Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 7er G11 iegāde
Autors | Ziņojums |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1099
Braucu ar: četriem riņķiem
| Izskatās, ka stoikas uz G11 ar tiek taisītas.
pneimo stoika | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
|
18 Jan 2021, 20:04:07 @Locis rakstīja:
Nu apmēram, kā tādas klases auto pienāktos, vairāk extras, vairāk kam nobrukt,viss lielāks, kā golfam, atteicigi dārgāks, arī kaut kas sarežģītāks, kas arī sadārdzina izmaksas. Tas nav komerctransports, kas taisīts max vienkārši.
Vispār jau tādas klases auto nepērk cilvēki, kas nav pārliecināti par savu maciņu, ka jebko spēs pavilkt.
Jaa kaa tad, 90% taadus auto peerk tie kuri to REAALI nevar atllauties, cik ir noveerots, jo glaunaaks auto, jo lielaaks kapeikpiseejs.
Piemeers | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| 1k par bremzēm jau nu galīgi nav nekas, pat parastam f30 tik maksā visu kluču un disku nomaiņa ja ir M sportbrake opcija | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11278
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
19 Jan 2021, 14:30:55 @Vantage rakstīja:
+ OEMs arī vislabāk turēs, aftermarketi ir so-so tomēr, ja grib lietot auto garākiem posmiem un lieliem ātrumiem (virs 100kmh). Ja protams, ikdienas maršruts ir pāris km turp-šurp pa pilsētu, tad var ņemt lētuci, bet tur jau citas problēmas ar to auto izlīdīs no mazām braukāšanām, it īpaši diesel
Citi to nesaprot | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18926
Braucu ar: Braucu ar
| G11 ar N63R 750i resurss joprojām ir 100k max? | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
23 May 2021, 15:02:46 @ozo rakstīja:
G11 ar N63R 750i resurss joprojām ir 100k max?
Nē, ir jau daudz labāk, bet viss atkarīgs no apkopes un sekošanas līdzi.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5264
Braucu ar: ♛ ♛
| Sveiki, traktoristi!
Nedaudz par N63 dzinējiem un to attīstību.
Spied "Play", lai skatītos video!
Ja slinkums skatīties, tad long story short: ja pērciet V8, tad pēc 2018.gada ražojumus. Problēmas būs, bet daudz daudz mazākas nekā ar pirmajiem ražojuma gadiem. Ko pārējie mehi saka?
BMW N63 Final Thoughts
From one of the least reliable BMW engines to one of the most underrated BMW engines. BMW experienced early issues with the original N63. Fortunately, customer care packages dampen the troubles. Furthermore, issues were resolved with the release of the N63TU. This engine was basically a complete re-design of the N63. The N63TU2 takes another step forward with the change to efficient twin-scroll turbos.
Finally, the newest N63 is an all around excellent engine that doesn’t get the respect is deserves. The top output version makes highly impressive power with the strength to back it up. We’re surprised BMW didn’t put the N63 name in its past after the tragic start. Original N63’s and updated N63’s share few parts. However, BMW has shown their commitment to the N63. Today, it is one of the most impressive, underrated BMW engines.
https://bmwtuning.co/bmw-n63-vs-n63tu-vs-n63tu2-vs-n63tu3/ | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Arī pirmās paaudzes N63/S63 iet normāli un kalpo labi. Ir jāpieskata dzesēšanas sistēma, sprauslas, eļļošana un motoram plastmasas motortelpā paliek trauslas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
| Jā, bet...
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|