Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 274 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Staigā apgriezieni, piedarbinot tukšgaitā

AutorsZiņojums
martins17
24. Nov 2020, 06:12 #21

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Varbūt bišku nost no tēmas, bet kādam ir kāda informācija par servisu Rīgā Straupes ielā 3?
Offline
Digital
24. Nov 2020, 09:25 #22

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Labi, pie apgriezienu staigāšanas tēmas ielikšu savu mistisko keisu.
Video gan ir no INPAS screen kur vislabāk var redzēt kas notiek.
https://www.youtube.com/watch?v=W802zMfPw0c

Pacients e90 325d(m57), manuālis.
Pa lielam stāsts vienkāršs. Dzinējam sasniedzot 79-80 grādus sāk peldēt padeve, spriežot pēc visa un lidzarto sāk manāmi pievibrēt.

Kļūdu protams nav, auto viss stock.
DPF vietā, reģenerejas
Sprauslas pārbaudītas, ir labas
Softs jaunākais
Nomainiti jau: spiediena devejs, spiediena regulators, plūsmas regulators.

Katru komponenti mainot pāradaptēts izmantojot ISTAS pieejamās procedūras.

Varētu teikt konkursiņš par labāko ideju ko vēl nomainīt
Offline
martins17
24. Nov 2020, 10:04 #23

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010


24 Nov 2020, 09:25:06 @Digital rakstīja:
Labi, pie apgriezienu staigāšanas tēmas ielikšu savu mistisko keisu.
Video gan ir no INPAS screen kur vislabāk var redzēt kas notiek.
https://www.youtube.com/watch?v=W802zMfPw0c

Pacients e90 325d(m57), manuālis.
Pa lielam stāsts vienkāršs. Dzinējam sasniedzot 79-80 grādus sāk peldēt padeve, spriežot pēc visa un lidzarto sāk manāmi pievibrēt.

Kļūdu protams nav, auto viss stock.
DPF vietā, reģenerejas
Sprauslas pārbaudītas, ir labas
Softs jaunākais
Nomainiti jau: spiediena devejs, spiediena regulators, plūsmas regulators.

Katru komponenti mainot pāradaptēts izmantojot ISTAS pieejamās procedūras.

Varētu teikt konkursiņš par labāko ideju ko vēl nomainīt


Savējais tik tev siltam raustas, bet man aukstam.
Offline
sys9291
24. Nov 2020, 10:40 #24

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2020, 09:25:06 @Digital rakstīja:
Labi, pie apgriezienu staigāšanas tēmas ielikšu savu mistisko keisu.
Video gan ir no INPAS screen kur vislabāk var redzēt kas notiek.
https://www.youtube.com/watch?v=W802zMfPw0c

Pacients e90 325d(m57), manuālis.
Pa lielam stāsts vienkāršs. Dzinējam sasniedzot 79-80 grādus sāk peldēt padeve, spriežot pēc visa un lidzarto sāk manāmi pievibrēt.

Kļūdu protams nav, auto viss stock.
DPF vietā, reģenerejas
Sprauslas pārbaudītas, ir labas
Softs jaunākais
Nomainiti jau: spiediena devejs, spiediena regulators, plūsmas regulators.

Katru komponenti mainot pāradaptēts izmantojot ISTAS pieejamās procedūras.

Varētu teikt konkursiņš par labāko ideju ko vēl nomainīt

Tev gaisa massa baigi lēkā - un ja atvieno EGR vakuma caurulīti turpina lēkāt?
Offline
Kaross
24. Nov 2020, 11:31 #25

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kompresija ir mērīta? Antifrīzā nav spiediens? Man precīzi šādi uzvedās dzinējs ar plaisu blokā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Digital
24. Nov 2020, 11:39 #26

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


24 Nov 2020, 11:31:09 @Kaross rakstīja:
Kompresija ir mērīta? Antifrīzā nav spiediens? Man precīzi šādi uzvedās dzinējs ar plaisu blokā.

