Online
Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sarkanā M5 E34 vēstures info
Autors | Ziņojums |
aivis328 | | Kopš: 28. Jan 2007
Ziņojumi: 344
Braucu ar:
|
04 Sep 2020, 16:00:07 @wheelie rakstīja:
crime 10. Sep 2016, 22:43
Armands Stendzenieks nopirka šo auto jaunu 1991.gadā, kad liela daļa vēl pamperos dirsa un pārējā daļa deldēja pamatskolas solus. Auto ap 1995.gadu nokļuva LV, ap to laiku Armandam sākās problēmas ar tiesībsargājošajām iestādēm un par auto laikam tika aizmirsts. Man bardačokā mētājās 1995.gada LV caurlaides šim auto un parkošanās atļaujas, kā arī vācijas benzīntanku degvielas čeki, datēti ar to pašu gadu. Auto nomētājās apmēram 17 gadus kaut kādā mistiskā šķūnī, Vācijā bija norakstīts, bija problēma ar dokiem, kas tagad ir sakārtots un auto ir street legal. Bija visādi defekti krāsai un lakojumam, kas maksimāli ir novērsti iespēju robežās, ielikts jauns OEM vējstikls, motora priekšējās sienas blīves jaunas, kartera blīves, utt. bremzes pārlasītas un nocinkoti suporti, jaunas riepas, jauni priekšējie amortizatori, jauns sajūga cilindrs, un vēl čupa ar sīkumiem, kas maksā naudu ir izdarīts. Tehniski viss ir tip top, prasītos aizmugurējo self leveling amortizatoru kādreiz mainīt, ir mazliet nopuņķojies, bet jaunu vairs nevar pasūtīt, delivery discontinued by factory Šobrīd auto ir svaigu skati, teicamā stāvoklī. Cik sapratu, tad ir noņemts limiters un auto iet, cik jauda, gaisa pretestība, utt. ļauj, pats esmu ap 260 km/h pēc gps braucis, iepriekšējais īpašnieks teica, ka 285 km/h.
Lielais paldies par info. | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
04 Sep 2020, 16:04:14 @aivis328 rakstīja:
04 Sep 2020, 16:00:07 @wheelie rakstīja:
crime 10. Sep 2016, 22:43
Armands Stendzenieks nopirka šo auto jaunu 1991.gadā, kad liela daļa vēl pamperos dirsa un pārējā daļa deldēja pamatskolas solus. Auto ap 1995.gadu nokļuva LV, ap to laiku Armandam sākās problēmas ar tiesībsargājošajām iestādēm un par auto laikam tika aizmirsts. Man bardačokā mētājās 1995.gada LV caurlaides šim auto un parkošanās atļaujas, kā arī vācijas benzīntanku degvielas čeki, datēti ar to pašu gadu. Auto nomētājās apmēram 17 gadus kaut kādā mistiskā šķūnī, Vācijā bija norakstīts, bija problēma ar dokiem, kas tagad ir sakārtots un auto ir street legal. Bija visādi defekti krāsai un lakojumam, kas maksimāli ir novērsti iespēju robežās, ielikts jauns OEM vējstikls, motora priekšējās sienas blīves jaunas, kartera blīves, utt. bremzes pārlasītas un nocinkoti suporti, jaunas riepas, jauni priekšējie amortizatori, jauns sajūga cilindrs, un vēl čupa ar sīkumiem, kas maksā naudu ir izdarīts. Tehniski viss ir tip top, prasītos aizmugurējo self leveling amortizatoru kādreiz mainīt, ir mazliet nopuņķojies, bet jaunu vairs nevar pasūtīt, delivery discontinued by factory Šobrīd auto ir svaigu skati, teicamā stāvoklī. Cik sapratu, tad ir noņemts limiters un auto iet, cik jauda, gaisa pretestība, utt. ļauj, pats esmu ap 260 km/h pēc gps braucis, iepriekšējais īpašnieks teica, ka 285 km/h.
Lielais paldies par info.
SLS amīti esi sataisījis? Var sūtīt uz Poliju restaurēt. Edžulis, ja nemaldos to ir darījis.
p.s. laikam manīju jau to emku e30 watsapp grupā | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Jaa, Polija (nagengast) variants. Neatceros precizi ciparu, bet laikam ap 300-350 par amiti. Tiesa, tur ir pilnigs refurb un vizuali kaa jauni. Shtoki jauni, pat BOGE novelcenes jaunas. Pa lielam amji stradaja labi, vienigi nejutu starpibu starp S un P. Piemeram uz E31 loti juut starp S un K. Un jaatceras, ka bez amjiem tur vel ir elektronika, lai viss darbotos kaa vajag. Diezgan sarezgita sistema, nochakarejos ar vienu sensoru, bet ar @driver palidzibu it kaa atrisinaju. | Offline | | |
aivis328 | | Kopš: 28. Jan 2007
Ziņojumi: 344
Braucu ar:
|
04 Sep 2020, 21:52:56 @edzulis rakstīja:
Jaa, Polija (nagengast) variants. Neatceros precizi ciparu, bet laikam ap 300-350 par amiti. Tiesa, tur ir pilnigs refurb un vizuali kaa jauni. Shtoki jauni, pat BOGE novelcenes jaunas. Pa lielam amji stradaja labi, vienigi nejutu starpibu starp S un P. Piemeram uz E31 loti juut starp S un K. Un jaatceras, ka bez amjiem tur vel ir elektronika, lai viss darbotos kaa vajag. Diezgan sarezgita sistema, nochakarejos ar vienu sensoru, bet ar @driver palidzibu it kaa atrisinaju.
Nagengast ir tā firma kas to dara? | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| ja kas ir 2x SLS amji, vismaz gadus atpakal tika nolikti laba stavokli | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8516
Braucu ar: m635csi
| nav tur nekādas elektronikas sls amortizatoriem, nejauciet ar edc, sls ir hidraulika, regulejas ar kronšteinu starp piekari un virsbūvi, atkarībā cik cilvēki mašīnā un cik bagūzis piekrauts. | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Tad jau gaidam video
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Jauns video: https://www.youtube.com/watch?v=0kfb6lTeGOw
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|