Online

Pašreiz BMWPower skatās 270 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Bremžu disku izvēle/pieredze

AutorsZiņojums
RR04
13. Jun 2023, 11:57 #21

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

nezinu par bmw specifiku, bet vienmēr visiem auto lieku ATE dārgāko iespējamo opciju ar keramiskajām kalotkām. Man ne reizi nav bijušas problēmas ar vibrāciju
Offline
bum1
13. Jun 2023, 12:42 #22

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


13 Jun 2023, 11:57:02 @RR04 rakstīja:
nezinu par bmw specifiku, bet vienmēr visiem auto lieku ATE dārgāko iespējamo opciju ar keramiskajām kalotkām. Man ne reizi nav bijušas problēmas ar vibrāciju



Kāda ražotāja tās kalotkas ir?
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2023, 12:44 #23

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Jun 2023, 11:43:59 @bum1 rakstīja:
Droši vien ka nodrāzsts jautājums, bet ko likt e60 lai nevibrē tie bremžu diski pēc mēneša?
Kāda starpība starp ATE un OE? Jo veikalā saka, ka OE klučiem ražotājs tā pat ir ATE. Bremžu diskiem tas pats? Man ir bijuši 3 gabali e60, visiem kā vienam vibrē tie bremžu diski. Kad braucu tikai ar E60 likās, ka nekas traks, bet braucot tagad arī ar F10, liekas, kā pilnīgs kolhozs. Servisā arī uzmet kaut ko virsū lai tik no servisa izbrauktu bez vibrācijas, par pārējo pofig, ka pēc mēneša atkal tas pats.
90% gadījumu vibrējošas bremzes ir tikai sekas, vai tie ir neatrasti defekti vai nepareiza montāža

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2023, 12:46 #24

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Jun 2023, 11:57:02 @RR04 rakstīja:
nezinu par bmw specifiku, bet vienmēr visiem auto lieku ATE dārgāko iespējamo opciju ar keramiskajām kalotkām. Man ne reizi nav bijušas problēmas ar vibrāciju

Esmu licis visu kas pagadās, ir gan visādi lētuči likti, gan arī dārgais gals un no problēmām ir izgaismojušās, ka perforētajiem diskiem frēzējums ir nekvalitatīvs un pirmos 1000km klabinās, kamēr nodilst valnis un otrajā vietā pēc defektiem ir korozija, daži mēdz ļoti ātri rūsēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RR04
13. Jun 2023, 12:54 #25

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


13 Jun 2023, 12:42:09 @bum1 rakstīja:

13 Jun 2023, 11:57:02 @RR04 rakstīja:
nezinu par bmw specifiku, bet vienmēr visiem auto lieku ATE dārgāko iespējamo opciju ar keramiskajām kalotkām. Man ne reizi nav bijušas problēmas ar vibrāciju



Kāda ražotāja tās kalotkas ir?

arī ATE
Offline
RR04
13. Jun 2023, 12:55 #26

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


13 Jun 2023, 12:46:13 @RSAWorkshop rakstīja:

13 Jun 2023, 11:57:02 @RR04 rakstīja:
nezinu par bmw specifiku, bet vienmēr visiem auto lieku ATE dārgāko iespējamo opciju ar keramiskajām kalotkām. Man ne reizi nav bijušas problēmas ar vibrāciju

Esmu licis visu kas pagadās, ir gan visādi lētuči likti, gan arī dārgais gals un no problēmām ir izgaismojušās, ka perforētajiem diskiem frēzējums ir nekvalitatīvs un pirmos 1000km klabinās, kamēr nodilst valnis un otrajā vietā pēc defektiem ir korozija, daži mēdz ļoti ātri rūsēt

rūsa jā. Arī sanāca ar oriģinālajām bremzēm, ka tā norūsēja, ka nācās visu likt jaunu
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2023, 13:07 #27

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Jun 2023, 11:57:02 @RR04 rakstīja:
nezinu par bmw specifiku, bet vienmēr visiem auto lieku ATE dārgāko iespējamo opciju ar keramiskajām kalotkām. Man ne reizi nav bijušas problēmas ar vibrāciju

Keramikai forši, ka putekļu maz, bet man pēc sajūtām šķiet, ka efektivitāte nav tik liela. Pēdējās saliku BREMBO Xtra, putekļu daudz, bet bremzē tā, ka prieks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kurlis
13. Jun 2023, 13:13 #28

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


13 Jun 2023, 11:43:59 @bum1 rakstīja:
Droši vien ka nodrāzsts jautājums, bet ko likt e60 lai nevibrē tie bremžu diski pēc mēneša?
Kāda starpība starp ATE un OE? Jo veikalā saka, ka OE klučiem ražotājs tā pat ir ATE. Bremžu diskiem tas pats? Man ir bijuši 3 gabali e60, visiem kā vienam vibrē tie bremžu diski. Kad braucu tikai ar E60 likās, ka nekas traks, bet braucot tagad arī ar F10, liekas, kā pilnīgs kolhozs. Servisā arī uzmet kaut ko virsū lai tik no servisa izbrauktu bez vibrācijas, par pārējo pofig, ka pēc mēneša atkal tas pats.


