Online
Pašreiz BMWPower skatās 31 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dīzelim vieglas smiltis?
Autors | Ziņojums |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Sagatavo laicīgi instrumentus mašīnā, lai var atslēgt kādu posmu pirms ieplūdes kolektora. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: muti
| Norauj gaisa gofru un iebāž savu džemperi | Offline | | |
SmokeAndRide | | Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
| automātam var mēgināt atvienot aķi, ja pa rokai ir atslēga.
Zinu par metodi bāzt kkādas luptas - ieplūdē [ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 15 Dec 2020, 10:45:12 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4381
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ko tev tas aķis dos?
Motors turpinās griezties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4381
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
15 Dec 2020, 10:40:15 @Staris rakstīja:
Sagatavo laicīgi instrumentus mašīnā, lai var atslēgt kādu posmu pirms ieplūdes kolektora.
Es ieteiktu laicīgi apkopt auto, nevis ar huiņu nodarboties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
SmokeAndRide | | Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
|
15 Dec 2020, 10:46:23 @Kaross rakstīja:
Ko tev tas aķis dos?
Motors turpinās griezties.
Laiku atpakaļ par to pa interesējos, jo uz ielas bija redzēts gadījums, attiecīgi video piedāvāja sekojošus variantus
1. Noslāpēt ar atslēgu - var nenostrādāt
2. Ar manuālo kārbu
3. Atvienojot aķi - pieļauju, ka līdzīgi kā pirmajā variantā
4. Lupatas | Offline | | |
BraucuArVolvo | | Kopš: 27. Nov 2019
Ziņojumi: 28
Braucu ar: diemžēl vai par laimi Golf 3
| Jā, raugoties no prizmas, kas šo piedzīvoja dzīvajā. Brīdī, kad motors aizgāja raznosā ātrums bija 110 km/h - apdzīšanas laikā. Noteikti pirmā doma bija dabūt to mašīnu šosejas malā - strauji nebremzējot, jo aiz manis, protams, bija vēl mašīnas.
Brīdī, kad biju šosejas malā un motors uz 7k darbojās. Dūmi bija tik daudz, ka neredzēju savu degungalu (arī salonā) - kāds vēl skrūvgrieznis un motortelpa. Tādu skaņu dzīvē nebiju dzirdējis. Savus pirkstus un galvu ne par kādu naudu nebāztu pat tuvumā motoram. Iespējams tiešām varēja mēģināt mest kaut kādā 5-6 ātrumā, kad mašīna bija apstājusies, taču, godīgi saku - tajā brīdī vienīgais par ko es domāju bija ātrāk prom no tā dzelzgabala. Tā ir tikai mašīna, šo, protams, standarta austrumeiropietim nesaprast.
Motoram nebija PILNĪBĀ nekādas pazīmes par kaut kādiem bojājumiem. Iespējams tiešām vienkārši turbīnas ass izdila - tomēr 320k nobraukums. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
15 Dec 2020, 10:42:18 @koderis rakstīja:
ko tur atslēgt? tur vajag vecmammas džemperi ieplūdē iebāzt, lai gaisa pieplūdi nostopētu, gaisa trubas noņemšana neko daudz nedos
Kur tev ir brīvi pieejama ieplūde turbodzinējam?
Es jau nesaku demontēt iekārtas. Es piedāvāju pārtraukt iespēju turbīnai barot ieplūdi ar eļļu
Un protams, ka auto ir jāuztur kārtībā nevis jābrauc ar dūmiem un jāgaida liktenīgo dienu. | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|