Kompresija visos cilindros +- vienāda, nav nekādu simptomu uz dzinēja mehānisku defektu.
Offline
sys9291
24. Nov 2020, 11:40 #27

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2020, 11:31:09 @Kaross rakstīja:
Kompresija ir mērīta? Antifrīzā nav spiediens? Man precīzi šādi uzvedās dzinējs ar plaisu blokā.

ja vajag varam CO antifrīzā paskatīties - tīri pēc spiediena maz ko varēs pateikt
Offline
kexxx
24. Nov 2020, 11:44 #28

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

Galīgi neesmu spečuks, bet ja nestabili strādā un arī gaisa masas peld- vai nevajadzētu smoke test uztaisīt un pameklēt, vai kkur gaisu nepiesūc?
Offline
martins17
24. Nov 2020, 13:35 #29

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Šodien papētiju nu laikam ir čābīgi, nezinu vai tas tieši ietekmē manu problēmu, bet pie eļļas metāla skaidiņas, ar magnētu liekas, ka dzelzs.
Offline
46
05. Jan 2021, 18:13 #30

Kopš: 23. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E91


22 Nov 2020, 21:13:25 @martins17 rakstīja:
Sveiki, nezinu vai pareizā vieta kur likt šo rakstu, bet ceru uz palīdzīgu padomu vai pie kā vērsties ar sekojošu problēmu. Mašīna BMW 325D e90 2010 gada. Neatkarīgi no āra temperatūras piedarbinot sākumā viss okey un pēc pāris sek. sāk staigāt apgriezieni, sākuma bija minimāli tagad pat 300 rmp robežās. Kvēlsveces un bloks jauns, sprauslas uz stenda pārbaudītas. Tiklīdz uzsilst viss strādā ideāli, bez neviena lieka trokšņa. EGR tīrs nav aizaudzis. Ceru uz atsaucību.


Līdzīga (bet ne tik traka) problēma.No rīta piedarbinot (aukstu) viss ok. Apgriezienu raustīšana ir izteikti tiko piedarbinot (siltu) auto. Kustībā viss kārtībā. Bet pie krustojumiem stāvot ļoti krīt uz nerviem, kad tahometrā redzi un fiziski jūti to raustīšanos. Vēl neesmu bijis servisā, bet saka, ka pie vainas iespējams esot augstspiediena sūkņa regulators.

https://youtu.be/y1yYaasnQkg

[ Šo ziņu laboja 46, 05 Jan 2021, 18:15:06 ]

Offline
ran
06. Jan 2021, 01:29 #31

Kopš: 05. Feb 2018

Ziņojumi: 113

Braucu ar: kW


05 Jan 2021, 18:13:12 @46 rakstīja:

22 Nov 2020, 21:13:25 @martins17 rakstīja:
Sveiki, nezinu vai pareizā vieta kur likt šo rakstu, bet ceru uz palīdzīgu padomu vai pie kā vērsties ar sekojošu problēmu. Mašīna BMW 325D e90 2010 gada. Neatkarīgi no āra temperatūras piedarbinot sākumā viss okey un pēc pāris sek. sāk staigāt apgriezieni, sākuma bija minimāli tagad pat 300 rmp robežās. Kvēlsveces un bloks jauns, sprauslas uz stenda pārbaudītas. Tiklīdz uzsilst viss strādā ideāli, bez neviena lieka trokšņa. EGR tīrs nav aizaudzis. Ceru uz atsaucību.


Līdzīga (bet ne tik traka) problēma.No rīta piedarbinot (aukstu) viss ok. Apgriezienu raustīšana ir izteikti tiko piedarbinot (siltu) auto. Kustībā viss kārtībā. Bet pie krustojumiem stāvot ļoti krīt uz nerviem, kad tahometrā redzi un fiziski jūti to raustīšanos. Vēl neesmu bijis servisā, bet saka, ka pie vainas iespējams esot augstspiediena sūkņa regulators.

https://youtu.be/y1yYaasnQkg

same shit ar N47
dod update kā Tev klājas, jo nu jau arī vairs nezinu ko remontēt/mainīt lai to kaitinošo pulsēšanu siltam izbeigtu. patēriņš 5.5l, kas ir teicami.. iet superīgi.. šķidrumus nepatērē.. kļūdu nav..
Offline
sys9291
06. Jan 2021, 11:08 #32

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

nu pēc video spriešot augstspiediena sūkņa problēma..., jo kaut kā pārāk ritmiski viš raustās priekš regulatora...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo