Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 nedienas ar M52 motoru

AutorsZiņojums
sys9291
04. Dec 2018, 14:47 #21

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

kartera ventilāciju liekam TIKAI jaunu!Tur iekšā ir membrāna, kas ar laiku sakalst un viņš vairs nedarbojas normāli. Pie reizes mainam arī visas trubiņas un nekas tur puņķoties nedrīgst..
A degvielas patēriņu ietekmē ļoti daudz parametru - kaut vai ķīlējošas bremzes - tapēc pa i-netu neko saremontēt nesanāks...
Offline
marcis74
04. Dec 2018, 17:08 #22

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


04 Dec 2018, 12:27:15 @Chriss23 rakstīja:
Nu mans m52b28 kko ir sapisies, jo rēķināju, vidējais patēriņš pa pilsētu 22l/100km iesp pat vairāk. Pc pats rāda 17l/100km, bet viss normāli kustās, rūc vienmērīgi, ceļ augšā diezgan dzīvi.

Kartera ventalāciju uzliku lietotu, no sava iepriekšējā bmw no tāda paša motora, jo dūca kā zvērs, lkm tas vārsts izšauts bija, jo nopirku ar beigtu bākas sūkni un dēļ pārāk liesa maisījuma šaudījās un raustījās un pa cik tas viss notika nakts laikā, tpc nebija kur jaunu izvilkt.. Nu šitas tgd punķojas gan jau dēļ sūdīgām trubiņām.
Bākas sūkni gan uzliku jaunu un labu + arī tika pie jaunām degvielas trubām visā garumā.

Bet kas vel varētu būt nozīmīgs tādam degvielas patēriņam? Leju 98e principā tikai statoil vai nestē.




Liekas, ka lambda zonde (viedoklis subjektīvais (c) )
Offline
BMWlietotajsE39
04. Dec 2018, 18:08 #23

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39


03 Dec 2018, 15:10:13 @sys9291 rakstīja:

03 Dec 2018, 08:53:48 @bmwaddict rakstīja:

03 Dec 2018, 03:51:30 @BMWlietotajsE39 rakstīja:

Gadījumā, ja gofras būs veselas, tad jāpērk šāds komplekts jo pašas trubinjas man liekas ar būs aizsērējušas:
https://www.trodo.lv/varsts-motora-kartera-vent...i-bilstein-46303


Jaa njem ar visaam trubinjaam jo taas jaucot laukaa parasti (99% gadiijumu) saluuzt, ja vien nav nesen mainiitas.

Es gan nesprotu kaapeec vinji to sauc par vaarstu vai fitru, tas ir elljas separaators. Nav tur nekaada vaarsta imho..


Veel pieveers uzmaniibu tai trubai kas iet no shitaa separatora apakshas (pati apaksheejaa truba - trodo bildee taa ir treshaa truba no augshas, zemaak bildee Nr 4), taa iet uz eljas liimenja meerstienja metaala cauruli, tur tajaa mazajaa meerstienja liikumaa arii meedz visaadi briinumi buut, paarliecinies ka tur var iepuust un taa nav aizeereejusi pashaa meerstienja caurulee. Kaa arii lejaa meerstienja caurulei ir bliivgredzens (nezkaapeec realoem neuzraada bet pierakstiiju klaat bildee o-ring), tur var buut vakuma suuce ja tas bliivgredzens nebliiveejaas cieshi. Vienk paarbaudi lai meerstienja caurule nebambeleejaas tur briivi bet ir nobliiveeta ar to gredzenu. Taa meerstienja caurule turaas ar vienu skruuvi pie kolektora, peec tam vienk velk uz augshu. bet pirms to dara tur apakshaa kur taa iet karterii visu vajag iztiiriit lai suudi neiebirst karterii kad to cauruli izrausi aaraa.



nu ir tur cienītais spiediena reduktors, lai karterī uzturētu konstantu retinājumu neatkarīgi no retinājuma kolektorā. Protams, ka filtra kā tāda tur nav... ir tikai piltuve (seperators), pa kuru eļļai notecēt karterī... a tvaikiem nokļūt kolektorā...

