients atbrauc ar sūdzībām, ka aizaudzis kolektors, un aizbrauc ar atslēgtu EGR. Kāpēc? | Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
08 Mar 2021, 14:59:01 @Kaross rakstīja:
Nu tādi "lauķi" ir diezgan liela sabiedrības daļa. Man ja zvana un prasa par BMW chiptuningu, tad daži automātiski pieņem, kas es viņam DPF griezīšu ārā un vēl sazin ko, jo čoms teica, ka tā jādara.
Tas pats ar EGR: "Jūs, taču pie chiptuninga slēdzat EGR nost?!" - Nē, neslēdzu.
Tapēc es mēģinu kliedēt tās baumas ko visādi šitādi kadri izplata, kas nesaprot kā sistēma strādā, piepuško kaut kādus spiedienus, turbīnas spiedienu, sazina vēl ko un sprauž batonus ausīs. Galvenais pērciet tikai NOx emulatorus, jo tos var griezt ārā, bet pārējais ir ļaunums. No pilnīgs idiots un liekulis.
Diezgan piekrītu ka liela daļa vispār nesaprot ko tas mezgls dara īsti. Kautkas līdzīgs kvēlsvecēm uz N-serijas dizeļiem, ķipa viņas tak vajag tikai auksta iedarbināšanai, aka vasarā var nestrādāt! | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| Kaross,
ja es ar stock M57 gribētu stage 1/2, tad man ikdienā strādās gan egr, gan DPF reģenerēsies? | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Egr rada maigāku sadegšanu, gludāku dzinēja darbību, zemāku degšanas temp un tādā veidā arī ekonomiskāks paliek. Bet kad eļļas tvaiks uzmaisās ar kvēpu, tad tur viss aizdiršas un ko jaunāki dzinēji, tā paliek aizvien sarežģītāk to visu sakopt. Tapēc arī viņus slēdz nost..
+ tā pati klapīšu problēma kad viss apaudzis[ Šo ziņu laboja FFL, 08 Mar 2021, 21:47:37 ] | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
08 Mar 2021, 21:46:26 @FFL rakstīja:
Egr rada maigāku sadegšanu, gludāku dzinēja darbību, zemāku degšanas temp un tādā veidā arī ekonomiskāks paliek. Bet kad eļļas tvaiks uzmaisās ar kvēpu, tad tur viss aizdiršas un ko jaunāki dzinēji, tā paliek aizvien sarežģītāk to visu sakopt. Tapēc arī viņus slēdz nost..
+ tā pati klapīšu problēma kad viss apaudzis
Nu, jā, to es apmēram saprotu. Bet jautājums jau ir vietā. Es negribētu likvidēt egr, jo apmēram nojaušu, kā tas piedalās termālajā režīmā.
Kaut kad biju arī pie dīlera (ne bmw), kurš piedāvāja pirkt auto un uzreiz ieteica čipot ... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|