Vai esi pārlasījis kaut vienu suportu, pirms maini visus bremžu diskus? Nereti tieši ķīlējošs suports diezgan ātri sametīs jebkurus bremžu diskus.

[ Šo ziņu laboja kurlis, 13 Jun 2023, 13:14:24 ]

Offline
RR04
13. Jun 2023, 13:18 #29

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


13 Jun 2023, 13:07:56 @RSAWorkshop rakstīja:

13 Jun 2023, 11:57:02 @RR04 rakstīja:
nezinu par bmw specifiku, bet vienmēr visiem auto lieku ATE dārgāko iespējamo opciju ar keramiskajām kalotkām. Man ne reizi nav bijušas problēmas ar vibrāciju

Keramikai forši, ka putekļu maz, bet man pēc sajūtām šķiet, ka efektivitāte nav tik liela. Pēdējās saliku BREMBO Xtra, putekļu daudz, bet bremzē tā, ka prieks

par efektivitāti nemāku teikt. Trasē ar tiem auto nav paredzēts braukt bet fakts, ka problēmu ar vibrēšanu nav
Offline
alnisg
13. Jun 2023, 13:41 #30

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


13 Jun 2023, 13:13:42 @kurlis rakstīja:

13 Jun 2023, 11:43:59 @bum1 rakstīja:
Droši vien ka nodrāzsts jautājums, bet ko likt e60 lai nevibrē tie bremžu diski pēc mēneša?
Kāda starpība starp ATE un OE? Jo veikalā saka, ka OE klučiem ražotājs tā pat ir ATE. Bremžu diskiem tas pats? Man ir bijuši 3 gabali e60, visiem kā vienam vibrē tie bremžu diski. Kad braucu tikai ar E60 likās, ka nekas traks, bet braucot tagad arī ar F10, liekas, kā pilnīgs kolhozs. Servisā arī uzmet kaut ko virsū lai tik no servisa izbrauktu bez vibrācijas, par pārējo pofig, ka pēc mēneša atkal tas pats.


Vai esi pārlasījis kaut vienu suportu, pirms maini visus bremžu diskus? Nereti tieši ķīlējošs suports diezgan ātri sametīs jebkurus bremžu diskus.

Man Hondai CRV bija līdzīgi - nomainu diskus, pēc 200km sāk vibrēt, nomainu nākošos - tas pats.. besis un bezizeja... Tad pēc laiciņa, stūri pagriežot, sāka kas čīkstēt - atbalsta šarnīrs ar baigo lufti. Tur tas tilts tai' konstrukcijā tā uzspriegots, ka pat CSDD krateklis to šarnīra problēmu neuzrādīja... Nomainīju šarnīru un viegli vibrējošie diski paši piepulējās un pārstāja vibrēt. Rūpīgi pārbaudi pie atbrīvotām atsperēm visas tilta bukses/šarnīrus/gultņus.
Offline
sn
13. Jun 2023, 13:51 #31

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

jāliek OEM diskus un klučus, tad nekas nevibrēs, nebūs jāiebrauc kā to vismaz 5 draugu draugi katrs savā veidā iesaka darīt, gan arī var pēc 50 nobrauktiem km pa šoseju ierasties TA stacijā un iziet skati bez problēmām

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Mixzzz
13. Jun 2023, 14:00 #32

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


13 Jun 2023, 13:51:33 @sn rakstīja:
jāliek OEM diskus un klučus, tad nekas nevibrēs, nebūs jāiebrauc kā to vismaz 5 draugu draugi katrs savā veidā iesaka darīt, gan arī var pēc 50 nobrauktiem km pa šoseju ierasties TA stacijā un iziet skati bez problēmām
Kas tev teica ka oem nav jāiebrauc? TISā diezgan skaidri uzrakstīts pirmos 200km jābrauc bez pārlieku straujām bremzēšanām.
Offline
sn
13. Jun 2023, 14:07 #33

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


13 Jun 2023, 14:00:35 @Mixzzz rakstīja:

13 Jun 2023, 13:51:33 @sn rakstīja:
jāliek OEM diskus un klučus, tad nekas nevibrēs, nebūs jāiebrauc kā to vismaz 5 draugu draugi katrs savā veidā iesaka darīt, gan arī var pēc 50 nobrauktiem km pa šoseju ierasties TA stacijā un iziet skati bez problēmām
Kas tev teica ka oem nav jāiebrauc? TISā diezgan skaidri uzrakstīts pirmos 200km jābrauc bez pārlieku straujām bremzēšanām.
to, ko jādara taču servisā pasaka, kas maina tev šos bremžu diskus. bet tā te powerā varēja lasīt no katra usera citus ieteikumus, daži ieteica speicāli braukt 130+ un strauji bremzēt, lai iebrauktu, daži teica, ka vajag štuku nobraukt bremzējot cik vien maigi vajag.