Paldiespar izsmeļošu instrukciju. Ļoti noderīgi.
Vakar no rīta, kad bija jau +1 motora lampiņa nodzisa un nekādu bojājuma pazīmes neparādās. Nu jau nobraucu kādi 50km pa pilsētu, ko darīt?
Gaidīt, kad atkal parā'dīsies šīs kļūdas un tad mainīt vai ko? Manā izpratnē, ja problēma ir tad viņa ir patstāvīgi. Šīs visas problēmas sākās, kad iestājās aukstais laiks, proti -5.
Negribas nobeigt motoru neko nedarot, bet mainīt, ja nav bojāts....nezinu ko darīt.
Offline
Ruudis
04. Dec 2018, 18:29 #24

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Tu pats rakstīji, ka kartera ventilācija punķojas. Tev pateica, lai liec jaunu un basta. To tak vari nomainīt, gan jau nemaksā kosmosu. Pie reizes pārbaudi visas vakuma trubiņas, gan jau tās arī psc un jāmaina visas kā viena
Offline
Chriss23
04. Dec 2018, 19:50 #25

Kopš: 20. Nov 2018

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW E39 2.8i

Kartera ventilācija, būs jauna, ņemšu tmr om, ja personīgi ielieku aftermarketu, ķīnu, tad vakarā saldi nenāks miegs
pc uzrādīja poziciometru un gaisa masas mērītāju, sadalenes devēju.. par lamdu klusē. Te atkal stāsts, ir lietots poziciometrs, ko uzlikt.. iepriekšējai mašīnai gāja.. vai meklēt jaunu?
Kgan vēl sāku plānot, piem tās pašas sveces ar nav mainītas..
Sadalenes devēju un gaisa masas merītāju arī uzsūtīju, ceru ka tur arī tas stāsts beigsies.

Vel ir interesanta parādība. Tas dačiks kas rāda pašreizējo degvielas pateriņu, brīžiem kad braucot atlaižu gāzi, viņš nevis nokrītas bet tieši otrādi, aiziet gandrīz lgdz galam, tad viņam pielec ka kādu laiku gāze ir atlaista un diezgan palēni atnāk atpakaļ. Myb tas par kko liecina?

[ Šo ziņu laboja Chriss23, 04 Dec 2018, 21:08:28 ]

Offline
BMWlietotajsE39
20. Jan 2019, 17:53 #26

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39

Sveiki visiem!
Nomainīju es kartera ventilāciju, pašu kastīti ar visām trubiņām, kas nāca komplektā.
Nomaiņa nekādas grūtības neradīja, tikai piņķerīgs darbs. Tomēr motora lampiņa pēc 10km iedegās atkal. INPA uzrādīja 202 un 203 kļūdu lambda zondes. Un palika problēma tāda, ka salonā turpina nākt atgāzu smaka, pastiprināti jūtama, kad apstājās, braucot pazūd.
Otrdien nomainīšu labda zondes, ceru, ka smaka pazudīs. Vai tad tā smaka ir saistīta ar tām lambda zondēm? Es nezinu. Pēc nomaiņas uzrakstīšu, vai viss novērsās.
Vēl man jautājums par eļļas ščupu to metāla stieni kas ieiet karterī. Tad kad noņēmu to gumijas trubiņu, kas nāk no tās kartera ventilācijas kastītes, metāla ščupam piemetināts tāda īsa trubiņa uz kā uzvelkas tā trubiņa. Tur viss bija pilns ar gaiši brūnu šņagu. Tīrot atdūtos tikai līdz tai lielajai trubai, tā sakot netiku ar trosi cauti. Vai tad tur nevajadzēja būt caurumam?
Offline
BMWlietotajsE39
20. Jan 2019, 17:57 #27

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39


20 Jan 2019, 17:53:15 @BMWlietotajsE39 rakstīja:
Sveiki visiem!
Nomainīju es kartera ventilāciju, pašu kastīti ar visām trubiņām, kas nāca komplektā.
Nomaiņa nekādas grūtības neradīja, tikai piņķerīgs darbs. Tomēr motora lampiņa pēc 10km iedegās atkal. INPA uzrādīja 202 un 203 kļūdu lambda zondes. Un palika problēma tāda, ka salonā turpina nākt atgāzu smaka, pastiprināti jūtama, kad apstājās, braucot pazūd.
Otrdien nomainīšu labda zondes, ceru, ka smaka pazudīs. Vai tad tā smaka ir saistīta ar tām lambda zondēm? Es nezinu. Pēc nomaiņas uzrakstīšu, vai viss novērsās.
Vēl man jautājums par eļļas ščupu to metāla stieni kas ieiet karterī. Tad kad noņēmu to gumijas trubiņu, kas nāk no tās kartera ventilācijas kastītes, metāla ščupam piemetināts tāda īsa trubiņa uz kā uzvelkas tā trubiņa. Tur viss bija pilns ar gaiši brūnu šņagu. Tīrot atdūtos tikai līdz tai lielajai trubai, tā sakot netiku ar trosi cauti. Vai tad tur nevajadzēja būt caurumam?

Vēl jautājums par lambda zondes garumiem.
Tur kur 1.,2.,3.cilindrs tur labda zonde ir BOSCH 0.258.003.477 320mm - to es zinu točna, bet kāds garums ir pie 4., 5., 6.cilindra? Vai arī 320mm gara. Motors M52 B20.
Offline
yanjux
20. Jan 2019, 18:06 #28

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

Vienreiz ilgi meklēju kas grab, gandrīz jau aizlaidu auto tolmetā aiz izmisuma. Izrādijās ka zondes atskrūvējušās
ir vērts paskatīt. Nepareizi mērijumi - smaka arī salonā
Offline
kexxx
20. Jan 2019, 18:42 #29

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12307

Braucu ar:


20 Jan 2019, 17:53:15 @BMWlietotajsE39 rakstīja:
Sveiki visiem!
Nomainīju es kartera ventilāciju, pašu kastīti ar visām trubiņām, kas nāca komplektā.
Nomaiņa nekādas grūtības neradīja, tikai piņķerīgs darbs. Tomēr motora lampiņa pēc 10km iedegās atkal. INPA uzrādīja 202 un 203 kļūdu lambda zondes. Un palika problēma tāda, ka salonā turpina nākt atgāzu smaka, pastiprināti jūtama, kad apstājās, braucot pazūd.
Otrdien nomainīšu labda zondes, ceru, ka smaka pazudīs. Vai tad tā smaka ir saistīta ar tām lambda zondēm? Es nezinu. Pēc nomaiņas uzrakstīšu, vai viss novērsās.
Vēl man jautājums par eļļas ščupu to metāla stieni kas ieiet karterī. Tad kad noņēmu to gumijas trubiņu, kas nāk no tās kartera ventilācijas kastītes, metāla ščupam piemetināts tāda īsa trubiņa uz kā uzvelkas tā trubiņa. Tur viss bija pilns ar gaiši brūnu šņagu. Tīrot atdūtos tikai līdz tai lielajai trubai, tā sakot netiku ar trosi cauti. Vai tad tur nevajadzēja būt caurumam?


Pirms zondes mainīt, uzdzen uz bedres vai pacēlāja un paskaties, vai kkur nedzen gāzes garām. Labi ja ir palīgs, kas uz brīdi ar roku aizspiež izpūtēju, tad labāk redzams, kur dzen ārā
Lielākoties zondu kļūdas izraisa kas cits, bet pašas zondes ir dzīvas...
Online
KaspichsS
20. Jan 2019, 20:52 #30

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

vai kāds var paskaidrot paradoksu?

normāla diagnostika maksā 15..30 naudas.

Šeit ir (nepamatoti) nomainīta kartera ventilācija;
nu tiks (nepamatoti) mainītas zondes. Kopā būs vismaz reizes 10 vairāk, bez rezultāta.

Jautājums - cik daudz naudas bezjēdzīgi jāiztērē, lai beigtu to bezjēdzīgi tērēt?
Offline
BMWlietotajsE39
25. Jan 2019, 08:44 #31

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39

Pirms pirkt lambda zondes iebraucu servisā pārbaudīt izpūtēju no motora līdz aizmugurei. Nekādu plaisu caurumu neatrada, baudīja 2 darbinieki viens pētīja, otrs aizspieda izpūtēju.
Smaka vairs tik pat kā nav. Ieteica nomazgāt visu motora apakšu, kur bija satecējusi visa vecā eļļa.
Lambda zondes iegādātas, pēc nomaiņas došu ziņu, vai problēma ir pazudusi vai nē.
Kas saistās par kartera ventilāciju, tad nomaiņa nebija naudas izšķiešana, jo bija saplīsušas 2 trubiņas, izjaucu to kastīti un tur tiešām tā membrāna bija čābīga + trubiņa kur viens gals savienojas ar VANUS, bija pilna ar kaut kādiem pelniem.
Braukāju ar jaunu kartera ventilāciju kopš sestdienas un eļļu ārā no motora vāka nespiež un eļļa nezūd.
Offline
kexxx
25. Jan 2019, 08:54 #32

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12307

Braucu ar:

Kādas firmas zondes nopirki?
Online
BMWlietotajsE39
25. Jan 2019, 09:19 #33

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39

Bosch 0258003477
Offline
BMWlietotajsE39
26. Jan 2019, 21:33 #34

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39

Lambda zondes nomainīju. Pagaidām motora lampiņa nav iedegusies un kļūdas pa zendēm diagnostika neizmet.
Cerams, ka viss būs ok.
Atgāzu smaka arī pazudusi.
Offline
BMWlietotajsE39
26. Jan 2019, 21:52 #35

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39

Pamanīju, ka baigi pil eļļa. Nobildēju, bet nesaprotu no kurienes. Bildē var redzēt pili.
Vai kāds var pateikt prikšā.

Bilde: https://files.fm/u/bynzz5fs
https://failiem.lv/u/466vkdp6

[ Šo ziņu laboja BMWlietotajsE39, 26 Jan 2019, 22:29:33 ]

Offline
BMWlietotajsE39
30. Jan 2019, 09:20 #36

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39

Sveiki atkal visiem. Prieki beidzās ļoti ātri.
Šorīt atkal iedegās motora lampiņa. Nu jau sāk parādīties dusmas uz to mašīnu.Vai kāds lūdzu var pakomentēt, kas kaiš tai mašīnai. Starp citu tās zondes ko mainīju, vecās bija melnas kā oglītes.
Dīvaini tas, ka salonā vairs atgāzu smaka vairs nenāk.

esošās kļūdas ko uzrāda INPA:

228 lambda control tolerance Bank 2 to big
Error Frequency: 7
Logistic counter: 40
Engine speed: 1120.00 1/min
Load 288.70 mg/Hub
Temperature cooling water 80.25 Grad C
Lambada control tolerance Bank 2 12.50 %
Appear before (rel.) 1.80 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach entprellung gespeichert
Fehler momentan vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E4 F1 07 28 23 35 AB A0 B8 F2

227 lambda control tolerance Bank 1 to big
Error Frequency: 5
Logistic counter: 40
Engine speed: 768.00 1/min
Load 65.37 mg/Hub
Temperature cooling water 81.71 Grad C
Lambada control tolerance Bank 1 3.90 %
Appear before (rel.) 1.80 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach entprellung gespeichert
Fehler momentan vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: E3 F1 05 28 18 0C AD 8A B8 F2

203 lambda control Bank 2 control block
Error Frequency: 2
Logistic counter: 40
Engine speed: 736.00 1/min
Load 69.00 mg/Hub
Temperature cooling water 65.37 Grad C
Lambada control tolerance Bank 1 0.06 %
Appear before (rel.) 0.80 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: CB B1 02 28 17 9C 0C 0B B8 FC

202 lambda control Bank 1 control block
Error Frequency: 2
Logistic counter: 40
Engine speed: 736.00 1/min
Load 69.00 mg/Hub
Temperature cooling water 65.37 Grad C
Lambada control tolerance Bank 1 0.06 %
Appear before (rel.) 0.80 h
Abweichung fett
CARB-Fehler
Fehler nach entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Errorcode: CA B1 02 28 17 9C 0C 0C B8 FC

Saprotu, ka labāk dzīt uz latbemu pie spečukiem, bet tomēr varbūt izdosies ar Jūsu ieteikumiem/palīdzību saremntēt saviem spēkiem.
Offline
KaspichsS
30. Jan 2019, 09:31 #37

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Jan 2019, 20:52:24 @KateG rakstīja:
vai kāds var paskaidrot paradoksu?

normāla diagnostika maksā 15..30 naudas.

Šeit ir (nepamatoti) nomainīta kartera ventilācija;
nu tiks (nepamatoti) mainītas zondes. Kopā būs vismaz reizes 10 vairāk, bez rezultāta.

Jautājums - cik daudz naudas bezjēdzīgi jāiztērē, lai beigtu to bezjēdzīgi tērēt?


oi. kā tā?
es teiktu - maini tās zondes vēlreiz!
Offline
BMWlietotajsE39
30. Jan 2019, 09:43 #38

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39

Tu domā serviss atskrūvējot zondi, redzētu, ka tā ir melna, man neteiktu, ka jāmaina?
Tas ka sūdzos, ka salonā nāk atgāzu smaka un no motora vāka spiež ārā eļļu, neteiktu man, ka jāmaina kartera ventilācija+ vākam blīves?
Cik es servisam samaksātu par darbu?
Redzi papildus vēl ir kāda problēma, ko ir jāmaina un tici man serviss, lai atrisinātu problēmu piedāvās mainīt vēl un vēl. Man ar tiem servisiem ir pieredze, aizdzen pārbaudīt vienu un tad sastāsta, ka braukt bīstami, jāmaina tas, tas un tas. Noplēš naudu, bet vai ir reāli nomainījuši velns viņu zin.
Offline
BMWlietotajsE39
30. Jan 2019, 09:45 #39

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW E39


30 Jan 2019, 09:33:05 @cufiks rakstīja:

26 Jan 2019, 21:33:26 @BMWlietotajsE39 rakstīja:
Lambda zondes nomainīju. Pagaidām motora lampiņa nav iedegusies un kļūdas pa zendēm diagnostika neizmet.
Cerams, ka viss būs ok.
Atgāzu smaka arī pazudusi.

Galvenais nelielīties, karma ir mauka...

Bet es jau nelielījos. Uzrakstīju, ka pēc nomaiņas kļūdu vair nav. Tā ir informācija, nevis lielīšanās.
Offline
KaspichsS
30. Jan 2019, 10:00 #40

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


30 Jan 2019, 09:43:34 @BMWlietotajsE39 rakstīja:
Tu domā serviss atskrūvējot zondi, redzētu, ka tā ir melna, man neteiktu, ka jāmaina?
Tas ka sūdzos, ka salonā nāk atgāzu smaka un no motora vāka spiež ārā eļļu, neteiktu man, ka jāmaina kartera ventilācija+ vākam blīves?
Cik es servisam samaksātu par darbu?
Redzi papildus vēl ir kāda problēma, ko ir jāmaina un tici man serviss, lai atrisinātu problēmu piedāvās mainīt vēl un vēl. Man ar tiem servisiem ir pieredze, aizdzen pārbaudīt vienu un tad sastāsta, ka braukt bīstami, jāmaina tas, tas un tas. Noplēš naudu, bet vai ir reāli nomainījuši velns viņu zin.



tu dzen pilnīgu dumumu. diagnostika noziimee - peec live data tiek saprasts, kas straadaa, kaa straadaa, kas nestraadaa, kaapeec nestraadaa.
kaapeec lai kaads rautu aaraa straadajoshu zondi?
tavi argumenti ir kaut kas vnk woow. es ceru, ka ar pashaarsteeshanos nenodarbojies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo