Online
Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Autoeļļas un piedevas
Autors | Ziņojums |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
| Pēdējās 2x lietoju Bardhal. 1 reizē pievienoju fullmetal piedevu. Viss skaisti jauki, motors klusāks. Mainīju eļļu - ārā tecēja kā medus.
2 reizē neliku piedevu. Vienīgais novērojums - nobraucot 1k eļļa vē laizvien nebija mainījusi krāsu... pēc 1,5k nobraukuma eļļa palika tumšāka. | Online | | |
Amphytamin | | Kopš: 14. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 893
Braucu ar: F10
| Suds tas Bardahl , vinjs neveido eljas pleviti kada tur var but aizsardziba un elosana? ja no vinja nav atskruvejot eljas korki pat minimalas plevites uz pirksta?
Biju to sudu kad tikai paradijies pameginajis subaru impreza sti turbo un bmw x5 abos nebija eljas plevites un liekas skanas pirkta bija mukusalas iela pec 100km braucu servisu un leju abiem auto lauka , mesls pedejais bardahl | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| man patīk jūsu home-brew testēšanas metodes un analītika
@AF kāpēc 10W60? Ja motoram W60 viskozitāte nav paredzēta, tad tas nenozīmē, ka eļļas kanāli ir par šauru tik biezai eļļai, eļļas sūknim lielāka slodze un eļļa vairāk karst. Tur beigās var noķert pretēju efektu. Ja nemaldos, 10W60 ir domāta E60 M5. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Principa vajag skidrako ellu, ar kuru var nodrosinat minimalo nepieciesamo ellas spiedienu. Jo brivaias sales, jo parasti vajag biezaki ellu, lai to sasniegtu, ja vien nav jaudigs ellas suknis. Ellas aizsargajosas ipasibas, savukart, nav tiesi saistitas ar ellas viskozitati. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Savukart ar piedevam ielas auto neieteiktu aizrauties dazadu iemeslu del - no telefona gruti tos uzdrukat Pat hobijauto, kam nav katalizatoru, janem vera, ka pastav varbutiba, ka piejaucot konkretai ellai konkreto piedevu, var ari pasliktinat ellas ellosanas (aizsarg) ipasibas, nemaz nerunajot par citam ellas pakartotajam funkcijam. | Offline | | |
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| kādu eļļu Tu ieteiktu liet 928 motoram 16 vārstu kaut kāda 85 gada | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
26 Mar 2019, 14:18:12 @kaprons rakstīja:
kādu eļļu Tu ieteiktu liet 928 motoram 16 vārstu kaut kāda 85 gada
https://www.fuchs.com/de/en/products/service-links/oil-chooser/
Capacity 7,5 litre
TITAN Supersyn SAE 5W-40
TITAN SYN MC SAE 10W-40
TITAN FORMULA SAE 15W-40
Additional products
TITAN UNIVERSAL HD SAE 15W-40
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
26 Mar 2019, 14:12:47 @smudo rakstīja:
Principa vajag skidrako ellu, ar kuru var nodrosinat minimalo nepieciesamo ellas spiedienu. Jo brivaias sales, jo parasti vajag biezaki ellu, lai to sasniegtu, ja vien nav jaudigs ellas suknis. Ellas aizsargajosas ipasibas, savukart, nav tiesi saistitas ar ellas viskozitati.
atceries, ka pudeles kakls vienmēr paliks eļļas kanāli, tie nekad nekļūs lielāki, tā kā jāpieturas ir pie rekomendētās viskozitātes, kaut vai motors ir stipri sadilis. | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Es tapec rakstu, ka skidrako, ar kuru drosi neaprausi sales. Ja laicigi maina (ap 10k km - atkariba no dazadiem apstakliem), tad kanaliem jabut tiriem. Protams, modernajiem auto neieteiktu eksperimentet ar viskozitati - sis vairak pa veciem hobijauto. | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
26 Mar 2019, 14:27:47 @soulfreak rakstīja:
26 Mar 2019, 14:18:12 @kaprons rakstīja:
kādu eļļu Tu ieteiktu liet 928 motoram 16 vārstu kaut kāda 85 gada
https://www.fuchs.com/de/en/products/service-links/oil-chooser/
Capacity 7,5 litre
TITAN Supersyn SAE 5W-40
TITAN SYN MC SAE 10W-40
TITAN FORMULA SAE 15W-40
Additional products
TITAN UNIVERSAL HD SAE 15W-40
Ja motors ar rokeriem nevis hidrokompensatoriem, tad jālej eļļa ar pietiekamu cinka devu, lai nenodiltu sadalene/rokeri. Racing tipa eļļu, bet tad vismaz 1x gadā jāmaina un pirms ziemas guļas iekonservēšanas arī..[ Šo ziņu laboja Rockstar, 26 Mar 2019, 18:43:27 ] | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Ar cinku uzmanīgi, nevar aizrauties, pārāk lielā koncentrācijā tas bojā cietinātās virsmas. Bet šī piedeva ir labs risinājums pie katras eļļas maiņas, pielej trešdaļu pudeles un būs visas vajadzīgās cinka'n'shit piedevas. https://adparts.eu/lv/auto/oils-lubricants/othe...reak-in-additive
Jā, svarīgi uz ziemu mainīt eļļu, vismaz iegāzt kaut kādu lētuci (svaigu), ja auto vnk stāv.[ Šo ziņu laboja soulfreak, 26 Mar 2019, 19:23:50 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Esmu pats kādreiz lējis klāt ZDDP piedevu, bet kopš izlasīju pētījumus, kur tika pierādīts, ka ši piedeva pati par sevi negarantē eļļas eļļošanas kvalitāti un bija pat elļas, kur to pielejot, kopējā eļļošanas kvalitāte samazinās, to vairs nelietoju, jo pašam eksperimentējot var tikai minēt, kāds būs rezultāts. Labāk uzticētiem ražotājam un viņu laboratorijām. Principā zinka līmenis līdz 1400 vienībām ir max pieļaujamais un dažādām eļļām vecākiem auto vai sportam, tas sasniedz vai pārsniedz šo līmeni. Ja ir OEM katalizators un auto 2000+ gads, tad labāk nelietot eļļu, kur būtiski tiek pārsniegtas 1000 vienības. Ja cinka līmenis pārsniedz 2000 vienības, tad tas sāk agresīvi iedarboties uz metāla virsmām, plus komplektā arī būtiski samazina eļļošanas īpašības padarot eļļu krietni sliktāku, dēļ šīs vielas ķīmiskajām īpašībām. Jāņem vērā, ka ZDDP nav vienīgā pretnodiluma piedeva (senākā gan) un ir arī cita metodes (modernākas), tādēļ nezinot piedevu sastāvu (to mēs paši nekad nezināsim), labāk neekspermentēt, jo eļļai ir arī citas pakārtotas īpašības, kas jānodrošina un izjaucot balansu, labākajā gadījumā būs neliels ieguvums vai neitrāls efekts, bet tajā pašā laikā ir liela varbūtība, ka paliks sliktāk.
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
26 Mar 2019, 14:18:12 @kaprons rakstīja:
kādu eļļu Tu ieteiktu liet 928 motoram 16 vārstu kaut kāda 85 gada
Es savā hobijauto leju Millers Oils CFS 10w50NT+ vai 10w60, bet plānoju pāriet uz 10w40 (paralēli monitorējot, kas notiks ar eļļas spiedienu trasē. Es gan nedomāju, ka Tev pa ielu vajag šādu eļļu, bet nu ja man būtu 928, tad tas ir tas, ko es lietu arī ja brauktu ar to tikai pa ielu, jo tiem dzinējiem 2. un 6. (IIRC) klaņa šāles ir vārgā vieta dēļ garāka pienākošā eļļas kanāla, bet ja nebrauksi uz YTR trases dienu Biķerniekos, tad par to nav pārāk jāuztraucas. Šī eļļa nodrošina ļoti labu eļļošanas kvalitāti. Ir vēl pāris Mobil 1eļļas, ko apsvērtu, bet kāpēc eksperimentēt dēļ pāris EUR, ja varu dabūt ko man vajag. Tas nenozīmē, ka daudzas citas eļļas ir sliktas - es vienkārši nezinu to eļļošanas kvalitāti - ražotāju API standarti diemžēl vispār neidentificē tieši šo, svarīgāko rādītāju. Starpība starp minimālo standartu izpildi un ļoti labu aizsardzības līmeni var būt ļoti liela (vairāk kā 2 reizes). Lielāk problēma šajā visā ir tas, ka ražotāji nav spiesti šādu info atklāt līdz ar to reālas diskusijas par šo tēmu ir samērā neauglīgas, jo trūkst plaši un uzticamu datu. | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| šodien mainīju eļļu, tik melna un smirdīga zampa no dzinēja nekad nebija tecējusi ārā, parasti sagāzētam drotam diezgan "gaiša" eļļa uz tiem 10tkm. 5w40+ bardahl piedeva. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Bardaļ vispār ir tikai nosaukums, kuras dziru ražo cita kompānija
https://youtu.be/4lcXZj6TmpU?t=123 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|