OEM diskus vienkārši iebraukt ir ātrāk un vieglāk, it sevišķi, ja mainot vēl paskatās vai piekare nav šķība. pēc pieredzes servisi, kur liek tikai OEM diskus, atpakaļ ar sūdzībām ierodas 1 klients gadā un nav pat teikts, ka vaina ir nepareizi uzstādītos diskos.

ar klučiem arī ir interesanti, vismaz pēc paša pieredzes ar vienu no pirmajiem auto, ka lētos klučus uzliekot tie nodilst 3x ātrāk kā 2x dārgākus.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2023, 14:09 #34

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Jun 2023, 13:51:33 @sn rakstīja:
jāliek OEM diskus un klučus, tad nekas nevibrēs, nebūs jāiebrauc kā to vismaz 5 draugu draugi katrs savā veidā iesaka darīt, gan arī var pēc 50 nobrauktiem km pa šoseju ierasties TA stacijā un iziet skati bez problēmām

Bremzes ir jāiebrauc, tikai tam nav sakara ar disku savērpšanos vai nesavērpšanos. Iebraukšanas laikā bremzes var būt mazāk efektīvas līdz piestrādājās diska un kluča kontaktvirsmas. Visbiežāk ikdienā braucot to nemaz nejūt un brauc kā ierasts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sn
13. Jun 2023, 14:20 #35

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nu pirmos 500km braucu nemēģinot mest pa nažiem, bet nu bija mīziens, ka TA stacijā varētu kaut ko ne tā nomērīt, jo plānotā laika vietā bremzes no BM auto serviss dabūja tikai dienu pirms skates beigām . inspektors jau teica, ka mēra tikai vienmērību, tā kā gan jau varēja vienkārši gadīties, ka bremzē vienādi, bet sūdīgi

pēc tiem 500km jau varēja atkal pierādīt sevi uz ceļiem nevis trasē

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2023, 14:28 #36

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

skatē nevajadzētu būt problēmām, piedilšanas procesā tās bremzes ne vienmēr ir jūtami sliktākas un tas ir drošības ieteikums, jo, piemēram, var būt ieradums cik ātri stājas auto un piestrādes laikā bremzēšanas ceļš var būt garāks, attiecīgi brīdina braukt uzmanīgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikuzz
13. Jun 2023, 14:29 #37

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


13 Jun 2023, 14:07:11 @sn rakstīja:
...daži ieteica speicāli braukt 130+ un strauji bremzēt, lai iebrauktu...


Offline
kexxx
13. Jun 2023, 14:40 #38

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


13 Jun 2023, 14:29:51 @Mikuzz rakstīja:

13 Jun 2023, 14:07:11 @sn rakstīja:
...daži ieteica speicāli braukt 130+ un strauji bremzēt, lai iebrauktu...





vēl varu ieteikt arī bremžu disku norūdīšanu- jāsagatavo spainis ar ledusaukstu ūdeni, vairākas reizes strauji jābremzē no 130-140 kmh, diskiem jābūt labi uzkarsušiem, ideāli ja ir bišk sarkani.
strauji apstājies un gāz virsū ūdeni- tādā veidā metāls tiks norūdīts un diski lēnāk dils. rūpnīcā speciāli nenorūda, lai būtu biežāk jāmaina
Online
HE9600
13. Jun 2023, 15:20 #39

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Sarkasms galīgi nevietā.
Aļa sport klučus/diskus tiešām iebrauc metot n-tās reizes pa mēmajiem. Atslēgas punkts veiksmīgam rezultātam ir pecāk lēna/vienmērīga atdzesēšana.
Es drīzāk sminētu par to 100/300/500whatever km piebraukšanu vectēva režīmā.
Vienkārši runājot - bremzē kluču materiāls pret to pašu kluča frikciju, kas ir "ietrīta" bremžu diskā.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 13 Jun 2023, 15:27:17 ]

Offline
sn
13. Jun 2023, 15:50 #40

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


13 Jun 2023, 14:29:51 @Mikuzz rakstīja:

13 Jun 2023, 14:07:11 @sn rakstīja:
...daži ieteica speicāli braukt 130+ un strauji bremzēt, lai iebrauktu...




nē nu bez diršanas, tepat powerā kādā no topikiem bija, ka viens jau prasīja par to kādas bremzes likt un katrs pēc tam atbildēja savu veidu kā pareizi jāiebrauc, lai diskus pēc tam nemet. vienam ātri un strauji, vienam bremzējot lēnām, citi tupa skatījās pēc kilometriem, kas varētu arī nozīmēt kruīzā aizbraukt uz Daugavpili bez bremzēšanas un domāt, ka viss ir piedilis

dienas beigās tāpat būs gan tādi, kam met, gan tādi, kam nemet, gan ar OEM, gan aftermarket bremzēm, jo neviens jau pat neraksta vai mainīs visu pats pēc youtube pamācības vai kaktu servisā vai pie dīlera.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo